Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vind het prima, laat m lekker bij de lampies zitten. Wij hebben genoeg spelers die op die plek uit de voeten kunnen, mits voldoende ondersteund door een versterkt middenveld (theo jansen...)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?.
Nee, ik stel dat Perez beter is dan Theo Jansen, ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
Je doet net of Perez een of ander übermensch is, hij kan wel een aardige bal trappen, maar het is gewoon een teringlijer!
Oordelen over personen die je niet persoonlijk kent is ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Je doet net of Perez een of ander übermensch is, hij kan wel een aardige bal trappen, maar het is gewoon een teringlijer!
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
Die lijst wordt dan erg lang hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Fetai het volgende:
[..]
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemen![]()
Ow jee, ik sta op je lijstje, wat jammer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef Fetai het volgende:
En weer kan ik iemand op me lijst zetten die ik niet meer serieus hoef te nemen![]()
Ik vind Dikke Theo en Nicky Hofs een beetje hetzelfde laken pak eerlijkgezegd. Hoewel Theo iets 'beter' is zijn het dezelfde types imho!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:00 schreef thewishmaster het volgende:
Die lijst wordt dan erg lang hier.Maar even serieus, het lijkt me toch duidelijk dat Perez beter is dan dikke Theo. Hij scoort veel vaker en heeft een veel betere techniek. Alleen zal je aan Perez niks meer verdienen gezien zijn leeftijd, terwijl dit bij dikke Theo misschien nog mogelijk is.
Het enige wat ik wil zien is Feyenoord bovenaan de lijst. Wat voor eigenschappen de spelers als persoon hebben interesseert me geen biet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik vind Dikke Theo en Nicky Hofs een beetje hetzelfde laken pak eerlijkgezegd. Hoewel Theo iets 'beter' is zijn het dezelfde types imho!
En tuurlijk is Perez beter dan Theo, maar ik hoef ze allebei niet te zien in Rotterdam Zuid.
Het een heeft met het ander te maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef Fetai het volgende:
Het enige wat ik wil zien is Feyenoord bovenaan de lijst. Wat voor eigenschappen de spelers als persoon hebben interesseert me geen biet.
Volgens mij is Van Hooijdonck nooit echt een enorme teamspeler binnen Feyenoord geweest, maar toch had hij een bijzonder groot aandeel bij het winnen van de UEFA cup. Persoonlijke kwaliteit kan de doorslag geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het een heeft met het ander te maken.
Kijk naar de keren dat we prijzen hebben gepakt, hadden we toen wereldspelers rondlopen? NEE, we hadden een TEAM!
ja. Een, perez is een neus, twee, op de positie van perez hebben wij al genoeg goede spelers, mits sterke middenvelder in de rug, zoals ik al eerder aangaf. Begrijpend lezen haakneusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je hebt liever Theo Jansen dan Kenneth Perez?.
De waarde van Van Hooijdonk (anno 2002) vergelijken met die van Perez (anno 2007) vind ik een behoorlijke belediging voor de eerst genoemde.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:11 schreef Fetai het volgende:
Volgens mij is Van Hooijdonck nooit echt een enorme teamspeler binnen Feyenoord geweest, maar toch had hij een bijzonder groot aandeel bij het winnen van de UEFA cup. Persoonlijke kwaliteit kan de doorslag geven.
Zwaar overschatte voetballer, geen aanwinst voor Feijenoord.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef BobbyHill het volgende:
Is Anouar Diba iets voor Feyenoord? Waarschijnlijk niet in combinatie met Van Marwijk
Goede speler, maar wel weer eentje met een handleiding. En daar is BVM niet zo handig mee.
Maar wie weet gaat hij al zakken vullen in Quatar.
Als je het grappig brengt is het misschien kansloos, maar verder heeft hij in dit geval gewoon een punt. Diba stond in de belangstelling van subtopper Twente. Die zijn momenteel beter dan Feyenoord, net als Groningen en Heerenveen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef TC03 het volgende:
Jezus, die grap is nou onderhand toch wel achterhaald denk ik zo.
Kansloos figuur.
Nee, ik bedoel dat het echt über kansloos is om te reageren van "feyenoord subtopper hahaha prachtigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Als je het grappig brengt is het misschien kansloos, maar verder heeft hij in dit geval gewoon een punt. Diba stond in de belangstelling van subtopper Twente. Die zijn momenteel beter dan Feyenoord, net als Groningen en Heerenveen.
Je wil toch niet beweren dat je voordat je bij dit Feyenoord kan aansluiten, eerst 3 jaar bij Twente moet rijpen?
ik denk dat Perez wel een van de dragende krachten had kunnen wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De waarde van Van Hooijdonk (anno 2002) vergelijken met die van Perez (anno 2007) vind ik een behoorlijke belediging voor de eerst genoemde.
Zoals ik al zei, Perez is een prima voetballer, maar ik zie hem niet als een van de dragende krachten in een nieuwe Feyenoord. Dit even buiten het feit dat ik persoonlijk hem niet in Rotterdam hoef te zien, gebasseerd op zijn persoonlijkheid!
Maar goed, klaarblijkelijk verschillen we hier van mening!
(Veel plezier met je lijstje!)
quote:
quote:Volgens Radio Rijnmond had Guus Hiddink daadwerkelijk interesse om Feyenoord te gaan leiden dit seizoen. Nadat hij benaderd was zou hij hebben laten weten het een enorme uitdaging te vinden. Volgens Radio Rijnmond heeft hij een poging gedaan toestemming te krijgen van de Russische bond om Feyenoord te gaan leiden naast zijn functie als bondscoach van Rusland. De nationale bond van dat land zou dat verzoek echter hebben afgewezen.
quote:Radio Rijnmond liet vanmiddag weten dat Onno Jacobs tegenover de zender vandaag nog weinig wilde uitlaten over de onderhandelingen met Van Marwijk en mogelijke investeerders. Jacobs zou hebben aangegeven dat Feyenoord maandag een update zal geven. De club zou nog steeds positief zijn over de kans op de komst van Van Marwijk en de gesprekken met mogelijke investeerders.
Maar we weten nog steeds geen drol dusquote:Volgens Radio Rijnmond zou een delegatie van Feyenoord in Argentinië zijn in een poging een versterking aan te trekken. Peter Bosz was enkele maanden geleden al in Argentinie om mogelijke versterkingen te scouten. Om welke speler het gaat is onbekend.
Iedereen praat elkaar toch na? Co Adriaanse was ineens onze Messias, hij zou het klusje wel even klaren.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef BobbyHill het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het ook een beetje gepapegaai om hem nou als onruststoker te bestempelen.
ik kende Sollied ook niet, maar naar aanleiding van z'n CV en verhalen die ik hoorde leek het mij een geschikte trainerquote:Op zondag 10 juni 2007 13:57 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar toch na? Co Adriaanse was ineens onze Messias, hij zou het klusje wel even klaren.
Toen hij niet kwam, was het meneer Sollied. Ik denk dat 90% van iedereen die liep te brullen dat hij moest komen, die vent geen eens kende. Allemaal papegaaien
Hiddink wou heel graag, maar kreeg geen toestemming van de Russische bond.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je ziet dat ze Hiddink , Adriaanse en Advocaat al niet kunnen halen.
Boven Adriaanse en Hiddink zit verder vrij weinig. Zo'n schande is dat ook weer niet. Zeker gezien Hiddink niet mocht van z'n bond.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:28 schreef vitessezuid113 het volgende:
Als je ziet dat ze Hiddink , Adriaanse en Advocaat al niet kunnen halen.
]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:18 schreef sanni het volgende:
ff tussendoor: Wie heeft die briljante TT ontworpen?
Bottinelli misschien? Hoop hetquote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef EnactedChaos het volgende:
Radio Rijnmond door de bocht:
[..]
[..]
[..]
Maar we weten nog steeds geen drol dus![]()
Daar komt het op neer, ja. Ik vrees echt dat ook van Marwijk niet komt, vanwege het gebrek aan investeringsmogelijkheden...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als ze morgen bekend maken dat Van Marwijk niet komt of niet getekend heeft, dan kan je er ook wel vanuit gaan dat er amper versterkingen zullen gaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |