Mag hij ook een keerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:37 schreef Meganog het volgende:
Hee, Eric zit te zeuren.
quote:
is wel beter voor je bloeddrukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Ik kan echt nog alleen maar naar Huub, Lieke en Jaap luisteren![]()
Ja het is toch ongelooflijk dat achter niets van dat gemekker zegt.... het duurt al dagen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Jij niet alleen hoor, hier ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same difference, maar het was Zus Aso.
Wil ik toch even opmerken dat Huub een band heeft met Fok en dat Jaap daar even makkelijk aan voorbij gaat...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap wil echt winnen in de popo
Hij is flink aan het slijmen:
Huub noemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
Jaap roemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
http://www.kingjaap.nl/2007/06/08/sms_jaap_naar_1010_2.html#more
vergeet brian niet met zn zalvende stem,die plots een octaaf omhoog schiet als er wat gebeurdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....
ik offer me op; amanda heeft het zo naar haar zin in het huis, ze vindt het echt leuk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook. Als die nergens te zien zijn gaan de streams consequent uit. Die stem van Amanda is niet te verdragen. Alles wat Eric uitkraamt is misselijkmakend.... en Natasia is de walgelijkheid zelve. Dus tja....
Ja, ik wist wel dat Deborah (zelf noem ik haar Debske) het zusje van Amanda is. Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef Donnie29 het volgende:
Deborah is een zusje van Amanda. Of bedoelde je dat niet? Wie Deborah is?
smaken verschillen, amanda's stem ontroert mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik wist wel dat Deborah (zelf noem ik haar Debske) het zusje van Amanda is. Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.
Maar nu weet ik dat dus wel, en ook dat ze komende week weer een keertje langskomt.
(hopelijk gaat Huub niet met fruit ed smijten).
Kleinsushi, Hoe kijk jij streams, ik snap er niks van? Dit is toch absoluut trailer trash, Dellie en alles wat daarmee samenhangt?quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heb je je laptop meegenomen op de luchtplaats?![]()
![]()
Ja, ik krijg ook tranen in mijn ogen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
smaken verschillen, amanda's stem ontroert mij
mij ook ; iedere keer barst ik in huilen uit om al die onzin die ze er mee uitkraamtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik kan veel bedenken bij amanda haar stem....maar ontroering is er niet 1 vanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ik kijk via mn PCquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleinsushi, Hoe kijk jij streams, ik snap er niks van? Dit is toch absoluut trailer trash, Dellie en alles wat daarmee samenhangt?
Die bekakte R is ook zo leuk...ze zou echt iets zijn voor Kinderen voor Kinderen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef milk-shake het volgende:
[..]
amanda ordinair .............neeeeeeh![]()
![]()
ik vind haar leuk, ik vind haar stem rustgevendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
mij ook ; iedere keer barst ik in huilen uit om al die onzin die ze er mee uitkraamt![]()
letterlijk of figuurlijk? En dat meen ik echt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik kijk via mn PC
Amanda lijkt op mij. Mijn tieten zijn echt, maar ze ontroert me![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind haar leuk, ik vind haar stem rustgevend
Van jou had ik meer verwacht.....gehandicapt kun je dus horen aan de telefoon...yeah right!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar ze klonk zo niet gehandicapt aan de telefoon, dat ik niet zeker wist of ze het was.
nou dan er tenminste eentje die ervan geniet.....ik ren gillend naar mn paracetamol doosje als die scheur weer open gaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ieder zijn meug, zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ben serieus, ik heb van de week over haar gedroomd, had ze een mooi kroontje op haar hoofd, ze was echt een prinsesje, prinses Amandaquote:
Dus als jij moet slapen en je draait een bandje met alleen maar de overslaande stem van Amanda erop, dan slaap je heel snel in?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Zo ook kunnen vriendschappen veranderen tussen de vrienden van internet & Huub. Ik verwelkom iedereen in de Jaapmania. Echt waar. Het is erg spannend op Fok, ik hoorde van Huub dat hij op 43% staat, ik op 40% en de restanten worden verdeeld door de losers die bij ons 2en wonen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Jaap wil echt winnen in de popo
Hij is flink aan het slijmen:
Huub noemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
Jaap roemt de sites V-O-L, FOK! en Nowlife....
http://www.kingjaap.nl/2007/06/08/sms_jaap_naar_1010_2.html#more
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |