Ik heb nu geen streams dus ik reken weer volledig op jou..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Volgens Melissa heeft Amanda niet gezegd dat ze twijfelt over Brian. Daar ging het hele gesprek over Zondag.
Heeft ze aan de foon ook gezegdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Dark het volgende:
Amanda vertelt nu, dat ze niet tegen Mitch vertelt heeft dat ze twijfelt tussen Brian en Mitch?
Of heeft ze dat alleen tegen Tilly vertelt?
Nee tuurlijk gaat ze dat niet toegeven waar Brian bij zit. Maar ik zat erbij en daar ging het hele gesprek over Zondag, over haar twijfels over Brian. Melissa moedigde Amanda aan voor Mitch te gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
En jij denkt dat Dellie dat durft te zeggen?
Tegen Natasia ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Dark het volgende:
Amanda vertelt nu, dat ze niet tegen Mitch vertelt heeft dat ze twijfelt tussen Brian en Mitch?
Of heeft ze dat alleen tegen Tilly vertelt?
Ik doe me best, ik walg van Brian, Amanda en Melissa, maaar die andere hangen op de bank en zeggen niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen streams dus ik reken weer volledig op jou..![]()
Wat een zinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian bewerkstelligt een begrijpende waarneming over de vertegenwoordigde eenheid van de gerustgestelde persoonlijke personages in een verbloemende villa.
Ehhh nu in normaal Nederlands.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Brian bewerkstelligt een begrijpende waarneming over de vertegenwoordigde eenheid van de gerustgestelde persoonlijke personages in een verbloemende villa.
gelukkig was ik er vanmorgen bij, dus ik snap wat hij bedoelt, jij toch ook?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens WB zat hij onder de tafel, toen Zwabberhoer dat zei over Mitch.
Oh heet dat lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef Adothehague het volgende:
Hoe die brian lacht
Ik heb geen flauw ideequote:
toch jammer dat het haar afknippen niet mocht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Melissa: ik zweer het, ik vermoord je als je aan mn haar- en make-up spullen zit.
Amanda werd een beetje misselijk toen ze zag dat haar spullen weg waren![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw ideeMaar het klonk wel Brianaans
dat bewaren ze totdat ze weg moet, want dat wordt zeker een exit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
[..]
toch jammer dat het haar afknippen niet mocht.
Het zijn 2 dezelfde persoonlijkheden. Haast Siamese tweeling.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Melisa zou ook iemand vermoorden als iemand haar make-up en kleding zouden verstoppen, of maar zou aanraken.
Die 2 worden nog dikke vriendinnen.
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Melisa zou ook iemand vermoorden als iemand haar make-up en kleding zouden verstoppen, of maar zou aanraken.
Die 2 worden nog dikke vriendinnen.
Ehm, eigenlijk niet, ik versta geen Briantillaans.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef 2live het volgende:
[..]
gelukkig was ik er vanmorgen bij, dus ik snap wat hij bedoelt, jij toch ook?
En dat lukt Amanda ook nog niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!![]()
ik ook niet, maar ik ga af op mijn waarnemingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk niet, ik versta geen Briantillaans.![]()
Mag niet 48 uurs bestand is ingesteld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Weet iemand of 'prinses' amanda wraak gaat nemen op dieke??
Heb haar alleen nog maar zien zitten. En ze wil zo Huub ook nog ff aanpakken omdat Brian en Amanda hebben gezegd, dat Huub heeft gezegd dat alleen Mitch zijn werk goed doet. Volgens mij zeiden Aman en Natas dat ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Meganog het volgende:
Moet Melissa niet werken? Volgen Brian doet ze dat zo perfect.
Wat ze te veel hebben aan siliconen hebben ze te weinig aan hersens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:12 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zijn ze al, zelfde niveautje he; als mijn haar maar goed zit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |