Dat is een simpel voorbeeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel simpel voorbeeld, toen men gisteren dacht dat mitch BEAN supporte, schreeuwde men kut-butler eruit etc, ene even later toen hij eric tegensprak werd-ie ongelooflijk opgehemeld en was-ie opeens een top gozer, hoe veranderlijk zijn sommige streamers.
Telkens wanneer ik jou avatar zie denk ik dat ik met een gefrustreed iemand te maken heb die is blijven steken op de peuterspeelzaal....sorry..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef basicsaint het volgende:
Jaap is een ffing killing machine.
Hij killt ze allemaal.
(Hij heeft het over muggen.)
Ik begin met morgen de kids eens alleen te laten om tot mezelf te komen ofquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet alleen heel goed oefenen op keihard gillen, en iedere zin tien keer zeggen, het liefst iedere keer iets harder![]()
Oh NOES.. Wat een spillebeentjes. Wie is dat, Mahatma Ghandi?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even Netty laten komen, het gaat niet goed met die knul
[afbeelding]
Je moet het hier ook simpel houden.quote:
Het is net of dat buddha-beeld naar Jaap kijkt...eng hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Jesus F*cking Christ, F*cking Hell, Ik kill ze allemaal"
[afbeelding]
Wat!?? Klootzak! *rent naar de keuken om een mes te pakken*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
ze stond anders naast jouw moederSielig ventjuh!
leerzaam DGK, ik heb een geheel nieuw vocabulaire
Je ziet daar een leeggelopen wifebeater ...... of wat daar nog van over is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh NOES.. Wat een spillebeentjes. Wie is dat, Mahatma Ghandi?
doe dan, doe dan, kom dan, wat moet je nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat!?? Klootzak! *rent naar de keuken om een mes te pakken*
Veronschuldig je je ook als DGK kijker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vond het van beide een wanvertoning. Jaap vond ik het ergst. Ik ben ábsoluut geen Jensen-kijker overigens.
Ik zeg het nog een keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet daar een leeggelopen wifebeater ...... of wat daar nog van over is.
God zij dank dat je het nog maar 1 keer zegt. Hebben we dat tenminste gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer.
De enige echte wifebeater by own admission is Sint Hubertus.
Maar zelfs dat doet hij dan natuurlijk wel weer uitmuntend.
*AMANDA NIET DOEN* *JA WAT NOU* SODEMIETER OP* *NIET DOEN AMANDA!!* <snipertoon>"does does, doe niet"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef 2live het volgende:
[..]
doe dan, doe dan, kom dan, wat moet je nou!
*rent naar de telefoon om milton te bellen!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |