quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
Waar Eric en Natasja fluisteren en Huub en Natasja nu knuffelen en het over veiligheid hebben?
als ik natasja was...zou ik me ook erg druk maken om mn veiligheid....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric en Natasia praten verder. Natasia : " ...... Maar weet je wat het is. Als het onze eigen echte veiligheid gaat, maak ik me erg ongerust. .........."
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Heeft iemand ff een korte Update zodat ik de OP compleet kan maken??
Er is het afgelopen uur niet echt iets gebeurd, dus er is ook niks te melden, denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
ze denkt altijd de belangrijkste persoon te zijn...kinderen uit dr kut schijten,dr engeltjes thuis,wilgootjeeee,neptieten,rijbewijs,buikcorrectie straks,en ton als bijman.....ik zeg schijnwerpers uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Dark het volgende:
Natas - Ik ben de belangrijkste persoon in dit en ik weet nog niks.
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:42 schreef Leandra het volgende:
Nee Scan, dat dan weer niet..quote:
en wat lult ze nou weer - ze wil weten hoe het met haar thuisfront gaat - tja, dat willen alle bewoners vast welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef ruby het volgende:
Natasia blaast en puft en mekkert dat ze het zo warm heeft.
Graag, thnx.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Zal ik dat even doen? Voordat er opeens 3 op gepost gaan worden.
gooooooooo girlllllllllll! rot op naar huis en ga je taken vervullen als mama en minnares van een buiten de deur wippert!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:43 schreef Dark het volgende:
Natas - Het is gewoon alles in dit huis! Ik ging dit huis in voor m'n eigen rust, maar ik denk dat ik pas thuis rust zal vinden.
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
en helaas krijgt het loeder altijd precies wat ze wil.....die heeft straks weer een afwijzende wilgo aan de lijn,die ze vervolgens omver lultquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Natasja wacht op nieuws van het thuisfront, daarna heeft ze pas rust.
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmm niet veel. Melisa zit zwaar te stoken. Ze wil dat Amanda Lieke hard aanpakt.
Huub is 2 uur achter geweest. De rest zat tv te kijken.
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Niet geven dus, tis dat nou weer voor onzin?
Hij doet zooooo zijn best het menneke...samen met mammie Netty....want als zij belt...oei oei..dan is het ff oppassen geblazen..pffffquote:
Hoop dat er geen plastic zakkie in de buurt is...scheelt Stijn ook weer ..toch..??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
Natasia is aan het hyperventileren, omdat ze nog niets heeft gehoord van Stijn ?
Doe ik niet, maar ik meen het - ik vind het te bizar dat er 1 heks in het huis zit die maar hoeft te piepen om even in contact met haar thuisfront te komen.quote:
Ik heb een paar keer gehoord, dat ze tijdens een gesprek 'achter' wel van opzij schermen met streams kunnen zien maar geen geluid hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien heeft Huub wel mogen meekijken 'achter' naar het gestook van Melissa![]()
nee een goeie veeg...maar als moeder van 2 engeltjes kan je daar niet op nationale tv om smeken he?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Natasia ligt weer bij Brian op bed. Ze heeft zeker weer aandacht nodig...?
Huub is heel lang naar achteren geweest. Lieke rook dat hij genoeg alcohol heeft gehad.quote:
Huub....ik hoop dat je het redt samen met Lieke en Jaap.....ben er een beetje bang voor na vanavond...maar hoop doet leven dussssssss......doe je best..!!quote:
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehoord, dat ze tijdens een gesprek 'achter' wel van opzij schermen met streams kunnen zien maar geen geluid hebben.
mooi zo, afvoeren en opsluitenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben bang dat als het zo doorgaat, de mannen in de zwarte pakken moeten komen .....
[afbeelding]
Yessss....afvoeren please...bah....ik heb nog nooit iemand zo gehaat als haar....jeetje...is eigenlijk niet goed...maar..pfff...er zijn grenzen..toch..?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ben bang dat als het zo doorgaat, de mannen in de zwarte pakken moeten komen .....
[afbeelding]
en jij houd ons vast letterlijk op de hoogte?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub beschrijft zijn eigen (weerzinwekkende) gedrag van de afgelopen 8 dagen.
Oh ja, jij hebt de waarheid in pacht... dat is ook zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.![]()
Net als Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
zie je toch niet helemaal goed dacht ik,het clubje van de rat is begonnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
hij heeft zich de afgelopen dagen juist prima gedragenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
gedrocht van God en kindjes van Stijn...beter...quote:
Leuk gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk naïef. Dat siert je.![]()
Positieve post mogen ook al niet meer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt de waarheid in pacht... dat is ook zo.
Een paljas zul je bedoelen. Tragi-komischquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef mootie het volgende:
Die kop van Natasja....... ik moet op de een of andere manier aan een clown denken.
Mag ik een keertje mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Leuk gevondenMaar als ze 'achter' zijn, zien ze de regie-kamer en daar zit iedereen met koptelefoon. Ze horen daarom echt niet wat op de stream gebeurt .....
volgens mij ben jij treuriger...je houd al ruim 4 uur een monoloogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een treurig mannetje.
Volgens mij hebben ze hem 2 uur lang een monoloog laten houden bij de FEBO, en zijn ze hem daar nu aan het imiiteren.
Huub, het lachertje van DGK.
Beetje de Peter6000 van fok?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij hebben ze hem 2 uur lang een monoloog laten houden bij de FEBO, en zijn ze hem daar nu aan het imiiteren.
en jij omdat je er nog serieus op gaat reageren ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
volgens mij ben jij treuriger...je houd al ruim 4 uur een monoloog![]()
Dankzij Huub leeft het programma nog. En dat kun jij zelfs niet gaan ontkennen. Zonder Huub was het programma al lang dood en begraven. En Jaap doet alleen maar wat Huub al veel langer deed. Hij doet het alleen nog wat extremer. Maar zonder Huub was er ook geen Jaap geweest.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Bedankt voor de waarschquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Graag gedaan!
en Natasia gaat weer flashen.![]()
Je lijkt wel op Brain, die heeft het ook alleen maar over Huubquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ben jij helemaal Jaap af en zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of ze in een kring om Huub moeten zitten, omdat hij er niet achter mag komen wat een onzin hij uitkraamt.
Treurig mannetje.
Kan jij hem nu nog aanhoren????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dankzij Huub leeft het programma nog. En dat kun jij zelfs niet gaan ontkennen. Zonder Huub was het programma al lang dood en begraven. En Jaap doet alleen maar wat Huub al veel langer deed. Hij doet het alleen nog wat extremer. Maar zonder Huub was er ook geen Jaap geweest.
Peter kickt op reactie...dat vindt hij lekker....ieder zijn ding....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
Je bent echt een beetje Huub obsessedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als Natasia gelijk heeft, en er wordt een keertje iemand met een brancard afgevoerd, lijkt Huub me een prima kandidaat.
Met 2 gebroken oogkussen, en diverse hele pijnlijke scheuren.
Ik wil zijn (Peter6000) rol wel overnemen als ie mij het script maar stuurt..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Ben jij helemaal Jaap af en zo ja, waarom?![]()
Heb geen streams meer.........soms balen...soms blij ...pfff....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams even aan en zie Lieke en Huub nu zelfs bij Amanda en Melissa zitten
Damn, dan toch maar weer uit.
Dan is het einde goudenkooi en hou je alleen maar stumpertjes over waar niemand naar wilt kijken, buiten Lieke en Jaap om, en Mitch en Melisa.. Maar zonder Huub is er geen goudenkooi, althans dan word het zo saai dat ik zeker afhaak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Als Natasia gelijk heeft, en er wordt een keertje iemand met een brancard afgevoerd, lijkt Huub me een prima kandidaat.
Met 2 gebroken oogkussen, en diverse hele pijnlijke scheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |