quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Waar Eric en Natasja fluisteren en Huub en Natasja nu knuffelen en het over veiligheid hebben?
als ik natasja was...zou ik me ook erg druk maken om mn veiligheid....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric en Natasia praten verder. Natasia : " ...... Maar weet je wat het is. Als het onze eigen echte veiligheid gaat, maak ik me erg ongerust. .........."
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand ff een korte Update zodat ik de OP compleet kan maken??
Er is het afgelopen uur niet echt iets gebeurd, dus er is ook niks te melden, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
ze denkt altijd de belangrijkste persoon te zijn...kinderen uit dr kut schijten,dr engeltjes thuis,wilgootjeeee,neptieten,rijbewijs,buikcorrectie straks,en ton als bijman.....ik zeg schijnwerpers uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Natas - Ik ben de belangrijkste persoon in dit en ik weet nog niks.
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Nee Scan, dat dan weer niet..quote:
en wat lult ze nou weer - ze wil weten hoe het met haar thuisfront gaat - tja, dat willen alle bewoners vast welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Natasia blaast en puft en mekkert dat ze het zo warm heeft.
Graag, thnx.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.
gooooooooo girlllllllllll! rot op naar huis en ga je taken vervullen als mama en minnares van een buiten de deur wippert!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Natas - Het is gewoon alles in dit huis! Ik ging dit huis in voor m'n eigen rust, maar ik denk dat ik pas thuis rust zal vinden.
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
en helaas krijgt het loeder altijd precies wat ze wil.....die heeft straks weer een afwijzende wilgo aan de lijn,die ze vervolgens omver lultquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.
Huub is 2 uur achter geweest. De rest zat tv te kijken.
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?
Hij doet zooooo zijn best het menneke...samen met mammie Netty....want als zij belt...oei oei..dan is het ff oppassen geblazen..pffffquote:
Hoop dat er geen plastic zakkie in de buurt is...scheelt Stijn ook weer ..toch..??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Natasia is aan het hyperventileren, omdat ze nog niets heeft gehoord van Stijn ?
Doe ik niet, maar ik meen het - ik vind het te bizar dat er 1 heks in het huis zit die maar hoeft te piepen om even in contact met haar thuisfront te komen.quote:
Ik heb een paar keer gehoord, dat ze tijdens een gesprek 'achter' wel van opzij schermen met streams kunnen zien maar geen geluid hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissa![]()
nee een goeie veeg...maar als moeder van 2 engeltjes kan je daar niet op nationale tv om smeken he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Natasia ligt weer bij Brian op bed. Ze heeft zeker weer aandacht nodig...?
Huub is heel lang naar achteren geweest. Lieke rook dat hij genoeg alcohol heeft gehad.quote:
Huub....ik hoop dat je het redt samen met Lieke en Jaap.....ben er een beetje bang voor na vanavond...maar hoop doet leven dussssssss......doe je best..!!quote:
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehoord, dat ze tijdens een gesprek 'achter' wel van opzij schermen met streams kunnen zien maar geen geluid hebben.
mooi zo, afvoeren en opsluitenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben bang dat als het zo doorgaat, de mannen in de zwarte pakken moeten komen .....
[afbeelding]
Yessss....afvoeren please...bah....ik heb nog nooit iemand zo gehaat als haar....jeetje...is eigenlijk niet goed...maar..pfff...er zijn grenzen..toch..?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben bang dat als het zo doorgaat, de mannen in de zwarte pakken moeten komen .....
[afbeelding]
en jij houd ons vast letterlijk op de hoogte?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub beschrijft zijn eigen (weerzinwekkende) gedrag van de afgelopen 8 dagen.
Oh ja, jij hebt de waarheid in pacht... dat is ook zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.![]()
Net als Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
zie je toch niet helemaal goed dacht ik,het clubje van de rat is begonnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
hij heeft zich de afgelopen dagen juist prima gedragenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
gedrocht van God en kindjes van Stijn...beter...quote:
Leuk gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.![]()
Positieve post mogen ook al niet meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt de waarheid in pacht... dat is ook zo.
Een paljas zul je bedoelen. Tragi-komischquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Die kop van Natasja....... ik moet op de een of andere manier aan een clown denken.
Mag ik een keertje mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gevondenMaar als ze 'achter' zijn, zien ze de regie-kamer en daar zit iedereen met koptelefoon. Ze horen daarom echt niet wat op de stream gebeurt .....
volgens mij ben jij treuriger...je houd al ruim 4 uur een monoloogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een treurig mannetje.
Volgens mij hebben ze hem 2 uur lang een monoloog laten houden bij de FEBO, en zijn ze hem daar nu aan het imiiteren.
Huub, het lachertje van DGK.
Beetje de Peter6000 van fok?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij hebben ze hem 2 uur lang een monoloog laten houden bij de FEBO, en zijn ze hem daar nu aan het imiiteren.
en jij omdat je er nog serieus op gaat reageren ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij treuriger...je houd al ruim 4 uur een monoloog![]()
Dankzij Huub leeft het programma nog. En dat kun jij zelfs niet gaan ontkennen. Zonder Huub was het programma al lang dood en begraven. En Jaap doet alleen maar wat Huub al veel langer deed. Hij doet het alleen nog wat extremer. Maar zonder Huub was er ook geen Jaap geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Bedankt voor de waarschquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Graag gedaan!
en Natasia gaat weer flashen.![]()
Je lijkt wel op Brain, die heeft het ook alleen maar over Huubquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ben jij helemaal Jaap af en zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of ze in een kring om Huub moeten zitten, omdat hij er niet achter mag komen wat een onzin hij uitkraamt.
Treurig mannetje.
Kan jij hem nu nog aanhoren????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij Huub leeft het programma nog. En dat kun jij zelfs niet gaan ontkennen. Zonder Huub was het programma al lang dood en begraven. En Jaap doet alleen maar wat Huub al veel langer deed. Hij doet het alleen nog wat extremer. Maar zonder Huub was er ook geen Jaap geweest.
Peter kickt op reactie...dat vindt hij lekker....ieder zijn ding....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Je bent echt een beetje Huub obsessedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als Natasia gelijk heeft, en er wordt een keertje iemand met een brancard afgevoerd, lijkt Huub me een prima kandidaat.
Met 2 gebroken oogkussen, en diverse hele pijnlijke scheuren.
Ik wil zijn (Peter6000) rol wel overnemen als ie mij het script maar stuurt..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij helemaal Jaap af en zo ja, waarom?![]()
Heb geen streams meer.........soms balen...soms blij ...pfff....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even aan en zie Lieke en Huub nu zelfs bij Amanda en Melissa zitten
Damn, dan toch maar weer uit.
Dan is het einde goudenkooi en hou je alleen maar stumpertjes over waar niemand naar wilt kijken, buiten Lieke en Jaap om, en Mitch en Melisa.. Maar zonder Huub is er geen goudenkooi, althans dan word het zo saai dat ik zeker afhaak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als Natasia gelijk heeft, en er wordt een keertje iemand met een brancard afgevoerd, lijkt Huub me een prima kandidaat.
Met 2 gebroken oogkussen, en diverse hele pijnlijke scheuren.
Natasja doet gewoon haar best om wat op te lopen om een ander..(huub/Lieke) de schuld te geven.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Natasia bedden verschonen? Serieus, dat is toch echt niet goed als je net geopereerd bent.
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan jij hem nu nog aanhoren????
Ik ontken niet dat hij belangrijk is GEWEEST, voor het programma.
Maar dat was Nicolaas ook.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.
preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.
Zorgzaam type, die Natas, Eric slaapt in een lekker schoon bedje.............en Jaap durft de masturbeerkamer niet op te eisen, uit angst voor Milton.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja verschoont het bed in de masturbeer-room. Ze gaat daar gezeliig de nacht doorbrengen met zeik, zeur, relnicht Smeric.
Ik moet nog steeds lachen om die cap van net, met die enorme bovenlipquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Zij heeft toch wel de meest verlepte kop sinds tijden
[afbeelding]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia die een kussensloop om een kussen wikkelt is gewoon prettiger om aan te horen dan Huub.
IK denk inderdaad nu Jaap ook op de hoogte is, dat er nog weinig terror van zijn kant naar BAN gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Zorgzaam type, die Natas, Eric slaapt in een lekker schoon bedje.............en Jaap durft de masturbeerkamer niet op te eisen, uit angst voor Milton.![]()
Ja: ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook zulke kreuntjes slaken tijdens het bed opmaken?![]()
vast niet...dan had hij ook naar zn eigen gezeik moeten luisterenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook zulke kreuntjes slaken tijdens het bed opmaken?![]()
Ik zit me net af te vragen of ik hier ook zo`n takke herrie maak als ik de bedden opmaak. VOlgens mij komt ze nu bijna klaar. Wat een herriequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....![]()
Ze komt klaar van het bed opmakenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Godsamme het lijkt wel of ze sex heeft!
Je moet voor de lol eens luisteren zonder beeld...... je zou niet direct aan bed opmaken denkenquote:
Hier nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Godsamme het lijkt wel of ze sex heeft!
ze lijdt maar niet helemaal in stilte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ook. Echt jammer dat ze hem zelf waarschijnlijk nooit te zien krijgt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die cap van net, met die enorme bovenlip![]()
Jaap heeft meteen de blote borsten foto's van Natas van z'n weblog gehaald, lafaardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK denk inderdaad nu Jaap ook op de hoogte is, dat er nog weinig terror van zijn kant naar BAN gaat.
Af en toe een vloek, maar ik ben normaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ja..Peter..welke doll heb je nu te pakken..doll lieke of amadel.>??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda zit totaal bij het verkeerde groepje.
Iemand als Huub moet je volledig isoleren.
ik snap ook werkelijk niet wat ze bij brian en natas doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
en das precies wat ik vanaf nu met jou ga doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Hier idem. Hooguit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af en toe een vloek, maar ik ben normaal...
dat was likkende lassiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef johngrisham het volgende:
peter 6000 das toch die lange dunne spriet met een junkehoofd
die toen de kooi is uitgeflikkerd omdat ie zich niet kon gedragen.
heb toen behoorlijk om die gast gelachen
.
wat een sukkel was dat zech
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Zij heeft toch wel de meest verlepte kop sinds tijden
[afbeelding]
Een dooie rat, is een mooie rat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Leeft Brian niet meer? Hij ligt daar zo stil. Net een dooie rat.
geef me niet zoveel hoop....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Leeft Brian niet meer? Hij ligt daar zo stil. Net een dooie rat.
wat bedoelt ze dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Als iemand teveel sliep-outjes naar mij heb gemaakt...
Ik weet wel wat Melissa bedoelt, maar het komt er zo raar uit.
Ze hadden het over de ex van Natas Milton huppeldepup en toen kwam streamlock. Daarna moesten ze allemaal naar achter en daar zal Jaap wel het een en ander gehoord hebben en zei toen er weer beeld was ik heb er geen zin meer in. Nog geen uur later was het stukje over Natas tieten van zijn site af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Waarom is Japio bang geworden dan.
Heb alles teruggelezen van vandaag,maar snap er niks meer van.
Vanwege de ex van Natasiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Sliep uit. Da's een oude uitdrukking trouwens, wanneer hoor je die nog. Iemand uitlachen. Melissa kan daar niet tegen.quote:
Ehhh ik weet niet wat ze bedoel, wil jehet uitleggen ???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Je kan best stellen dat zulke uitspraken gedaan door Melissa raar zijn......geen twijfel mogelijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Het heeft mij ook uren gekost. Laat maar gaan. Het heeft met Milton Ferrer, de ex van Natasia te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Jaap kreeg van Huub te horen over Milton Felter, de ex van Natas, die in verband wordt gebracht met Endstra en Holleeder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Ach, als je negen dagen na de ingreep een aantal radslagen kunt maken, dan kun je op dag 15 toch gewoon je bed verschonen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Natasia bedden verschonen? Serieus, dat is toch echt niet goed als je net geopereerd bent.
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien voor vanavond. Tot morgen, en hopelijk heeft de nachtploeg genoeg kotszakjes klaarliggen voor de gesprekken vanuit de masturbeerroom.![]()
Gewoon gaan lopen...en dan niet over het fietspad..;-)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het heeft mij ook uren gekost. Laat maar gaan. Het heeft met Milton Ferrer, de ex van Natasia te maken.
Verder kan ik er niks over zeggen, of er wordt een bom onder mijn fiets geplaatst...
Ik heb iets gevonden maar ik ga het zelf niet lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh ik weet niet wat ze bedoel, wil jehet uitleggen ???![]()
De terror van Jaap zit in de zak van Milton.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Sharpeyed het volgende:
Wtf waar is jaap terror, hij moet zn kamer niet in laten pikken
Ohhh dat, nu weet ik het weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb iets gevonden maar ik ga het zelf niet lezen'Sliep uit' roep je om iemand uit te lachen, meestal als die ander op zijn bek is gegaan.
http://www.nrc.nl/krant/article74770.ece
tsjee, ik dacht het wel maar vond het zo gek klinken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Sliep uit. Da's een oude uitdrukking trouwens, wanneer hoor je die nog. Iemand uitlachen. Melissa kan daar niet tegen.
Maar Natasia bedreigt toch elke keer Huub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze hadden het over de ex van Natas Milton huppeldepup en toen kwam streamlock. Daarna moesten ze allemaal naar achter en daar zal Jaap wel het een en ander gehoord hebben en zei toen er weer beeld was ik heb er geen zin meer in. Nog geen uur later was het stukje over Natas tieten van zijn site af.
Ik vind het bijna een voetbalterm, sliep out... past ook wel bij d'rquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Je kan best stellen dat zulke uitspraken gedaan door Melissa raar zijn......geen twijfel mogelijk...![]()
Vanaf nu, neem ik telkens een andere route....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Gewoon gaan lopen...en dan niet over het fietspad..;-)
HUH..???..........niet te meten dus..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Ik gok dat Huub's IQ evenhoog is als die van Amanda en melissa samen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien voor vanavond. Tot morgen, en hopelijk heeft de nachtploeg genoeg kotszakjes klaarliggen voor de gesprekken vanuit de masturbeerroom.![]()
kan ik nog wel veilig met jou op 1 pagina staan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het heeft mij ook uren gekost. Laat maar gaan. Het heeft met Milton Ferrer, de ex van Natasia te maken.
Verder kan ik er niks over zeggen, of er wordt een bom onder mijn fiets geplaatst...
Huub doet aan zelfreflectie momenteelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor iedereen die de stream van Huub aan kan horen.![]()
beter,,(a la Natajs...dammmmnnn..waar je mee omgaat word je mee besmet zo lijkt het ..grrrr.)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vanaf nu, neem ik telkens een andere route....
Jij kijkt naar een lege kamer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
EEEEEEEEEEE, Milton is God!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Kan Milton een sanctie krijgen? Hij verpest het spel te veel.
En anders erin als nieuwe bewoner, hij heeft al een heel aardige hoofdrol....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef ruby het volgende:
Kan Milton een sanctie krijgen? Hij verpest het spel te veel.
Villalux...wanneer wordt de site van Brain gehacked..?? Je vertelde dat er aan gwerkt werd...hoe staat het ermee.???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:22 schreef Villalux het volgende:
ik gok dat wie NU terror maakt de Kooi wint....?..of toch script............? Dag redactie..
deze Redacktie kan als de kooi klaar is alleen by MC werken.......en daar is niks mis mee!
Mijn fiets staat in de schuur, coast is clear.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef 2live het volgende:
[..]
kan ik nog wel veilig met jou op 1 pagina staan?
Of hij is klusjes aan het doen voor onze big Willem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef Villalux het volgende:
[..]
nee Milton F. is de tuinman van de Kooi
Liever zo dan hoe hij op zaterdagavond deed met die date van Eric.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De meest luidruchtige introspectie die ik ooit gehoord heb.
eigenlijk geldt hetzelfde voor een aantal mensen die kontinue brian of natas zitten te dissen, is toch hetzelfde, alleen staat peter6000 bijna alleen, en de dissers van brian en natas bestaat uit een veel mensenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef CoT het volgende:
[..]
Je bent echt een beetje Huub obsessed
Sad mannetje
eric of brian zei hij. Ikweetniets heeft hem daarna geclaimd en weer teruggegeven.[ bekende van huub]quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
Huub: Eric heeft mijn weblog gewist... (want ik was zo stom om het open te laten staan)
en iemand anders heeft hem daarna geclaimt
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Liever zo dan hoe hij op zaterdagavond deed met die date van Eric.
welke doll wordt het vanavond Peter..Amandal gok ik.....have fun....lol..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt hetzelfde voor een aantal mensen die kontinue brian of natas zitten te dissen, is toch hetzelfde, alleen staat peter6000 bijna alleen, en de dissers van brian en natas bestaat uit een veel mensen
wat is een disser?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
eigenlijk geldt hetzelfde voor een aantal mensen die kontinue brian of natas zitten te dissen, is toch hetzelfde, alleen staat peter6000 bijna alleen, en de dissers van brian en natas bestaat uit een veel mensen
Bij Jensen was het ook erg acterig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio is sinds Jensen al kalm.
Zoveel doet hij niet meer.
Je schuur ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn fiets staat in de schuur, coast is clear.![]()
![]()
stttttttttttttttttttttt Milton F leest mee!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:23 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Villalux...wanneer wordt de site van Brain gehacked..?? Je vertelde dat er aan gwerkt werd...hoe staat het ermee.???
![]()
Voor gewone mensen kwam Amanda er het beste uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Jensen was het ook erg acterig.
Ik neem aan dat je het met me eens bent dat ook Amanda zich daar redelijk staande heeft weten te houden.
Sinds het Milton gebeuren van vanmiddag is er door de redactie een radio/terrorstilte afgekondigd van 48 uur.quote:
Maar jij was toch Japiofan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij Jensen was het ook erg acterig.
Ik neem aan dat je het met me eens bent dat ook Amanda zich daar redelijk staande heeft weten te houden.
ik ga die weddenschap niet aan, want de kans is groot dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Sinds het Milton gebeuren van vanmiddag is er door de redactie een radio/terrorstilte afgekondigd van 48 uur.
Ik wed om 300CP's dat de terror van Jaap nimmer meer gericht zal zijn tegen BAN.![]()
Ik vond haar serieus best wel okay (zeker voor haar IQ), toch diverse plaagstootjes naar Jaap toe etc.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Voor gewone mensen kwam Amanda er het beste uit.
Nee....voor pink people kwam ze er het beste uit.......tja..en dan ook nog blaa blaa....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Voor gewone mensen kwam Amanda er het beste uit.
Ik wil gewoon weten wat er is gebeurd. En mijn fiets is toch gisteren al gejat, dus ik kan vrij spreken.(of zou Milton daarachter zitten)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Sinds het Milton gebeuren van vanmiddag is er door de redactie een radio/terrorstilte afgekondigd van 48 uur.
Ik wed om 300CP's dat de terror van Jaap nimmer meer gericht zal zijn tegen BAN.![]()
Ik vond het van beide een wanvertoning. Jaap vond ik het ergst. Ik ben ábsoluut geen Jensen-kijker overigens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar serieus best wel okay (zeker voor haar IQ), toch diverse plaagstootjes naar Jaap toe etc.
Daarom verbaasde ik me al over de algemen teneur dat Amanda het zo vreselijk slecht gedaan zou hebben.
Hij is graag voor iemand waar niemand voor is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij helemaal Jaap af en zo ja, waarom?![]()
amanda zou bijna niemand op dit forum kunnen pleasen omdat zij in het verkeerde groepje zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar serieus best wel okay (zeker voor haar IQ), toch diverse plaagstootjes naar Jaap toe etc.
Daarom verbaasde ik me al over de algemen teneur dat Amanda het zo vreselijk slecht gedaan zou hebben.
Ik moest eerst lachen, en zeker ook om de beelden, maar mijn stemming sloeg wat om toen het bij het mij bekende actje bleef.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar jij was toch Japiofan.
Ik moest wel lachen om Japio.
nou dat weet ze al niet meer hoor, 3sec geheugen! das al.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef basicsaint het volgende:
Ook nu weer is Amanda erg sterk.
Gewoon in d' r eentje bij mensen zitten waar ze een paar dagen totale oorlog heeft gevoerd.
Pas maar op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten wat er is gebeurd. En mijn fiets is toch gisteren al gejat, dus ik kan vrij spreken.(of zou Milton daarachter zitten)![]()
Echt jonguh...asjeblieieft!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda zou bijna niemand op dit forum kunnen pleasen omdat zij in het verkeerde groepje zit.
stel dat ze zich zou aansluiten bij huub en consorten zou ze meteen opgehemeld worden door mensen die haar eerst kuthoer noemden.
huub is bij vele mensen DE graadmeter
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vond het van beide een wanvertoning. Jaap vond ik het ergst. Ik ben ábsoluut geen Jensen-kijker overigens.
Daar heb je idd gelijk in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda zou bijna niemand op dit forum kunnen pleasen omdat zij in het verkeerde groepje zit.
stel dat ze zich zou aansluiten bij huub en consorten zou ze meteen opgehemeld worden door mensen die haar eerst kuthoer noemden.
Gaat ie dat zeggen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat zeker nog niet wil zeggen dat aDEL echt leuk gevonden wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Daar heb je idd gelijk in.
Toen Amanda ruzie had met Brian werd ze spontaan Amanda genoemd ipv Amandel...
zal niet lukken,zal wel weer een paar pilletjes op hebben om rustig te wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef 2live het volgende:
gaat amanda brian aanranden?
En hij heeft dan nu een snelle fiets, die is zo hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Pas maar op!
Straxs weet Milton waar je huis woont en waar je bed slaapt!
diep in zijn hart is hij vies van haar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat de relatie tussen Amanda en Brian zo nep lijkt.. Als je kijkt naar de lichaamstaal van Brian, dan wil hij Amanda helemaal niet
Niet? Volgens mij vonden een hoop mensen haar opeens wél leuk namelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat zeker nog niet wil zeggen dat aDEL echt leuk gevonden wordt![]()
Gelooft iemand dat Brian verliefd is op Amanda?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef SiRojK het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat de relatie tussen Amanda en Brian zo nep lijkt.. Als je kijkt naar de lichaamstaal van Brian, dan wil hij Amanda helemaal niet
Het is nu ook niet een meisje dat je meeneemt op 1e kerstdag naar Netty's fameuze roti-etentjes. Waarbij Netty vertelt hoe trots ze is op Brian omdat hij Amanda sloeg en in haar gezicht spuugde en hoe haar andere zoon klinkt als een gefistfuckte Pino.quote:
Nee hoor, de haat richting rat overtreft ålles op zulke momenten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij vonden een hoop mensen haar opeens wél leuk namelijk.
heel simpel voorbeeld, toen men gisteren dacht dat mitch BEAN supporte, schreeuwde men kut-butler eruit etc, ene even later toen hij eric tegensprak werd-ie ongelooflijk opgehemeld en was-ie opeens een top gozer, hoe veranderlijk zijn sommige streamers.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef Meganog het volgende:
[..]
Gelooft iemand dat Brian verliefd is op Amanda?
Omdat hij zich gewoon goed verweerde tegen Eric?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel simpel voorbeeld, toen men gisteren dacht dat mitch BEAN supporte, schreeuwde men kut-butler eruit etc, ene even later toen hij eric tegensprak werd-ie ongelooflijk opgehemeld en was-ie opeens een top gozer, hoe veranderlijk zijn sommige streamers.
Heeft hij een luier aangetrokken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even Netty laten komen, het gaat niet goed met die knul
[afbeelding]
Dit hebben de streamers hier anders al een paar weken geleden al opgemerkt....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke ziet dat Huub slecht eet, en wat rondwaalt de laatste tijd.
Misschien nemen jullie de door haar gesignaleerde aftakeling wel serieus?
Incontinentie broekjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef SiRojK het volgende:
Het lijkt net alsof brainless een pamper aanheeft:
[afbeelding]
Hoe veranderlijk is Mitch.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel simpel voorbeeld, toen men gisteren dacht dat mitch BEAN supporte, schreeuwde men kut-butler eruit etc, ene even later toen hij eric tegensprak werd-ie ongelooflijk opgehemeld en was-ie opeens een top gozer, hoe veranderlijk zijn sommige streamers.
Diaper Boyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Niks veranderlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en wat is jou fav aan het doen....... totaal Los...........quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke ziet dat Huub slecht eet, en wat rondwaalt de laatste tijd.
Misschien nemen jullie de door haar gesignaleerde aftakeling wel serieus?
ze stond anders naast jouw moederquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk jongeuu, je moeder, je moeder, je moeder is een hoer!
Jij, nee jij, nee zij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:46 schreef Villalux het volgende:
[..]
en wat is jou fav aan het doen....... totaal Los...........![]()
Niet dat het lijkt...tis zo..hahahahah..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef SiRojK het volgende:
Het lijkt net alsof brainless een pamper aanheeft:
[afbeelding]
Je moet alleen heel goed oefenen op keihard gillen, en iedere zin tien keer zeggen, het liefst iedere keer iets harderquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
ze stond anders naast jouw moederSielig ventjuh!
leerzaam DGK, ik heb een geheel nieuw vocabulaire
Dat is een simpel voorbeeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Telkens wanneer ik jou avatar zie denk ik dat ik met een gefrustreed iemand te maken heb die is blijven steken op de peuterspeelzaal....sorry..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef basicsaint het volgende:
Jaap is een ffing killing machine.
Hij killt ze allemaal.
(Hij heeft het over muggen.)
Ik begin met morgen de kids eens alleen te laten om tot mezelf te komen ofquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet alleen heel goed oefenen op keihard gillen, en iedere zin tien keer zeggen, het liefst iedere keer iets harder![]()
Oh NOES.. Wat een spillebeentjes. Wie is dat, Mahatma Ghandi?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Je moet het hier ook simpel houden.quote:
Het is net of dat buddha-beeld naar Jaap kijkt...eng hoor!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
"Jesus F*cking Christ, F*cking Hell, Ik kill ze allemaal"
[afbeelding]
Wat!?? Klootzak! *rent naar de keuken om een mes te pakken*quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:47 schreef 2live het volgende:
[..]
ze stond anders naast jouw moederSielig ventjuh!
leerzaam DGK, ik heb een geheel nieuw vocabulaire
Je ziet daar een leeggelopen wifebeater ...... of wat daar nog van over is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh NOES.. Wat een spillebeentjes. Wie is dat, Mahatma Ghandi?
doe dan, doe dan, kom dan, wat moet je nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat!?? Klootzak! *rent naar de keuken om een mes te pakken*
Veronschuldig je je ook als DGK kijker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vond het van beide een wanvertoning. Jaap vond ik het ergst. Ik ben ábsoluut geen Jensen-kijker overigens.
Ik zeg het nog een keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je ziet daar een leeggelopen wifebeater ...... of wat daar nog van over is.
God zij dank dat je het nog maar 1 keer zegt. Hebben we dat tenminste gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer.
De enige echte wifebeater by own admission is Sint Hubertus.
Maar zelfs dat doet hij dan natuurlijk wel weer uitmuntend.
*AMANDA NIET DOEN* *JA WAT NOU* SODEMIETER OP* *NIET DOEN AMANDA!!* <snipertoon>"does does, doe niet"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef 2live het volgende:
[..]
doe dan, doe dan, kom dan, wat moet je nou!
*rent naar de telefoon om milton te bellen!*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |