quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Waar Eric en Natasja fluisteren en Huub en Natasja nu knuffelen en het over veiligheid hebben?
als ik natasja was...zou ik me ook erg druk maken om mn veiligheid....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric en Natasia praten verder. Natasia : " ...... Maar weet je wat het is. Als het onze eigen echte veiligheid gaat, maak ik me erg ongerust. .........."
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand ff een korte Update zodat ik de OP compleet kan maken??
Er is het afgelopen uur niet echt iets gebeurd, dus er is ook niks te melden, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
ze denkt altijd de belangrijkste persoon te zijn...kinderen uit dr kut schijten,dr engeltjes thuis,wilgootjeeee,neptieten,rijbewijs,buikcorrectie straks,en ton als bijman.....ik zeg schijnwerpers uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Natas - Ik ben de belangrijkste persoon in dit en ik weet nog niks.
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Nee Scan, dat dan weer niet..quote:
en wat lult ze nou weer - ze wil weten hoe het met haar thuisfront gaat - tja, dat willen alle bewoners vast welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Natasia blaast en puft en mekkert dat ze het zo warm heeft.
Graag, thnx.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.
gooooooooo girlllllllllll! rot op naar huis en ga je taken vervullen als mama en minnares van een buiten de deur wippert!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Natas - Het is gewoon alles in dit huis! Ik ging dit huis in voor m'n eigen rust, maar ik denk dat ik pas thuis rust zal vinden.
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
en helaas krijgt het loeder altijd precies wat ze wil.....die heeft straks weer een afwijzende wilgo aan de lijn,die ze vervolgens omver lultquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.
Huub is 2 uur achter geweest. De rest zat tv te kijken.
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?
Hij doet zooooo zijn best het menneke...samen met mammie Netty....want als zij belt...oei oei..dan is het ff oppassen geblazen..pffffquote:
Hoop dat er geen plastic zakkie in de buurt is...scheelt Stijn ook weer ..toch..??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Natasia is aan het hyperventileren, omdat ze nog niets heeft gehoord van Stijn ?
Doe ik niet, maar ik meen het - ik vind het te bizar dat er 1 heks in het huis zit die maar hoeft te piepen om even in contact met haar thuisfront te komen.quote:
Ik heb een paar keer gehoord, dat ze tijdens een gesprek 'achter' wel van opzij schermen met streams kunnen zien maar geen geluid hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissa![]()
nee een goeie veeg...maar als moeder van 2 engeltjes kan je daar niet op nationale tv om smeken he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Natasia ligt weer bij Brian op bed. Ze heeft zeker weer aandacht nodig...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |