quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef DrsH het volgende:
Een aantal spelers uit DGK zullen direct na de afronding van de gouden kooi verhuizen naar de stalen kooi. Dat is ook de plek waar ze thuis horen. Voor de Zwarte diva is al een plaatsje gereserveerd op het urnenveld te Almere en de crematie gaat voor half geld omdat ze al voorgebakken is. Wordt het toch nog gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:42 schreef DrsH het volgende:
Een aantal spelers uit DGK zullen direct na de afronding van de gouden kooi verhuizen naar de stalen kooi. Dat is ook de plek waar ze thuis horen. Voor de Zwarte diva is al een plaatsje gereserveerd op het urnenveld te Almere en de crematie gaat voor half geld omdat ze al voorgebakken is. Wordt het toch nog gezellig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuke stem. Waar ken ik de naam 'Bwenniebren' ook alweer van... VOL?
lijkt een beetje op een nieuwe horror als the blair of I know what you did last Summerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:51 schreef brabander01 het volgende:
Nieuwe spot van Tien omtrent de DGK hij is VET
http://www.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8
Dat vind ik ook zo vreemd. Je zou toch gaan denken dat er echt niet over gesproken mag worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreemd dat dit verhaal nog niet echt is opgepikt door de media.
Leuk voor Judith dat ze er ook in voor komtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:51 schreef brabander01 het volgende:
Nieuwe spot van Tien omtrent de DGK hij is VET
http://www.youtube.com/watch?v=wiaHrGC3LA8
waar statiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:37 schreef Snake2005 het volgende:
Ben even uploaden al, alleen heb niet veel. Maar je hoort haar wel praten van ruzie na 'je weet wel'
Als ie drop is zal ik hem plaatsen
En Natasia noemde vlak na de streamlock gistsren zelf ook die naam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
Wat een zooi daar!!
Huub mag de naam Milton niet noemen, mag niet praten over de aanranding/verkrachting van Eric...
maar moet zich wel uit laten maken voor kinderverkrachter en talloze bedreigingen incasseren![]()
omgquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Voor degene die het gemist heeft, luister en huiver.
http://youtube.com/watch?v=QtZ1H0DOtxw
Wow...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Ja, je gelooft je oren toch bijna niet!!! Jaap onderneemt echt niets meer tegen Natasia en Brian hoor. Hij heeft niet voor niets die tieten foto's al van zijn blog gehaald.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
2 dingen denk ik:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:52 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind het eigenlijk vreemd dat dit verhaal nog niet echt is opgepikt door de media.
Ik heb met verbazing zitten luisteren. Niet dat ik echt verbaasd ben, want dat Brrrian, Amanda en vooral Natasia uit het criminele circuit komen, was al meer dan duidelijk. Wat me wél verbaasd, is dt Natasia steeds weer opnieuw ongestraft Jaap en vooral Huub met de dood kan bedreigen. Volgens mij, is dat toch écht verboden in Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:19 schreef beequeen het volgende:
Daar blijf ik me ook telkens over verbazen, begrijp niet dat ze dat toestaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik heb met verbazing zitten luisteren. Niet dat ik echt verbaasd ben, want dat Brrrian, Amanda en vooral Natasia uit het criminele circuit komen, was al meer dan duidelijk. Wat me wél verbaasd, is dt Natasia steeds weer opnieuw ongestraft Jaap en vooral Huub met de dood kan bedreigen. Volgens mij, is dat toch écht verboden in Nederland.
Ik hoop het. Kan ie weer lekker rellen met Eric zeikbek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
Komt vanavond Mitch weer?
Lees mijn post van 10.55 uur. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar het zou me niks verbazen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef axis303 het volgende:
[..]
2 dingen denk ik:
1.) Je kunt niet zomaar een item maken over iets dat gezegd wordt in een reallife programma, misschien denken ze wel dat dit onderdeel is van het spel (treitershow) en niet echt. Ze zullen het op zijn minst eerst grondig moeten onderzoeken voordat ze erover berichten.
2.) Denk ook aan de negatieve publiciteit voor Huub. Nu is het alleen een stukje op de stream gekomen, het zal niet verschijnen op TV in de uitzending. En dus blijft het redelijk beperkt op wat forum-berichten na. Dus om dit te gaan verkondigen in andere programma's of magazines kun je Huub meer in de problemen brengen.
Denk ik..
Stoere praat van een klein meisje volgens mij. Zo kon ze Lieke ook vet hebben. Dat hebben we ook allemaal gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
En wat is er nou met Amanda haar echte vader en stiefvader gebeurt? Ze zegt namelijk, m'n vader en stiefvader zijn er niet voor niets meer (ofzoiets).
Ze zegt dat haar vader en stiefvader er niet voor niets niet meer zijn. Jaap vraagt dan: door criminaliteit? En Amanda bevestigt dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
En wat is er nou met Amanda haar echte vader en stiefvader gebeurt? Ze zegt namelijk, m'n vader en stiefvader zijn er niet voor niets meer (ofzoiets).
Ze zegt dat haar vader en stievader zijn vermoord door criminelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef ruby het volgende:
Te achterlijk voor woorden trouwens dat Palma net Mitch gaat afvallen. De enige die nog wel een beetje werkt daar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop het. Kan ie weer lekker rellen met Eric zeikbek.
Eerst gooide Brian een appel tegen Lieke haar hoofd op 20cm afstand.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef Clank het volgende:
Huub verteldt dat met het teruggeven van de spullen het helemaal mis ging. (Brian had trouwens gezegd dat ze eerst nog ff flink ruzie gingen maken) Amanda heeft een stoel door de kamer gegooid naar Huub en Huub heeft vervolgens Amanda weer geduwd(??)
'Dronken van een balkon gevallen'...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:34 schreef ruby het volgende:
Maar Amanda haar vader was toch van het dak gevallen ofzo door dronkenschap?
Ik heb 'r nog wel met Glassex rond zien lopen. En daarna hing ze uitgeteld op de bank.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden trouwens dat Palme net Mitch gaat afvallen. De enige die nog wel een beetje werkt daar.
Gisteren Mellisa aan het werk gezien en verder dan roken, stoken en letterlijk de vislip uithangen kwam ze niet.
Kijk zelf, met dank aan VOL.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst gooide Brian een appel tegen Lieke haar hoofd op 20cm afstand.
Oh ja ook dat nog. Dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn post van 10.55 uur. Ik weet niet of het ermee te maken heeft maar het zou me niks verbazen.
Dellie zal haar ongetwijfeld goede adviezen geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:42 schreef noekje het volgende:
Oh ja en Lieke krijgt vandaag extensions. Nu hopen dat zij er wel mee overweg kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |