Wat een vertoning moet dit zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef paraquat het volgende:
ben ik de enige die dit geil vindt?
Ik heb ze weer een uur ben er echt blij meequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
ik ga dus echt geen streams meer betalen, walgelijk!
Dat wordt voorlopig niet slapen, tinusquote:
Dat mag want dat is geen persoonlijk bezit van Amandaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef ruby het volgende:
Lieke moet gewoon dat schaamhaar van Amanda haar hoofd aftrekken.
Ja dat is het nieuwe zinnetje dat Amanda geleerd heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke staat te shaken.
Volgens mij is dat pure beheersing, die Lieke kan Amanda met 1 tik over de schutting heen meppen. Lijkt me zeer veel energie kosten om dat te beheersenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke staat te shaken.
Gaan het koppen rollen of Euro's?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Het experiment gaat lekker!
Nee en dat is mooi klote! Bedankt he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig niet slapen, tinus.
Heeft ie z'n ParaTroeper broek aan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
God, wat klinkt Eric toch theatraal..
En die rat weer op de achtergrond.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Anderkeertje het volgende:
Yesssss. Huub heeft het gezegd dat Eric hem pakte toen hij sliep
gelukkig heeft BEAN wel inhoudquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:19 schreef noucky het volgende:
Sinds Sylvia weg is is Huub totaal niet meer inhoudelijk. Tja Huub, zonder Sylvia moet je je ook kunnen redden en dat lukt niet meer echt, alleen met scheldwoorden.
mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik echt een rot gevoel in mijn maag krijg. Hoe erg kun je zijn
jezus, het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Ja en een helm met gras erop om onopgemerkt te blijven.quote:
Heb het geluid al een uur uit.... ik lees alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
Doet me denken aan de AH bonuskaartje meneer zegeltjes ? tje dit tje datquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Echt die woorden "Ventje" "Mannetje" bah.
Ah, even de politie bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef Prik0 het volgende:
Eric schept op dat hij Huub heeft verkracht![]()
How low can you go....
Dat kost haar hoeveel? Ze gaat dat jaar niet volmaken toch... Dus dat zijn in een klap een hoop schuldenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
*wappert, blaast, gooit zakje doet van alles en enorm haar best*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef 2live het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.
Die verkrachter gewoon aanklagen via de burgerrechter..........quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
dat is echt niet normaal, hoe gaan ze zich hier uit redden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
Beetje pot verwijt de ketel dat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Zal wel ja, maar is gewoon te gek voor woorden.quote:
Allemaal...? Fokking Hell.... nu wil ik echt wat credits.... please....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Serieverkachter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Je lijkt Brian wel Huub Huub Huubquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef noucky het volgende:
Ik vind het steeds leuker worden, want die Huub moet maar eens goed van zijn voetstuk vallen. Dat is zijn zwakte. Waarom mag een ander wel op zijn zwakte worden gepakt en Huub niet ?
Zo heilig is Huub niet voor mij.
Ik wist dat ze kloten hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind heel veel dingen van Lieke niet leuk, maar zoals ze vanavond is, vind ik haar toch best wel erg ok. Je kan veel zeggne, maar ze heeft WEL ballen!
IK vrees trouwens dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt als hij zo loslippig blijft. Dingen in de doofpot moeten daar meestal toch wel in blijven...
u mag, bezwaar als ik even mee doequote:
TBS, onmiddelloos!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
mitch tegen A"je moet slim zijn"
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA
Dat ga ik zo even proberen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda krijgt een standje van Mitch. 'Je moet slim zijn'
Ja hallooo, wat wil je nu eigenlijk. Dat is zeggen tegen een kat dat die moet blaffen.
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....quote:
Het is gewoon de zoveelste bevestiging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is.
Met een glaasje water.... toen Amanda sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....
Wilma Nanninga is een vriendin van de show, maar kijkt selectief. Only eye's voor Natasja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Amanda is in haar tieten geknepen door Lieke.
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef SiRojK het volgende:
Als dit geen duwen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zowel Eric als Huub 200k kwijt en 2k van hun borg.. Adios!
Eric zegt: ik raak niemand met een vinger aan, nee, dat is te zien aan de screenshots hierboven!
scherp...........en zo was het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Ik pakte een mes omdat ik dacht dat ze mijn spullen had gepakt maar Natas had dat opgeruimd vanmorgen. Nog een aapje uit de mouw.
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mitch is dus echt vóór Amanda en dus tegen Lieke en Huub.
Scan, het is een kindje van God.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
nee dombo; het is Natas, die mag dat. Haar favoriet is vast heel tevreden over haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Alsof je een dronken puber aanraadt een pistool mee te nemen de stad inquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Mitch raadt Amanda een honkbalknuppel aan....
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en 1000 van haar 10000k..............oepssssssssssssssssssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou moetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien als bescherming?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.![]()
vind ik zo zwak van Jaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Waarom doet Japio niks meer.
Ik verbaas me ook al over die gast...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Mitch is net zo dom als Amanda, die verdienen elkaar![]()
niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef agter het volgende:
wat denk je dat dit betekent qua boetes e.d.?
Ja Mitch maakte een opmerking over de siliconen en toen zei Amanda weer eens:Ik heb geen siliconen schatquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
In ieder geval een reden voor Amanda om haar siliconen weer aan Mitch te laten zien
Onderschat nooit je tegenstander... is toch echt een basisregel...quote:
Was mij vanmiddag al duidelijk,Lieke werd aangevallen door Natasia,Eric en Brian.Mitch hielp mee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.![]()
niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is: Wie sloeg, krabde of duwde wie, en wat gaat het opleveren?
die brulaap begon en daarover heen erica en toen huub lieke helpen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Goed gezegd Natasja, aan dat soort uitspraken hebben we iets!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik krijg sowieso bescherming van de buren.
Het is toch een kerelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
van af het eerste uur.vindt ik dat!
Oké, dan moet Mitch ook maar eens getart worden om in Jaap zijn worden te spreken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Was mij vanmiddag al duidelijk,Lieke werd aangevallen door Natasia,Eric en Brian.Mitch hielp mee.
Wat maakt het uit, komt toch uit de kringloop winkel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
Lieke blijft rustig en koel. Huub was wel snel hoor. Met z'n drieën op Lieke en ondertussen heeft Huub Eric z'n shirt gemold en die van Natasia ook.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn zich de laatste dagen zo aan het verpratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed gezegd Natasja, aan dat soort uitspraken hebben we iets!![]()
Wow durfde ze dat zo openlijk toe te gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Nu is Eric boos op Mitch.
DGK_redactie ontkende dit toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Je bent te laatquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
Het is gelukt mensen, dankzij de tip van ITSME.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand ff uitleggen achter welke boom Huub en Amanda zich bevinden?![]()
![]()
[afbeelding]
Ze zijn al wegquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Dit is dat toch wel heel erg duidelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow durfde ze dat zo openlijk toe te geven![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Iemand die zijn vriendin wil beschermen, van achteren bij zijn nek pakken, is geen bescherming maar een aanval.quote:
whahahahahaha Leuk Peter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij voelt zich zo sterk bij BANquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
Wow..... wat doet Eric denigrerend............ om te kotsen!
Zal te maken hebben met d'r tieten ze grijpen in als ze het te link vinden.... ontploffende tieten...ik weet niet of daar tegen te verzekeren is...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
DGK_redactie ontkende dit toch?![]()
I love that wordquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een pleurislijer die Eric
Ja daarom kijk ik dus niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is dat toch wel heel erg duidelijk.
Weet je, eerst was ik sceptisch over de fokkers die vonden dat Nataas en Brian voorgetrokken of beschermd werden. DGK_Redactie zei ook dat het misschien zo leek, maar niet zo was.
Nu ik dit zo duidelijk hoor, ben ik compleet overtuigd dat het wel zo is.
Natasia en ook Brian worden beschermd vanuit achter.
Errug Jammer.
Dat was ook precies het moment waarop mijn maag ging draaien. Als er op straat zoiets gebeurt, en de rest kijkt ernaar en staat erbij, staan de kranten er vol van. De redactie laat dit gebeuren, werkelijk walchelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:38 schreef ericahysterica het volgende:
nee ik denk niet dat er sancties volgen......wat ik eigenlijk het meest erg vind is dat de redactie lieke fysiek laat belagen.Ik vond het een heel vernederende vrouwonvriendelijke actie.
Mitch pakte Huub van achteren bij zijn keel, en trok Huub weg. Terwijl Lieke door drie gekken werd aangevallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Klopt, Mitch haalde Natasia weg
Misschien als je nu naar de Kooi rijdt... en met je billen wijd gebukt voor het hek gaat staan....quote:
Dan maar een slachthuishaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat Eric gewoon is gedreigd met de toneelhaak.
Nu doet hij alles om dat te redden.
Het ging over het stukje dat hij Natasia weghaalde, niet wat hij nog meer deedquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch pakte Huub van achteren bij zijn keel, en trok Huub weg. Terwijl Lieke door drie gekken werd aangevallen.
Even bij Brian in bed slapen helpt vastquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien als je nu naar de Kooi rijdt... en met je billen wijd gebukt voor het hek gaat staan....![]()
Inderdaad hij trok als eerste Huub weg zoals jij beschrijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mitch pakte Huub van achteren bij zijn keel, en trok Huub weg. Terwijl Lieke door drie gekken werd aangevallen.
De tweede keer dus en hij heeft gelijk en weet hetquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Mitch weigert thee te maken voor Eric. Hij kan in de stront zakken, zegt Mitch
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef grazygirl het volgende:
WIJ WILLEN MITCH ALS NIEUWE MILJONAIRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
The higher they come, the harder they fall.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Eric krijgt het echt heel hoog in z'n bol.
Als ie een beetje common sense heeft weet ie dat ie de loser van DGK is... en dat doet pijn... en het blijft een valsenicht....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Duwen: Huub, Eric, Natasia, Lieke en Amandaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
En is er aan de hand van deze cap geen zaak te maken voor die boete van Natasiaquote:
Over Natas he. Die zei dat zijn neeftjes tyfushoeren waren. Waar hebben we het over??quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze zouden haar tieten uit haar lijf moeten snijden. Ze zouden ze in de gaskamer moeten zetten, dat zooijte. Napalm erover.
Huub toch.![]()
ja zo is het en ik wordt er ook heel boos.om, ik hou van een spel maar dit is geen spel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is dat toch wel heel erg duidelijk.
Weet je, eerst was ik sceptisch over de fokkers die vonden dat Nataas en Brian voorgetrokken of beschermd werden. DGK_Redactie zei ook dat het misschien zo leek, maar niet zo was.
Nu ik dit zo duidelijk hoor, ben ik compleet overtuigd dat het wel zo is.
Natasia en ook Brian worden beschermd vanuit achter.
Errug Jammer.
Dat was echt braaf en lief en schattig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
een paar maanden geleden dacht ik nog dat het dieptepunt de 3 hoeren voor Huub waren, hoe onnozel.![]()
niet netjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze zouden haar tieten uit haar lijf moeten snijden. Ze zouden ze in de gaskamer moeten zetten, dat zooijte. Napalm erover.
Huub toch.![]()
Of naar een rukkende Erik kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
een paar maanden geleden dacht ik nog dat het dieptepunt de 3 hoeren voor Huub waren, hoe onnozel.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Huub toch.![]()
Toen waren we groentjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
Dat is echt jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub is te makkelijk agressief te krijgen![]()
Je vergeetquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Duwen: Huub, Eric, Natasia, Lieke en Amanda
Krabben: Natasia
Slaan: Niemand...
Maar helaas kunnen we wel met 100% zekerheid zeggen dat de FEBO NIETS!!!! zal doen
Denk ook dat dat een beetje voor Huub geldt...m ister 45%quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
ja zo is het en ik wordt er ook heel boos.om, ik hou van een spel maar dit is geen spel!
dit kan je nooit winnen wie dan ook, alleen de Redactie maakt de winner, als DGK ooit afgelopen is komt deze shit over deze redactie mensen heen! zelf bij de libelle kunnen ze niet meer aan t werk!![]()
Terwijl ik het typ denk ik... waar zit ik naar te kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Over Natas he. Die zei dat zijn neeftjes tyfushoeren waren. Waar hebben we het over??
Het wordt allemaal wel te erg nu.
zie ik op Lieke haar arm nu bloed?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef mazaru het volgende:
Tuurlijk mag dit gewoon, want ze wordt beschermd.
[afbeelding]
Smerik gaat tekeer als een oververhit keffend keeshondje met nadruk op keesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje lafquote:
he maar huub kan nog steeds aangifte doen het is nog niet verjaard hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef Prik0 het volgende:
Mitch is het er ook over eens.
Eric is geen kerel
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mitch is link op ericen niet zo'n klein beetje ook
Waarom vindt ik dat nou niet zielig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
Er zitten hier wel meer mensen die niet aardig zijn. Alleen doen die het anoniem, door als Disana op Second Life te gaan zitten chatten met BSOL, Amanda en Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
Die sprak hem net heel eng denigrerend toe......quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
ja en dan komen er idioten op Sl om huub te zeggen dat lieke niets is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
De band tussen Huub een Lieke wordt hier stukken sterker van, ook als Huub begrijpt dat Lieke een beetje mental coach is voor hem.. Onderhand wordt Lieke steeds belangrijker voor hem
als ik dacht dat het zou helpen zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
whahahaha huilen kutflikker huillleennnnnnnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
nee gelijk heb je...de landerlijke press gaat het wel doen voor ons.Mark me...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
Zegt genoeg over die gast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
erik heeft huub aangerand toen huub dronken was en sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijgquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
meid rustig aan hoor ik ben nurse maar ik kan je nu niet helpen want ik volgen de streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |