De waarheid over Cora & Jaap.
Gepost op: 16/05, 21:09:35 Gepost door: Jaap
Ik heb zojuist een brief binnen gekregen van de moeder van Cora die veel in me losmaakt.......
Beste fans ; Lieve Cora & familie,
Het doet me veel verdriet om te horen dat Cora erover inzit dat ik misschien echt 'nee' ga zeggen op onze trouwdag, vrijdag 6 juli. Kennelijk speel ik mijn rol te overtuigend. Cora betekent alles voor me. Mijn gevoelloze uitspraken omtrent het huwelijk in de kooi waren allemaal onzin. Slechts onderdeel van een snood plan om iedereen hier te foppen. Cora is geen actrice. Cora is mijn muze, mijn parel, het enige stukje licht in mijn leven.
Ik prijs mezelf elke dag gelukkig dat ik haar heb gevonden. Ik veroordeel mezelf elke dag dat ik haar achter heb moeten laten. Ik kan niet anders dan lachen als een boer met kiespijn om het ongelofelijke verhaal van haar en mij. Hoe omstandigheden mensen bijelkaar brengen, maar ook mensen uitelkaar drijven. Dat sommige dilemma's niet zijn op te lossen, welke keus je dan ook maakt. Er zijn altijd pijn zijn, voor iedereen. Risico's afwegen, (on)zekerheden proberen in te schatten, gokken. Dan beseffen vanuit welke positie je kan gokken. Inzien dat je veel kan winnen, maar ook heel veel kan verliezen. Beseffen dat mijn bestaansbasis wankel is, er issues spelen die diep gaan en dat er een magische Gouden Kooi is waar ik tenminste even veilig kan zitten zonder trammalant.
Ik heb wekenlang hier het verhaal opgehangen dat het huwelijk 1 juni zou zijn. Nou dat is het dus niet.
![]()
Het is pas 6 juli. Oh ik zat er zo naar uit te kijken....een bachelor partij op 30 mei....mijn creatieve verhalen tijdens het ontbijt op vrijdag 1 juni. Ach wat zou dat mooi zijn geweest. Iedereen zich klaar maken voor de bijzondere dag en dan niets meer aantreffen dan het zouteloze tijdsverdrijf wat zich hier elke dag afspeelt.
Krijg ik vandaag het bericht van Cora's moeder, tezamen met het feit dat de kledingleverancier voor de miljonairsdames vandaag is langsgekomen en het verlinkt heeft. Echt heel jammer, tot nu toe heb ik iedereen dusdanig van te voren gebrieft dat mijn snode plan niet gedwarsboomd zou worden. Maar pech voor mij...de kledingdames kwamen onverwachts (en ik zat zoals 90% van de tijd overdag achter de pc in het kantoor)....als ik het had geweten....dan was het geregeld. Vanmiddag besloot ik er een nieuwe draai aan te geven. Dat ik het niet snapte dat het verzet was. Dan de komende dagen naar een nieuw shockerend verhaal toelullen. Maar na de brief die ik vandaag ontving werd het me duidelijk.
In dit geval kies ik 100% voor Cora. De snode plannen om ons huwelijk te gebruiken voor sensatie en bedrog, is voor mij niets waard als ik lees wat Cora's moeder schrijft.
Ik hou zoveel van haar, dat ik deze kans opoffer voor mijn grote liefde. Alles is nu open & bloot het internet over. Lieve Cora, je hoeft je nu geen zorgen meer te maken dat ik 'nee' zeg, want de verrassing is eraf.
Ik heb begrepen dat er van alles over Cora wordt gepost op forums. Mensen denken haar te kennen op basis van.....van wat eigenlijk?? Van totaal 3 uur bezoek aan mij in de kooi? Cora afrekenen om wat ik zeg en wat ik doe? Snappen jullie soms niet dat dit een spel is om fucking veel geld! Ik heb verborgen agenda's om dit spel te winnen, die jullie pas zullen weten als je mijn autobiografie leest nadat ik dit programma heb gewonnen.
Ik heb Cora een voorstel gedaan om alles recht te zetten over haar & mij. Ik hoop vurig dat ze er op ingaat. Tegen de tijd dat het nodig is zal ik op dit weblog jullie informeren op welk moment je aan de live streams gekluisterd moet zitten. En dan neem ik een risico, geloof me. Want dan gaat Cora booming populair worden als je ziet hoe geweldig ze eigenlijk is. Ik geloof in ons met overgave. Dan komt in detail naar voren wie ik eigenlijk ben, hoe ik eigenlijk echt ben, wat mijn ware passies in het leven zijn en waarom ik in dit programma zit. Jaap de psychopaat of Jaap van Otterlo de briljante acteur?
Mensen gaan omvallen van verbazing en mij nomineren voor een Oscar. Mark my words.
Cora, ik hou superveel van je. Ik geef je mijn woord dat ik ons huwelijk vanaf nu serieus neem.
From Eemnes with love,
De aanstaande.