abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50346270
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wat let je, mail ze man!
Eerste wat ik zou doen, is met de selectie een avondje stappen in onze hoofdstad. Leren ze vanzich af bijten en kweek je meteen een gezonde haat
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 11 juni 2007 @ 20:43:30 #252
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50346276
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:36 schreef BobbyHill het volgende:
Het lijkt me dat BVM wel meer spelers op z'n lijstje heeft staan. En dan vooral spelers die wel haalbaar zijn. Je kan toch moeilijk verwachten dat spelers als Makaay en Schaars naar Feyenoord komen. Zou een beetje een onredelijk eisenpakket zijn.
Dat is ook wel weer waar, het zijn ook alleen maar geruchten wat je hoort de laatste dagen/weken.

Het enige wat we echt weten is dat Co "Nee" heeft gezegd, en Feyenoord met Bert in onderhandeling is al 1-2 weken.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50346738
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer waar, het zijn ook alleen maar geruchten wat je hoort de laatste dagen/weken.

Het enige wat we echt weten is dat Co "Nee" heeft gezegd, en Feyenoord met Bert in onderhandeling is al 1-2 weken.
Het zijn inderdaad allemaal geruchten. Dit is zowel met de transfers van Feyenoord, PSV en Ajax.
Moedeloos word je ervan.
Weet je hoevaak Sneijder en Huntelaar al vergeven zijn?
  maandag 11 juni 2007 @ 20:55:55 #254
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_50346923
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef patrickt37 het volgende:
Het zijn inderdaad allemaal geruchten. Dit is zowel met de transfers van Feyenoord, PSV en Ajax.
Moedeloos word je ervan.
Weet je hoevaak Sneijder en Huntelaar al vergeven zijn?
Zwaar irritant is het. Maar je gaat er zelf ook in mee, je wilt niet weten hoe vaak ik op mijn werk FR-Fans enzo zit te bekijken in de hoop op iets concreets....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_50349020
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Er moet wel een duidelijke structuur zijn in het elftal. Dat ga je niet bereiken met allerlei jonge talenten. Op elke linie moet een ervaren kracht staan, dat is het voornaamste.
Daar heb je zeker gelijk in en ontken ik geen moment, maar dan moet je wel de juiste ervaren krachten weten te halen, anders heeft het juist een tegengesteld effect. Overigens worden ervaren spelers in sommige spelers overschat, want het is veel belangrijker de juiste spelers aan te trekken en niet een willekeurige ervaren speler. Beter kijken naar de volwassenheid van een voetballer, dan naar het cijfertje wat er staat onder leeftijd. Sommige spelers spelen namelijk al heel vroeg volwassen, zoals bijvoorbeeld Schaars.

Overigens vind ik niet dat er in elke linie een ervaren speler moet staan. Liever 1 goede ervaren speler die het elftal beter maakt, dan in elke linie een middelmatige.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 11 juni 2007 @ 21:51:20 #256
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_50349973
mijn duitse collega's (die dortmund-supporter zijn), hebben het erover dat in duitsland het gerucht gaat dat áls van Marwijk naar Feijenoord gaat, hij in ieder geval smolarek wilt 'meenemen'

Wat er van waar is, is mij natuurlijk verder onbekend....
pi_50349974
En weer geen nieuws vandaag, ik zou er echt moedeloos van worden als ik jullie was. Vraag me af welke speler nu ook nog op dit zinkend schip durft te stappen.
pi_50350059
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Tovaho het volgende:
mijn duitse collega's (die dortmund-supporter zijn), hebben het erover dat in duitsland het gerucht gaat dat áls van Marwijk naar Feijenoord gaat, hij in ieder geval smolarek wilt 'meenemen'

Die link is natuurlijk snel gelegd en daardoor waarschijnlijk gebasseerd op lucht.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50351384
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef devv05 het volgende:
En weer geen nieuws vandaag, ik zou er echt moedeloos van worden als ik jullie was. Vraag me af welke speler nu ook nog op dit zinkend schip durft te stappen.
het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn... Ik begin het gio en boateng ook steeds kwalijker te nemen dat ze niet terugkomen dit jaar. Ondertussen word ik ook depressief van al die amateurs in het maasgebouw, stelletje grafjoden Al zolang op zoek naar trainer en spelers, en nog niemand gepresenteerd. En maar blijven roepen dat ze mensen op hun verlanglijstje hebben staan... Ja, op mijn verlanglijstje staan ook een ferrari en 10 miljoen edjes, ain't gonna happen fo shizzle my nizzle
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 11 juni 2007 @ 22:25:00 #260
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50351997
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik begin het gio en boateng ook steeds kwalijker te nemen dat ze niet terugkomen dit jaar.
Waarom?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_50352197
Lees eindelijk een voordeel van die slechte seizoen. Volgend jaar spelen meteen mee voor de amstelcup!

Zo! Das ff positief!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_50352590
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef Staanplaats het volgende:
Lees eindelijk een voordeel van die slechte seizoen. Volgend jaar spelen meteen mee voor de amstelcup!

Zo! Das ff positief!
yes
pi_50353088
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom?
omdat ze nu het hardst nodig zijn, en omdat ze geld genoeg hebben. Nog n jaar voor persoonlijke glorie of geld spelen terwijl heel zuid je nodig heb... ik had meer van ze verwacht.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_50353338
Ach kom op nou. Ik vind de kuip mooi hoor, maar je kan het gio niet kwalijk nemen dat wanneer hij bij barca een basisplek heeft dat hij daar van wil genieten.
zeker als je weet dat je hier alleen gekut gaat krijgen
  maandag 11 juni 2007 @ 22:50:48 #265
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50353478
Wie zegt dat ze niet terugkomen naar feyenoord dan?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_50353559
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
het gaat hem niet snel genoeg.
pi_50353567
Zelfs iemand met een fnoord hart denkt wel drie keer na in de huidige situatie.
pi_50354509
quote:

[..]

het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn...
Hier moeten ze nou eens vanaf stappen.
Gewoon goede spelers aantrekken waarmee je prijzen kan pakken.
  maandag 11 juni 2007 @ 23:10:35 #269
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_50354615
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Daar zijn ze al in 1970 ofzo vanaf gestapt hoor.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_50354633
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:50 schreef PyTh het volgende:
Als ze pas willen komen als ze 40 zijn heeft het natuurlijk geen zin meer..
We're the boys from Rotterdam
  maandag 11 juni 2007 @ 23:17:27 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50355042
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:08 schreef patrickt37 het volgende:

[..]
Moeten ze ook, maar daar doelde mister_p niet op. Hij reageerde op de poster erboven, die zei:
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef devv05 het volgende:
Vraag me af welke speler nu ook nog op dit zinkend schip durft te stappen.
Waarop mister_p zei:
quote:

[..]
het zouden spelers met een rotterdams hart moeten zijn
Laten we Bosschaart maar bij ADO laten. Past hij wel thuis.
Elite
Tegen TTIP
pi_50356256
Hadden ze gewoon echt bijna Hiddink binnen.
pi_50359527
quote:
Op maandag 11 juni 2007 20:29 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Wat let je, mail ze man!
Wat is Bosz z'n mailadres, dan mail ik 'm.
pi_50359567
quote:
Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Tovaho het volgende:

Daar dacht ik toevallig net ook aan, dat lijkt me niet eens een verkeerde keuze. Kan Smolarek in de spits uit de voeten?
pi_50359671
quote:
Van Marwijk heeft geduld

ROTTERDAM - Peter Bosz is ‘niet in paniek’ en Bert van Marwijk zegt nog ‘even de tijd’ te hebben. Maar Feyenoord zit nog altijd zonder trainer, hoewel op 7 juli de trainingen voor het nieuwe seizoen beginnen.
Dat lijkt kort dag.

,,Anderen maken zich daar druk over, wij werken gewoon door,’’ zei technisch manager Bosz gistermiddag desgevraagd. Voor het overige verwijst Bosz naar de mededeling die de club op 3 juni deed; men is in gesprek met Van Marwijk.

De trainer in kwestie reageerde gisteren op zijn vakantieadres in Frankrijk op de stilte over zijn terugkeer bij Feyenoord. ,,Ik weet dat men bij Feyenoord er druk mee bezig is om aan mijn voorwaarden te voldoen. Dat heeft niets met mijn salaris te maken, voor wie dat soms mocht denken. Het heeft te maken met de hele club.’’

Van Marwijk benadrukte dat hij nog steeds graag wil. ,,Ja, anders voer ik geen twee gesprekken, thuis en op mijn vakantieadres, met de club waar ik voor mijn gevoel nog maar net weg was. Het was voor mij een grote verrassing dat Feyenoord zo snel al weer bij me kwam.

,,Het waren prettige gesprekken. Daarna hebben we over de termijn gesproken waarbinnen alles geregeld moet zijn. Die termijn is wat mij betreft nog niet verstreken en dat zal ook over een paar dagen niet zo zijn. Het wordt spannend, dat geef ik toe, maar het kan nog wel.’’

Ondanks dat hij nog niet in dienst is bij Feyenoord, verrichtte hij al wel wat werk voor de club.

Zo had hij onder anderen contact met Kenneth Perez toen die nog naar Feyenoord leek te komen. Op die ene naam ging hij niet specifiek in. ,,Ik heb met meerdere kandidaat-spelers voor Feyenoord contact gezocht. Mijn betrokkenheid is duidelijk, waar en wanneer ik wat kan doen, zal ik dat niet nalaten.’’

Zo heeft Feyenoord voor de verdediging het oog laten vallen op Kevin Hofland, de ex-PSV’ er van Wolfsburg, en Daniel Alberto Díaz van het Argentijnse Boca Juniors.

Van Marwijk bevestigde wel, dat hij diep heeft moeten nadenken eer hij zijn voorwaardelijk ‘ja’ zei tegen de onderhandelaars van Feyenoord. ,,Ik heb er vier geweldige jaren gehad, veel meegemaakt, vooral veel mooie dingen. Het gevoel is dus goed,’’ aldus de trainer/coach.

,,Maar er is in de paar jaar dat ik weg was wél veel gebeurd, daar moet je eerlijk in zijn. De verandering is groot. Feyenoord heeft een paar slechte seizoenen achter de rug. Er is een ronduit negatief beeld van de club ontstaan.’’

Het is juist op dat gebied, de ontstane imagoschade, dat Van Marijk ook wensen heeft neergelegd. ,,Natuurlijk moet de selectie versterkt worden. Er zal een selectie moeten staan waar ik achter kan staan. Maar dat is niet alles. Er moet intern ook veel gebeuren. Ik ben het eens met de stelling dat Feyenoord professioneler moet worden. Feyenoord moet weer een herkenbaar gezicht krijgen, voor de achterban en voor het hele voetbal. Daar wordt hard aan gewerkt, ik heb er vertrouwen in dat dat voor elkaar komt.’’

Of hij in letterlijke zin zelf dat gezicht wordt, liet Van Marwijk bewust in het midden. ,,Laten we nog een paar dagen wachten als de mensen van Feyenoord die nodig hebben. Dat kan best nog.’’
AD.nl
quote:
Ali Boussaboun naar Qatar (update)

Op de officiele site van Al Wakrah (Qatar) staan foto's van Ali Boussaboun. De Feyenoord spits zit daar heel ontspannen aan tafel met één van de voorzitters van de club. Ook Diba was aanwezig in Qatar. Ali Boussaboun mag vertrekken bij Feyenoord, maar heeft nog wel een contract tot 2009.

Update: Volgens Feyenoord.netwerk.to zou in de tekst onder de foto staan dat het tweetal gisteren met goed gevolg een medische keuring heeft ondergaan. Bij de presentatie was ook onder andere zaakwaarnemer Lerby aanwezig en de nieuwe Duitse coach van de club.
FR-fans.nl
pi_50360575
Op Feyenoord Netwerk kwam er een vaag gerucht dat Spurs Drenthe wil, maar daar ben ik niet zo bang voor dat die gaat. Als ik iets te zeggen had zou ik hem een contract tot 2020 geven.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 07:28:48 #277
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50361041
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

staatsmongooltje@feyenoord.nl
pi_50361427
quote:
Op maandag 11 juni 2007 23:40 schreef sjimz het volgende:
Hadden ze gewoon echt bijna Hiddink binnen.
Als ik alle geruchten moet geloven hadden we ook bijna Adriaanse, Perez, Makaay en van Marwijk binnen
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:24:47 #279
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50361560
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 01:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

pbo@feyenoord.nl

Ik weet niet of dat gerucht waar is, maar ik weet zeker dat Drenthe nog minimaal één seizoen blijft. Een hele verstandige jongen, met verstandige mensen om zich heen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 08:28:31 #280
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50361598
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

pbo@feyenoord.nl

Ik weet niet of dat gerucht waar is, maar ik weet zeker dat Drenthe nog minimaal één seizoen blijft. Een hele verstandige jongen, met verstandige mensen om zich heen.
Als ik hem was, zou ik (minimaal) tot m'n 24ste hierblijven.
Dan heeft'ie, hopelijk , ook wat Europese ervaring en dan heeft'ie nog tijd zat voor het buitenland.
pi_50361704
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:28 schreef Keltie het volgende:

[..]

Als ik hem was, zou ik (minimaal) tot m'n 24ste hierblijven.
Dan heeft'ie, hopelijk , ook wat Europese ervaring en dan heeft'ie nog tijd zat voor het buitenland.
34ste lijkt me een beter plan
pi_50361825
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef HerrFrietsaus het volgende:

[..]

34ste lijkt me een beter plan
misschien is ie al 34, je weet het nooit met die negers hè
pi_50362166
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef snabbi het volgende:
Ach kom op nou. Ik vind de kuip mooi hoor, maar je kan het gio niet kwalijk nemen dat wanneer hij bij barca een basisplek heeft dat hij daar van wil genieten.
zeker als je weet dat je hier alleen gekut gaat krijgen
Die jongen heeft al genoeg leuke en mooie dingen gezien, duty calls.
Die jongens weten toch ook dat Feyenoord volgend seizoen 100 jaar bestaat, en dat als het zo doorgaat we helemaal het lachertje van het seizoen worden met een groep talentvolle jongens maar niemand die ze vertelt hoe of wat top het veld... Juist de komst van gio en boateng kan het verschil maken, en lijkt me duidelijk dat zij dat ook weten.

En wie er verder moet komen? Goede voetballers zonder Feyenoordhart zullen inderdaad niet snel in deze boot stappen, dus dan kom je al snel bij op revange beluste ex-toppers uit, of op exotische verassingen... of dikke theo

En bosschaart is inderdaad niet de speler waar we op wachten...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:09:48 #284
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50362279
"Dikke Theo"
pi_50362354
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef Keltie het volgende:
"Dikke Theo"
ssssttttt niet zo hard die mag niet komen van happel
pi_50362424
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:09 schreef Keltie het volgende:
"Dikke Theo"
Op het middenveld hebben we op dit moment genoeg talentvolle spelers. We hebben alleen nog een ervaren controleur nodig.

Feyenoord heeft gewoon 4 spelers nodig. Een centrale verdediger, links back, een controleur op het middenveld. En een spits.

Makaay
Hofland
de Cler
Gio

Dan zijn we al een heel stuk verder. Maar dan heb je 10 miljoen nodig om die spelers te halen.
pi_50362429
Toch wel een mooie vent die Hiddink, "ik zou er zonder nadenken ingestapt zijn". Bij hem heb je ook het geloof dat ie er wat van kan maken, de uitstraling. Hij had t ook wel goed dat er even een vonkje nodig is en dat het dan zomaar weer kan gaan lopen in de Kuip. Hij straalt dat ook wel uit. Waar ie ook gelijk in had is dat je als trainer nu niet opeens kan verwachten dat ze voor weet ik hoeveel miljoen aan (top)spelers gaan halen.

Ook bijna tussen neus en lippen door noemen dat Feyenoord in potentie de grootste club van Nederland is terwijl je jarenlang succes hebt behaald met psv. Waarop Barend zegt: psv is toch een mooie club...?

Maaaar...

Erg makkelijk om dit allemaal te roepen en er dan niet in te stappen omdat je een contract hebt. "Als ik niks te doen had gehad was ik er meteen ingestapt." Ja, lekker makkelijk, zo'n trainer heeft altijd wat te doen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:19:44 #288
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50362479
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Op het middenveld hebben we op dit moment genoeg talentvolle spelers. We hebben alleen nog een ervaren controleur nodig.
Dat is een rol die hij wel kan.
quote:
Feyenoord heeft gewoon 4 spelers nodig. Een centrale verdediger, links back, een controleur op het middenveld. En een spits.

Makaay
Hofland
de Cler
Gio

Dan zijn we al een heel stuk verder. Maar dan heb je 10 miljoen nodig om die spelers te halen.
de Cler kan je doorstrepen.
Makaay is alleen een "optie" als Klose naar Bayern gaat (maar alleen hij kost je in totaal denk al 10 miljoen).
Hofland
Gio mag van mij ook doorgestreept worden, blijft maar nee doen maar wel zeggen dat je terug wil keren
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:20:50 #289
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50362489
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

"DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO""DIKKE THEO"
pi_50362491
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Inderdaad wat we nodig hebben.

Een reincarnatie van Heus, Fraser, Bosvelt en Kuijt
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:22:18 #291
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50362517
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:20 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Inderdaad wat we nodig hebben.

Een reincarnatie van Heus, Fraser, Bosvelt en Kuijt Kiprich
Dirk "Ik wil bij iedere club waar ik speel m'n carriere afsluiten" Kuyt begint mij m'n neus een beetje uit te komen.
pi_50362582
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat is een rol die hij wel kan.
[..]

de Cler kan je doorstrepen.
Makaay is alleen een "optie" als Klose naar Bayern gaat (maar alleen hij kost je in totaal denk al 10 miljoen).
Hofland
Gio mag van mij ook doorgestreept worden, blijft maar nee doen maar wel zeggen dat je terug wil keren
Makaay hoeft echt geen 10 mil meer te kosten. Die gozer gaat nog maximaal 2 jaar mee.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:30:54 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50362708
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:25 schreef Snatsie het volgende:

[..]

Makaay hoeft echt geen 10 mil meer te kosten. Die gozer gaat nog maximaal 2 jaar mee.
In totaal sjap.
Hij komt ook niet voor een stel pinda's en een pint spelen.

Koopsom, tekengeld, salaris.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:12:06 #294
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50365528
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:30 schreef Keltie het volgende:

[..]

In totaal sjap.
Hij komt ook niet voor een stel pinda's en een pint spelen.

Koopsom, tekengeld, salaris.
Weer een Feyenoordvlag erbij dan maar??
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:18:32 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_50365721
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Ik maak me er niet druk om, die is toch niet haalbaar voor Feijenoord.

En aan Hofs hebben we al genoeg. Twee van die Arnhemmers is weer wat teveel van het goede...
Elite
Tegen TTIP
pi_50366291
Tekenend dat Hiddink ontzettend graag had gewild. Veel trainers zijn toch een beetje angstig om in het zinkende schip te stappen, terwijl zo'n Hiddink het juist fantastisch zou vinden om hem weer varende te krijgen. Dat zijn trainers met vertrouwen in eigen kunnen
Woo-loo-loo!
pi_50366568
Makaay
Adriaanse
Perez
Hiddink
Schaars
Gio
Trond Sollied
Been
De Kromme
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:48:54 #298
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50366758
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
Makaay
Adriaanse
Perez
Hiddink
Schaars
Gio
Trond Sollied
Been
De Kromme
En dus???
pi_50367151
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef BobbyHill het volgende:
Tekenend dat Hiddink ontzettend graag had gewild. Veel trainers zijn toch een beetje angstig om in het zinkende schip te stappen, terwijl zo'n Hiddink het juist fantastisch zou vinden om hem weer varende te krijgen. Dat zijn trainers met vertrouwen in eigen kunnen
Dat bedoelde ik dus. Maar hij straalt ook meteen weer wat vertrouwen uit.

Alleen het is wel makkelijk lullen natuurlijk als je weet dat je t toch niet kan doen...
pi_50367186
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:43 schreef patrickt37 het volgende:

Adriaanse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')