Dan ook maar gelijk anaal....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Altijd hezelfde, zelfde tijd, zelfde plaats, met 1 uitzondering op de camping....
Een beetje consequent mogen ze dan wel zijn! Iedereen vijf meter afstand van Natasja, van de familie van Natasja, Van Brian, van de familie van Brian, Van Amanda, van de familie van Amanda? Maar dat van Amanda's familie weet ik niet zeker. Wel van Eric en Marielle (het libelletrutje dat zich vriendin van een valse verrader noemt)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn vandaag bedreigingen geuit, en nu moeten ze vijf meter bij het hek vandaan blijven.
Dat zei Huub net tegen Lieke.
Dat noemen ze ook wel zwaar geforceerd..............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Meganog het volgende:
De verhalen over hoe leuk Huub en Lieke elkaar wel niet vinden en hun twijfels in het begin komen 'iets' te geforceerd over...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs geen neuken, meer (af)raggen..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
Lieke en Huub hebben het erover wat ze aantrok in elkaar, en waarom ze elkaar leuk vinden.
Een heel gewoon gesprek.. geen ruzie... gewoon leuk
Is ze echt zo lelijk, nog maar even kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt zo'n aura over me heen, mannen vrouwen alles kijkt naar me om altijd he.
Dit zegt Natasja echt over zichzelf?!?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt zo'n aura over me heen, mannen vrouwen alles kijkt naar me om altijd he.
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is ze echt zo lelijk, nog maar even kijken
Nee, ik kan me voorstellen dat ze aandacht krijgt, ze heeft wel een open blik. Maar ja, dan ken je de binnenkant niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maakt![]()
vind ik niet... Huub heeft alleen weer wat teveel gedronken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Meganog het volgende:
De verhalen over hoe leuk Huub en Lieke elkaar wel niet vinden en hun twijfels in het begin komen 'iets' te geforceerd over...
Del is volgens mij zo'n meisje dat heel makkelijk haar benen spreid maar nog nooit een orgasme heeft gehad.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:35 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij komt ook niet helemaal denk ik... er is altijd.... wel een soort van rare afstand. En Del heeft helemaal geen gevoel. Mechanica is ook seks, maar een beetje kinky?
Het heeft mij al mijn boxen gekost............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het enkel en alleen en hooguit om de pleurisherrie die ze maakt![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze weet niet eens wat een orgasme is..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:39 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Del is volgens mij zo'n meisje dat heel makkelijk haar benen spreid maar nog nooit een orgasme heeft gehad.![]()
Lekker bijdehand, een afgang voor Brrr in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:41 schreef kybe het volgende:
De taarten affaire van vanmorgen was dus toch een Palma streek.
Ja je hebt van die mensen die een beetje buiten de boot vallen omdat ze volgens de burgelijke "normen" niet helemaal meekomen. Over dat soort mensen wordt gigantisch geluld en ze worden voortdurend in de zeik gezet, maar zelf zien ze dat vaak als positieve aandacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Disana het volgende:
Huub zei net dat Palma haar tv momentje wilde pakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker bijdehand, een afgang voor Brrr in ieder geval.![]()
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:46 schreef Mokum020 het volgende:
Palma mag van mij opflikkeren....en neem Eric mee..![]()
OMG Natasia gaat zich laten verkrachten in d'r slaap...wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric rukt met links mááár eet soep met rechts.
Eric: of rukken met 2 handen
Natasja: Jaah hij is groot genoeg
al met al een non-issue lijkt mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.
och, hij heeft nu een leuke dronk.... totaal niet agressief...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:47 schreef akveor het volgende:
Jee, die pillen gaan niet zo goed met alcohol...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
OMG Natasia gaat zich laten verkrachten in d'r slaap...wtf
Geef het tijd, geef het tijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef Desii het volgende:
[..]
och, hij heeft nu een leuke dronk.... totaal niet agressief...
Kan geen taart meer zien eigenlijk..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Van mij ook, maar een mailtje van marco s is op de site van Nowlive gezet en daarin zegt hij dat er niet bij stond voor wie die taart bestemd was.
Meestal anaal heb ik begrepenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Op de camping was ECHT de eerste keer niet. Heb het hen al eerder zien doen!!!
Het zijn zulke spannende verhalen diequote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:50 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
![]()
Door wie laat ze zich verkrachten? Heeft amanda een dildo op de kop weten te tikken?![]()
Jij houdt dat gefriemel allemaal nauwgezet in de gaten, dus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Op de camping was ECHT de eerste keer niet. Heb het hen al eerder zien doen!!!
Bijna danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:08 schreef FuTilE het volgende:
Vet... Ik heb de COS beëindigd!
Oh... Dan strekken mijn paranormale krachten toch niet zo ver als gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |