Ja Mitch maakte een opmerking over de siliconen en toen zei Amanda weer eens:Ik heb geen siliconen schatquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef pullup het volgende:
In ieder geval een reden voor Amanda om haar siliconen weer aan Mitch te laten zien
Onderschat nooit je tegenstander... is toch echt een basisregel...quote:
Was mij vanmiddag al duidelijk,Lieke werd aangevallen door Natasia,Eric en Brian.Mitch hielp mee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat viel mij ook net op, toen die als eerste Huub bij zijn nek pakte, terwijl Eric, Natasja en Amanda, Lieke aanvielen.![]()
niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is: Wie sloeg, krabde of duwde wie, en wat gaat het opleveren?
die brulaap begon en daarover heen erica en toen huub lieke helpen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
De grote vraag is: Wie sloeg, krabde of duwde wie, en wat gaat het opleveren?
Goed gezegd Natasja, aan dat soort uitspraken hebben we iets!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik krijg sowieso bescherming van de buren.
Het is toch een kerelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:28 schreef Villalux het volgende:
[..]
van af het eerste uur.vindt ik dat!
Oké, dan moet Mitch ook maar eens getart worden om in Jaap zijn worden te spreken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Was mij vanmiddag al duidelijk,Lieke werd aangevallen door Natasia,Eric en Brian.Mitch hielp mee.
Wat maakt het uit, komt toch uit de kringloop winkel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef noekje het volgende:
Lieke blijft rustig en koel. Huub was wel snel hoor. Met z'n drieën op Lieke en ondertussen heeft Huub Eric z'n shirt gemold en die van Natasia ook.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn zich de laatste dagen zo aan het verpratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed gezegd Natasja, aan dat soort uitspraken hebben we iets!![]()
Wow durfde ze dat zo openlijk toe te gevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
Hoezo dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:36 schreef noekje het volgende:
Nu is Eric boos op Mitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |