Wat een vertoning moet dit zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:12 schreef paraquat het volgende:
ben ik de enige die dit geil vindt?
Ik heb ze weer een uur ben er echt blij meequote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef 2live het volgende:
ik ga dus echt geen streams meer betalen, walgelijk!
Dat wordt voorlopig niet slapen, tinusquote:
Dat mag want dat is geen persoonlijk bezit van Amandaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef ruby het volgende:
Lieke moet gewoon dat schaamhaar van Amanda haar hoofd aftrekken.
Ja dat is het nieuwe zinnetje dat Amanda geleerd heeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke staat te shaken.
Volgens mij is dat pure beheersing, die Lieke kan Amanda met 1 tik over de schutting heen meppen. Lijkt me zeer veel energie kosten om dat te beheersenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:17 schreef beequeen het volgende:
Dellie: Lieke staat te shaken.
Gaan het koppen rollen of Euro's?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef noekje het volgende:
Het experiment gaat lekker!
Nee en dat is mooi klote! Bedankt he.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig niet slapen, tinus.
Heeft ie z'n ParaTroeper broek aan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
God, wat klinkt Eric toch theatraal..
En die rat weer op de achtergrond.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef Anderkeertje het volgende:
Yesssss. Huub heeft het gezegd dat Eric hem pakte toen hij sliep
gelukkig heeft BEAN wel inhoudquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:19 schreef noucky het volgende:
Sinds Sylvia weg is is Huub totaal niet meer inhoudelijk. Tja Huub, zonder Sylvia moet je je ook kunnen redden en dat lukt niet meer echt, alleen met scheldwoorden.
mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik echt een rot gevoel in mijn maag krijg. Hoe erg kun je zijn
jezus, het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Ja en een helm met gras erop om onopgemerkt te blijven.quote:
Heb het geluid al een uur uit.... ik lees alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
Doet me denken aan de AH bonuskaartje meneer zegeltjes ? tje dit tje datquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Echt die woorden "Ventje" "Mannetje" bah.
Ah, even de politie bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef Prik0 het volgende:
Eric schept op dat hij Huub heeft verkracht![]()
How low can you go....
Dat kost haar hoeveel? Ze gaat dat jaar niet volmaken toch... Dus dat zijn in een klap een hoop schuldenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
*wappert, blaast, gooit zakje doet van alles en enorm haar best*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef 2live het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.
Die verkrachter gewoon aanklagen via de burgerrechter..........quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
dat is echt niet normaal, hoe gaan ze zich hier uit redden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
Beetje pot verwijt de ketel dat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Zal wel ja, maar is gewoon te gek voor woorden.quote:
Allemaal...? Fokking Hell.... nu wil ik echt wat credits.... please....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Serieverkachter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Je lijkt Brian wel Huub Huub Huubquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef noucky het volgende:
Ik vind het steeds leuker worden, want die Huub moet maar eens goed van zijn voetstuk vallen. Dat is zijn zwakte. Waarom mag een ander wel op zijn zwakte worden gepakt en Huub niet ?
Zo heilig is Huub niet voor mij.
Ik wist dat ze kloten hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind heel veel dingen van Lieke niet leuk, maar zoals ze vanavond is, vind ik haar toch best wel erg ok. Je kan veel zeggne, maar ze heeft WEL ballen!
IK vrees trouwens dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt als hij zo loslippig blijft. Dingen in de doofpot moeten daar meestal toch wel in blijven...
u mag, bezwaar als ik even mee doequote:
TBS, onmiddelloos!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
mitch tegen A"je moet slim zijn"
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA
Dat ga ik zo even proberen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef noekje het volgende:
Amanda krijgt een standje van Mitch. 'Je moet slim zijn'
Ja hallooo, wat wil je nu eigenlijk. Dat is zeggen tegen een kat dat die moet blaffen.
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....quote:
Het is gewoon de zoveelste bevestiging.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is.
Met een glaasje water.... toen Amanda sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Huub Eric heeft verkracht.... of bedoel je het likverhaal.... kan me ook nog herinneren dat Brian met z'n grote paal in een dronken Amanda lag te rammen....
Wilma Nanninga is een vriendin van de show, maar kijkt selectief. Only eye's voor Natasja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef ruby het volgende:
Amanda is in haar tieten geknepen door Lieke.
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef SiRojK het volgende:
Als dit geen duwen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zowel Eric als Huub 200k kwijt en 2k van hun borg.. Adios!
Eric zegt: ik raak niemand met een vinger aan, nee, dat is te zien aan de screenshots hierboven!
scherp...........en zo was het.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Ik pakte een mes omdat ik dacht dat ze mijn spullen had gepakt maar Natas had dat opgeruimd vanmorgen. Nog een aapje uit de mouw.
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Mitch is dus echt vóór Amanda en dus tegen Lieke en Huub.
Scan, het is een kindje van God.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Ik zou zeggen: ga je gang.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef tutjehola het volgende:
Is er nou niemand die even de prive of de telegraaf belt ofzo, dan kunnen ze even meelezen hier en een leuk stukje schrijven
nee dombo; het is Natas, die mag dat. Haar favoriet is vast heel tevreden over haar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Huub in zijn gezicht gekrabd is door Natasia? Ik neem aan datdaar wel een sanctie op zal staan. Gaat dat haar 100.000 euro kosten?
Alsof je een dronken puber aanraadt een pistool mee te nemen de stad inquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Mitch raadt Amanda een honkbalknuppel aan....
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
en 1000 van haar 10000k..............oepssssssssssssssssssquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou moetenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien als bescherming?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.![]()
vind ik zo zwak van Jaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:32 schreef rooie3 het volgende:
Waarom doet Japio niks meer.
Ik verbaas me ook al over die gast...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef Soury het volgende:
Mitch is net zo dom als Amanda, die verdienen elkaar![]()
niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef agter het volgende:
wat denk je dat dit betekent qua boetes e.d.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |