De competitie begint al half juli?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Feyenoord heeft minder dan vier weken voor de start van de competitie nog altijd geen trainer gecontracteerd en geen nieuwe spelers weten aan te trekken.
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Die zal vast komen joh van AZ naar Feyenoord
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef Tovaho het volgende:
ik ben zo bang dat het weer een ongelofelijk kut-seizoen gaat worden.... (ik weet het: de moed erin houden, maar dat wordt ons feijenoord-supporters zo niet erg gemakkelijk gemaakt...)
Die was zonder Chelsea nooit gekomen. Verder vind ik het bericht over Diaz vrij dubieus, aangezien Clarín helemaal niks over een transfer van Diaz of Feyenoord op de site meldt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, [b]Alex bij PSV kan ook/b], dus waarom geen Argentijn bij ons. Niet dat ik verwacht dat hij zal komen. Ik denk dat ons jubileum een jaar zal worden om heel snel te vergeten...
Dat zou gewoon een goede verdediger voor Feyenoord zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.
Zoiets kan juist ook de andere kant op werken. Kampioen zullen ze niet worden, maar een seizoen ingaan zonder enig verwachtingspatroon kan voor zo'n ploeg best bevrijdend werken. Zaak is dan alleen dat er wel een paar redelijke aankopen bijkomen en een ervaren trainer.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef Tovaho het volgende:
ik ben zo bang dat het weer een ongelofelijk kut-seizoen gaat worden.... (ik weet het: de moed erin houden, maar dat wordt ons feijenoord-supporters zo niet erg gemakkelijk gemaakt...)
dan is dat verwachtingspatroon er heel snel weerquote:Op maandag 11 juni 2007 14:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Zoiets kan juist ook de andere kant op werken. Kampioen zullen ze niet worden, maar een seizoen ingaan zonder enig verwachtingspatroon kan voor zo'n ploeg best bevrijdend werken. Zaak is dan alleen dat er wel een paar redelijke aankopen bijkomen en een ervaren trainer.
Dat is waar. Maar met een Foeke Booy ga je er gewoon op achteruit en ze hebben toch tenminste 2 getalenteerde (en of ervaren) voetballers erbij nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan is dat verwachtingspatroon er heel snel weer
Ik denk dat een brok ervaring op het veld al veel zal schelen, en inderdaad een trainer die de groep weer kan laten zien dat ze het waard zijn voor Feyenoord te spelen. Talenten zitten er best in de groep, met een paar "oudere" spelers die hun ervaring over kunnen brengen en het team kunnen sturen tijdens wedstrijden moet je volgend jaar in ieder geval bij de 1e vijf kunnen eindigen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar met een Foeke Booy ga je er gewoon op achteruit en ze hebben toch tenminste 2 getalenteerde (en of ervaren) voetballers erbij nodig.
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij Arjan de zeeuw bedoelt. Die vent van zo'n engels clubbie dat gedregradeerd is.
Kun je hem dan ook voor half geld krijgen?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
Die ouwe lul die om de week geblesseerd is...
quote:'Ali Boussaboun naar Al-Wakrah'
Al Wakrah meldt op haar officiële website dat Feyenoorder Ali Boussaboun naar Qatar verhuist. De Marokkaan is al medisch gekeurd en zal binnen afzienbare tijd een contract tekenen. Het transfer bedrag werd overigens niet gemeld.
Het was al bekend dat Boussaboun mocht uitzien naar een nieuwe werkgever, sinds Utrecht besloot hem niet vast te leggen, waar hij het laatste half jaar op huurbasis uitkwam.
Die vertrekt gewoon transfervrij hoor. Fey is blij dat ze van Boussaboun z'n salaris zijn verlost.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die sheiks zullen vast geen 10 miljoen betaald hebben
Wanneer begint de competitie dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Feyenoord heeft minder dan vier weken voor de start van de competitie nog altijd geen trainer gecontracteerd en geen nieuwe spelers weten aan te trekken.
-knip-
Zei hierboven al, dit komt van Rijnmond af. Maar denk dat ze de voorbereiding bedoeling, die begint over vier weken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer begint de competitie dan?
* FrankyMcG heeft de SCC aanvraag op de bus gedaan!
En kaartjes voor het Ports Tournament, enige kans op Europees dit seizoen...
Als elke speler nou wat spaart, kunnen ze misschien met de winterstop ook nog op trainingskamp naar het buitenland!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer begint de competitie dan?
* FrankyMcG heeft de SCC aanvraag op de bus gedaan!
En kaartjes voor het Ports Tournament, enige kans op Europees dit seizoen...
Haal dan meteen Koeman terugquote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef patrickt37 het volgende:
Was Maaskant niet iets voor jullie geweest?
Vertelquote:Maaskant is in ieder geval wel in staat om er een zéér hecht team van te maken, omdat hij aardig met de vrouwtjes van de spelers overweg kan.
nix mis mee, mag van mij komen. Is jong, voor Feijenoord en heeft potentiequote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Snatsie het volgende:
Het begint echt trieste vormen aan te nemen... Allemaal geruchten en onderhandelingen die op niets uit komen. Ik zie het al wel gebeuren dat we het nieuwe seizoen weer gewoon met Charisteas starten en onze enige aankopen Lindenbergh en Kruiswijk worden![]()
We hebben al zat jonge en potentiële spelers. Feijenoord heeft behoefte aan ervaren en oudere spelers onder de 30.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
nix mis mee, mag van mij komen. Is jong, voor Feijenoord en heeft potentie
Ik woon zelf in en om Roosendaal, en dat zijn dan de verhalen die hier rondzweven. Hij heeft (van horen zeggen) losse handjes bij de spelersvrouwen.quote:
Logisch dat BvM versterking wil voor hij komt, maar hij zet toch best wel (erg) hoog in met mannen zoals Makaay en Schaars. Kunnen ze dadelijk wederom op zoek naar een andere gek!quote:Ook Schaars valt van lijstje Van Marwijk af
Bron: FR-Fans.nl
Gisteren maakte Frits Barend in het programma “De Wedstrijden” bekend dat Bert van Marwijk graag bij Feyenoord hoofdcoach zou willen worden als Feyenoord aan een paar spelerseisen zou voldoen. Kevin Hofland en Stijn Schaars werden genoemd als versterkingen die hoog bij Van Marwijk op zijn verlanglijstje staan . Eerder vandaag maakte Wolfsburg duidelijk dat zij Hofland aan zijn contract willen houden en hem dus niet laten gaan.
Op de officiële website van Az staat vandaag te lezen dat Stijn Schaars zijn contract bij Az heeft verlengd tot 2010. Van Marwijk ziet dus, op de dag dat Feyenoord meer openheid van zaken zou geven omtrent de ontwikkelingen van de onderhandelingen, twee spelerswensen afketsen.
Zoals het er nu voor staat is de verwachting groot dat ook Bert van Marwijk “nee” tegen Feyenoord gaat zeggen. Feyenoord heeft na een week onderhandelen nog geen enkele speler weten te contracteren die op de lijst van Van Marwijk staat. Het feit dat Feyenoord vandaag geen openheid van zaken geeft doet vermoeden dat het lijstje van Van Marwijk steeds kleiner wordt en dat Feyenoord nog vol aan de bak moet om spelers te halen die wél te betalen zijn en die wél enig niveau toevoegen aan de huidige selectie.
Hans Meyer is trouwens geeneens een hele verkeerde trainer. Past namelijk redelijk in een zekere profielschets. Hamert op discipline en denkt vanuit het teamverband, dus is geen gekke keuze.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Grulez het volgende:
Dan zullen ze wel met een Hans Meyer ofzo aankomen...
Ik wil die gasten wel trainen!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]
Logisch dat BvM versterking wil voor hij komt, maar hij zet toch best wel (erg) hoog in met mannen zoals Makaay en Schaars. Kunnen ze dadelijk wederom op zoek naar een andere gek!
Wat let je, mail ze man!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef Staanplaats het volgende:
Ik wil die gasten wel trainen!
Er moet wel een duidelijke structuur zijn in het elftal. Dat ga je niet bereiken met allerlei jonge talenten. Op elke linie moet een ervaren kracht staan, dat is het voornaamste.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hans Meyer is trouwens geeneens een hele verkeerde trainer. Past namelijk redelijk in een zekere profielschets. Hamert op discipline en denkt vanuit het teamverband, dus is geen gekke keuze.
Over versterkingen. Kruijswijk is inderdaad gewoon een goede degelijke speler met potentieel. Ik bedoel ervaring is leuk, maar ook niet alles. Fellaini is trouwens ook een zeer goede speler, maar waarschijnlijk onbereikbaar voor Feyenoord momenteel. Voor elke subtop/topploeg in Nederland een versterking.
Een ervaren kracht is welkom, maar belangrijker vind ik dat er een goede verdedigende middenvelder komt, of deze nou ervaren is of niet. Fellaini is niet ervaren, maar zou ik toch heel graag zien. De Zeeuw zou een goede ervaren man zijn naast Vlaar, maar ben bang voor zijn blessuregevoeligheid gezien zijn leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |