Ik zit voor 10 dagen in New York....nu nog 3 ofzo. Enne ik heb zo af en toe een half uur nutteloze internettijd ingelast, even mn mails checken, myspace, fok en dan weer verderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef jna het volgende:
Even voor de duidelijkheid he..
Je zit in New York, voor een paar dagen maar neem ik aan, en dan ga je je tijd besteden op fok?![]()
kan je voor mij een petje van Abercrombie and Fitch mee nemen. Krijg je geld van mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit voor 10 dagen in New York....nu nog 3 ofzo. Enne ik heb zo af en toe een half uur nutteloze internettijd ingelast, even mn mails checken, myspace, fok en dan weer verderMoet natuurlijk wel op de hoogte blijven
Ga vandaag naar de Brooklyn ZooBeter hebben ze leuke fluffy beasties.
Bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
we moeten dan maar snel eens wat gaan zuipen met ze alle![]()
Bierquote:
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line up
rose of witte wijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
we moeten dan maar snel eens wat gaan zuipen met ze alle![]()
en dit is de line-upquote:Line-up
Billy the Klit
Fetish Verdi
Luciën Foort
Roog
Skitzofrenix
SoulFonic Source
William Shagspeare
MC: Lady Bee
MC: Vika Kova
oh god het drank orgel is ook weer wakker hoorquote:
Alles gaat ook weer dood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef ook_gek het volgende:
iedereen komt dan opeens tot leven
Lady-Bee.. ik heb gratis kaartjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef ook_gek het volgende:
tuurlijk
http://partyflock.nl/news/9049
[..]
en dit is de line-up
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god het drank orgel is ook weer wakker hoor
lady-bee is een leuke MCquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Lady-Bee.. ik heb gratis kaartjes
Was net rondje wezen lopen op de pier
ontkennins fasequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef roque79 het volgende:
[..]
valt best mee!:) (denkt terug aan de laatste keer in de stad , nee valt niet mee..)
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lady-bee is een leuke MC
oeh heb je al iemand voor het 2de kaartje
oke dan. Heb haar een paar keer gesproken en geweldi aardig is ze.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.
Uk garage
Als ze me ziet, kom ik binnen.. maakt niet uit hoeveel mensen ik mee neem
Jody Bernalquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke dan. Heb haar een paar keer gesproken en geweldi aardig is ze.
Ik kwam jody bernal vaak tegen met stappen en via hem kwamen we in gesprek met haar en billy the klit
Je bent ook zo geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.
Uk garage
Als ze me ziet, kom ik binnen.. maakt niet uit hoeveel mensen ik mee neem
Zeer oke en aardige gast moet ik zeggen. Voor ik hem "kende" vond ik het een walgelijk vies kansloos ventjequote:
Komende 10 dagen zit ik volquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ook_gek het volgende:
zeg maar waar en wanneer en jullie krijgen een biertje van me
Ja regen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef winterapfel het volgende:
het was niet echt druk op de markt en in de stad
shop night
ja is dit de avond dat de winkels open zijn tot 12 uur?:Dquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef winterapfel het volgende:
het was niet echt druk op de markt en in de stad
shop night
Las zoiets in de krant jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef roque79 het volgende:
[..]
ja is dit de avond dat de winkels open zijn tot 12 uur?:D
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijvenquote:
Laat je je haar daar knippen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijven![]()
Nee, kapper van mijn ex en wat modellen van mij..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
jups, meestal door Brad![]()
jij ook?
Ik ben er geweest vanavond. Onder meer AH, Hema, Bijenkorf en de WE waren open. V&D was bijvoorbeeld gesloten. Was wel lekker druk! En nog een mooi overhemd gescoord met 40% kortingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijven![]()
Ga ik morgen ook heen. Meeting organiseren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:27 schreef Conekiller het volgende:
Jups, parkpop. Whuuuuu!
ik zit in het skatepark een groot deel van de dagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook heen. Meeting organiseren?
????quote:Op zondag 24 juni 2007 12:44 schreef Bubblicious het volgende:
Maar.... 1 lichtpuntje......![]()
!!! DE LOEVESTEINLAAN IS OPEN !!!
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef roque79 het volgende:
Ik zou gaan naar parkpop..tot tien minuten voor vertrek.. het regende en toen heb ik toch maar besloten niet te gaan.
Vriendlief beetje geirriteerd vertrokken naar zijn vriendengroep.. tja stel je voor dat mijn haar nat word!
zelfde hier.. jammer van dit weer... ben weer naar huis gegaan, nu fles wijn achter m'n kiezenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef Conekiller het volgende:
Ik ben nat :S
laatste keer dat ik keek nietquote:
Vorig jaar was het anders ook al verregend.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:24 schreef 4-elements het volgende:
Ik ben ook weer geweest. Je kon merken dat het niet echt lekker weer was, een stuk rustiger dan anders.
Vorig jaar was het weer zo slecht dat ik niet eens ben geweest. En dat is een zeldzaamheid.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:27 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het anders ook al verregend.
Hee mijn topic vinder is terugquote:Op maandag 25 juni 2007 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:klote regen dit jaar alweer
Wel gezellig sfeertje maar regen was niet top
uhm soort van ja....quote:Op maandag 25 juni 2007 09:52 schreef roque79 het volgende:
hahaha weer op stap geweest..
NIET LEUKquote:Op maandag 25 juni 2007 09:47 schreef ook_gek het volgende:
oh en zwaar dronken zijn, in het donker een pak yoghurt pakken de helft opeten en dan gaan slapen is geen goede combi. Zeker niet als het pak al een weekje over datum is.
Gevolg is dat ik zo beetje elk druppeltje vocht er uit gekotst heb en ik gistern alleen maar geslapen heb![]()
ik heb keel pijn. Kan niks eten of drinken wegens de pijn.quote:Op maandag 25 juni 2007 10:32 schreef roque79 het volgende:
eigen schuld
1. het is jouw koelkast, dus je had dat pak yoghurt er iets eerder uit kunnen halen;)
en
2. Als je niet zoveel drinkt of het licht aan had gedaan had je kunnen lezen .verder gaat het wel weer goed met je? hahaha
Voorburgquote:Op maandag 25 juni 2007 15:18 schreef Jill-RMC het volgende:
Het regent lichtjes? Waar was jij 15 minuten geleden?
Kan trouwens morgen nog leuker worden:
STORM MET NAME AAN DE KUST EN KANS OP (ZEER) ZWARE WINDSTOTEN IN HET BINNENLAND
Morgen (dinsdag 26 juni) is er 50% kans op een weeralarmsituatie met storm aan de kust. De noordwesterstorm wordt in de nanacht en ochtend aan de westkust verwacht. Boven land zijn het in de ochtend vooral de (zeer) zware windstoten die gevaar kunnen opleveren.
www.knmi.nl
Fijn ik ben weer terug in Nederland.
ik vond de opmerking zo strak over dat er zo veel winkel panden leeg stonden omdat je het niet kan redden met alleen het volk uit scheveningne. En Arie had ook heel een sterke reactiequote:Op maandag 25 juni 2007 16:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Aha kijk dat verklaart een hoop....hier is het aardig aan het plensen. Ik hoop dat je katje veilig binnen zitGaat ie trouwens al naar buiten of wordt het echt een huiskat?
Ja uiteraard....moest natuurlijk wel even bijhouden wat er in mn krantje verschenen is toen ik weg was
Vond het ook een btje gezeur en zoals iemand ook reageerde: je moet niet van ieder zinnetje wat je dwars zit meteen een persoonlijke aanval gaan maken in een ingezonden brief.
Ze mogen blij zijn dat ondernemers weer wat dingen gaan organiseren. Ik denk dat de Keizerstraat zomers met terasjes en hier en daar live muziek of toneel enzo ontzettend gezellig kan worden...maar ja als de mensen iedere keer als ze wat organiseren alleen maar gezeik krijgen denken ze de volgende keer ook van Nah laat maar zitten.
Zelfde geldt voor het Palaceplein en Gevers Deynootplein, daar zijn ze voor de zomermaanden ook allerlei kleinschalige dingen aan het organiseren, niet zo zeer om veel toeristen te trekken maar ook om de bewoners uit de omgeving weer eens wat te geven. Als het flutweer is en in de winter moet je het toch van de plaatselijke bevolking hebben en niet van de seizoensgasten.
Is dat vlak bij 'supermarkt' de buurman?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Quoi het volgende:
Een Den Haag topic! Scheveningen present hier! (woont achter een heeeeeele grote witte ufo, waarin je kunt zwemmen).
Niet leuk dat appie dicht is.........
Joppes! Heeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij.... altijd een gezellig praatje daaroquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Is dat vlak bij 'supermarkt' de buurman?
aan welke kantquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:04 schreef Quoi het volgende:
Een Den Haag topic! Scheveningen present hier! (woont achter een heeeeeele grote witte ufo, waarin je kunt zwemmen).
Niet leuk dat appie dicht is.........
Is dat de avondwinkel naast de jutter?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Is dat vlak bij 'supermarkt' de buurman?
That makes you my 'overbuurman' (maar dan met een 'koepeltje' ertussen)quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
aan welke kantAan de kant van de patatkraam of aan de andere kant.
* ook_gek woont aan de patatkraam kant
Jep, in de renbaanstraat. Best een leuk buurtwinkeltje.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de avondwinkel naast de jutter?
Uhu die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:19 schreef Quoi het volgende:
De Jutter is badhuisstraat.... is een andere avondwinkel
Oeh dan kunnen we zwaaien. Zal vanavond een foto maken van mijn uitzicht kijken of je het herkendquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:16 schreef Quoi het volgende:
[..]
That makes you my 'overbuurman' (maar dan met een 'koepeltje' ertussen)
Aan de andere kant dus(2 huissies verder dan Zalm)
Zet ik een kaarsje voor mijn raamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhu die bedoel ik ja
[..]
Oeh dan kunnen we zwaaien. Zal vanavond een foto maken van mijn uitzicht kijken of je het herkend![]()
Kan ik denk ik niet zien. Ik kijk tegen de achterkant van de huizen aan die voor de patatkraam staan of schuin tussen die huizen en de grote flat van de pinkstraat door. Of de andere kant zie ik het pleintje voor de sportschool ( waar de bankjes staan )quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |