oke dan. Heb haar een paar keer gesproken en geweldi aardig is ze.quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.
Uk garage
Als ze me ziet, kom ik binnen.. maakt niet uit hoeveel mensen ik mee neem
Jody Bernalquote:Op donderdag 21 juni 2007 02:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke dan. Heb haar een paar keer gesproken en geweldi aardig is ze.
Ik kwam jody bernal vaak tegen met stappen en via hem kwamen we in gesprek met haar en billy the klit
Je bent ook zo geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.
Uk garage
Als ze me ziet, kom ik binnen.. maakt niet uit hoeveel mensen ik mee neem
Zeer oke en aardige gast moet ik zeggen. Voor ik hem "kende" vond ik het een walgelijk vies kansloos ventjequote:
Komende 10 dagen zit ik volquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:21 schreef ook_gek het volgende:
zeg maar waar en wanneer en jullie krijgen een biertje van me
Ja regen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef winterapfel het volgende:
het was niet echt druk op de markt en in de stad
shop night
ja is dit de avond dat de winkels open zijn tot 12 uur?:Dquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef winterapfel het volgende:
het was niet echt druk op de markt en in de stad
shop night
Las zoiets in de krant jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:19 schreef roque79 het volgende:
[..]
ja is dit de avond dat de winkels open zijn tot 12 uur?:D
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijvenquote:
Laat je je haar daar knippen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijven![]()
Nee, kapper van mijn ex en wat modellen van mij..quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:43 schreef winterapfel het volgende:
[..]
jups, meestal door Brad![]()
jij ook?
Ik ben er geweest vanavond. Onder meer AH, Hema, Bijenkorf en de WE waren open. V&D was bijvoorbeeld gesloten. Was wel lekker druk! En nog een mooi overhemd gescoord met 40% kortingquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:32 schreef winterapfel het volgende:
[..]
in de stad (bij Jentzen) zeiden ze dat er maar weinig winkeliers echt tot zo laat open zouden blijven![]()
Ga ik morgen ook heen. Meeting organiseren?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:27 schreef Conekiller het volgende:
Jups, parkpop. Whuuuuu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |