quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef CocaColaLight het volgende:
vraag 1: wat is de naam van de bazin die ik geneukt heb
vraag 2: wat is de geboorte datum van frank
nope ligt niet aan jou, komt uit het huis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef burtbeej het volgende:
Komt dit 'spooky' music van de streams of ligt dat aan mij?
dat gaat over nu, niet over de eerste keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Nou Huub, je mag toch eigenlijk wel een excuus aan Eric maken...
erg jammer, maar het zou je wel sieren.
waarom...... zou hij dat doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Noek!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Wat een toestanden weer. Het is nu natuurlijk ook al 8 dagen bezig en het kookpunt is wel bereikt geloof ik. De enige die dadelijk nog een beetje geestelijk gezond die kooi verlaat is Jaap. Die leest nl Anthony Robbins.
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand eerder was. Bovendien heeft hij het goede nummer en een OP.
dat dacht je verkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand eerder was. Bovendien heeft hij het goede nummer en een OP.
Het topicnummer is 2 nummers hoger, dus hij was niet eerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, kijk maar naar de nummers. Deze is 1035937 en de andere 1035939.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
kan me niet voorstellen dat ze dan voor de spiegel staat en denkt; dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa showt haar neptieten nog meer dan Amanda. Ze vallen bijna uit dat jurkje.
Ja je hebt gelijk, Huub is één keer goed de fout ingegaan met Eric en dat is dat hij Eric niet heeft aangeven voor aanranding.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Deze was eerder, COS nummer klopt daar welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, wat hem is beloofd om z'n mond te houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Huub is één keer goed de fout ingegaan met Eric en dat is dat hij Eric niet heeft aangeven voor aanranding.
Dat was een hele domme set van Huub.
Je meent hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:17 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeee ze weten dat de taart voor Huub is!!
Ik stel daarom de andere voor, die bovendien het juiste nummer heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@burtbeej, waar blijft de OP ?
Volgens mij hangen die van melissa op dr knieën zonder BH, die amoebe staan dan nog wel recht vooruitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa showt haar neptieten nog meer dan Amanda. Ze vallen bijna uit dat jurkje.
huub en jaap op kantoor mss?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Huub en Lieke en Jaap weg ofzo? We worden nu alleen maar op 4 streams geteisterd met Brian, Natasia, Eric en Amanda op de streams.
Dat vind ik nou echt ordinair..... en dat vind ik niet snelquote:
Niet weer hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel daarom de andere voor, die bovendien het juiste nummer heeft![]()
ga je nu met 1 hand typenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eindelijk een post waar ik wat aan heb als ik geen streams kijk..![]()
Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@burtbeej, waar blijft de OP ?
make-up set in Huub's smoel vertelde ze net...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Amanda: ik kan best agressief zijn
Melissa: nee hoor, dat valt best mee![]()
tja, messen, scharen,stoelen.... valt wel mee![]()
Zegt genoeg over Melisa.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Om die mensen draait de kooi toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Huub en Lieke en Jaap weg ofzo? We worden nu alleen maar op 4 streams geteisterd met Brian, Natasia, Eric en Amanda op de streams.
Je vergeet naaldhakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Denk het niet. De kooi draait om Huub en Jaapquote:
Amanda is wel aan -4ton toe volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
Maar stand van zaken: Huub en Amanda min 2 ton en min 2000 borg? Of loop het weer af met een ssssssisser?
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?quote:
De site van Tien geeft dit, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
Maar stand van zaken: Huub en Amanda min 2 ton en min 2000 borg? Of loop het weer af met een ssssssisser?
Die butler mag wel eens een andere baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef marrietje het volgende:
[..]
De butler mag wel eens een verfje in haar haar doen![]()
Dat gaat het al máándenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Liess het volgende:
Ik word de kooi een beetje zat.... vooral als ik zie hoe oneerlijk het tegenwoordig gaat.
jezus wat ben jij een zielig iemand? who cares waar er gepost wordt? waarom moet dat in jouw cos? gewoon de eerste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?
Met de orginele 'cast'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
De site van Tien geeft dit, dat zegt genoeg.
[afbeelding]
Ik begin ook echt te balen. Het niveau daalt echt tot het nulpunt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Liess het volgende:
Ik word de kooi een beetje zat.... vooral als ik zie hoe oneerlijk het tegenwoordig gaat.
't Is super irritant die coupes van die figuranten... Ik mis Sylquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. De kooi draait om Huub en Jaap
ahhhhhhhh please please pretty please, ga allebeiquote:19:19 - Eric lijkt vastbesloten
“Ik hoop dat je ergens diep in jezelf kan kijken. Want je weet dat je nog veel meer kan hebben!”, probeert Natasia Eric op andere gedachten te brengen. “Want ik wil niet dat je gaat!”, voegt ze daaraan toe. “Ik heb al veel meer meegemaakt. Ik kan het hebben, maar ik heb er genoeg van”, zegt Eric vastbesloten. “Ik respecteer het wel”, reageert de diva. “Ik heb er van de week over na zitten denken, om te vertrekken. Maar aan sommige mensen ben ik me wel erg gaan hechten hier”, bekent Amanda. “Dat heb ik niet, en dat komt ook niet”, zegt Eric verbitterd. Zit er dan echt een exit aan te komen?
Bron: Tien
Flikker op met je gemierenneuk. Wees blij dat ie jouw brakke OP goed genoeg vindt voor zijn eigen postquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?
Kalm aan Disana, er zijn ergere dingen meis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mens zeik niet zo, je wou een OP, nu heb je een OPquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
hier lopen nog wel 4 streamsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin ook echt te balen. Het niveau daalt echt tot het nulpunt.
huh? wanneer was dat dan? Ik haal net dat berichtje uit 'villa vandaag'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was me echt ontgaanquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze haar aquarium weer aan het luchten?
JE WAS TE LAAT.... Loser...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een zielig iemand? who cares waar er gepost wordt? waarom moet dat in jouw cos? gewoon de eerste.
Mja, als je ziet hoe bepaalde mensen voor getrokken worden, en hoe oneerlijk er gespeeld word door de bewoners + Achter! ... word er gewoon agressief van, en dat soort gevoelens wil ik niet als ik gewoon 'ff relaxed de gouden kooi' wil kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.
was dat zonder te kijken? Want dat klopt dus...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze haar aquarium weer aan het luchten?
Nee als jij niet kapt met dat eeuwige gezeik, dan opent niemand meer een COS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.
15 minuten geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh? wanneer was dat dan? Ik haal net dat berichtje uit 'villa vandaag'.
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kalm aan Disana, er zijn ergere dingen meis.
Zonder te kijken ja. Maar Amanda zit wel vaker zo, dus zo moeilijk was het niet te radenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
was dat zonder te kijken? Want dat klopt dus...![]()
Gaan we elkaar nu ook nog rare titels toedichten? Wat een niveautje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
JE WAS TE LAAT.... Loser...Kunnen jullie niet samen een cos openen en daar verder bekvechten...
![]()
Zelfs ik betrekkelijke newbee weet dat het laagste nummer wint.
Als er iedere keer zo'n gezeik komt van jou als iemand z'n OP vergeet opent idd niemand meer een topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.
Het is altijd al zo dat het topic met het laagste nummer de nieuwe COS wordt. Anders krijg je straks gezeik over wie de mooiste titel heeft verzonnen en komen er drie verschillende COSsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer tijd voor de Libelle straks..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.
Aha dan moet het nu inmiddels voorbij zijn, ik kan gewoon overal komen.quote:
Mijn god zeg, ga je nu even huilen om een TS die alleen wordt gestart om verder gewoon over de streams te praten? Anders pm je een admin, je hebt mijn toestemming om deze dicht te gooien!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt. "dan ga je toch lekker naar huis"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.
eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Mja, als je ziet hoe bepaalde mensen voor getrokken worden, en hoe oneerlijk er gespeeld word door de bewoners + Achter! ... word er gewoon agressief van, en dat soort gevoelens wil ik niet als ik gewoon 'ff relaxed de gouden kooi' wil kijken.
Dus verneuk je deze COS door offtopic gemekker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.
Nee, niet altijd. Als de titel en OP van een ervan in orde zijn en de ander er geen moeite voor doet, gaat de laatste dicht. In dit geval is het nog bonter: mijn OP wordt gewoon gejat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Het is altijd al zo dat het topic met het laagste nummer de nieuwe COS wordt. Anders krijg je straks gezeik over wie de mooiste titel heeft verzonnen en komen er drie verschillende COSsen.
gezelligquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer tijd voor de Libelle straks..![]()
en dan is het wel lekker om geen streams te hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef 2live het volgende:
[..]
eensIk was straks zo pissig van de beelden dat ik me heb uitgekuurd op een telefonist die ik aan de telefoon kreeg.
![]()
long time, no see.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus verneuk je deze COS door offtopic gemekker?
Eens!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
Kunnen jullie godverredomme eens een keer NOKKEN met dat oeverloos gezwam over en weer??
Het gaat over een fucking OP !!! Jullie zijn nog treuriger dan dat zooitje in die kooi.
Het enige wat mensen hier wegjaagt is dit kinderachtige geklier!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
Kunnen jullie godverredomme eens een keer NOKKEN met dat oeverloos gezwam over en weer??
Het gaat over een fucking OP !!! Jullie zijn nog treuriger dan dat zooitje in die kooi.
Denk om je hart, hysterisch meiskequote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef ruby het volgende:
En wie is Daniëlle dan? Nog een zusje van Amanda?
En dat voor een mod? Blijkbaar te beroerd om de FB te lezen, waar dit alles tijdig en netjes werd gemeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
Siegfried is nogal in tact?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
Mananda zit in Spanje en is erg druk met Siegfried, dus heeft geen tijd om te bellen.
geef dan het goede voorbeeldquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef SHE het volgende:
http://www.proefabonnementen-gids.nl/abonneren/libelle.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef 2live het volgende:
[..]
gezelligDan neem ik weer een abonnement.
Yup met een smiley... maar die zie je waarschijnlijk niet omdat je over de zeik bent omdat iemand voor jou op de knop invoeren klikte. Dus grow up wees een flinke meid en ga verder met je leven. Happy posting.... Verder waardeer ik je OP bijzonder maar eerder is eerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nu ook nog rare titels toedichten? Wat een niveautje.
mods zijn ook maar mens.....moet je ongesteld worden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat voor een mod? Blijkbaar te beroerd om de FB te lezen, waar dit alles tijdig en netjes werd gemeld.
Geen idee, Mamanda lijkt op Patty Brard, volgens Dellie. Weet je dan genoeg?quote:
manisch depressief?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
mama is soms hoog en laag dat weet je.
Nee Disana; ipv COMMENTAREN OP STREAMS, zit ik hier nu al 5 minuten naar COMMENTAREN OP USERS te kijken. En ik had me zooo verheugd op mijn bijlees momentje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat voor een mod? Blijkbaar te beroerd om de FB te lezen, waar dit alles tijdig en netjes werd gemeld.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Te mal voor woorden, inderdaad. Die kent de mores hier niet.
[FEEDBACK] of [SLOWCHAT]quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Te mal voor woorden, inderdaad. Die kent de mores hier niet.
Zus Deborah (die van de trap)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
Was dat Mama Aso.... of zuster Aso?
Het is rustig op de streams en zo hebben we hier wat afleidingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[FEEDBACK] of [SLOWCHAT]
Sorry, linkjes doen we niet meer.
Ontopic graag.
Same difference, maar het was Zus Aso.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
En dat gebeurde tijdig, en daar werd dus niet op gereageerd, ook niet door jou. Je komt hier gewoon onbeschoft binnenvallen zonder de mores te kennen: COSsen worden niet alleen gehandhaafd op tijdstip, maar ook op goede TT en OP. In dit geval is de mijne zelfs gejat. Kennelijk vind je dat soort ontmoediging echter OK.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Disana; ipv COMMENTAREN OP STREAMS, zit ik hier nu al 5 minuten naar COMMENTAREN OP USERS te kijken. En ik had me zooo verheugd op mijn bijlees momentje.
Zeuren kan in FB.
Lullen over streams hier.
Lijkt me niet zo moeilijk toch?
Is Roy beter ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef 2live het volgende:
siegfried is niks.
Zal wel zuster aso, ik heb soms het idee dat mama aso helemaal niet meer bestaat of haar kroost allang vaarwel heeft gezegd omdat het zo verrot is (maar dat komt dan weer uit mijn eigen verdorven gedachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef scanman01 het volgende:
En mama heeft een nieuwe crimineel aan de haak geslagen, ene Siegfried? En Deborah vindt Siegfried niets begreep ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Zus Deborah (die van de trap)
Amanda vindt dat haar moeder Deborah een beetje in de steek laat.
Ah, ze gaat er dus op in. Met andere woorden, je bent zelf net zo erg en verpest dus net zo goed andermans bijleesmomentje. Je bent geen haar beterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee Disana; ipv COMMENTAREN OP STREAMS, zit ik hier nu al 5 minuten naar COMMENTAREN OP USERS te kijken. En ik had me zooo verheugd op mijn bijlees momentje.
Zeuren kan in FB.
Lullen over streams hier.
Lijkt me niet zo moeilijk toch?
what''s newquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Hee, Eric zit te zeuren.
Mag hij ook een keerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Hee, Eric zit te zeuren.
quote:
is wel beter voor je bloeddrukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Ik kan echt nog alleen maar naar Huub, Lieke en Jaap luisteren![]()
Ja het is toch ongelooflijk dat achter niets van dat gemekker zegt.... het duurt al dagen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Jij niet alleen hoor, hier ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same difference, maar het was Zus Aso.
Wil ik toch even opmerken dat Huub een band heeft met Fok en dat Jaap daar even makkelijk aan voorbij gaat...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap wil echt winnen in de popo
Hij is flink aan het slijmen:
Huub noemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
Jaap roemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
http://www.kingjaap.nl/2007/06/08/sms_jaap_naar_1010_2.html#more
vergeet brian niet met zn zalvende stem,die plots een octaaf omhoog schiet als er wat gebeurdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....
ik offer me op; amanda heeft het zo naar haar zin in het huis, ze vindt het echt leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....
Ja, ik wist wel dat Deborah (zelf noem ik haar Debske) het zusje van Amanda is. Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef Donnie29 het volgende:
Deborah is een zusje van Amanda. Of bedoelde je dat niet? Wie Deborah is?
smaken verschillen, amanda's stem ontroert mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat Deborah (zelf noem ik haar Debske) het zusje van Amanda is. Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.
Maar nu weet ik dat dus wel, en ook dat ze komende week weer een keertje langskomt.
(hopelijk gaat Huub niet met fruit ed smijten).
Kleinsushi, Hoe kijk jij streams, ik snap er niks van? Dit is toch absoluut trailer trash, Dellie en alles wat daarmee samenhangt?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je je laptop meegenomen op de luchtplaats?![]()
![]()
Ja, ik krijg ook tranen in mijn ogen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
smaken verschillen, amanda's stem ontroert mij
mij ook ; iedere keer barst ik in huilen uit om al die onzin die ze er mee uitkraamtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik kan veel bedenken bij amanda haar stem....maar ontroering is er niet 1 vanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik kijk via mn PCquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleinsushi, Hoe kijk jij streams, ik snap er niks van? Dit is toch absoluut trailer trash, Dellie en alles wat daarmee samenhangt?
Die bekakte R is ook zo leuk...ze zou echt iets zijn voor Kinderen voor Kinderen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
amanda ordinair .............neeeeeeh![]()
![]()
ik vind haar leuk, ik vind haar stem rustgevendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mij ook ; iedere keer barst ik in huilen uit om al die onzin die ze er mee uitkraamt![]()
letterlijk of figuurlijk? En dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk via mn PC
Amanda lijkt op mij. Mijn tieten zijn echt, maar ze ontroert me![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind haar leuk, ik vind haar stem rustgevend
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.
nou dan er tenminste eentje die ervan geniet.....ik ren gillend naar mn paracetamol doosje als die scheur weer open gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ieder zijn meug, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben serieus, ik heb van de week over haar gedroomd, had ze een mooi kroontje op haar hoofd, ze was echt een prinsesje, prinses Amandaquote:
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zo ook kunnen vriendschappen veranderen tussen de vrienden van internet & Huub. Ik verwelkom iedereen in de Jaapmania. Echt waar. Het is erg spannend op Fok, ik hoorde van Huub dat hij op 43% staat, ik op 40% en de restanten worden verdeeld door de losers die bij ons 2en wonen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap wil echt winnen in de popo
Hij is flink aan het slijmen:
Huub noemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
Jaap roemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
http://www.kingjaap.nl/2007/06/08/sms_jaap_naar_1010_2.html#more
Je zus op TV, verder kijkt dat schaap niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik luister nu naar het gesprek van Amanda met haar zus.
Wat een triestheid met die moeder zeg maar die voor zeg maar onbepaalde tijd naar Spanje zeg maar is vertrokken, waar Siegfried zeg maar intact is, zeg maar.
En ze vond het optreden van Amanda bij Jensen goed.
knap hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!![]()
Dat zeg ik niet, maar ik herken veelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk? En dat meen ik echt.
nou die hoort helemaal in het rijtje van amandel en de dellie's thuis..............patty brardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zus op TV, verder kijkt dat schaap niet.
En de moeder van Dellie lijkt op Patty Brard. Need I say more.
waardeloos dat jij geen PM hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik herken veel![]()
nou nee, dat ook weer nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?
Het gaat in dit geval over geestelijk gehandicapt hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!![]()
nou...ze kwam goed tot haar recht bij Jensenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef petraa het volgende:
Melissa vond Amanda ook goed bij Jensen.
Dat bandje is voor andere doeleinden Scan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?
Ja, dat is niet voor nietsquote:
Kijk, dat stelt mij weer wat meer gerust dat Jaap echt op alle fronten heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef petraa het volgende:
Melissa vond Amanda ook goed bij Jensen.
alaaaaaaaaaaaaarmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, Jaap terkt zn sokken uit
Ach jee, Melisa is in da house, moet zij ook weer doen of ze een botoxlip heeftquote:
ja en?? dit hoor je bij amanda ook niet op gelijk (nou jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval over geestelijk gehandicapt hè.
Ze doet er anders alles aan om de aandacht op iets anders te vestigen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach jee, Melisa is in da house, moet zij ook weer doen of ze een botoxlip heeft
is dat zo...ik weet van niksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik loop blauwtjes op je PM...alles voor niks geweest...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, wat ben je toch een schattig prinsesje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jij gaat wel ver he in je adoratie..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, wat ben je toch een schattig prinsesje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien een woordenboek naar Brian sturen dan kan hij lezen hoe je siegoloog schrijft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef petraa het volgende:
Brian zal Mitch ff zeggen dat vrijdag niet met dd is. Dat moet hij wel ff snappen.
Heb je ook een ondertitel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
En Brian gaat Mitch over zn spelling aansprekenHij zegt zelf weer siegoloog om zn schranderheid te onderstrepen...... en vraag je de vraag.
Je legt het er nu erg dik bovenop. Dit kún je eenvoudig niet serieus menen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
fotoboek ......!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee als jouw PM het niet doet weet je van niks..klopt![]()
Je bedoelt Melisa met d'r tietn half uit d'r jurkje? Ik bedoel Amanda die diklip speelt, of heeft Amanda weer een nipplegate?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet er anders alles aan om de aandacht op iets anders te vestigen.
Ik zat erbij, ze heeft het wel gezegd!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Volgens Melissa heeft Amanda niet gezegd dat ze twijfelt over Brian. Daar ging het hele gesprek over Zondag.
En jij denkt dat Dellie dat durft te zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Volgens Melissa heeft Amanda niet gezegd dat ze twijfelt over Brian. Daar ging het hele gesprek over Zondag.
Ik heb nu geen streams dus ik reken weer volledig op jou..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Heeft ze aan de foon ook gezegdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Dark het volgende:
Amanda vertelt nu, dat ze niet tegen Mitch vertelt heeft dat ze twijfelt tussen Brian en Mitch?
Of heeft ze dat alleen tegen Tilly vertelt?
Nee tuurlijk gaat ze dat niet toegeven waar Brian bij zit. Maar ik zat erbij en daar ging het hele gesprek over Zondag, over haar twijfels over Brian. Melissa moedigde Amanda aan voor Mitch te gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Dellie dat durft te zeggen?
Tegen Natasia ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Dark het volgende:
Amanda vertelt nu, dat ze niet tegen Mitch vertelt heeft dat ze twijfelt tussen Brian en Mitch?
Of heeft ze dat alleen tegen Tilly vertelt?
Ik doe me best, ik walg van Brian, Amanda en Melissa, maaar die andere hangen op de bank en zeggen niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen streams dus ik reken weer volledig op jou..![]()
Wat een zinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian bewerkstelligt een begrijpende waarneming over de vertegenwoordigde eenheid van de gerustgestelde persoonlijke personages in een verbloemende villa.
Ehhh nu in normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian bewerkstelligt een begrijpende waarneming over de vertegenwoordigde eenheid van de gerustgestelde persoonlijke personages in een verbloemende villa.
gelukkig was ik er vanmorgen bij, dus ik snap wat hij bedoelt, jij toch ook?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens WB zat hij onder de tafel, toen Zwabberhoer dat zei over Mitch.
Oh heet dat lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef Adothehague het volgende:
Hoe die brian lacht
Ik heb geen flauw ideequote:
toch jammer dat het haar afknippen niet mocht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Melissa: ik zweer het, ik vermoord je als je aan mn haar- en make-up spullen zit.
Amanda werd een beetje misselijk toen ze zag dat haar spullen weg waren![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar het klonk wel Brianaans
dat bewaren ze totdat ze weg moet, want dat wordt zeker een exit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
toch jammer dat het haar afknippen niet mocht.
Het zijn 2 dezelfde persoonlijkheden. Haast Siamese tweeling.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Melisa zou ook iemand vermoorden als iemand haar make-up en kleding zouden verstoppen, of maar zou aanraken.
Die 2 worden nog dikke vriendinnen.
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Melisa zou ook iemand vermoorden als iemand haar make-up en kleding zouden verstoppen, of maar zou aanraken.
Die 2 worden nog dikke vriendinnen.
Ehm, eigenlijk niet, ik versta geen Briantillaans.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig was ik er vanmorgen bij, dus ik snap wat hij bedoelt, jij toch ook?
En dat lukt Amanda ook nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!![]()
ik ook niet, maar ik ga af op mijn waarnemingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niet, ik versta geen Briantillaans.![]()
Mag niet 48 uurs bestand is ingesteld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Weet iemand of 'prinses' amanda wraak gaat nemen op dieke??
Heb haar alleen nog maar zien zitten. En ze wil zo Huub ook nog ff aanpakken omdat Brian en Amanda hebben gezegd, dat Huub heeft gezegd dat alleen Mitch zijn werk goed doet. Volgens mij zeiden Aman en Natas dat ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
Moet Melissa niet werken? Volgen Brian doet ze dat zo perfect.
Wat ze te veel hebben aan siliconen hebben ze te weinig aan hersens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |