Jemig wat een afgangquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh... Dan strekken mijn paranormale krachten toch niet zo ver als gedacht.
Ben ik voor niks het eind van de COS aan het verkondigen in de SC![]()
Ik ben flabbergasted, what the fokquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch f*cking niet normaal. Weekeinde, nog maar net 01:00 en alles gaat ronken. Wat blijft er op deze manier nog over om te streamen voor de late ploeg op FOK !
Is toch niet normaal????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is toch f*cking niet normaal. Weekeinde, nog maar net 01:00 en alles gaat ronken. Wat blijft er op deze manier nog over om te streamen voor de late ploeg op FOK !
Ik voel met je mee. En dan ook nog die wapenstilstand waardoor je al dit oeverloze gebabbel krijgt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hm? "zal moeten" is het, denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef agter het volgende:
Natasia ging stappen in een kogelvrij vest?
Ja, bij nader inzien best ernstig...quote:
Eric is a cocky jabberwocky!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric ligt weer stevig te zwabberen met z'n onderkaak. Die kaak lijkt wel los te hangen......
[afbeelding]
Eerst is er nog de gedwongen wapenstilstand waarin hij weer een beetje bij kan komen. Daarna hangt het niet van Huub in de eerste plaats af, maar van Erics eigen nieuwe familie. Als die weer zo tekeer gaan en hij wel mee moet doen, dan knapt hij wel helemaal denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Over Eric gesproken, wie zal er gaan winnen ?
- Natasia en Brian hebben vanavond opnieuw afgesproken hem zeker weg te stemmen
- Huub, die Eric jankend eruit wil jagen en zorgen dat de 10.000 euri weg zijn
Als Eric daar echt tevreden mee was, zou hij er niet over denken eruit te gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dus Eric en Natasia hebben inmiddels een relatie?
Gelet op alle opmerkingen van Erik zou het met niet verbazen als de 24-uur aanvraag binnen een paar dagen al gaat komen. Japio en Huub gaan er in ieder geval voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst is er nog de gedwongen wapenstilstand waarin hij weer een beetje bij kan komen. Daarna hangt het niet van Huub in de eerste plaats af, maar van Erics eigen nieuwe familie. Als die weer zo tekeer gaan en hij wel mee moet doen, dan knapt hij wel helemaal denk ik.
Ik kreeg die indruk vandaag ook. En ik heb wel zin in een nieuwe bewoner... ALS die er komt, want we hebben er zelfs nog een te goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelet op alle opmerkingen van Erik zou het met niet verbazen als de 24-uur aanvraag binnen een paar dagen al gaat komen. Japio en Huub gaan er in ieder geval voor.
Het geluid staat aan, maar luisteren is een andere zaak.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef mootie het volgende:
Ik begrijp dat niemand zin heeft om naar 'de dames' te luisteren? ^_^
Gisteravond versprak mitch zich in de trend van dat er nog een bewoner bij zou komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kreeg die indruk vandaag ook. En ik heb wel zin in een nieuwe bewoner... ALS die er komt, want we hebben er zelfs nog een te goed.
Mitch versprak zich niet echt. Iedereen weet dat er nog 1 plaats vervangbaar is, voor niemand een geheim. Hier op FOK werd gesuggereerd dat Mitch de indruk wekte dat het binnenkort zou zijn, dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gisteravond versprak mitch zich in de trend van dat er nog een bewoner bij zou komen.
Lijkt me opzich erg leuk als hij dat zou worden.
Jemig, dat luisteren naar Eric's spannende verhaal heeft er stevig ingehakt bij je ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Diversiteiten met een veilige ronding als hyperbasis.
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Dat is de symbolische verbinding van de uit elkaar gegroeide gele boemerang.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zien![]()
Ach ja tuurlijk dom van mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is de symbolische verbinding van de uit elkaar gegroeide gele boemerang.
Geïnspireerd op het liedje "Astronaut", van Spinvis.
En als je soms verdwaald
Ga rechtdoor en wees niet bang
Geef de liefde wat ze vraagt
Eet de vruchten die ze draagt
Kijk niet om ga steeds vooruit
Kijk niet om ga steeds vooruit![]()
![]()
![]()
En dat zegt naTASJA? Dikke buik, dikke billen, dikke armen, dikke kuiten, dikke kont natas!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
Natasja vindt dat Eric een dikke reet heeft....... tsja........
Ik vind dit meer transgenetische wortels met een verticilutionair diffusiteitscentrum.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Je vergeet het belangrijkste. Dikke tietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:03 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En dat zegt naTASJA? Dikke buik, dikke billen, dikke armen, dikke kuiten, dikke kont natas!![]()
ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vind dit meer transgenetische wortels met een verticilutionair diffusiteitscentrum.
Ik zou het niet pikken:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zit er onder dat zwarte balkje. Mogen we dat niet zien![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |