quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef CocaColaLight het volgende:
vraag 1: wat is de naam van de bazin die ik geneukt heb
vraag 2: wat is de geboorte datum van frank
nope ligt niet aan jou, komt uit het huis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef burtbeej het volgende:
Komt dit 'spooky' music van de streams of ligt dat aan mij?
dat gaat over nu, niet over de eerste keer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Nou Huub, je mag toch eigenlijk wel een excuus aan Eric maken...
erg jammer, maar het zou je wel sieren.
waarom...... zou hij dat doenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Noek!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Wat een toestanden weer. Het is nu natuurlijk ook al 8 dagen bezig en het kookpunt is wel bereikt geloof ik. De enige die dadelijk nog een beetje geestelijk gezond die kooi verlaat is Jaap. Die leest nl Anthony Robbins.
Deze was eerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand eerder was. Bovendien heeft hij het goede nummer en een OP.
dat dacht je verkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat deze [COS # 1654] 48 uur wapenstilstand eerder was. Bovendien heeft hij het goede nummer en een OP.
Het topicnummer is 2 nummers hoger, dus hij was niet eerder.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Nee hoor, kijk maar naar de nummers. Deze is 1035937 en de andere 1035939.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
kan me niet voorstellen dat ze dan voor de spiegel staat en denkt; dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa showt haar neptieten nog meer dan Amanda. Ze vallen bijna uit dat jurkje.
Ja je hebt gelijk, Huub is één keer goed de fout ingegaan met Eric en dat is dat hij Eric niet heeft aangeven voor aanranding.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:09 schreef agter het volgende:
Deze was eerder, COS nummer klopt daar welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, wat hem is beloofd om z'n mond te houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, Huub is één keer goed de fout ingegaan met Eric en dat is dat hij Eric niet heeft aangeven voor aanranding.
Dat was een hele domme set van Huub.
Je meent hetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:17 schreef mazaru het volgende:
Heeeeeeeeee ze weten dat de taart voor Huub is!!
Ik stel daarom de andere voor, die bovendien het juiste nummer heeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@burtbeej, waar blijft de OP ?
Volgens mij hangen die van melissa op dr knieën zonder BH, die amoebe staan dan nog wel recht vooruitquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:14 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa showt haar neptieten nog meer dan Amanda. Ze vallen bijna uit dat jurkje.
huub en jaap op kantoor mss?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Huub en Lieke en Jaap weg ofzo? We worden nu alleen maar op 4 streams geteisterd met Brian, Natasia, Eric en Amanda op de streams.
Dat vind ik nou echt ordinair..... en dat vind ik niet snelquote:
Niet weer hèquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik stel daarom de andere voor, die bovendien het juiste nummer heeft![]()
ga je nu met 1 hand typenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eindelijk een post waar ik wat aan heb als ik geen streams kijk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |