Nee, kapper van mijn ex en wat modellen van mij..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
jups, meestal door Brad![]()
jij ook?
Ik ben er geweest vanavond. Onder meer AH, Hema, Bijenkorf en de WE waren open. V&D was bijvoorbeeld gesloten. Was wel lekker druk! En nog een mooi overhemd gescoord met 40% kortingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijven![]()
Ga ik morgen ook heen. Meeting organiseren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:27 schreef Conekiller het volgende:
Jups, parkpop. Whuuuuu!
ik zit in het skatepark een groot deel van de dagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ga ik morgen ook heen. Meeting organiseren?
????quote:Op zondag 24 juni 2007 12:44 schreef Bubblicious het volgende:
Maar.... 1 lichtpuntje......![]()
!!! DE LOEVESTEINLAAN IS OPEN !!!
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:44 schreef roque79 het volgende:
Ik zou gaan naar parkpop..tot tien minuten voor vertrek.. het regende en toen heb ik toch maar besloten niet te gaan.
Vriendlief beetje geirriteerd vertrokken naar zijn vriendengroep.. tja stel je voor dat mijn haar nat word!
zelfde hier.. jammer van dit weer... ben weer naar huis gegaan, nu fles wijn achter m'n kiezenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:13 schreef Conekiller het volgende:
Ik ben nat :S
laatste keer dat ik keek nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |