ja zo is het en ik wordt er ook heel boos.om, ik hou van een spel maar dit is geen spel!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:39 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is dat toch wel heel erg duidelijk.
Weet je, eerst was ik sceptisch over de fokkers die vonden dat Nataas en Brian voorgetrokken of beschermd werden. DGK_Redactie zei ook dat het misschien zo leek, maar niet zo was.
Nu ik dit zo duidelijk hoor, ben ik compleet overtuigd dat het wel zo is.
Natasia en ook Brian worden beschermd vanuit achter.
Errug Jammer.
Dat was echt braaf en lief en schattig!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
een paar maanden geleden dacht ik nog dat het dieptepunt de 3 hoeren voor Huub waren, hoe onnozel.![]()
niet netjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze zouden haar tieten uit haar lijf moeten snijden. Ze zouden ze in de gaskamer moeten zetten, dat zooijte. Napalm erover.
Huub toch.![]()
Of naar een rukkende Erik kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
een paar maanden geleden dacht ik nog dat het dieptepunt de 3 hoeren voor Huub waren, hoe onnozel.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:
Huub: Ze zouden haar tieten uit haar lijf moeten snijden. Ze zouden ze in de gaskamer moeten zetten, dat zooijte. Napalm erover.
Huub toch.![]()
Toen waren we groentjesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef 2live het volgende:
Dat is echt jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:45 schreef Anderkeertje het volgende:
Huub is te makkelijk agressief te krijgen![]()
Je vergeetquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Duwen: Huub, Eric, Natasia, Lieke en Amanda
Krabben: Natasia
Slaan: Niemand...
Maar helaas kunnen we wel met 100% zekerheid zeggen dat de FEBO NIETS!!!! zal doen
Denk ook dat dat een beetje voor Huub geldt...m ister 45%quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
ja zo is het en ik wordt er ook heel boos.om, ik hou van een spel maar dit is geen spel!
dit kan je nooit winnen wie dan ook, alleen de Redactie maakt de winner, als DGK ooit afgelopen is komt deze shit over deze redactie mensen heen! zelf bij de libelle kunnen ze niet meer aan t werk!![]()
Terwijl ik het typ denk ik... waar zit ik naar te kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Over Natas he. Die zei dat zijn neeftjes tyfushoeren waren. Waar hebben we het over??
Het wordt allemaal wel te erg nu.
zie ik op Lieke haar arm nu bloed?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef mazaru het volgende:
Tuurlijk mag dit gewoon, want ze wordt beschermd.
[afbeelding]
Smerik gaat tekeer als een oververhit keffend keeshondje met nadruk op keesquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat Eric gewoon is gedreigd met de toneelhaak.
Nu doet hij alles om dat te redden.
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje lafquote:
he maar huub kan nog steeds aangifte doen het is nog niet verjaard hahaquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:49 schreef Prik0 het volgende:
Mitch is het er ook over eens.
Eric is geen kerel
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Mitch is link op ericen niet zo'n klein beetje ook
Waarom vindt ik dat nou niet zielig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
Er zitten hier wel meer mensen die niet aardig zijn. Alleen doen die het anoniem, door als Disana op Second Life te gaan zitten chatten met BSOL, Amanda en Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
Die sprak hem net heel eng denigrerend toe......quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
ja en dan komen er idioten op Sl om huub te zeggen dat lieke niets is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef SiRojK het volgende:
De band tussen Huub een Lieke wordt hier stukken sterker van, ook als Huub begrijpt dat Lieke een beetje mental coach is voor hem.. Onderhand wordt Lieke steeds belangrijker voor hem
als ik dacht dat het zou helpen zou ik het ook doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
whahahaha huilen kutflikker huillleennnnnnnquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef schatje het volgende:
Eric huilt.
nee gelijk heb je...de landerlijke press gaat het wel doen voor ons.Mark me...quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Voor het eerst in mijn leven moet ik me inhouden om niet een mailtje te sturen naar DGK. Maar ja, het helpt toch allemaal niet.........
Zegt genoeg over die gast.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet zo aardig om BQ's bericht te veranderen, beetje laf![]()
erik heeft huub aangerand toen huub dronken was en sliepquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk kwad op die valse nicht?
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijgquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:51 schreef tutjehola het volgende:
Nu pas?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
meid rustig aan hoor ik ben nurse maar ik kan je nu niet helpen want ik volgen de streamsquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven zit ik naar streams te kijken waar ik zo gifitg van word dat ik er hartkloppingen van krijg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |