Je zus op TV, verder kijkt dat schaap niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Copycat het volgende:
Ik luister nu naar het gesprek van Amanda met haar zus.
Wat een triestheid met die moeder zeg maar die voor zeg maar onbepaalde tijd naar Spanje zeg maar is vertrokken, waar Siegfried zeg maar intact is, zeg maar.
En ze vond het optreden van Amanda bij Jensen goed.
knap hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!![]()
Dat zeg ik niet, maar ik herken veelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
letterlijk of figuurlijk? En dat meen ik echt.
nou die hoort helemaal in het rijtje van amandel en de dellie's thuis..............patty brardquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je zus op TV, verder kijkt dat schaap niet.
En de moeder van Dellie lijkt op Patty Brard. Need I say more.
waardeloos dat jij geen PM hebt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik herken veel![]()
nou nee, dat ook weer nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?
Het gaat in dit geval over geestelijk gehandicapt hè.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!![]()
nou...ze kwam goed tot haar recht bij Jensenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef petraa het volgende:
Melissa vond Amanda ook goed bij Jensen.
Dat bandje is voor andere doeleinden Scan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?
Ja, dat is niet voor nietsquote:
Kijk, dat stelt mij weer wat meer gerust dat Jaap echt op alle fronten heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:55 schreef petraa het volgende:
Melissa vond Amanda ook goed bij Jensen.
alaaaaaaaaaaaaarmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:57 schreef kleinzusje het volgende:
Oei, Jaap terkt zn sokken uit
Ach jee, Melisa is in da house, moet zij ook weer doen of ze een botoxlip heeftquote:
ja en?? dit hoor je bij amanda ook niet op gelijk (nou jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval over geestelijk gehandicapt hè.
Ze doet er anders alles aan om de aandacht op iets anders te vestigen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ach jee, Melisa is in da house, moet zij ook weer doen of ze een botoxlip heeft
is dat zo...ik weet van niksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik loop blauwtjes op je PM...alles voor niks geweest...![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, wat ben je toch een schattig prinsesje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jij gaat wel ver he in je adoratie..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, wat ben je toch een schattig prinsesje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien een woordenboek naar Brian sturen dan kan hij lezen hoe je siegoloog schrijft.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef petraa het volgende:
Brian zal Mitch ff zeggen dat vrijdag niet met dd is. Dat moet hij wel ff snappen.
Heb je ook een ondertitel?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef mootie het volgende:
En Brian gaat Mitch over zn spelling aansprekenHij zegt zelf weer siegoloog om zn schranderheid te onderstrepen...... en vraag je de vraag.
Je legt het er nu erg dik bovenop. Dit kún je eenvoudig niet serieus menen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef robert2006 het volgende:
fotoboek ......!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee als jouw PM het niet doet weet je van niks..klopt![]()
Je bedoelt Melisa met d'r tietn half uit d'r jurkje? Ik bedoel Amanda die diklip speelt, of heeft Amanda weer een nipplegate?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet er anders alles aan om de aandacht op iets anders te vestigen.
Ik zat erbij, ze heeft het wel gezegd!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Volgens Melissa heeft Amanda niet gezegd dat ze twijfelt over Brian. Daar ging het hele gesprek over Zondag.
En jij denkt dat Dellie dat durft te zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Volgens Melissa heeft Amanda niet gezegd dat ze twijfelt over Brian. Daar ging het hele gesprek over Zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |