Ik wees hem er gisteren al op dat je prima iemand kan beoordelen op hoe hij op dat moment reageert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je moet het hier ook simpel houden.
robert2006 heeft natuurlijk gewoon gelijk.
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehehehe...![]()
King Jaap's 'Screenshot wedstrijd'
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
jaap zou echt stoer zijn als hij nou gewoon in de MB ging slapen vanwege de muggen.
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
jaap zou echt stoer zijn als hij nou gewoon in de MB ging slapen vanwege de muggen.
nou gewoon door te janken!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.
150 kilo stoer schoon aan de haak, baby!
Sorry, maar dit verhaal onderstreept alleen maar het gelijk van robert2006.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wees hem er gisteren al op dat je prima iemand kan beoordelen op hoe hij op dat moment reageert.
Mitch reageerde in dit geval eerst door wat suffig mee te lachen met de meerderheid
Om vervolgens later op de avond erg sterk inhoudelijk te dicussieren met Eric
Twee verschillende aspecten van Mitch die dan ook op die manier bekeken werden (in ieder geval door mij)
Ik ben dan ook geen fan van Mitch of iemand anders wat dit betreft
achter het hek zit nog een hoge poort.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Als die tokkiemensen echt kwaad willen doen, zal die vijf meter afstand van het hek ook niet veel uitmaken.
Zelfs ik kan een handgranaat vijf meter gooien
Eric sliep er al, en natasja mocht Jaaps plekje hebben voor 1 nacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?
Dat lijkt me wel een legitieme reden om mijn caps dus maar niet in te sturen ......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.
Mja, een Meet & Greet met Jaap - Who cares?... Ik niet, maar voor sommigen zal dat misschien anders liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.
Absoluut niet hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sorry, maar dit verhaal onderstreept alleen maar het gelijk van robert2006.
Maar als ze vijf meter bij hun hek vandaan moeten blijven, dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in het eerste hek.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
Mis ik eigenlijk al iets zonder streams?
ah ja, "terrorjaap" - een inconsequente lafbek - dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric sliep er al, en natasja mocht Jaaps plekje hebben voor 1 nacht.
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze vijf meter bij hun hek vandaan moeten blijven, dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in het eerste hek.
Ik denk dat 180 kilo meer in de buurt komtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.
150 kilo stoer schoon aan de haak, baby!
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik liep vandaag met Heloise rond en zij streamt, en ik zeg, jezus, als ik voor iedere keer...
En toen werd de stream weggedraaid.
Die werd de tweede of derde week ingesteld. De regel onstond toen bij de tuin de eerste 'vremdelingen' probeerden contact te krijgen met bewoners. De regel geldt voor alle hekken, dus niet alleen voor de poort.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?
Milton kan Huub wel hebben op meer dan 5 meterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.
Dat zei Huub net tegen Lieke.
Zijn ze bang voor mensen met armen langer dan 4 meter?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.
Mooie naam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik liep vandaag met Heloise rond en zij streamt, en ik zeg, jezus, als ik voor iedere keer...
En toen werd de stream weggedraaid.
oh vandaar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?
ik denk dat tie echt wel om Lieke geeftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft nu ander script.
Hij moet ineens heel verliefd doen en de ideale schoonzoon worden.
Onzin, het is een hele oude regel .....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was die vrouw toch die er vanmiddag wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.
hoezo dat was toch die vrouw die bij Erik Dikeb was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.
Komt vast door dat oude drama-nummer van Barry Ryan, 'Eloyse'.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mooie naam...
Geen idee waarom ik dit wereldkundig maak, overigens.
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat was die vrouw toch die er vanmiddag was
Heloise was er toch vanmiddag met die Dikep?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?
Ho ho, ik speelde voor doventolk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehehe...
Ja, ik weets... Ik heb ook een hekel aan smilies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo oud kan die niet zijn, want ik kan me nog beelden herinneren van een Lieke die wegging uit de villa. En een Huub die tegen het hek aan hing.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onzin, het is een hele oude regel .....
Oh, is dat haar. Ik heb dat begin niet gevolgd, dus ook geen namen gehoord. Weer een potentiele verspreking naar de knoppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heloise was er toch vanmiddag met die Dikep?
ach we worden allemaal een beetje parra hierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, is dat haar. Ik heb dat begin niet gevolgd, dus ook geen namen gehoord. Weer een potentiele verspreking naar de knoppen![]()
Laat vanmiddag werd een video-clip opgenomen. Daarbij was een dame, Louise. Huub praatte een tijdje met haar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?
Bah, die OKO circuits... Rondom Palma al idem dito. Huub zei trouwens duidelijk twee keer Heloise, dus dan heeft hij het misschien verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laat vanmiddag werd een video-clip opgenomen. Daarbij was een dame, Louise. Huub praatte een tijdje met haar.
Huub krijgt al een tijdje brieven en kaarten van iemand die zich 'opa' noemt. Een week geleden was in de villa dat sierraden-meisje. Ze bleek een nichtje van die 'opa' te zijn. En ...... ja hoor, die Louise bij de clip-opname is weer een tante van dat sierraden-meisje ........
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt vast door dat oude drama-nummer van Barry Ryan, 'Eloyse'.
Vannacht hadden ze de master bedroom en toen deden ze nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zo vaak sex is ook niet normaal!
The Cult heeft ook een Eloise volgens mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minder![]()
Alhoewel, ik lees nu dat er een cover bestaat van The Damned... Dat kan de zaken nog veranderen...
't Is geen mooi nummer, ik kan me niet voorstellen dat een ander er wel iets van weet te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minder![]()
Alhoewel, ik lees nu dat er een cover bestaat van The Damned... Dat kan de zaken nog veranderen...
Is niet hoog, en zeker geen poort gewoon een hekje, waar van dat groene net op zit. Ik gok zo'n 2.5 meter hoog, inclusief 2 lagen schrikdraad. Is geen fort daar ofzo, en iedereen mag gewoon rechtstreeks aan dat hek komen...quote:
Dellie en Beater?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht hadden ze de master bedroom en toen deden ze niets![]()
Ik kan Louise ook verkeerd verstaan hebben, wellicht is Heloise en Louise dezelfde ......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, die OKO circuits... Rondom Palma al idem dito. Huub zei trouwens duidelijk twee keer Heloise, dus dan heeft hij het misschien verkeerd gehoord.
Nee, die waren juist wel ergens mee bezig... al was het lusteloos, volgens BSOL. Huub en Lieke, en Jaap ging beneden slapen 'vanwege de muggen'. Lieke heeft wel eerst het bed schoon opgemaaktquote:
Volgens mij ging het over Halloweenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kan Louise ook verkeerd verstaan hebben, wellicht is Heloise en Louise dezelfde ......
Mooi nummer hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mmmm....wat voor bedreigingen zouden dat zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah.. Nou, ik heb dus een hekel aan smilies. Aangenaam!quote:
Oooh... Ja, natuurlijk speelde ik eigenlijk ook voor doventolk. Veel oppervlakkige schoonheidsidealen, mensen met lage voorhoofden, veel orale sex met de verkeerde intentie, opvallend veel mensen met een slecht gebit, spraakgebreken, mongooltjes en slechtgewassen homofielen met een gewei.quote:Veel geschreeuw, gevloek, bedreig, overdag slapen en zwijgplicht.
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbewegingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef F04 het volgende:
Word 't weer neuken tussen Aman en Brian?
Hé is die niet getrouwd met rene Frogger.quote:
Hype in de disco'squote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbeweging
Ik vind het zelfs geen neuken, meer (af)raggen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Waarom hoor je die 2 nooit kreunen en als Huub en Lieke neuken wel ? Er is toch geen mens die zo stil neukt als die 2 konijnen.
De opvolger van de vogeltjesdansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbeweging
Als je net verkering heb dan is het heel normaal om als konijnen te sexen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zo vaak sex is ook niet normaal!
Na dat 'groene hek' kun je links naar het 'productie dorp' of rechtdoor naar een parkeerterreintje en de 'echte poort' naar buiten. Die 'echte poort' is een groen Heras schuifhek. Daar staat ook het kantoor van de bewaking.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Is niet hoog, en zeker geen poort gewoon een hekje, waar van dat groene net op zit. Ik gok zo'n 2.5 meter hoog, inclusief 2 lagen schrikdraad. Is geen fort daar ofzo, en iedereen mag gewoon rechtstreeks aan dat hek komen...
Gelukkig heeft Lieke ze wel......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Een puber van 14 zonder normen of principes. Zo zag Lieke Huub in het begin.
Altijd hezelfde, zelfde tijd, zelfde plaats, met 1 uitzondering op de camping....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als je net verkering heb dan is het heel normaal om als konijnen te sexen.![]()
Dan ook maar gelijk anaal....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd hezelfde, zelfde tijd, zelfde plaats, met 1 uitzondering op de camping....
Een beetje consequent mogen ze dan wel zijn! Iedereen vijf meter afstand van Natasja, van de familie van Natasja, Van Brian, van de familie van Brian, Van Amanda, van de familie van Amanda? Maar dat van Amanda's familie weet ik niet zeker. Wel van Eric en Marielle (het libelletrutje dat zich vriendin van een valse verrader noemt)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat noemen ze ook wel zwaar geforceerd..............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Meganog het volgende:
De verhalen over hoe leuk Huub en Lieke elkaar wel niet vinden en hun twijfels in het begin komen 'iets' te geforceerd over...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs geen neuken, meer (af)raggen..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Lieke en Huub hebben het erover wat ze aantrok in elkaar, en waarom ze elkaar leuk vinden.
Een heel gewoon gesprek.. geen ruzie... gewoon leuk
Is ze echt zo lelijk, nog maar even kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt zo'n aura over me heen, mannen vrouwen alles kijkt naar me om altijd he.
Dit zegt Natasja echt over zichzelf?!?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt zo'n aura over me heen, mannen vrouwen alles kijkt naar me om altijd he.
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ze echt zo lelijk, nog maar even kijken
Nee, ik kan me voorstellen dat ze aandacht krijgt, ze heeft wel een open blik. Maar ja, dan ken je de binnenkant niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maakt![]()
vind ik niet... Huub heeft alleen weer wat teveel gedronken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Meganog het volgende:
De verhalen over hoe leuk Huub en Lieke elkaar wel niet vinden en hun twijfels in het begin komen 'iets' te geforceerd over...
Del is volgens mij zo'n meisje dat heel makkelijk haar benen spreid maar nog nooit een orgasme heeft gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij komt ook niet helemaal denk ik... er is altijd.... wel een soort van rare afstand. En Del heeft helemaal geen gevoel. Mechanica is ook seks, maar een beetje kinky?
Het heeft mij al mijn boxen gekost............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maakt![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een orgasme is..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Del is volgens mij zo'n meisje dat heel makkelijk haar benen spreid maar nog nooit een orgasme heeft gehad.![]()
Lekker bijdehand, een afgang voor Brrr in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:41 schreef kybe het volgende:
De taarten affaire van vanmorgen was dus toch een Palma streek.
Ja je hebt van die mensen die een beetje buiten de boot vallen omdat ze volgens de burgelijke "normen" niet helemaal meekomen. Over dat soort mensen wordt gigantisch geluld en ze worden voortdurend in de zeik gezet, maar zelf zien ze dat vaak als positieve aandacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Huub zei net dat Palma haar tv momentje wilde pakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker bijdehand, een afgang voor Brrr in ieder geval.![]()
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
Palma mag van mij opflikkeren....en neem Eric mee..![]()
OMG Natasia gaat zich laten verkrachten in d'r slaap...wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric rukt met links mááár eet soep met rechts.
Eric: of rukken met 2 handen
Natasja: Jaah hij is groot genoeg
al met al een non-issue lijkt mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.
och, hij heeft nu een leuke dronk.... totaal niet agressief...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Jee, die pillen gaan niet zo goed met alcohol...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG Natasia gaat zich laten verkrachten in d'r slaap...wtf
Geef het tijd, geef het tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
och, hij heeft nu een leuke dronk.... totaal niet agressief...
Kan geen taart meer zien eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.
Meestal anaal heb ik begrepenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Op de camping was ECHT de eerste keer niet. Heb het hen al eerder zien doen!!!
Het zijn zulke spannende verhalen diequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Door wie laat ze zich verkrachten? Heeft amanda een dildo op de kop weten te tikken?![]()
Jij houdt dat gefriemel allemaal nauwgezet in de gaten, dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Op de camping was ECHT de eerste keer niet. Heb het hen al eerder zien doen!!!
Bijna danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef FuTilE het volgende:
Vet... Ik heb de COS beëindigd!
Oh... Dan strekken mijn paranormale krachten toch niet zo ver als gedacht.quote:
Jemig wat een afgangquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh... Dan strekken mijn paranormale krachten toch niet zo ver als gedacht.
Ben ik voor niks het eind van de COS aan het verkondigen in de SC![]()
Ik ben flabbergasted, what the fokquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch f*cking niet normaal. Weekeinde, nog maar net 01:00 en alles gaat ronken. Wat blijft er op deze manier nog over om te streamen voor de late ploeg op FOK !
Is toch niet normaal????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch f*cking niet normaal. Weekeinde, nog maar net 01:00 en alles gaat ronken. Wat blijft er op deze manier nog over om te streamen voor de late ploeg op FOK !
Ik voel met je mee. En dan ook nog die wapenstilstand waardoor je al dit oeverloze gebabbel krijgt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hm? "zal moeten" is het, denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef agter het volgende:
Natasia ging stappen in een kogelvrij vest?
Ja, bij nader inzien best ernstig...quote:
Eric is a cocky jabberwocky!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric ligt weer stevig te zwabberen met z'n onderkaak. Die kaak lijkt wel los te hangen......
[afbeelding]
Eerst is er nog de gedwongen wapenstilstand waarin hij weer een beetje bij kan komen. Daarna hangt het niet van Huub in de eerste plaats af, maar van Erics eigen nieuwe familie. Als die weer zo tekeer gaan en hij wel mee moet doen, dan knapt hij wel helemaal denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over Eric gesproken, wie zal er gaan winnen ?
- Natasia en Brian hebben vanavond opnieuw afgesproken hem zeker weg te stemmen
- Huub, die Eric jankend eruit wil jagen en zorgen dat de 10.000 euri weg zijn
Als Eric daar echt tevreden mee was, zou hij er niet over denken eruit te gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric en Natasia hebben inmiddels een relatie?
Gelet op alle opmerkingen van Erik zou het met niet verbazen als de 24-uur aanvraag binnen een paar dagen al gaat komen. Japio en Huub gaan er in ieder geval voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst is er nog de gedwongen wapenstilstand waarin hij weer een beetje bij kan komen. Daarna hangt het niet van Huub in de eerste plaats af, maar van Erics eigen nieuwe familie. Als die weer zo tekeer gaan en hij wel mee moet doen, dan knapt hij wel helemaal denk ik.
Ik kreeg die indruk vandaag ook. En ik heb wel zin in een nieuwe bewoner... ALS die er komt, want we hebben er zelfs nog een te goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelet op alle opmerkingen van Erik zou het met niet verbazen als de 24-uur aanvraag binnen een paar dagen al gaat komen. Japio en Huub gaan er in ieder geval voor.
Het geluid staat aan, maar luisteren is een andere zaak.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp dat niemand zin heeft om naar 'de dames' te luisteren? ^_^
Gisteravond versprak mitch zich in de trend van dat er nog een bewoner bij zou komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk vandaag ook. En ik heb wel zin in een nieuwe bewoner... ALS die er komt, want we hebben er zelfs nog een te goed.
Mitch versprak zich niet echt. Iedereen weet dat er nog 1 plaats vervangbaar is, voor niemand een geheim. Hier op FOK werd gesuggereerd dat Mitch de indruk wekte dat het binnenkort zou zijn, dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gisteravond versprak mitch zich in de trend van dat er nog een bewoner bij zou komen.
Lijkt me opzich erg leuk als hij dat zou worden.
Jemig, dat luisteren naar Eric's spannende verhaal heeft er stevig ingehakt bij je ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Diversiteiten met een veilige ronding als hyperbasis.
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Dat is de symbolische verbinding van de uit elkaar gegroeide gele boemerang.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zien![]()
Ach ja tuurlijk dom van mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de symbolische verbinding van de uit elkaar gegroeide gele boemerang.
Geïnspireerd op het liedje "Astronaut", van Spinvis.
En als je soms verdwaald
Ga rechtdoor en wees niet bang
Geef de liefde wat ze vraagt
Eet de vruchten die ze draagt
Kijk niet om ga steeds vooruit
Kijk niet om ga steeds vooruit![]()
![]()
![]()
En dat zegt naTASJA? Dikke buik, dikke billen, dikke armen, dikke kuiten, dikke kont natas!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt dat Eric een dikke reet heeft....... tsja........
Ik vind dit meer transgenetische wortels met een verticilutionair diffusiteitscentrum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Je vergeet het belangrijkste. Dikke tietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En dat zegt naTASJA? Dikke buik, dikke billen, dikke armen, dikke kuiten, dikke kont natas!![]()
ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind dit meer transgenetische wortels met een verticilutionair diffusiteitscentrum.
Ik zou het niet pikken:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zien![]()
quote:
Yeah, yeah, yeah... Jullie zijn een en dezelfde he? Disana en Peter#?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vervelende image uploader maakte er een jpeg van terwijl de gif mooi scherp was![]()
Er heerst eindelijk een fijne ontspannen sfeer in de COS.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef agter het volgende:
Moet Jaap een hele grote kruimeldief aanzetten
Oh nee? Denk je dat ik dat niet kan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yeah, yeah, yeah... Jullie zijn een en dezelfde he? Disana en Peter#?
Het lijkt me sterk dat Disana de jpg heeft zitten reconstrueren... Betrapt!![]()
Oeps das een mooiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Yeah, yeah, yeah... Jullie zijn een en dezelfde he? Disana en Peter#?
Het lijkt me sterk dat Disana de jpg heeft zitten reconstrueren... Betrapt!![]()
Tja, de storm is hier rustig voorbij getrokken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er heerst eindelijk een fijne ontspannen sfeer in de COS.![]()
Echt wel, was voorbij voor je het wistquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee? Denk je dat ik dat niet kan?![]()
Opvallend is trouwens dat we vannacht eens geen stream op de konijnenfamilie Rat hebben staan.
Hmmm... Ik weet het niet zeker, maar dit is hoogst verdachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh nee? Denk je dat ik dat niet kan?![]()
Opvallend is trouwens dat we vannacht eens geen stream op de konijnenfamilie Rat hebben staan.
mamjo.comquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe heette die Surinaamse website met forum ook al weer?
Ga ik daar eens kijken of zij nog iets over vandaag gepost hebben.
Dit is hun DGK forum:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef agter het volgende:
Zeg, hoe heette die Surinaamse website met forum ook al weer?
Ga ik daar eens kijken of zij nog iets over vandaag gepost hebben.
Twee grote kunstenaars in een COS? Ja, het is wel ERG toevallig, daar heb je gelijk in...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm... Ik weet het niet zeker, maar dit is hoogst verdacht![]()
Een kunstenaar en een knutselaar dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee grote kunstenaars in een COS? Ja, het is wel ERG toevallig, daar heb je gelijk in...![]()
quote:Als Natasia weet van autobommen .... is ze dan niet medeplichtig als ze dit niet meldt? Stond ze soms op de uitkijk voor Milton F.
Hoop dat deze vrouw krijgt wat haar toekomt!
1. ontzetten uit ouderlijke macht.
2. uiten van meest vreselijke dreigementen.
Ze maakt iedereen in tot slachtoffer, uiteindelijk zijn haar kinderen het meest de dupe.
Deze vrouw is gewoon een gevaar voor haar omgeving.
Hoop dat ze snel en diep zal vallen, meer verdient ze niet.
quote:Natasja is een heel vies kadaver met een veel te grote smoel, te vette buik, en veel te grote voeten.
Wegwezen met dat vuilnisvat, schaamteloos varken.
Ze is zelfs te min om in de schaduw van mijn stront een rotte appel te eten..
En dat heeft niets, maar dan ook helemaal niets met haar huidskleur te maken!!!
Maar dan wil wel een STERKE bewoner! Geen wannabees die in de schijnwerper willen staan maar een die alles en iedereen overtreft. We hebben alles al gehad, een neger(in), een homo, een hoer, een travestiet, een biseksueel, een (moesten wij geloven terminale) doodzieke moeder, een ontaarde moeder die haar kinderen laat stikken, aanranding, diefstal, agressie in allerlei vormen, scheldpartijen, connecties met Holleeder en andere criminele activiteiten. Huub werd al beschuldigd van pedofilie dus die categorie hebben we ook al gehad. Blijft er voor John de Mol nog maar een categorie over, de moslims. Pleur er een opstandige Marokkaan in en het plaatje is compleet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik heb wel zin in een nieuwe bewoner... ALS die er komt, want we hebben er zelfs nog een te goed.
Leuke stem. Waar ken ik de naam 'Bwenniebren' ook alweer van... VOL?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:23 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zYihRfhW_-8
Voorheen van hierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke stem. Waar ken ik de naam 'Bwenniebren' ook alweer van... VOL?
Ach ja mamjo.com.quote:
Is dat zo...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er heerst eindelijk een fijne ontspannen sfeer in de COS.![]()
Je nest in krengquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:06 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ben verdwaald... kan iemand mijn moeder bellen...
Teeeeering, ze heeft niet alleen een lelijk karakter.quote:
't Is een opgebaard lijk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:39 schreef noltje het volgende:
[..]
Teeeeering, ze heeft niet alleen een lelijk karakter.![]()
ik bedank.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 04:53 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
"Uw kunt Natasia Blank bezoeken van 19:00 tot 21:30 in het uitvaartcentrum de Gouden Kooi"
OT hij is goed OTquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:09 schreef grazygirl het volgende:
weet niet of jullie deze hebben gezien, is van VOL, erg grappig gedaan!
KLIK HIER
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:09 schreef grazygirl het volgende:
weet niet of jullie deze hebben gezien, is van VOL, erg grappig gedaan!
KLIK HIER
Mag de zwarte dat zo maar zeggen??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef Kaleddis het volgende:
Natasia verteld iets over gisteren. Nadat Huub "je weet wel" z'n naam had genoemd kregen ze vette bonje en gooide Natasia haar schoenen naar Huub. Achter was ook erg boos dat Huub z'n naam had genoemd.
Er kwam ook naar boven wat er is gebeurt toen Huub dat weekje buiten was. Natasia wist dit ook niet. "Ja ja, dan staan je oren wel even te klapperen..."
Is Huub buiten al bedreigd door Milton ???
Zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef Snake2005 het volgende:
Ehm, Natas vertelt net dat ze ruzie had nadat Huub van je weet wel had gezegd!
Mag ze dat zomaar zeggen??
*heb btw video ervan
Link upload youtubequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef Snake2005 het volgende:
Ehm, Natas vertelt net dat ze ruzie had nadat Huub van je weet wel had gezegd!
Mag ze dat zomaar zeggen??
*heb btw video ervan
je weet wel je weet wel.. is toch gewoon Miltonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:37 schreef Snake2005 het volgende:
Ben even uploaden al, alleen heb niet veel. Maar je hoort haar wel praten van ruzie na 'je weet wel'
Als ie drop is zal ik hem plaatsen
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:37 schreef Snake2005 het volgende:
Ben even uploaden al, alleen heb niet veel. Maar je hoort haar wel praten van ruzie na 'je weet wel'
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:37 schreef Snake2005 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef DrsH het volgende:
Een aantal spelers uit DGK zullen direct na de afronding van de gouden kooi verhuizen naar de stalen kooi. Dat is ook de plek waar ze thuis horen. Voor de Zwarte diva is al een plaatsje gereserveerd op het urnenveld te Almere en de crematie gaat voor half geld omdat ze al voorgebakken is. Wordt het toch nog gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef DrsH het volgende:
Een aantal spelers uit DGK zullen direct na de afronding van de gouden kooi verhuizen naar de stalen kooi. Dat is ook de plek waar ze thuis horen. Voor de Zwarte diva is al een plaatsje gereserveerd op het urnenveld te Almere en de crematie gaat voor half geld omdat ze al voorgebakken is. Wordt het toch nog gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke stem. Waar ken ik de naam 'Bwenniebren' ook alweer van... VOL?
lijkt een beetje op een nieuwe horror als the blair of I know what you did last Summerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:51 schreef brabander01 het volgende:
Nieuwe spot van Tien omtrent de DGK hij is VET
http://www.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8
Dat vind ik ook zo vreemd. Je zou toch gaan denken dat er echt niet over gesproken mag worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreemd dat dit verhaal nog niet echt is opgepikt door de media.
Leuk voor Judith dat ze er ook in voor komtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:51 schreef brabander01 het volgende:
Nieuwe spot van Tien omtrent de DGK hij is VET
http://www.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8
waar statiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:37 schreef Snake2005 het volgende:
En Natasia noemde vlak na de streamlock gistsren zelf ook die naam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
Wat een zooi daar!!
Huub mag de naam Milton niet noemen, mag niet praten over de aanranding/verkrachting van Eric...
maar moet zich wel uit laten maken voor kinderverkrachter en talloze bedreigingen incasseren![]()
omgquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die het gemist heeft, luister en huiver.
http://youtube.com/watch?v=QtZ1H0DOtxw
Wow...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Ja, je gelooft je oren toch bijna niet!!! Jaap onderneemt echt niets meer tegen Natasia en Brian hoor. Hij heeft niet voor niets die tieten foto's al van zijn blog gehaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
2 dingen denk ik:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreemd dat dit verhaal nog niet echt is opgepikt door de media.
Ik heb met verbazing zitten luisteren. Niet dat ik echt verbaasd ben, want dat Brrrian, Amanda en vooral Natasia uit het criminele circuit komen, was al meer dan duidelijk. Wat me wél verbaasd, is dt Natasia steeds weer opnieuw ongestraft Jaap en vooral Huub met de dood kan bedreigen. Volgens mij, is dat toch écht verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Daar blijf ik me ook telkens over verbazen, begrijp niet dat ze dat toestaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb met verbazing zitten luisteren. Niet dat ik echt verbaasd ben, want dat Brrrian, Amanda en vooral Natasia uit het criminele circuit komen, was al meer dan duidelijk. Wat me wél verbaasd, is dt Natasia steeds weer opnieuw ongestraft Jaap en vooral Huub met de dood kan bedreigen. Volgens mij, is dat toch écht verboden in Nederland.
Ik hoop het. Kan ie weer lekker rellen met Eric zeikbek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
Komt vanavond Mitch weer?
Lees mijn post van 10.55 uur. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef axis303 het volgende:
[..]
2 dingen denk ik:
1.) Je kunt niet zomaar een item maken over iets dat gezegd wordt in een reallife programma, misschien denken ze wel dat dit onderdeel is van het spel (treitershow) en niet echt. Ze zullen het op zijn minst eerst grondig moeten onderzoeken voordat ze erover berichten.
2.) Denk ook aan de negatieve publiciteit voor Huub. Nu is het alleen een stukje op de stream gekomen, het zal niet verschijnen op TV in de uitzending. En dus blijft het redelijk beperkt op wat forum-berichten na. Dus om dit te gaan verkondigen in andere programma's of magazines kun je Huub meer in de problemen brengen.
Denk ik..
Stoere praat van een klein meisje volgens mij. Zo kon ze Lieke ook vet hebben. Dat hebben we ook allemaal gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
En wat is er nou met Amanda haar echte vader en stiefvader gebeurt? Ze zegt namelijk, m'n vader en stiefvader zijn er niet voor niets meer (ofzoiets).
Ze zegt dat haar vader en stiefvader er niet voor niets niet meer zijn. Jaap vraagt dan: door criminaliteit? En Amanda bevestigt dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
En wat is er nou met Amanda haar echte vader en stiefvader gebeurt? Ze zegt namelijk, m'n vader en stiefvader zijn er niet voor niets meer (ofzoiets).
Ze zegt dat haar vader en stievader zijn vermoord door criminelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
Te achterlijk voor woorden trouwens dat Palma net Mitch gaat afvallen. De enige die nog wel een beetje werkt daar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan ie weer lekker rellen met Eric zeikbek.
Eerst gooide Brian een appel tegen Lieke haar hoofd op 20cm afstand.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef Clank het volgende:
Huub verteldt dat met het teruggeven van de spullen het helemaal mis ging. (Brian had trouwens gezegd dat ze eerst nog ff flink ruzie gingen maken) Amanda heeft een stoel door de kamer gegooid naar Huub en Huub heeft vervolgens Amanda weer geduwd(??)
'Dronken van een balkon gevallen'...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef ruby het volgende:
Maar Amanda haar vader was toch van het dak gevallen ofzo door dronkenschap?
Ik heb 'r nog wel met Glassex rond zien lopen. En daarna hing ze uitgeteld op de bank.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden trouwens dat Palme net Mitch gaat afvallen. De enige die nog wel een beetje werkt daar.
Gisteren Mellisa aan het werk gezien en verder dan roken, stoken en letterlijk de vislip uithangen kwam ze niet.
Kijk zelf, met dank aan VOL.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst gooide Brian een appel tegen Lieke haar hoofd op 20cm afstand.
Oh ja ook dat nog. Dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post van 10.55 uur. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar het zou me niks verbazen.
Dellie zal haar ongetwijfeld goede adviezen geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Oh ja en Lieke krijgt vandaag extensions. Nu hopen dat zij er wel mee overweg kan.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:41 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, nog steeds dezelfde COS als gisterenavond, ik neem aan dat het een saaie nacht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |