abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50256349

Wie weet komen één van je beste screenshots op King Jaap.nl, en kan JIJ de KONING JAAP ontmoeten in zijn paleis 'De Gouden Kooi.'

Goed nieuws! Jaap is weer blij! Ik heb vernomen dat er USB poorten zijn besteld om de halfgare te vervangen. Helaas duurt het 2 weken, voordat ze geleverd zijn. Aangezien de logistiek binnen een grote productie als de kooi mega complex is, schat ik dat ik pas over 3 weken weer foto's kan uploaden. Toch heb ik een oplossing bedacht voor de fans van het Kingjaap fotoboek.......

Heb je leuke screenshots gemaakt die bij een verhaal van mij passen? Mail ze dan naar contact@kingjaap.nl !!! De administrator van kingjaap.nl (servant Sjoerd, een maatje van me) zal dan de allerbeste pics in het fotoboek zetten.

Let op! Foto's met recente spelinformatie (of eerder het zien uithalen van een naai actie) zijn niet toegestaan en zullen niet geplaatst worden.

Wie wat moeite doet maakt kans op een mooie prijs! Ik geef 10 fotokaarten weg met handtekening. De hoofdprijs is een meet & greet na De Gouden Kooi met DE GODFATHER himself. Fuck it, ik ben nobel. De 10 fotokaart winnaars krijgen gewoon ALLEMAAL een meet & greet!!! De administrator zal van de winnaars de contactgegevens bewaren.

Doe je best!!!!!!!! (SMS JAAP NAAR 1010)

BRON: http://www.kingjaap.nl/2007/06/08/usb_poorten_komen_eraan.html

[ Bericht 6% gewijzigd door F04 op 08-06-2007 23:20:48 ]
pi_50258149
Naaah, wil er nou echt niemand een ontmoeting met King Jaap?
pi_50259974
Zij die het willen zullen zijn weblog nauwgezet volgen en daar lezen.
Anders zet je het maar hier
[De bewoners] Jaap #3 - Waar de terror losbarst!
neer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')