Ik zit voor 10 dagen in New York....nu nog 3 ofzo. Enne ik heb zo af en toe een half uur nutteloze internettijd ingelast, even mn mails checken, myspace, fok en dan weer verderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef jna het volgende:
Even voor de duidelijkheid he..
Je zit in New York, voor een paar dagen maar neem ik aan, en dan ga je je tijd besteden op fok?![]()
kan je voor mij een petje van Abercrombie and Fitch mee nemen. Krijg je geld van mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zit voor 10 dagen in New York....nu nog 3 ofzo. Enne ik heb zo af en toe een half uur nutteloze internettijd ingelast, even mn mails checken, myspace, fok en dan weer verderMoet natuurlijk wel op de hoogte blijven
Ga vandaag naar de Brooklyn ZooBeter hebben ze leuke fluffy beasties.
Bierquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
we moeten dan maar snel eens wat gaan zuipen met ze alle![]()
Bierquote:
Heb je daar ook een linkje van?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Zaterdag zwarte pad LOS met een leuke line up
rose of witte wijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:51 schreef ook_gek het volgende:
we moeten dan maar snel eens wat gaan zuipen met ze alle![]()
en dit is de line-upquote:Line-up
Billy the Klit
Fetish Verdi
Luciën Foort
Roog
Skitzofrenix
SoulFonic Source
William Shagspeare
MC: Lady Bee
MC: Vika Kova
oh god het drank orgel is ook weer wakker hoorquote:
Alles gaat ook weer dood.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef ook_gek het volgende:
iedereen komt dan opeens tot leven
Lady-Bee.. ik heb gratis kaartjesquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef ook_gek het volgende:
tuurlijk
http://partyflock.nl/news/9049
[..]
en dit is de line-up
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oh god het drank orgel is ook weer wakker hoor
lady-bee is een leuke MCquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:28 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Lady-Bee.. ik heb gratis kaartjes
Was net rondje wezen lopen op de pier
ontkennins fasequote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef roque79 het volgende:
[..]
valt best mee!:) (denkt terug aan de laatste keer in de stad , nee valt niet mee..)
Niet dat ik ga ofzo.. Lady Bee is een kennis van mij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lady-bee is een leuke MC
oeh heb je al iemand voor het 2de kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |