*wappert, blaast, gooit zakje doet van alles en enorm haar best*quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:23 schreef 2live het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is onverantwoordelijk hoog.
Die verkrachter gewoon aanklagen via de burgerrechter..........quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
dat is echt niet normaal, hoe gaan ze zich hier uit redden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef Anderkeertje het volgende:
Nu blijkt wel hoe walgelijk ook de redactie is. Huub zei zelf dat het verhaal niet naar buiten mocht komen.
Beetje pot verwijt de ketel dat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Zal wel ja, maar is gewoon te gek voor woorden.quote:
Allemaal...? Fokking Hell.... nu wil ik echt wat credits.... please....quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:21 schreef pullup het volgende:
Hier komt toch het verhaal wat we allemaal al wisten over die pisverkrachter van een Erik naar buiten.
Serieverkachter.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Huub moet Eric vanaf nu gewoon aan gaan spreken met verkrachter.
Je lijkt Brian wel Huub Huub Huubquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef noucky het volgende:
Ik vind het steeds leuker worden, want die Huub moet maar eens goed van zijn voetstuk vallen. Dat is zijn zwakte. Waarom mag een ander wel op zijn zwakte worden gepakt en Huub niet ?
Zo heilig is Huub niet voor mij.
Ik wist dat ze kloten hadquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef pronkjewail het volgende:
Ik vind heel veel dingen van Lieke niet leuk, maar zoals ze vanavond is, vind ik haar toch best wel erg ok. Je kan veel zeggne, maar ze heeft WEL ballen!
IK vrees trouwens dat Huub binnenkort getoneelhaakt wordt als hij zo loslippig blijft. Dingen in de doofpot moeten daar meestal toch wel in blijven...
u mag, bezwaar als ik even mee doequote:
TBS, onmiddelloos!quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
mitch tegen A"je moet slim zijn"
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |