hoiquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:03 schreef roque79 het volgende:
met genoeg airmiles kan je een minder veel benzine zuipend autotje kopen
ik heb je dan ook erg gemistquote:
Whoeiquote:
ik wist niet dat drank verslaafde zo vroeg wakker warenquote:
Wie zegt dat ik heb geslapen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik wist niet dat drank verslaafde zo vroeg wakker waren![]()
quote:
Dat meen je nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef XL het volgende:
[..]
Jij wel. Ik woon als ik het goed heb (net) aan de andere kant van de dunne bierkade ten opzichte van jou. Dat wil zeggen dat ik in heel de stationsbuurt mag parkerenvoor 7,15 per maand. Voor 8.93 mag jij in het hele centrum parkeren. De dunne bierkade is de grens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:16 schreef ook_gek het volgende:
zijn we allemaal geil hahah
is goed, als ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef roque79 het volgende:
help je me het herinneren ? Met andere woorden zet het de komende week nog een paar keer neer voor me![]()
Uuh niet veel van gemerktquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:22 schreef MewBie het volgende:
WTF is er bij Leidschenveen/Stompwijk aan de hand????
Allemaal toeterende vrachtwagens ofzo, al een minuut of 10...
Een rit met gehandicapten, zoiets als de ooievaarsrit...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:22 schreef MewBie het volgende:
WTF is er bij Leidschenveen/Stompwijk aan de hand????
Allemaal toeterende vrachtwagens ofzo, al een minuut of 10...
is het elke dag?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:25 schreef Lauzie het volgende:
Wat is het stil hier!
Oh ja, komende dagen en volgende week is er live muziek op de Grote Markt! Volgende week vrijdag komt Postman spelen. Komt allen!
ik zal er maar gewoon eens een avondje heenwandelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Rum Rhythm Preview
Beschrijving:
De Grote Markt wordt omgetoverd tot een Latijns-Amerikaans feestplein. Midden- en Zuid-Amerikaanse muziek en kleurrijke aankleding laten de bezoeker voor een avondje de sfeer proeven van een enthousiast, tropisch en kleurrijk feestje in Latijns-Amerika. Er wordt een mix van opzwepende muziekstijlen gebracht: salsa, flamenco, samba, bossa nova, tango, rumba en merengue, maar ook modernere muziek met traditionele invloeden.
Rum Rhythm Preview is een stevig voorproefje voor het grotere Rum Rhythm: La Fiësta Total! in 2008.
http://www.thehaguefestivals.com/ < onder het kopje Rum Rhythm
Volgens mij was dat alleen afgelopen vrijdag. Er speelden afgelopen donderdag ook rockbands bijvoorbeeld. Op de Grote Markt zelf hangt het programma. Geloof dat het nog donderdag, vrijdag, zaterdag is.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:57 schreef CaLeX het volgende:
Rum Rhythm Preview
Beschrijving:
De Grote Markt wordt omgetoverd tot een Latijns-Amerikaans feestplein. Midden- en Zuid-Amerikaanse muziek en kleurrijke aankleding laten de bezoeker voor een avondje de sfeer proeven van een enthousiast, tropisch en kleurrijk feestje in Latijns-Amerika. Er wordt een mix van opzwepende muziekstijlen gebracht: salsa, flamenco, samba, bossa nova, tango, rumba en merengue, maar ook modernere muziek met traditionele invloeden.
Rum Rhythm Preview is een stevig voorproefje voor het grotere Rum Rhythm: La Fiësta Total! in 2008.
http://www.thehaguefestivals.com/ < onder het kopje Rum Rhythm
ff bij de agenda kijken, vandaag is het pure jazz als thema!quote:Op zondag 17 juni 2007 17:46 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen afgelopen vrijdag. Er speelden afgelopen donderdag ook rockbands bijvoorbeeld. Op de Grote Markt zelf hangt het programma. Geloof dat het nog donderdag, vrijdag, zaterdag is.
Maar wat/waarvan het nou precies is weet ik ook niet.
Aha oke, Ik liep er net langs en het klonk inderdaad nogal jazzy. Wel leuk dat ze wat meer dingen gaan organiseren in het centrum.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:54 schreef winterapfel het volgende:
[..]
ff bij de agenda kijken, vandaag is het pure jazz als thema!
je denkt toch niet dat ik ga zingenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[29 juni KARAOKE meet DEN HAAG] I WILL SURVIVE!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:01 schreef pussydeluxe het volgende:
[29 juni KARAOKE meet DEN HAAG] I WILL SURVIVE!
jaquote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef 2Mini het volgende:
Bestaat er nu een sneakerz 3?
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
GVD! Dan heb ik nu een corrupte file gedownload!
quote:Op maandag 18 juni 2007 18:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Foei...downloaden dat mag niet
*huppelt Manhattan weer in*
ik heb hem maar ik vind het een kut cd. CD 1 was gewoon ongekend goed maar cd 2 was al kut en deze is ook weer gewoon kutquote:Op maandag 18 juni 2007 15:26 schreef 2Mini het volgende:
[..]
GVD! Dan heb ik nu een corrupte file gedownload!
Zo gek is dat niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef jna het volgende:
Even voor de duidelijkheid he..
Je zit in New York, voor een paar dagen maar neem ik aan, en dan ga je je tijd besteden op fok?![]()
Jou?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet.
Komt wel vaker voor dat vrouwen mij extreem erg missen![]()
ja mijquote:
ja.. billy the klit is goed!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb hem maar ik vind het een kut cd. CD 1 was gewoon ongekend goed maar cd 2 was al kut en deze is ook weer gewoon kut
Zo jammer dat ze niet zo goed meer zijn als CD1 het word tijd dat Billy the klit er 1 gaat mixen
Die maakt elk nummer eigen. Hier sample door een sample er door heen dat is ONGEKEND goed![]()
ik had je die link gegeven van een live set van billty the klit toch
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line upquote:
Ik heb het deze week druk, maandag moet ik naar Spanjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line up
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |