Speciaal voor jouquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@burtbeej, waar blijft de OP ?
make-up set in Huub's smoel vertelde ze net...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Amanda: ik kan best agressief zijn
Melissa: nee hoor, dat valt best mee![]()
tja, messen, scharen,stoelen.... valt wel mee![]()
Zegt genoeg over Melisa.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Om die mensen draait de kooi toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:18 schreef scanman01 het volgende:
Zijn Huub en Lieke en Jaap weg ofzo? We worden nu alleen maar op 4 streams geteisterd met Brian, Natasia, Eric en Amanda op de streams.
Je vergeet naaldhakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Desii het volgende:
Denk het niet. De kooi draait om Huub en Jaapquote:
Amanda is wel aan -4ton toe volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
Maar stand van zaken: Huub en Amanda min 2 ton en min 2000 borg? Of loop het weer af met een ssssssisser?
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?quote:
De site van Tien geeft dit, dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef akveor het volgende:
Maar stand van zaken: Huub en Amanda min 2 ton en min 2000 borg? Of loop het weer af met een ssssssisser?
Die butler mag wel eens een andere baan gaan zoeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef marrietje het volgende:
[..]
De butler mag wel eens een verfje in haar haar doen![]()
Dat gaat het al máándenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Liess het volgende:
Ik word de kooi een beetje zat.... vooral als ik zie hoe oneerlijk het tegenwoordig gaat.
jezus wat ben jij een zielig iemand? who cares waar er gepost wordt? waarom moet dat in jouw cos? gewoon de eerste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?
Met de orginele 'cast'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
De site van Tien geeft dit, dat zegt genoeg.
[afbeelding]
Ik begin ook echt te balen. Het niveau daalt echt tot het nulpunt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Liess het volgende:
Ik word de kooi een beetje zat.... vooral als ik zie hoe oneerlijk het tegenwoordig gaat.
't Is super irritant die coupes van die figuranten... Ik mis Sylquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk het niet. De kooi draait om Huub en Jaap
ahhhhhhhh please please pretty please, ga allebeiquote:19:19 - Eric lijkt vastbesloten
“Ik hoop dat je ergens diep in jezelf kan kijken. Want je weet dat je nog veel meer kan hebben!”, probeert Natasia Eric op andere gedachten te brengen. “Want ik wil niet dat je gaat!”, voegt ze daaraan toe. “Ik heb al veel meer meegemaakt. Ik kan het hebben, maar ik heb er genoeg van”, zegt Eric vastbesloten. “Ik respecteer het wel”, reageert de diva. “Ik heb er van de week over na zitten denken, om te vertrekken. Maar aan sommige mensen ben ik me wel erg gaan hechten hier”, bekent Amanda. “Dat heb ik niet, en dat komt ook niet”, zegt Eric verbitterd. Zit er dan echt een exit aan te komen?
Bron: Tien
Flikker op met je gemierenneuk. Wees blij dat ie jouw brakke OP goed genoeg vindt voor zijn eigen postquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik echt grof van je. Dit is normaal niet de manier waarop we hier met elkaar omgaan hoor. Je gooit een COS open die van geen kant deugt, en dan steel je de OP van de goede die iets later was?
Kalm aan Disana, er zijn ergere dingen meis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Mens zeik niet zo, je wou een OP, nu heb je een OPquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
hier lopen nog wel 4 streamsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin ook echt te balen. Het niveau daalt echt tot het nulpunt.
huh? wanneer was dat dan? Ik haal net dat berichtje uit 'villa vandaag'.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was me echt ontgaanquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze haar aquarium weer aan het luchten?
JE WAS TE LAAT.... Loser...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef koemleit het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een zielig iemand? who cares waar er gepost wordt? waarom moet dat in jouw cos? gewoon de eerste.
Mja, als je ziet hoe bepaalde mensen voor getrokken worden, en hoe oneerlijk er gespeeld word door de bewoners + Achter! ... word er gewoon agressief van, en dat soort gevoelens wil ik niet als ik gewoon 'ff relaxed de gouden kooi' wil kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.
was dat zonder te kijken? Want dat klopt dus...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is ze haar aquarium weer aan het luchten?
Nee als jij niet kapt met dat eeuwige gezeik, dan opent niemand meer een COS.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.
15 minuten geleden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
huh? wanneer was dat dan? Ik haal net dat berichtje uit 'villa vandaag'.
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kalm aan Disana, er zijn ergere dingen meis.
Zonder te kijken ja. Maar Amanda zit wel vaker zo, dus zo moeilijk was het niet te radenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef 2live het volgende:
[..]
was dat zonder te kijken? Want dat klopt dus...![]()
Gaan we elkaar nu ook nog rare titels toedichten? Wat een niveautje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
JE WAS TE LAAT.... Loser...Kunnen jullie niet samen een cos openen en daar verder bekvechten...
![]()
Zelfs ik betrekkelijke newbee weet dat het laagste nummer wint.
Als er iedere keer zo'n gezeik komt van jou als iemand z'n OP vergeet opent idd niemand meer een topic.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
'Who cares' moet je vragen aan de opener van deze COS. Die neemt zelfs niet de moeite een titel te bedenken, laat staan een openingspost. Ik deed die moeite wel, ik vind niet dat dat zonder overleg gepikt kan worden. Als we zo met elkaar omgaan, opent straks niemand nog een COS.
Het is altijd al zo dat het topic met het laagste nummer de nieuwe COS wordt. Anders krijg je straks gezeik over wie de mooiste titel heeft verzonnen en komen er drie verschillende COSsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval weer tijd voor de Libelle straks..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde en dat had ik een paar weken geleden toch niet kunnen denken.
Aha dan moet het nu inmiddels voorbij zijn, ik kan gewoon overal komen.quote:
Mijn god zeg, ga je nu even huilen om een TS die alleen wordt gestart om verder gewoon over de streams te praten? Anders pm je een admin, je hebt mijn toestemming om deze dicht te gooien!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt. "dan ga je toch lekker naar huis"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.
eensquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Mja, als je ziet hoe bepaalde mensen voor getrokken worden, en hoe oneerlijk er gespeeld word door de bewoners + Achter! ... word er gewoon agressief van, en dat soort gevoelens wil ik niet als ik gewoon 'ff relaxed de gouden kooi' wil kijken.
Dus verneuk je deze COS door offtopic gemekker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer vandaag, de eerste keer heb ik de mijne (eerder) laten gaan. Dit is niet de manier waarop we hier met elkaar om zouden moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |