Ik wees hem er gisteren al op dat je prima iemand kan beoordelen op hoe hij op dat moment reageert.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je moet het hier ook simpel houden.
robert2006 heeft natuurlijk gewoon gelijk.
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehehehe...![]()
King Jaap's 'Screenshot wedstrijd'
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
jaap zou echt stoer zijn als hij nou gewoon in de MB ging slapen vanwege de muggen.
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef 2live het volgende:
jaap zou echt stoer zijn als hij nou gewoon in de MB ging slapen vanwege de muggen.
nou gewoon door te janken!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.
150 kilo stoer schoon aan de haak, baby!
Sorry, maar dit verhaal onderstreept alleen maar het gelijk van robert2006.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wees hem er gisteren al op dat je prima iemand kan beoordelen op hoe hij op dat moment reageert.
Mitch reageerde in dit geval eerst door wat suffig mee te lachen met de meerderheid
Om vervolgens later op de avond erg sterk inhoudelijk te dicussieren met Eric
Twee verschillende aspecten van Mitch die dan ook op die manier bekeken werden (in ieder geval door mij)
Ik ben dan ook geen fan van Mitch of iemand anders wat dit betreft
achter het hek zit nog een hoge poort.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef mazaru het volgende:
Als die tokkiemensen echt kwaad willen doen, zal die vijf meter afstand van het hek ook niet veel uitmaken.
Zelfs ik kan een handgranaat vijf meter gooien
Eric sliep er al, en natasja mocht Jaaps plekje hebben voor 1 nacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk zo gekomen dat die twee jankerds in de MB mogen slapen?
Dat lijkt me wel een legitieme reden om mijn caps dus maar niet in te sturen ......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.
Mja, een Meet & Greet met Jaap - Who cares?... Ik niet, maar voor sommigen zal dat misschien anders liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Je maakt dan kans op een meet en greet met Jaap.
Absoluut niet hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Sorry, maar dit verhaal onderstreept alleen maar het gelijk van robert2006.
Maar als ze vijf meter bij hun hek vandaan moeten blijven, dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in het eerste hek.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef FuTilE het volgende:
Mis ik eigenlijk al iets zonder streams?
ah ja, "terrorjaap" - een inconsequente lafbek - dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eric sliep er al, en natasja mocht Jaaps plekje hebben voor 1 nacht.
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als ze vijf meter bij hun hek vandaan moeten blijven, dan hebben ze ook niet veel vertrouwen in het eerste hek.
Ik denk dat 180 kilo meer in de buurt komtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jaap is stoer, dus dat doet hij waarschijnlijk wel.
150 kilo stoer schoon aan de haak, baby!
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik liep vandaag met Heloise rond en zij streamt, en ik zeg, jezus, als ik voor iedere keer...
En toen werd de stream weggedraaid.
Die werd de tweede of derde week ingesteld. De regel onstond toen bij de tuin de eerste 'vremdelingen' probeerden contact te krijgen met bewoners. De regel geldt voor alle hekken, dus niet alleen voor de poort.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb die regel van 5 meter ook nooit eerder gehoord.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?
Milton kan Huub wel hebben op meer dan 5 meterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.
Dat zei Huub net tegen Lieke.
Zijn ze bang voor mensen met armen langer dan 4 meter?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.
Mooie naam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik liep vandaag met Heloise rond en zij streamt, en ik zeg, jezus, als ik voor iedere keer...
En toen werd de stream weggedraaid.
oh vandaar!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets. Zei-ie vandaag?
ik denk dat tie echt wel om Lieke geeftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef rooie3 het volgende:
Huub heeft nu ander script.
Hij moet ineens heel verliefd doen en de ideale schoonzoon worden.
Onzin, het is een hele oude regel .....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was die vrouw toch die er vanmiddag wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.
hoezo dat was toch die vrouw die bij Erik Dikeb was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vandaag. Dat kan dus tijdens de streamlock geweest zijn of daarstraks toen hij achter zat.
Komt vast door dat oude drama-nummer van Barry Ryan, 'Eloyse'.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mooie naam...
Geen idee waarom ik dit wereldkundig maak, overigens.
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat was die vrouw toch die er vanmiddag was
Heloise was er toch vanmiddag met die Dikep?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:09 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?
Ho ho, ik speelde voor doventolk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Whehehe...
Ja, ik weets... Ik heb ook een hekel aan smilies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo oud kan die niet zijn, want ik kan me nog beelden herinneren van een Lieke die wegging uit de villa. En een Huub die tegen het hek aan hing.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onzin, het is een hele oude regel .....
Oh, is dat haar. Ik heb dat begin niet gevolgd, dus ook geen namen gehoord. Weer een potentiele verspreking naar de knoppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Heloise was er toch vanmiddag met die Dikep?
ach we worden allemaal een beetje parra hierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, is dat haar. Ik heb dat begin niet gevolgd, dus ook geen namen gehoord. Weer een potentiele verspreking naar de knoppen![]()
Laat vanmiddag werd een video-clip opgenomen. Daarbij was een dame, Louise. Huub praatte een tijdje met haar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag heel weinig gezien, wil je vertellen wie dat is?
Bah, die OKO circuits... Rondom Palma al idem dito. Huub zei trouwens duidelijk twee keer Heloise, dus dan heeft hij het misschien verkeerd gehoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laat vanmiddag werd een video-clip opgenomen. Daarbij was een dame, Louise. Huub praatte een tijdje met haar.
Huub krijgt al een tijdje brieven en kaarten van iemand die zich 'opa' noemt. Een week geleden was in de villa dat sierraden-meisje. Ze bleek een nichtje van die 'opa' te zijn. En ...... ja hoor, die Louise bij de clip-opname is weer een tante van dat sierraden-meisje ........
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Komt vast door dat oude drama-nummer van Barry Ryan, 'Eloyse'.
Vannacht hadden ze de master bedroom en toen deden ze nietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zo vaak sex is ook niet normaal!
The Cult heeft ook een Eloise volgens mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minder![]()
Alhoewel, ik lees nu dat er een cover bestaat van The Damned... Dat kan de zaken nog veranderen...
't Is geen mooi nummer, ik kan me niet voorstellen dat een ander er wel iets van weet te makenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... *joetoept* - Nee... En nu vind ik die naam opeens ook een stuk minder![]()
Alhoewel, ik lees nu dat er een cover bestaat van The Damned... Dat kan de zaken nog veranderen...
Is niet hoog, en zeker geen poort gewoon een hekje, waar van dat groene net op zit. Ik gok zo'n 2.5 meter hoog, inclusief 2 lagen schrikdraad. Is geen fort daar ofzo, en iedereen mag gewoon rechtstreeks aan dat hek komen...quote:
Dellie en Beater?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht hadden ze de master bedroom en toen deden ze niets![]()
Ik kan Louise ook verkeerd verstaan hebben, wellicht is Heloise en Louise dezelfde ......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, die OKO circuits... Rondom Palma al idem dito. Huub zei trouwens duidelijk twee keer Heloise, dus dan heeft hij het misschien verkeerd gehoord.
Nee, die waren juist wel ergens mee bezig... al was het lusteloos, volgens BSOL. Huub en Lieke, en Jaap ging beneden slapen 'vanwege de muggen'. Lieke heeft wel eerst het bed schoon opgemaaktquote:
Volgens mij ging het over Halloweenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kan Louise ook verkeerd verstaan hebben, wellicht is Heloise en Louise dezelfde ......
Mooi nummer hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mmmm....wat voor bedreigingen zouden dat zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah.. Nou, ik heb dus een hekel aan smilies. Aangenaam!quote:
Oooh... Ja, natuurlijk speelde ik eigenlijk ook voor doventolk. Veel oppervlakkige schoonheidsidealen, mensen met lage voorhoofden, veel orale sex met de verkeerde intentie, opvallend veel mensen met een slecht gebit, spraakgebreken, mongooltjes en slechtgewassen homofielen met een gewei.quote:Veel geschreeuw, gevloek, bedreig, overdag slapen en zwijgplicht.
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbewegingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:22 schreef F04 het volgende:
Word 't weer neuken tussen Aman en Brian?
Hé is die niet getrouwd met rene Frogger.quote:
Hype in de disco'squote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbeweging
Ik vind het zelfs geen neuken, meer (af)raggen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:26 schreef petraa het volgende:
Waarom hoor je die 2 nooit kreunen en als Huub en Lieke neuken wel ? Er is toch geen mens die zo stil neukt als die 2 konijnen.
De opvolger van de vogeltjesdansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wordt ? Is.... Brian deed net weer zijn beroemde konijnbeweging
Als je net verkering heb dan is het heel normaal om als konijnen te sexen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zo vaak sex is ook niet normaal!
Na dat 'groene hek' kun je links naar het 'productie dorp' of rechtdoor naar een parkeerterreintje en de 'echte poort' naar buiten. Die 'echte poort' is een groen Heras schuifhek. Daar staat ook het kantoor van de bewaking.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:18 schreef bosb het volgende:
[..]
Is niet hoog, en zeker geen poort gewoon een hekje, waar van dat groene net op zit. Ik gok zo'n 2.5 meter hoog, inclusief 2 lagen schrikdraad. Is geen fort daar ofzo, en iedereen mag gewoon rechtstreeks aan dat hek komen...
Gelukkig heeft Lieke ze wel......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef Disana het volgende:
Een puber van 14 zonder normen of principes. Zo zag Lieke Huub in het begin.
Altijd hezelfde, zelfde tijd, zelfde plaats, met 1 uitzondering op de camping....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:30 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als je net verkering heb dan is het heel normaal om als konijnen te sexen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |