mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:13 schreef tutjehola het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik echt een rot gevoel in mijn maag krijg. Hoe erg kun je zijn
jezus, het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Absoluut.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Ja en een helm met gras erop om onopgemerkt te blijven.quote:
Heb het geluid al een uur uit.... ik lees alleen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mijn god ik word hier zooooooo misselijk van .uh jullie ook?
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
Doet me denken aan de AH bonuskaartje meneer zegeltjes ? tje dit tje datquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Liess het volgende:
Echt die woorden "Ventje" "Mannetje" bah.
Ah, even de politie bellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef Prik0 het volgende:
Eric schept op dat hij Huub heeft verkracht![]()
How low can you go....
Dat kost haar hoeveel? Ze gaat dat jaar niet volmaken toch... Dus dat zijn in een klap een hoop schuldenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:22 schreef Prik0 het volgende:
Wie heeft die kras gemaakt?
Edit: Eerste boete is toch voor Natasia?
Duidelijk fysiek geweld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |