Na een week op Van Marwijk gewacht te hebben gaat Peter Bosz het zelf doen!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:48 schreef Snatsie het volgende:
Mooie OP!
Hebben we al een nieuwe trainert?
quote:Feyenoord nog steeds bezig met eisen Van Marwijk
donderdag 07-06-2007
De directie van Feyenoord is nog steeds koortsachtig aan het werk om aan de resterende verlangens van Van Marwijk te voldoen. Volgens het Algemeen Dagblad gaat het gaat voornamelijk om toezeggingen over versterking van de selectie en de samenstelling van de technische staf. Officieel wil Feyenoord dat laatste niet bevestigen.
"De media slaan daar een slag naar, maar op die details gaan we niet in. We zijn gewoon erg ons best aan het doen om ervoor te zorgen dat Bert van Marwijk haast geen ‘nee’ meer kan zeggen. Laat ik het daar op houden. Er is ons veel aan gelegen om deze trainer zo snel mogelijk te kunnen presenteren. Niet alleen omdat we aan de slag moeten voor het seizoen ‘07/’08. In feite wordt daar al hard voor gewerkt. Maar het is ook omdat we hem gewoon graag willen. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar. Vandaar dat Feyenoord zo zijn best doet voor Van Marwijk," aldus Jacobs in het AD.
Bron; Algemeen Dagblad.
En nu past hij weer perfect in het profiel dat Feijenoord heeft opgesteld.quote:
Vraag ik me ook af....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Happel het volgende:
piep piep...
[..]
En nu past hij weer perfect in het profiel dat Feijenoord heeft opgesteld.
Wat zijn de overeenkomsten tussen Van Marwijk en Adriaanse?
quote:PSV en Feyenoord strijden om Perez
ROTTERDAM - Zolang Feyenoord wacht op het ja-woord van de beoogde trainer Bert van Marwijk, blijft het voor de Rotterdammers schipperen op de transfermarkt.
Afgelopen seizoen scoorde Kenneth Perez in de Kuip. Feyenoord wil de aanvaller aantrekken.
Feyenoord jaagt op Kenneth Perez, maar ook PSV maakt serieus werk van de Ajacied. PSV wil snel zaken doen met Ajax en Kenneth Perez. De Eindhovense club heeft zich al gemeld in Amsterdam en hoopt op een spoedig akkoord over de Deense aanvaller, die wil en mag vertrekken bij Ajax.
Ook Feyenoord wil Perez dolgraag presenteren als versterking voor komend seizoen, maar de Rotterdamse club heeft voorlopig niet veel méér te bieden dan de wachtkamer. Zolang er geen nieuwe trainer is, wordt de toekomst in de Kuip omringd door vraagtekens.
Perez heeft de interesse van beide clubs in beraad en legt dezer dagen de voor- en nadelen naast elkaar. PSV speelt Champions League én beschikt over een sterke selectie, maar in Eindhoven is de Deen allerminst verzekerd van een basisplaats.
Dat Perez moeite heeft met een rol op het tweede plan, bleek afgelopen seizoen in Amsterdam. Zijn rendement bij Ajax was uitstekend, maar de voetballer past niet in de voetbalvisie van trainer Henk ten Cate en was dit seizoen vooral invaller. Een forse teleurstelling voor Perez, die vorige zomer voor zo’n 2,4 miljoen euro overkwam van AZ.
Bij Feyenoord is de 32-jarige aanvaller wél zo goed als verzekerd van een hoofdrol. De Rotterdamse club ziet in Perez een belangrijke pijler onder een gerenoveerde selectie, die dringend behoefte heeft aan ervaring en individuele kwaliteit. Dat perspectief prikkelt de Deen, maar reden tot twijfel is er ook volop. Want welke garanties zijn er dat Feyenoord er op korte termijn weer bovenop komt? En welke trainer gaat de wederopbouw in gang zetten?
Al ruim een week wacht de top van Feyenoord op het ‘jawoord’ van Bert van Marwijk. ,,Er moeten,’’ zo zei financieel directeur Onno Jacobs gistermiddag, ,,nog enkele belangrijke zaken afgewikkeld worden. Alleen daarop is nog het wachten.
Jacobs wilde niet bevestigen welke ‘belangrijke zaken’ het betreft. ,,Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk,’’ zo wilde hij wel kwijt. ,,Daar zijn we allang uit.’’
Op dit moment wordt er door de beleidsbepalers van Feyenoord alles aan gedaan om aan de resterende verlangens van Van Marwijk te voldoen. Het gaat hier voornamelijk om toezeggingen over versterking van de selectie en de samenstelling van de technische staf. Officieel wil Feyenoord dat laatste niet bevestigen.
,,De media slaan daar een slag naar, maar op die details gaan we niet in. We zijn gewoon erg ons best aan het doen om ervoor te zorgen dat Bert van Marwijk haast geen ‘nee’ meer kan zeggen. Laat ik het daar op houden. Er is ons veel aan gelegen om deze trainer zo snel mogelijk te kunnen presenteren. Niet alleen omdat we aan de slag moeten voor het seizoen ‘07/’08. In feite wordt daar al hard voor gewerkt. Maar het is ook omdat we hem gewoon graag willen. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar. Vandaar dat Feyenoord zo zijn best doet voor Van Marwijk,’’ aldus Jacobs.
In een gedroomd scenario presenteert Feyenoord in korte tijd Van Marwijk, Perez en Roy Makaay, maar die route begint hoe dan ook bij een nieuwe trainer. Nog los van de vraag of een speler van het kaliber Makaay haalbaar is voor de Rotterdammers. Met een relatief lage vraagprijs is Perez dat wél. Ook omdat Ajax in principe liever zaken doet met Feyenoord dan met directe concurrent PSV.
Over een uiterste datum waarop Feyenoord zekerheid wil hebben van Van Marwijk, wilde Jacobs niets zeggen. ,,Dat heeft weinig zin. Iedereen met interesse in Feyenoord kan weten dat we haast hebben. De selectie voor het volgend seizoen moet rond gemaakt worden, om maar eens wat te noemen. Nu is de periode dat er wat dat betreft beslissingen vallen. Daarbij heb je als Feyenoord je nieuwe trainer gewoon nodig.’’
quote:Transfers zomer 07/08
Coach:
Erwin Koeman (neemt ontslag)
Aankopen:
Andwelé Slory (voorheen Excelsior)
Luigi Bruins (voorheen Excelsior)
Dennis Koenders (Jong Feyenoord voorheen Jvc Cuijk)
Bart van de Beek (Jong Feyenoord voorheen Fc Lienden)
Sefanja Davids (Jong Feyenoord voorheen Fc Omniworld)
Jeffrey Raghoebar (Jong Feyenoord voorheen Leonidas)
Verhuurd:
Abdul-Yakinu Iddi (aan Kv Mechelen)
Eind verhuur: (nog geen duidelijkheid)
Akwasi Nana Asare (voorheen Kv Mechelen)
Diego Biseswar (voorheen Heracles Almelo)
Maikel Aerts (voorheen Willem II)
Ali Boussaboun (voorheen Fc Utrecht)
Jeffrey Altheer (voorheen Excelsior)
Verkocht of einde contract:
Pierre van Hooijdonk (stopt met voetbal)
Patrick Lodewijks (keepers trainer Feyenoord)
Christian Gyan (einde contract)
Pascal Bosschaart (aan Ado Den Haag)
Danko Lazovic (aan Vitesse / Psv)
Gerson Magrão (aan Flamengo)
Mark Otten (aan Nec)
Alfred Schreuder (transfervrij naar Fc Twente)
Joonas Kolkka (transfervrij naar Nac Breda)
Frank de Haan (voorheen Jong Feyenoord; transfervrij naar Fc Dordrecht)
Philippe Léonard (nog geen duidelijkheid)
Resham Sardar (nog geen duidelijkheid)
Stef Doedee (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Faisal Achlioui (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Richard Blonk (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Mo Hammouti (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Rico Kogeldans (voorheen Jong Feyenoord; mag vertrekken; nog geen club)
Ik zou hem een jaar bij de groep houden, i.p.v. hem weer te verhuren. Kijken hoe hij zich ontwikkelt. Wordt het niks, dan wegdoen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:10 schreef Snatsie het volgende:
Vraag me af wat ze met Diego Biseswar gaan doen
Zouden die gasten onderling eigenlijk wel eens contact hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een mongolen zijn het ook. Eerst die shit van Adriaanse bekend maken,nu Van Marwijk en dan ook nog zeggen dat ze m uiterlijk afgelopen weekend wilden presenteren![]()
voetbalprimeurquote:'Van Marwijk heeft financiële overeenkomst'
De komst van Bert van Marwijk naar Feyenoord gaat niet stuklopen op geëiste financiële voorwaarden. Volgens het Algemeen Dagblad heeft de trainer op dat vlak inmiddels een akkoord.
Volgens financieel directeur Onno Jacobs moeten er nog wel enkele 'belangrijke zaken' worden geregeld. "Het gaat in ieder geval niet over de persoonlijke financiële wensen van Van Marwijk", aldus Jacobs in het AD. "We zijn ons best aan het doen om ervoor te zorgen dat Bert van Marwijk haast geen nee meer kan zeggen. We willen hem graag hebben. Hij past in het profiel dat we voor deze functie maakten en van dat specifieke kaliber zijn er gewoon niet zo veel mensen beschikbaar."
Omdat Van Marwijk eerder al eiste dat de selectie met enkele topspelers wordt versterkt, is Feyenoord momenteel druk bezig op de transfermarkt. "Iedereen met interesse in Feyenoord kan weten dat we haast hebben. De selectie voor volgend seizoen moet worden rondgemaakt en wat dat betreft is het nu de periode dat er beslissingen vallen. Daarbij heb je als Feyenoord je nieuwe trainer gewoon nodig", zo besluit Jacobs.
De club uit Rotterdam-Zuid zou met name Roy Makaay en Kenneth Perez graag aan de selectie toevoegen. Makaay lijkt echter niet haalbaar, en voor Perez is ook concurrent PSV in de markt.
zouden voetballers als Buijs en huysegems na 1 jaar al weer weggaan ? , zou wel een beetje passen in het aan en verkoop beleid van Feyenoord.quote:
Ik mag het toch niet hopen.. Zijn 2 spelers met potentie om groot te worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zouden voetballers als Buijs en huysegems na 1 jaar al weer weggaan ? , zou wel een beetje passen in het aan en verkoop beleid van Feyenoord.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:17 schreef BobRooney het volgende:
[..]
vi.nl meldt het ook...toch wel een betrouwbare site..
De pijnlijke realiteit...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:08 schreef Snatsie het volgende:
-knip-
In een gedroomd scenario presenteert Feyenoord in korte tijd Van Marwijk, Perez en Roy Makaay, maar die route begint hoe dan ook bij een nieuwe trainer. Nog los van de vraag of een speler van het kaliber Makaay haalbaar is voor de Rotterdammers. Met een relatief lage vraagprijs is Perez dat wél. Ook omdat Ajax in principe liever zaken doet met Feyenoord dan met directe concurrent PSV.
-knip-
Geen enkele trainer heeft zin om in een ongeorganiseerd zootje te stappen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schijt van Marwijk
Wachten al een week op hem, wie denkt ie wel niet te zijn?
Ik zeg: laat Wim Jansen het maar gewoon doen.
Ja he. Of gooi Bosz maar voor de groep.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Schijt van Marwijk
Wachten al een week op hem, wie denkt ie wel niet te zijn?
Ik zeg: laat Wim Jansen het maar gewoon doen.
Als zelfs Charisteas De Kuip binnenkomt, dan lukt dat Perez ook wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die tyfus Perez komt De Kuip niet in.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:12 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als zelf Charisteas De Kuip binnenkomt, dan lukt dat Perez ook wel.
Deja Vuquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
In tegenstelling tot jullie (jodenvolk) vallen we geen spelers aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jullie zijn allang door de mand gevallen met die zogenaamde joden-haat van jullie.
Wees blij dat de kans op zo'n voetballer zich aandoetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:23 schreef Erasmusch het volgende:
Kwam mn voetbalplaatjes weer eens tegen bij het opruimen. Geil team was dat[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07235/DSC00195.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Steven184 het volgende:
Henk van Stee wil trouwens ook weg uit Oekraine als er een club met ambitie komt
Kansloos inderdaad. Gelukkig maken ze ook aan de rest van de wereld duidelijk hoe achterlijk ze bezig zijn, heeft de media het ook snel door. Hopelijk komen ze zelf ook tot de conclusie dat het niet langer kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:11 schreef Erasmusch het volgende:
Wat een mongolen zijn het ook. Eerst die shit van Adriaanse bekend maken,nu Van Marwijk en dan ook nog zeggen dat ze m uiterlijk afgelopen weekend wilden presenteren![]()
Was Perez één van de "eisen" van Bertje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Perez schijnt bijna rond te zijn met psv, aldus de Telegraaf....
Hoe moeten wij dat weten?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Was Perez één van de "eisen" van Bertje?
Wat 'n pipo. Wil 'ie weg bij Ajax omdat hij te weinig speelt, gaat 'ie naar PSV. Daar zal 'ie aan spelen toekomen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Perez schijnt bijna rond te zijn met psv, aldus de Telegraaf....
Volgens mij wilde hij gewoon garantie tot aankopen (voor een bepaald budget denk ik)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef patrickt37 het volgende:
Was Perez één van de "eisen" van Bertje?
Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vind het prima, laat m lekker bij de lampies zitten. Wij hebben genoeg spelers die op die plek uit de voeten kunnen, mits voldoende ondersteund door een versterkt middenveld (theo jansen...)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?.
Nee, ik stel dat Perez beter is dan Theo Jansen, ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
Je doet net of Perez een of ander übermensch is, hij kan wel een aardige bal trappen, maar het is gewoon een teringlijer!
Oordelen over personen die je niet persoonlijk kent is ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Je doet net of Perez een of ander übermensch is, hij kan wel een aardige bal trappen, maar het is gewoon een teringlijer!
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Die lijst wordt dan erg lang hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemen![]()
Ow jee, ik sta op je lijstje, wat jammer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Fetai het volgende:
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemen![]()
Ik vind Dikke Theo en Nicky Hofs een beetje hetzelfde laken pak eerlijkgezegd. Hoewel Theo iets 'beter' is zijn het dezelfde types imho!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:00 schreef thewishmaster het volgende:
Die lijst wordt dan erg lang hier.Maar even serieus, het lijkt me toch duidelijk dat Perez beter is dan dikke Theo. Hij scoort veel vaker en heeft een veel betere techniek. Alleen zal je aan Perez niks meer verdienen gezien zijn leeftijd, terwijl dit bij dikke Theo misschien nog mogelijk is.
Het enige wat ik wil zien is Feyenoord bovenaan de lijst. Wat voor eigenschappen de spelers als persoon hebben interesseert me geen biet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vind Dikke Theo en Nicky Hofs een beetje hetzelfde laken pak eerlijkgezegd. Hoewel Theo iets 'beter' is zijn het dezelfde types imho!
En tuurlijk is Perez beter dan Theo, maar ik hoef ze allebei niet te zien in Rotterdam Zuid.
Het een heeft met het ander te maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:
Het enige wat ik wil zien is Feyenoord bovenaan de lijst. Wat voor eigenschappen de spelers als persoon hebben interesseert me geen biet.
Volgens mij is Van Hooijdonck nooit echt een enorme teamspeler binnen Feyenoord geweest, maar toch had hij een bijzonder groot aandeel bij het winnen van de UEFA cup. Persoonlijke kwaliteit kan de doorslag geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het een heeft met het ander te maken.
Kijk naar de keren dat we prijzen hebben gepakt, hadden we toen wereldspelers rondlopen? NEE, we hadden een TEAM!
ja. Een, perez is een neus, twee, op de positie van perez hebben wij al genoeg goede spelers, mits sterke middenvelder in de rug, zoals ik al eerder aangaf. Begrijpend lezen haakneusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?.
De waarde van Van Hooijdonk (anno 2002) vergelijken met die van Perez (anno 2007) vind ik een behoorlijke belediging voor de eerst genoemde.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
Volgens mij is Van Hooijdonck nooit echt een enorme teamspeler binnen Feyenoord geweest, maar toch had hij een bijzonder groot aandeel bij het winnen van de UEFA cup. Persoonlijke kwaliteit kan de doorslag geven.
Zwaar overschatte voetballer, geen aanwinst voor Feijenoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef BobbyHill het volgende:
Is Anouar Diba iets voor Feyenoord? Waarschijnlijk niet in combinatie met Van Marwijk
Goede speler, maar wel weer eentje met een handleiding. En daar is BVM niet zo handig mee.
Maar wie weet gaat hij al zakken vullen in Quatar.
Als je het grappig brengt is het misschien kansloos, maar verder heeft hij in dit geval gewoon een punt. Diba stond in de belangstelling van subtopper Twente. Die zijn momenteel beter dan Feyenoord, net als Groningen en Heerenveen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
Jezus, die grap is nou onderhand toch wel achterhaald denk ik zo.
Kansloos figuur.
Nee, ik bedoel dat het echt über kansloos is om te reageren van "feyenoord subtopper hahaha prachtigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als je het grappig brengt is het misschien kansloos, maar verder heeft hij in dit geval gewoon een punt. Diba stond in de belangstelling van subtopper Twente. Die zijn momenteel beter dan Feyenoord, net als Groningen en Heerenveen.
Je wil toch niet beweren dat je voordat je bij dit Feyenoord kan aansluiten, eerst 3 jaar bij Twente moet rijpen?
ik denk dat Perez wel een van de dragende krachten had kunnen wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De waarde van Van Hooijdonk (anno 2002) vergelijken met die van Perez (anno 2007) vind ik een behoorlijke belediging voor de eerst genoemde.
Zoals ik al zei, Perez is een prima voetballer, maar ik zie hem niet als een van de dragende krachten in een nieuwe Feyenoord. Dit even buiten het feit dat ik persoonlijk hem niet in Rotterdam hoef te zien, gebasseerd op zijn persoonlijkheid!
Maar goed, klaarblijkelijk verschillen we hier van mening!
(Veel plezier met je lijstje!)
quote:
quote:Volgens Radio Rijnmond had Guus Hiddink daadwerkelijk interesse om Feyenoord te gaan leiden dit seizoen. Nadat hij benaderd was zou hij hebben laten weten het een enorme uitdaging te vinden. Volgens Radio Rijnmond heeft hij een poging gedaan toestemming te krijgen van de Russische bond om Feyenoord te gaan leiden naast zijn functie als bondscoach van Rusland. De nationale bond van dat land zou dat verzoek echter hebben afgewezen.
quote:Radio Rijnmond liet vanmiddag weten dat Onno Jacobs tegenover de zender vandaag nog weinig wilde uitlaten over de onderhandelingen met Van Marwijk en mogelijke investeerders. Jacobs zou hebben aangegeven dat Feyenoord maandag een update zal geven. De club zou nog steeds positief zijn over de kans op de komst van Van Marwijk en de gesprekken met mogelijke investeerders.
Maar we weten nog steeds geen drol dusquote:Volgens Radio Rijnmond zou een delegatie van Feyenoord in Argentinië zijn in een poging een versterking aan te trekken. Peter Bosz was enkele maanden geleden al in Argentinie om mogelijke versterkingen te scouten. Om welke speler het gaat is onbekend.
Iedereen praat elkaar toch na? Co Adriaanse was ineens onze Messias, hij zou het klusje wel even klaren.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef BobbyHill het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om hem nou als onruststoker te bestempelen.
ik kende Sollied ook niet, maar naar aanleiding van z'n CV en verhalen die ik hoorde leek het mij een geschikte trainerquote:Op zondag 10 juni 2007 13:57 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar toch na? Co Adriaanse was ineens onze Messias, hij zou het klusje wel even klaren.
Toen hij niet kwam, was het meneer Sollied. Ik denk dat 90% van iedereen die liep te brullen dat hij moest komen, die vent geen eens kende. Allemaal papegaaien
Hiddink wou heel graag, maar kreeg geen toestemming van de Russische bond.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je ziet dat ze Hiddink , Adriaanse en Advocaat al niet kunnen halen.
Boven Adriaanse en Hiddink zit verder vrij weinig. Zo'n schande is dat ook weer niet. Zeker gezien Hiddink niet mocht van z'n bond.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je ziet dat ze Hiddink , Adriaanse en Advocaat al niet kunnen halen.
]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef sanni het volgende:
ff tussendoor: Wie heeft die briljante TT ontworpen?
Bottinelli misschien? Hoop hetquote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef EnactedChaos het volgende:
Radio Rijnmond door de bocht:
[..]
[..]
[..]
Maar we weten nog steeds geen drol dus![]()
Daar komt het op neer, ja. Ik vrees echt dat ook van Marwijk niet komt, vanwege het gebrek aan investeringsmogelijkheden...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ze morgen bekend maken dat Van Marwijk niet komt of niet getekend heeft, dan kan je er ook wel vanuit gaan dat er amper versterkingen zullen gaan komen.
Vertel eens wat meer over die Ponzio anders...?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef cultheld het volgende:
Naar verluidt zit Feyenoord achter Ponzio van River Plate aan. Zou er nu dan wel naar Steef geluisterd worden?
Leonardo Ponzio van River Plate, die als eens bij Zaragoza speelde. Een multifunctionele voetballer met loopvermogen die er in hakt. Kan als stofzuiger spelen, maar ook als controlerende rechtshalf, rechtsback en zelfs voorstopper.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Ponzio anders...?
FNquote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is niet van River Plate maar Zaragoza, verhuurd aan River Plate. Speelde tot dit seizoen, bijna alle wedstrijden van Zaragoza. (twee of drie seizoenen) Hij is verdedigende middenvelder, maar kan ook rechtsback of rechtshalf. 23 of 24 jaar.
Waar heb je dat gehoord dan cultheld?
Daar wordt alleen naar gegist, i.t.t. Ponzio.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet Bottinelli noemen.
Die jongen speelt echt werelds vandaag.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
Zet die jongen toch eens een seizoen op t middenveld...
Hij maakt alleen verdedigend wat fouten, maar daarom moet je m ook op t middenveld zetten. Ik zeg t niet graag maar dat zou een 2e Davids kunnen worden (in de aardige variant dan)quote:
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is ook een goeie voetballer![]()
De Ridder geen optie voor Feyenoord?
Niet kan?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.
Met 3 man achterine en Drenthe op het middenveld kan het dan misschien 5-3 wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.
Inderdaad jaquote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Bert zal m wel laatste man zettenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..
fantastische wedstrijd gespeeld.
Drenthe linksmid, kunnen we Léonard linksback zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..
fantastische wedstrijd gespeeld.
ALS Bert komt natuurlijk..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:12 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Bert zal m wel laatste man zetten![]()
De Ridder is boven Feyenoord-niveau.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?
Da's nou nog eens een echte joodquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het is ook een goeie voetballer![]()
De Ridder geen optie voor Feyenoord?
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenquote:
Alsof het zo raar is dat hij eerst wat belangrijke garanties wil hebben. Je begrijpt toch wel dat geen enkele trainer zomaar in dit Feyenoord stapt?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenZal ie er wel veel vertrouwen in hebben
Gelukkig straalt ie dat dan ook altijd uit
![]()
Rustig maar, ik hoef van Marwijk gewoon nietquote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is dat hij eerst wat belangrijke garanties wil hebben. Je begrijpt toch wel dat geen enkele trainer zomaar in dit Feyenoord stapt?
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
En als hij niet komt, wie zouden we dan moeten nemen als trainer? Blijft weinig over waar ik vrede mee kan hebben..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenZal ie er wel veel vertrouwen in hebben
Gelukkig straalt ie dat dan ook altijd uit
![]()
Ik ben nog steeds voor Been. Anders gaat Jansen het zelf maar doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.
[..]
En als hij niet komt, wie zouden we dan moeten nemen als trainer? Blijft weinig over waar ik vrede mee kan hebben..
Slory en Castelen zijn beterquote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De Ridder is boven Feyenoord-niveau.
Been, ja. Dat was ook de enige optie mocht niemand anders het worden. Voor Jansen is het tijd om achter de geraniums te gaan zitten. Zijn houdbaarheidsdatum is allang overschreden.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Been. Anders gaat Jansen het zelf maar doen.
Geen zin om deze discussie weer te voeren. Ik vind het iig onzin, wat je hier zegt.quote:Stel dan iig een trainer aan die (ok, het is nog vroeg) bewezen heeft redelijk met jeugd om te kunnen gaan. Bert heeft dat in mijn ogen (bij Feyenoord) zeker niet.
Bij Feyenoord misschien niet, maar kijk eens naar Fortuna. Dat was ook een jonge ploeg, en daar heeft hij geweldig mee gepresteerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Stel dan iig een trainer aan die (ok, het is nog vroeg) bewezen heeft redelijk met jeugd om te kunnen gaan. Bert heeft dat in mijn ogen (bij Feyenoord) zeker niet.
Been komt sowieso nietquote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef TC03 het volgende:
Als Van Marwijk niet komt, wordt het waarschijnlijk gewoon een Z-trainer. Been zou dan eventueel kunnen, maar onze beoogde mister-Feyenoord-top-trainer-in-spé kan waarschijnlijk alleen maar falen.
Omdat hij dat gezegd heeft? Betekent toch totaal niks meer tegenwoordig.quote:
volgens mij heeft ie al bijgetekend bij NECquote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat hij dat gezegd heeft? Betekent toch totaal niks meer tegenwoordig.Feyenoord zou eerst ook 'absoluut niet' met Van Marwijk in gesprek zijn.
aaajoh dan koopt feyenoord dat contract toch ff afquote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie al bijgetekend bij NEC
Feyenoord heeft toch zakken vol met geld.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef iank het volgende:
[..]
aaajoh dan koopt feyenoord dat contract toch ff af![]()
iddquote:Op zondag 10 juni 2007 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.
Ja als het over mogelijke haalbaare namen hebt zit er inderdaad vrij weinig tot niemand bovenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Boven Adriaanse en Hiddink zit verder vrij weinig. Zo'n schande is dat ook weer niet. Zeker gezien Hiddink niet mocht van z'n bond.
Als ze BVM niet binnen kunnen halen is het wel tijd voor paniek
Daar heeft Feyenoord net weer pech mee dan , en ja Advovaat , daar heb je eigenlijk ook wel gelijk inquote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiddink wou heel graag, maar kreeg geen toestemming van de Russische bond.
Adriaanse heeft nog altijd Ajax in het achterhoofd.
Advocaat wil je niet hebben.![]()
Misschien kan Aadje dan komenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
En met Van Marwijk zijn ze financieel al rond dus wie weet komt er geen verdere paniek![]()
http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1262quote:Co Adriaanse toch trainer Feyenoord.
De 59e ex-trainer van onder meer Ajax wees de Rotterdamse club eerder nog twee keer af. Adriaanse, door het Legioen al Co de Messias genoemd, lijkt na een telefoontje van technisch manager Peter Bosz, die momenteel in Argentinië verblijft, toch akkoord te gaan met het voorstel van Feyenoord. Dit wordt door bronnen uit de directe omgeving van de coach gemeld. Technisch adviseur Wim Jansen heeft vanachter de schermen laten weten zeer content te zijn met de komst van Adriaanse. De trainer zou perfect in het beleidsplan van de Rotterdamse club passen en wordt zowel door de supporters als mensen binnen de club gezien als de enige die Feyenoord er nog bovenop kan helpen.
Ook Bert van Marwijk was nog in de race voor het trainerschap bij de gevallen Nederlandse topclub, maar de keuze lijkt toch op Adriaanse gevallen te zijn.
De eerste aankoop van Adriaanse zal zeer waarschijnlijk Jordi Cruijff worden. Cruijff komt op dit moment uit voor het Oekraïnse Metaloerh Donetsk, de club waar Adriaanse enkele weken geleden zijn ontslag indiende, en heeft in een interview met Voetbal International al laten weten graag het spoor van Adriaanse naar de Rotterdamse club te volgen.
Sport.be is een nep-site met kutberichten, geplaatst door kinderen zonder leven.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Grulez het volgende:
De Belgen geloven er nog in.
[..]
http://www.sport.be/nl/re(...)orterArticle_ID=1262
hehe ik geloof je meteen.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Sport.be is een nep-site met kutberichten, geplaatst door kinderen zonder leven.
Daar staat inderdaad echt alleen onzin op.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Sport.be is een nep-site met kutberichten, geplaatst door kinderen zonder leven.
quote:Feyenoord aast op Schaars en Hofland
Feyenoord hoopt in de komende weken zowel Kevin Hofland en Stijn Schaars te strikken. Dit wist Frits Barend te melden op Tien. Momenteel speelt het duo bij respectievelijk VfL Wolfsburg en AZ.
Bert van Marwijk, die vrijwel zeker de nieuwe coach is van Feyenoord, kent Hofland nog uit zijn periode bij Fortuna Sittard en hoopt hem warm te maken voor een transfer naar De Kuip. De verdediger moet zo'n vier miljoen euro kosten. Overigens heeft ook PSV interesse in de international.
Schaars heeft nog een contract voor twee seizoenen in Alkmaar. Desondanks sluit hij een transfer naar Feyenoord niet direct uit, al verwacht hij bij AZ te blijven. "Zeg nooit nooit, maar momenteel schat ik AZ hoger in. We zijn ook in onderhandeling om mijn contract te verlengen, maar nogmaals, zeg nooit nooit."
De uitspraken van de linkermiddenvelder zijn enigszins opmerkelijk te noemen, aangezien hij eerder nog een transfer naar PSV afwees. De Eindhovenaren zien in de international de ideale opvolger van Philip Cocu.
Dat ze de lat niet laag leggen is in mijn ogen wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ze leggen de lat niet erg laag. What's next, Ribery en Kaka?
Wat is de bron trouwens, toch niet dat sport.be?
Zou niet eens zo jammer zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef BB-boy het volgende:
Hofland naar feyenoord volgens Frits Barend.
quote:11/6/2007 - 'Feyenoord doet bod op Cata Diaz'
(Gepost door K)
Volgens de Argentijnse sportkrant Ole heeft Feyenoord een bod uitgebracht op Daniel "Cata" Díaz van Boca Juniors (zie profiel). De 28-jarige centrale verdediger kwam in totaal 3 keer uit voor het nationale elftal van Argentinië. Boca Juniors zou een bedrag van maar liefst 8 miljoen dollar vragen voor de verdediger, het bedrag dat Feyenoord heeft geboden zou lager liggen.
Radio Rijnmond meldde gisteren al dat er een delegatie van Feyenoord in Argentinië was in een poging om versterking aan te trekken.
Dit doet vermoeden dat er stiekeme investeerders zijn, of dat Bosz en co. zich onsterfelijk belachelijk maken door een bod van een miljoen te doen ofzo...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dit doet vermoeden dat er stiekeme investeerders zijn, of dat Bosz en co. zich onsterfelijk belachelijk maken door een bod van een miljoen + een Feijenoordvlag te doen ofzo...
Heeft eerder voor Rosario Central, Cruz Azul(Mexico) en Colon de Santa Fe gespeeld.quote:Daniel Díaz
Personal information
Full name Daniel Alberto Díaz
Date of birth March 13, 1979 (1979-03-13) (age 28)
Place of birth Catamarca, Argentina
Height 1.82 m (6 ft 0 in)
Playing position Defender
Club information
Current club Boca Juniors
Number 6
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dit doet vermoeden dat er stiekeme investeerders zijn, of dat Bosz en co. zich onsterfelijk belachelijk maken door een bod van een miljoen Feijenoordvlaggen en Leonárd te doen ofzo...
ik wil Engelaarquote:Op maandag 11 juni 2007 06:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat ze de lat niet laag leggen is in mijn ogen wel goed eigenlijk.
Hebben we niets aan. We missen ervaring in het veld.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:27 schreef venomsnake het volgende:
Het zou mij niets verbazen als Kruiswijk volgend seizoen bij Feyenoord speelt.
Feyenoord mag zijn handen dichtknijpen met een speler asl Diaz, maar het zou wel verstandig zijn de basis van het team herkenbaar te houden, en dus veel Nederlandse spelers in te passen. Kruiswijk is ook nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord moet gewoon Nederlandse jongens halen niet zo;n vage Diaz.
Ook Kevin Hofland kan weer van het lijstje geschrapt worden, er staan ondertussen niet veel namen meer op, Feyenoord zal wel weer overal net naast grijpen doordat ze te laat zijn, te weinig duidelijkheid geven of door de amateuristische manier van werken en dan weer moeten vissen in de vijver van de B garnituur.quote:Feyenoord biedt te weinig voor Díaz
Boca Juniors heeft een bod van Feyenoord op Daniel Alberto Díaz afgewezen.
De Argentijnse club vraagt acht miljoen dollar voor de 28-jarige centrale verdediger, Feyenoord bood minder dan de helft van dat bedrag. Een delegatie van de Rotterdamse club reisde vorige maand al naar Argentinië om de drievoudig international te bekijken en is nu wederom in Buenos Aires om de transfer rond te krijgen. Pedro Pompilio, de vice-voorzitter van Boca, bevestigt in de Argentijnse krant Clarin dat Boca een bod van Feyenoord heeft verworpen
Een transfer van Kevin Hofland naar Feyenoord lijkt uitgesloten. De 28-jarige verdediger heeft nog een contract voor één seizoen bij VfL Wolfsburg maar mag niet vertrekken van de Duitse club. Feyenoord heeft via assistenttrainer Henk Duut contact gelegd met Hofland, beiden kennen elkaar van hun periode bij Fortuna Sittard. De Rotterdamse club heeft Hofland aan het einde van het seizoen een aantal keer bekeken. De mogelijk nieuwe trainer van Feyenoord, Bert van Marwijk, is bijzonder gecharmeerd van de kwaliteiten van Hofland.
uitgegeven: 11:06 11-06-2007 gewijzigd: 11:06 11-06-200
Hij schijnt zijn huis al te hebben verkocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:33 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Hebben we niets aan. We missen ervaring in het veld.
Nope, hij heeft vooralsnog nergens getekend.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:39 schreef Grimm het volgende:
kruiswijk had toch al een contract getekend bij dezelfde club als bruggingk?
Ach, Alex bij PSV kan ook, dus waarom geen Argentijn bij ons. Niet dat ik verwacht dat hij zal komen. Ik denk dat ons jubileum een jaar zal worden om heel snel te vergeten...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Feyenoord mag zijn handen dichtknijpen met een speler asl Diaz, maar het zou wel verstandig zijn de basis van het team herkenbaar te houden, en dus veel Nederlandse spelers in te passen. Kruiswijk is ook nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk.
4 miljoen dollar, hieruit blijkt toch dat er wel degelijk geld is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgende nieuwsbericht vond ik trouwens op Rijnmond.nl
[..]
Ach, 2.4 miljoen Euro is nou ook weer niet een vetpot natuurlijk. Dat zouden ze best ergens kunnen hebben liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
4 miljoen dollar, hieruit blijkt toch dat er wel degelijk geld is.
Dat betekent dat er
- gelogen is over de financiele situatie.
- ze bereid zijn zich in de schulden te steken in de hoop er uit te komen door CL-voetbal en uitgaande transfers
- of dat er wel degelijk financierders zijn
Wie van de drie?
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat ons jubileum een jaar zal worden om heel snel te vergeten...
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Feyenoord heeft minder dan vier weken voor de start van de competitie nog altijd geen trainer gecontracteerd en geen nieuwe spelers weten aan te trekken.
Maandag zou de Rotterdamse club meer informatie geven over de voortgang van de aanstelling van Bert van Marwijk, de zoektocht naar investeerders en de jacht op versterkingen van de selectie, maar volgens de clubleiding zijn er momenteel geen nieuwe ontwikkelingen en zal Feyenoord pas in een later stadium met nieuws naar buiten komen.
Ook Bert van Marwijk liet maandag vanaf zijn vakantieadres in Frankrijk weten dat de situatie nog dezelfde is als vorige week toen Feyenoord zich bij hem meldde. De leiding van de Rotterdamse club kwam toen persoonlijk tot overeenstemming met Van Marwijk over een contract voor één jaar. De Limburgse coach wacht nog altijd op de door hem geëiste versterkingen en wil alleen terugkeren in De Kuip als voor een aantal belangrijke posities nieuwe spelers gevonden worden.
bron: Radio Rijnmond
Jeetje, het begint nu toch wel een enorme soap te worden zolangzamerhand zeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Maandag zou de Rotterdamse club meer informatie geven over de voortgang van de aanstelling van Bert van Marwijk, de zoektocht naar investeerders en de jacht op versterkingen van de selectie, maar volgens de clubleiding zijn er momenteel geen nieuwe ontwikkelingen en zal Feyenoord pas in een later stadium met nieuws naar buiten komen.
Als je nagaat dat ze ook met Perez en Makaay bezig waren, hebben ze toch nog wel een miljoen of 5 liggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:48 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ach, 2.4 miljoen Euro is nou ook weer niet een vetpot natuurlijk. Dat zouden ze best ergens kunnen hebben liggen.
Zat Thuram daar joh?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
'Barcelona staat open voor vertrek Van Bronckhorst'
FC Barcelona zal niet in de weg liggen mocht een geïnteresseerde club zich melden voor Giovanni van Bronckhorst. De Catalanen willen, ongeacht het eindresultaat in de competitie, de selectie grotendeels renoveren.
Van Bronckhorst hoort bij één van de vele spelers die ondanks een doorlopend contract vrij goedkoop mogen vertrekken. Een versoepeling van de transfereisen zet de deur wagenwijd open voor PSV en Feyenoord, die beiden op zoek zijn naar een Nederlandse middenvelder met Champions League-ervaring.
Naast Gio staan ook Santi Ezquerro, Eidur Gudjohnsen, Thiago Motta, Rafael Marquez, Sylvinho, Edmilson en Lilian Thuram op de lijst om de Spaanse topclub te verlaten. Als vervangers richt de ploeg van Frank Rijkaard zijn pijlen op verdedigers Christian Chivu (AS Roma), Gabriel Heinze (Manchester United) en Gabriel Milito (Real Zaragoza).
Bezig zijn betekent niet al met de geldbuidel smijtenquote:Op maandag 11 juni 2007 13:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je nagaat dat ze ook met Perez en Makaay bezig waren, hebben ze toch nog wel een miljoen of 5 liggen.
"Voordeel" van Diaz, voor bepaalde lieden, is dat zo'n Zuid-Amerikaanse transfer óók altijd "vaag" is. Her en der blijft er geld aan de strijkstok hangen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord moet gewoon Nederlandse jongens halen niet zo;n vage Diaz.
Van Feyenoord.nlquote:VOORBEREIDING FEYENOORD IN EPE
Feyenoord zal zich komende zomer in het Gelderse Epe voorbereiden op het nieuwe seizoen. De Rotterdammers verblijven van 16 tot en met 21 juli in het plaatsje op de Veluwe en zullen trainen op het complex van de SV Epe. Tijdens het trainingskamp zal Feyenoord oefenwedstrijden spelen in Borculo (vv Reüen Vaassen (sv Vaassen).
De competitie begint al half juli?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Feyenoord heeft minder dan vier weken voor de start van de competitie nog altijd geen trainer gecontracteerd en geen nieuwe spelers weten aan te trekken.
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zal vast komen joh van AZ naar Feyenoord
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef Tovaho het volgende:
ik ben zo bang dat het weer een ongelofelijk kut-seizoen gaat worden.... (ik weet het: de moed erin houden, maar dat wordt ons feijenoord-supporters zo niet erg gemakkelijk gemaakt...)
Die was zonder Chelsea nooit gekomen. Verder vind ik het bericht over Diaz vrij dubieus, aangezien Clarín helemaal niks over een transfer van Diaz of Feyenoord op de site meldt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, [b]Alex bij PSV kan ook/b], dus waarom geen Argentijn bij ons. Niet dat ik verwacht dat hij zal komen. Ik denk dat ons jubileum een jaar zal worden om heel snel te vergeten...
Dat zou gewoon een goede verdediger voor Feyenoord zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.
Zoiets kan juist ook de andere kant op werken. Kampioen zullen ze niet worden, maar een seizoen ingaan zonder enig verwachtingspatroon kan voor zo'n ploeg best bevrijdend werken. Zaak is dan alleen dat er wel een paar redelijke aankopen bijkomen en een ervaren trainer.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef Tovaho het volgende:
ik ben zo bang dat het weer een ongelofelijk kut-seizoen gaat worden.... (ik weet het: de moed erin houden, maar dat wordt ons feijenoord-supporters zo niet erg gemakkelijk gemaakt...)
dan is dat verwachtingspatroon er heel snel weerquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zoiets kan juist ook de andere kant op werken. Kampioen zullen ze niet worden, maar een seizoen ingaan zonder enig verwachtingspatroon kan voor zo'n ploeg best bevrijdend werken. Zaak is dan alleen dat er wel een paar redelijke aankopen bijkomen en een ervaren trainer.
Dat is waar. Maar met een Foeke Booy ga je er gewoon op achteruit en ze hebben toch tenminste 2 getalenteerde (en of ervaren) voetballers erbij nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan is dat verwachtingspatroon er heel snel weer
Ik denk dat een brok ervaring op het veld al veel zal schelen, en inderdaad een trainer die de groep weer kan laten zien dat ze het waard zijn voor Feyenoord te spelen. Talenten zitten er best in de groep, met een paar "oudere" spelers die hun ervaring over kunnen brengen en het team kunnen sturen tijdens wedstrijden moet je volgend jaar in ieder geval bij de 1e vijf kunnen eindigen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar met een Foeke Booy ga je er gewoon op achteruit en ze hebben toch tenminste 2 getalenteerde (en of ervaren) voetballers erbij nodig.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.
Kun je hem dan ook voor half geld krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
Die ouwe lul die om de week geblesseerd is...
quote:'Ali Boussaboun naar Al-Wakrah'
Al Wakrah meldt op haar officiële website dat Feyenoorder Ali Boussaboun naar Qatar verhuist. De Marokkaan is al medisch gekeurd en zal binnen afzienbare tijd een contract tekenen. Het transfer bedrag werd overigens niet gemeld.
Het was al bekend dat Boussaboun mocht uitzien naar een nieuwe werkgever, sinds Utrecht besloot hem niet vast te leggen, waar hij het laatste half jaar op huurbasis uitkwam.
Die vertrekt gewoon transfervrij hoor. Fey is blij dat ze van Boussaboun z'n salaris zijn verlost.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die sheiks zullen vast geen 10 miljoen betaald hebben
Wanneer begint de competitie dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
-knip-
Zei hierboven al, dit komt van Rijnmond af. Maar denk dat ze de voorbereiding bedoeling, die begint over vier weken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer begint de competitie dan?
* FrankyMcG heeft de SCC aanvraag op de bus gedaan!
En kaartjes voor het Ports Tournament, enige kans op Europees dit seizoen...
Als elke speler nou wat spaart, kunnen ze misschien met de winterstop ook nog op trainingskamp naar het buitenland!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer begint de competitie dan?
* FrankyMcG heeft de SCC aanvraag op de bus gedaan!
En kaartjes voor het Ports Tournament, enige kans op Europees dit seizoen...
Haal dan meteen Koeman terugquote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef patrickt37 het volgende:
Was Maaskant niet iets voor jullie geweest?
Vertelquote:Maaskant is in ieder geval wel in staat om er een zéér hecht team van te maken, omdat hij aardig met de vrouwtjes van de spelers overweg kan.
nix mis mee, mag van mij komen. Is jong, voor Feijenoord en heeft potentiequote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Snatsie het volgende:
Het begint echt trieste vormen aan te nemen... Allemaal geruchten en onderhandelingen die op niets uit komen. Ik zie het al wel gebeuren dat we het nieuwe seizoen weer gewoon met Charisteas starten en onze enige aankopen Lindenbergh en Kruiswijk worden![]()
We hebben al zat jonge en potentiële spelers. Feijenoord heeft behoefte aan ervaren en oudere spelers onder de 30.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
nix mis mee, mag van mij komen. Is jong, voor Feijenoord en heeft potentie
Ik woon zelf in en om Roosendaal, en dat zijn dan de verhalen die hier rondzweven. Hij heeft (van horen zeggen) losse handjes bij de spelersvrouwen.quote:
Logisch dat BvM versterking wil voor hij komt, maar hij zet toch best wel (erg) hoog in met mannen zoals Makaay en Schaars. Kunnen ze dadelijk wederom op zoek naar een andere gek!quote:Ook Schaars valt van lijstje Van Marwijk af
Bron: FR-Fans.nl
Gisteren maakte Frits Barend in het programma “De Wedstrijden” bekend dat Bert van Marwijk graag bij Feyenoord hoofdcoach zou willen worden als Feyenoord aan een paar spelerseisen zou voldoen. Kevin Hofland en Stijn Schaars werden genoemd als versterkingen die hoog bij Van Marwijk op zijn verlanglijstje staan . Eerder vandaag maakte Wolfsburg duidelijk dat zij Hofland aan zijn contract willen houden en hem dus niet laten gaan.
Op de officiële website van Az staat vandaag te lezen dat Stijn Schaars zijn contract bij Az heeft verlengd tot 2010. Van Marwijk ziet dus, op de dag dat Feyenoord meer openheid van zaken zou geven omtrent de ontwikkelingen van de onderhandelingen, twee spelerswensen afketsen.
Zoals het er nu voor staat is de verwachting groot dat ook Bert van Marwijk “nee” tegen Feyenoord gaat zeggen. Feyenoord heeft na een week onderhandelen nog geen enkele speler weten te contracteren die op de lijst van Van Marwijk staat. Het feit dat Feyenoord vandaag geen openheid van zaken geeft doet vermoeden dat het lijstje van Van Marwijk steeds kleiner wordt en dat Feyenoord nog vol aan de bak moet om spelers te halen die wél te betalen zijn en die wél enig niveau toevoegen aan de huidige selectie.
Hans Meyer is trouwens geeneens een hele verkeerde trainer. Past namelijk redelijk in een zekere profielschets. Hamert op discipline en denkt vanuit het teamverband, dus is geen gekke keuze.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Grulez het volgende:
Dan zullen ze wel met een Hans Meyer ofzo aankomen...
Ik wil die gasten wel trainen!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]
Logisch dat BvM versterking wil voor hij komt, maar hij zet toch best wel (erg) hoog in met mannen zoals Makaay en Schaars. Kunnen ze dadelijk wederom op zoek naar een andere gek!
Wat let je, mail ze man!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
Ik wil die gasten wel trainen!
Er moet wel een duidelijke structuur zijn in het elftal. Dat ga je niet bereiken met allerlei jonge talenten. Op elke linie moet een ervaren kracht staan, dat is het voornaamste.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hans Meyer is trouwens geeneens een hele verkeerde trainer. Past namelijk redelijk in een zekere profielschets. Hamert op discipline en denkt vanuit het teamverband, dus is geen gekke keuze.
Over versterkingen. Kruijswijk is inderdaad gewoon een goede degelijke speler met potentieel. Ik bedoel ervaring is leuk, maar ook niet alles. Fellaini is trouwens ook een zeer goede speler, maar waarschijnlijk onbereikbaar voor Feyenoord momenteel. Voor elke subtop/topploeg in Nederland een versterking.
Een ervaren kracht is welkom, maar belangrijker vind ik dat er een goede verdedigende middenvelder komt, of deze nou ervaren is of niet. Fellaini is niet ervaren, maar zou ik toch heel graag zien. De Zeeuw zou een goede ervaren man zijn naast Vlaar, maar ben bang voor zijn blessuregevoeligheid gezien zijn leeftijd.
Eerste wat ik zou doen, is met de selectie een avondje stappen in onze hoofdstad. Leren ze vanzich af bijten en kweek je meteen een gezonde haatquote:
Dat is ook wel weer waar, het zijn ook alleen maar geruchten wat je hoort de laatste dagen/weken.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me dat BVM wel meer spelers op z'n lijstje heeft staan. En dan vooral spelers die wel haalbaar zijn. Je kan toch moeilijk verwachten dat spelers als Makaay en Schaars naar Feyenoord komen. Zou een beetje een onredelijk eisenpakket zijn.
Het zijn inderdaad allemaal geruchten. Dit is zowel met de transfers van Feyenoord, PSV en Ajax.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar, het zijn ook alleen maar geruchten wat je hoort de laatste dagen/weken.
Het enige wat we echt weten is dat Co "Nee" heeft gezegd, en Feyenoord met Bert in onderhandeling is al 1-2 weken.
Zwaar irritant is het. Maar je gaat er zelf ook in mee, je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn werk FR-Fans enzo zit te bekijken in de hoop op iets concreets....quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef patrickt37 het volgende:
Het zijn inderdaad allemaal geruchten. Dit is zowel met de transfers van Feyenoord, PSV en Ajax.
Moedeloos word je ervan.
Weet je hoevaak Sneijder en Huntelaar al vergeven zijn?
Daar heb je zeker gelijk in en ontken ik geen moment, maar dan moet je wel de juiste ervaren krachten weten te halen, anders heeft het juist een tegengesteld effect. Overigens worden ervaren spelers in sommige spelers overschat, want het is veel belangrijker de juiste spelers aan te trekken en niet een willekeurige ervaren speler. Beter kijken naar de volwassenheid van een voetballer, dan naar het cijfertje wat er staat onder leeftijd. Sommige spelers spelen namelijk al heel vroeg volwassen, zoals bijvoorbeeld Schaars.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Er moet wel een duidelijke structuur zijn in het elftal. Dat ga je niet bereiken met allerlei jonge talenten. Op elke linie moet een ervaren kracht staan, dat is het voornaamste.
Die link is natuurlijk snel gelegd en daardoor waarschijnlijk gebasseerd op lucht.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Tovaho het volgende:
mijn duitse collega's (die dortmund-supporter zijn), hebben het erover dat in duitsland het gerucht gaat dat áls van Marwijk naar Feijenoord gaat, hij in ieder geval smolarek wilt 'meenemen'
Wat er van waar is, is mij natuurlijk verder onbekend....
het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn... Ik begin het gio en boateng ook steeds kwalijker te nemen dat ze niet terugkomen dit jaar. Ondertussen word ik ook depressief van al die amateurs in het maasgebouw, stelletje grafjodenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef devv05 het volgende:
En weer geen nieuws vandaag, ik zou er echt moedeloos van worden als ik jullie was. Vraag me af welke speler nu ook nog op dit zinkend schip durft te stappen.
Waarom?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik begin het gio en boateng ook steeds kwalijker te nemen dat ze niet terugkomen dit jaar.
yesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
Lees eindelijk een voordeel van die slechte seizoen. Volgend jaar spelen meteen mee voor de amstelcup!
Zo! Das ff positief!
omdat ze nu het hardst nodig zijn, en omdat ze geld genoeg hebben. Nog n jaar voor persoonlijke glorie of geld spelen terwijl heel zuid je nodig heb... ik had meer van ze verwacht.quote:
het gaat hem niet snel genoeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Wie zegt dat ze niet terugkomen naar feyenoord dan?
Hier moeten ze nou eens vanaf stappen.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn...
Daar zijn ze al in 1970 ofzo vanaf gestapt hoor.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier moeten ze nou eens vanaf stappen.
Gewoon goede spelers aantrekken waarmee je prijzen kan pakken.
Als ze pas willen komen als ze 40 zijn heeft het natuurlijk geen zin meer..quote:Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Wie zegt dat ze niet terugkomen naar feyenoord dan?
Moeten ze ook, maar daar doelde mister_p niet op. Hij reageerde op de poster erboven, die zei:quote:Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier moeten ze nou eens vanaf stappen.
Gewoon goede spelers aantrekken waarmee je prijzen kan pakken.
Waarop mister_p zei:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef devv05 het volgende:
Vraag me af welke speler nu ook nog op dit zinkend schip durft te stappen.
Laten we Bosschaart maar bij ADO laten. Past hij wel thuis.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn
Daar dacht ik toevallig net ook aan, dat lijkt me niet eens een verkeerde keuze. Kan Smolarek in de spits uit de voeten?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Tovaho het volgende:
mijn duitse collega's (die dortmund-supporter zijn), hebben het erover dat in duitsland het gerucht gaat dat áls van Marwijk naar Feijenoord gaat, hij in ieder geval smolarek wilt 'meenemen'
Wat er van waar is, is mij natuurlijk verder onbekend....
AD.nlquote:Van Marwijk heeft geduld
ROTTERDAM - Peter Bosz is ‘niet in paniek’ en Bert van Marwijk zegt nog ‘even de tijd’ te hebben. Maar Feyenoord zit nog altijd zonder trainer, hoewel op 7 juli de trainingen voor het nieuwe seizoen beginnen.
Dat lijkt kort dag.
,,Anderen maken zich daar druk over, wij werken gewoon door,’’ zei technisch manager Bosz gistermiddag desgevraagd. Voor het overige verwijst Bosz naar de mededeling die de club op 3 juni deed; men is in gesprek met Van Marwijk.
De trainer in kwestie reageerde gisteren op zijn vakantieadres in Frankrijk op de stilte over zijn terugkeer bij Feyenoord. ,,Ik weet dat men bij Feyenoord er druk mee bezig is om aan mijn voorwaarden te voldoen. Dat heeft niets met mijn salaris te maken, voor wie dat soms mocht denken. Het heeft te maken met de hele club.’’
Van Marwijk benadrukte dat hij nog steeds graag wil. ,,Ja, anders voer ik geen twee gesprekken, thuis en op mijn vakantieadres, met de club waar ik voor mijn gevoel nog maar net weg was. Het was voor mij een grote verrassing dat Feyenoord zo snel al weer bij me kwam.
,,Het waren prettige gesprekken. Daarna hebben we over de termijn gesproken waarbinnen alles geregeld moet zijn. Die termijn is wat mij betreft nog niet verstreken en dat zal ook over een paar dagen niet zo zijn. Het wordt spannend, dat geef ik toe, maar het kan nog wel.’’
Ondanks dat hij nog niet in dienst is bij Feyenoord, verrichtte hij al wel wat werk voor de club.
Zo had hij onder anderen contact met Kenneth Perez toen die nog naar Feyenoord leek te komen. Op die ene naam ging hij niet specifiek in. ,,Ik heb met meerdere kandidaat-spelers voor Feyenoord contact gezocht. Mijn betrokkenheid is duidelijk, waar en wanneer ik wat kan doen, zal ik dat niet nalaten.’’
Zo heeft Feyenoord voor de verdediging het oog laten vallen op Kevin Hofland, de ex-PSV’ er van Wolfsburg, en Daniel Alberto Díaz van het Argentijnse Boca Juniors.
Van Marwijk bevestigde wel, dat hij diep heeft moeten nadenken eer hij zijn voorwaardelijk ‘ja’ zei tegen de onderhandelaars van Feyenoord. ,,Ik heb er vier geweldige jaren gehad, veel meegemaakt, vooral veel mooie dingen. Het gevoel is dus goed,’’ aldus de trainer/coach.
,,Maar er is in de paar jaar dat ik weg was wél veel gebeurd, daar moet je eerlijk in zijn. De verandering is groot. Feyenoord heeft een paar slechte seizoenen achter de rug. Er is een ronduit negatief beeld van de club ontstaan.’’
Het is juist op dat gebied, de ontstane imagoschade, dat Van Marijk ook wensen heeft neergelegd. ,,Natuurlijk moet de selectie versterkt worden. Er zal een selectie moeten staan waar ik achter kan staan. Maar dat is niet alles. Er moet intern ook veel gebeuren. Ik ben het eens met de stelling dat Feyenoord professioneler moet worden. Feyenoord moet weer een herkenbaar gezicht krijgen, voor de achterban en voor het hele voetbal. Daar wordt hard aan gewerkt, ik heb er vertrouwen in dat dat voor elkaar komt.’’
Of hij in letterlijke zin zelf dat gezicht wordt, liet Van Marwijk bewust in het midden. ,,Laten we nog een paar dagen wachten als de mensen van Feyenoord die nodig hebben. Dat kan best nog.’’
FR-fans.nlquote:Ali Boussaboun naar Qatar (update)
Op de officiele site van Al Wakrah (Qatar) staan foto's van Ali Boussaboun. De Feyenoord spits zit daar heel ontspannen aan tafel met één van de voorzitters van de club. Ook Diba was aanwezig in Qatar. Ali Boussaboun mag vertrekken bij Feyenoord, maar heeft nog wel een contract tot 2009.
Update: Volgens Feyenoord.netwerk.to zou in de tekst onder de foto staan dat het tweetal gisteren met goed gevolg een medische keuring heeft ondergaan. Bij de presentatie was ook onder andere zaakwaarnemer Lerby aanwezig en de nieuwe Duitse coach van de club.
staatsmongooltje@feyenoord.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is Bosz z'n mailadres, dan mail ik 'm.
Als ik alle geruchten moet geloven hadden we ook bijna Adriaanse, Perez, Makaay en van Marwijk binnenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
Hadden ze gewoon echt bijna Hiddink binnen.
pbo@feyenoord.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is Bosz z'n mailadres, dan mail ik 'm.
Als ik hem was, zou ik (minimaal) tot m'n 24ste hierblijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
pbo@feyenoord.nl![]()
Ik weet niet of dat gerucht waar is, maar ik weet zeker dat Drenthe nog minimaal één seizoen blijft. Een hele verstandige jongen, met verstandige mensen om zich heen.![]()
34ste lijkt me een beter planquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als ik hem was, zou ik (minimaal) tot m'n 24ste hierblijven.
Dan heeft'ie, hopelijk, ook wat Europese ervaring en dan heeft'ie nog tijd zat voor het buitenland.
Die jongen heeft al genoeg leuke en mooie dingen gezien, duty calls.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef snabbi het volgende:
Ach kom op nou. Ik vind de kuip mooi hoor, maar je kan het gio niet kwalijk nemen dat wanneer hij bij barca een basisplek heeft dat hij daar van wil genieten.
zeker als je weet dat je hier alleen gekut gaat krijgen
ssssttttt niet zo hard die mag niet komen van happelquote:
Op het middenveld hebben we op dit moment genoeg talentvolle spelers. We hebben alleen nog een ervaren controleur nodig.quote:
Dat is een rol die hij wel kan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Op het middenveld hebben we op dit moment genoeg talentvolle spelers. We hebben alleen nog een ervaren controleur nodig.
de Cler kan je doorstrepen.quote:Feyenoord heeft gewoon 4 spelers nodig. Een centrale verdediger, links back, een controleur op het middenveld. En een spits.
Makaay
Hofland
de Cler
Gio
Dan zijn we al een heel stuk verder. Maar dan heb je 10 miljoen nodig om die spelers te halen.
"DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ssssttttt niet zo hard die mag niet komen van happel![]()
Inderdaad wat we nodig hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon 4 spelers nodig. Een centrale verdediger, links back, een controleur op het middenveld. En een spits.
Dirk "Ik wil bij iedere club waar ik speel m'n carriere afsluiten" Kuyt begint mij m'n neus een beetje uit te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:20 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Inderdaad wat we nodig hebben.
Een reincarnatie van Heus, Fraser, Bosvelt en Kuijt Kiprich
Makaay hoeft echt geen 10 mil meer te kosten. Die gozer gaat nog maximaal 2 jaar mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is een rol die hij wel kan.
[..]
de Cler kan je doorstrepen.
Makaay is alleen een "optie" als Klose naar Bayern gaat (maar alleen hij kost je in totaal denk al 10 miljoen).
Hofland
Gio mag van mij ook doorgestreept worden, blijft maar nee doen maar wel zeggen dat je terug wil keren![]()
In totaal sjap.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Makaay hoeft echt geen 10 mil meer te kosten. Die gozer gaat nog maximaal 2 jaar mee.
Weer een Feyenoordvlag erbij dan maar??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
In totaal sjap.
Hij komt ook niet voor een stel pinda's en een pint spelen.
Koopsom, tekengeld, salaris.
Ik maak me er niet druk om, die is toch niet haalbaar voor Feijenoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ssssttttt niet zo hard die mag niet komen van happel![]()
En dus???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay
Adriaanse
Perez
Hiddink
Schaars
Gio
Trond Sollied
Been
De Kromme
Dat bedoelde ik dus. Maar hij straalt ook meteen weer wat vertrouwen uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef BobbyHill het volgende:
Tekenend dat Hiddink ontzettend graag had gewild. Veel trainers zijn toch een beetje angstig om in het zinkende schip te stappen, terwijl zo'n Hiddink het juist fantastisch zou vinden om hem weer varende te krijgen. Dat zijn trainers met vertrouwen in eigen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |