Vertel eens wat meer over die Ponzio anders...?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef cultheld het volgende:
Naar verluidt zit Feyenoord achter Ponzio van River Plate aan. Zou er nu dan wel naar Steef geluisterd worden?
Leonardo Ponzio van River Plate, die als eens bij Zaragoza speelde. Een multifunctionele voetballer met loopvermogen die er in hakt. Kan als stofzuiger spelen, maar ook als controlerende rechtshalf, rechtsback en zelfs voorstopper.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Ponzio anders...?
FNquote:Op zondag 10 juni 2007 17:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij is niet van River Plate maar Zaragoza, verhuurd aan River Plate. Speelde tot dit seizoen, bijna alle wedstrijden van Zaragoza. (twee of drie seizoenen) Hij is verdedigende middenvelder, maar kan ook rechtsback of rechtshalf. 23 of 24 jaar.
Waar heb je dat gehoord dan cultheld?
Daar wordt alleen naar gegist, i.t.t. Ponzio.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet Bottinelli noemen.
Die jongen speelt echt werelds vandaag.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
Zet die jongen toch eens een seizoen op t middenveld...
Hij maakt alleen verdedigend wat fouten, maar daarom moet je m ook op t middenveld zetten. Ik zeg t niet graag maar dat zou een 2e Davids kunnen worden (in de aardige variant dan)quote:
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het is ook een goeie voetballer![]()
De Ridder geen optie voor Feyenoord?
Niet kan?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.
Met 3 man achterine en Drenthe op het middenveld kan het dan misschien 5-3 wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met vier man achterin verliezen we al 4-0, laat staan met 3 man. Het is heel jammer idd dat hij niet op het middenveld kan.
Inderdaad jaquote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Bert zal m wel laatste man zettenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..
fantastische wedstrijd gespeeld.
Drenthe linksmid, kunnen we Léonard linksback zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, daar zou hij geweldig uit de verf komen denk ik..
fantastische wedstrijd gespeeld.
ALS Bert komt natuurlijk..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:12 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Bert zal m wel laatste man zetten![]()
De Ridder is boven Feyenoord-niveau.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat moet Feyenoord met een ultieme Ajacied die bovendien slechts middelmatig voetbalt?
Da's nou nog eens een echte joodquote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het is ook een goeie voetballer![]()
De Ridder geen optie voor Feyenoord?
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenquote:
Alsof het zo raar is dat hij eerst wat belangrijke garanties wil hebben. Je begrijpt toch wel dat geen enkele trainer zomaar in dit Feyenoord stapt?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef EnactedChaos het volgende:
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenZal ie er wel veel vertrouwen in hebben
Gelukkig straalt ie dat dan ook altijd uit
![]()
Rustig maar, ik hoef van Marwijk gewoon nietquote:Op zondag 10 juni 2007 20:27 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Alsof het zo raar is dat hij eerst wat belangrijke garanties wil hebben. Je begrijpt toch wel dat geen enkele trainer zomaar in dit Feyenoord stapt?
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef EnactedChaos het volgende:
Drenthe![]()
En als hij niet komt, wie zouden we dan moeten nemen als trainer? Blijft weinig over waar ik vrede mee kan hebben..quote:Op zondag 10 juni 2007 20:25 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ach, ik ben alleen maar blij als ie niet komt. Maar hij zal volgende week wel gepresenteerd worden, heeft ie er 2 weken over na kunnen denkenZal ie er wel veel vertrouwen in hebben
Gelukkig straalt ie dat dan ook altijd uit
![]()
Ik ben nog steeds voor Been. Anders gaat Jansen het zelf maar doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.
[..]
En als hij niet komt, wie zouden we dan moeten nemen als trainer? Blijft weinig over waar ik vrede mee kan hebben..
Slory en Castelen zijn beterquote:Op zondag 10 juni 2007 20:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De Ridder is boven Feyenoord-niveau.
Been, ja. Dat was ook de enige optie mocht niemand anders het worden. Voor Jansen is het tijd om achter de geraniums te gaan zitten. Zijn houdbaarheidsdatum is allang overschreden.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor Been. Anders gaat Jansen het zelf maar doen.
Geen zin om deze discussie weer te voeren. Ik vind het iig onzin, wat je hier zegt.quote:Stel dan iig een trainer aan die (ok, het is nog vroeg) bewezen heeft redelijk met jeugd om te kunnen gaan. Bert heeft dat in mijn ogen (bij Feyenoord) zeker niet.
Bij Feyenoord misschien niet, maar kijk eens naar Fortuna. Dat was ook een jonge ploeg, en daar heeft hij geweldig mee gepresteerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:44 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Stel dan iig een trainer aan die (ok, het is nog vroeg) bewezen heeft redelijk met jeugd om te kunnen gaan. Bert heeft dat in mijn ogen (bij Feyenoord) zeker niet.
Been komt sowieso nietquote:Op zondag 10 juni 2007 21:13 schreef TC03 het volgende:
Als Van Marwijk niet komt, wordt het waarschijnlijk gewoon een Z-trainer. Been zou dan eventueel kunnen, maar onze beoogde mister-Feyenoord-top-trainer-in-spé kan waarschijnlijk alleen maar falen.
Omdat hij dat gezegd heeft? Betekent toch totaal niks meer tegenwoordig.quote:
volgens mij heeft ie al bijgetekend bij NECquote:Op zondag 10 juni 2007 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat hij dat gezegd heeft? Betekent toch totaal niks meer tegenwoordig.Feyenoord zou eerst ook 'absoluut niet' met Van Marwijk in gesprek zijn.
aaajoh dan koopt feyenoord dat contract toch ff afquote:Op zondag 10 juni 2007 21:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie al bijgetekend bij NEC
Feyenoord heeft toch zakken vol met geld.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef iank het volgende:
[..]
aaajoh dan koopt feyenoord dat contract toch ff af![]()
iddquote:Op zondag 10 juni 2007 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Laat hem alleen geen corners nemen. Man, man, wat waren die slecht.
Ja als het over mogelijke haalbaare namen hebt zit er inderdaad vrij weinig tot niemand bovenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Boven Adriaanse en Hiddink zit verder vrij weinig. Zo'n schande is dat ook weer niet. Zeker gezien Hiddink niet mocht van z'n bond.
Als ze BVM niet binnen kunnen halen is het wel tijd voor paniek
Daar heeft Feyenoord net weer pech mee dan , en ja Advovaat , daar heb je eigenlijk ook wel gelijk inquote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hiddink wou heel graag, maar kreeg geen toestemming van de Russische bond.
Adriaanse heeft nog altijd Ajax in het achterhoofd.
Advocaat wil je niet hebben.![]()
Misschien kan Aadje dan komenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
En met Van Marwijk zijn ze financieel al rond dus wie weet komt er geen verdere paniek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |