Natasja doet gewoon haar best om wat op te lopen om een ander..(huub/Lieke) de schuld te geven.......quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:03 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Natasia bedden verschonen? Serieus, dat is toch echt niet goed als je net geopereerd bent.
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kan jij hem nu nog aanhoren????
Ik ontken niet dat hij belangrijk is GEWEEST, voor het programma.
Maar dat was Nicolaas ook.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.
preciesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nicolaas? Die blauwe maandag dat hij erin heeft gezeten? Nee, die is wat mij betreft totaal niet belangrijk voor het programma geweest. Daarvoor heeft hij er gewoon te kort ingezeten. En de tweede keer was een regelrechte blamage.
Zorgzaam type, die Natas, Eric slaapt in een lekker schoon bedje.............en Jaap durft de masturbeerkamer niet op te eisen, uit angst voor Milton.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
Natasja verschoont het bed in de masturbeer-room. Ze gaat daar gezeliig de nacht doorbrengen met zeik, zeur, relnicht Smeric.
Ik moet nog steeds lachen om die cap van net, met die enorme bovenlipquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Zij heeft toch wel de meest verlepte kop sinds tijden
[afbeelding]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia die een kussensloop om een kussen wikkelt is gewoon prettiger om aan te horen dan Huub.
IK denk inderdaad nu Jaap ook op de hoogte is, dat er nog weinig terror van zijn kant naar BAN gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Zorgzaam type, die Natas, Eric slaapt in een lekker schoon bedje.............en Jaap durft de masturbeerkamer niet op te eisen, uit angst voor Milton.![]()
Ja: ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook zulke kreuntjes slaken tijdens het bed opmaken?![]()
vast niet...dan had hij ook naar zn eigen gezeik moeten luisterenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier nog mensen die ook zulke kreuntjes slaken tijdens het bed opmaken?![]()
Ik zit me net af te vragen of ik hier ook zo`n takke herrie maak als ik de bedden opmaak. VOlgens mij komt ze nu bijna klaar. Wat een herriequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Heb jij je gehoor wel eens laten testen....![]()
Ze komt klaar van het bed opmakenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Godsamme het lijkt wel of ze sex heeft!
Je moet voor de lol eens luisteren zonder beeld...... je zou niet direct aan bed opmaken denkenquote:
Hier nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Godsamme het lijkt wel of ze sex heeft!
ze lijdt maar niet helemaal in stilte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ik ook. Echt jammer dat ze hem zelf waarschijnlijk nooit te zien krijgt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om die cap van net, met die enorme bovenlip![]()
Jaap heeft meteen de blote borsten foto's van Natas van z'n weblog gehaald, lafaardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK denk inderdaad nu Jaap ook op de hoogte is, dat er nog weinig terror van zijn kant naar BAN gaat.
Af en toe een vloek, maar ik ben normaal...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:09 schreef mootie het volgende:
Ja..Peter..welke doll heb je nu te pakken..doll lieke of amadel.>??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda zit totaal bij het verkeerde groepje.
Iemand als Huub moet je volledig isoleren.
ik snap ook werkelijk niet wat ze bij brian en natas doet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
en das precies wat ik vanaf nu met jou ga doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Hier idem. Hooguit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Af en toe een vloek, maar ik ben normaal...
dat was likkende lassiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef johngrisham het volgende:
peter 6000 das toch die lange dunne spriet met een junkehoofd
die toen de kooi is uitgeflikkerd omdat ie zich niet kon gedragen.
heb toen behoorlijk om die gast gelachen
.
wat een sukkel was dat zech
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Zij heeft toch wel de meest verlepte kop sinds tijden
[afbeelding]
Een dooie rat, is een mooie rat!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Leeft Brian niet meer? Hij ligt daar zo stil. Net een dooie rat.
geef me niet zoveel hoop....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
Leeft Brian niet meer? Hij ligt daar zo stil. Net een dooie rat.
wat bedoelt ze dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
Als iemand teveel sliep-outjes naar mij heb gemaakt...
Ik weet wel wat Melissa bedoelt, maar het komt er zo raar uit.
Ze hadden het over de ex van Natas Milton huppeldepup en toen kwam streamlock. Daarna moesten ze allemaal naar achter en daar zal Jaap wel het een en ander gehoord hebben en zei toen er weer beeld was ik heb er geen zin meer in. Nog geen uur later was het stukje over Natas tieten van zijn site af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Waarom is Japio bang geworden dan.
Heb alles teruggelezen van vandaag,maar snap er niks meer van.
Vanwege de ex van Natasiaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef rooie3 het volgende:
Waarom is Japio bang geworden dan.
Heb alles teruggelezen van vandaag,maar snap er niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |