Klassenjustitie. Een mooi kapitalistisch beginselquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef ukga het volgende:
Hoe kan ze na 3 dagen alweer buiten staan wegens goed gedrag?
Vrij krom dat een straf opgelegd wordt van 45 dagen, in praktijk een straf van 3 dagen zitten is.
waar heb je et over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Okay, dat wisten we nog niet.
En net zoals users hier inlikken, neuken ze daar. (awel, dat doen ze hier ook. maar daar gaat het om geld, en levens, En andere politieke en machtsbeluste mensen.
o op die fiets.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat zij rijke ouders heeft, en de gevangenisdirecteur een nieuwe Porsche.
de frontpage....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef chromosoompje het volgende:
bron?????
iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Zelden zo'n staaltje klassenjustitie gezien. Gewoon misselijkmakend, vind ik het.
In Nederland kunnen we er wat van, om gevangenen vroeg vrij te laten, maar dit voorbeeld uit Amerika is de overtreffende trap
Dat zal DE ECHTE reden geweest zijn. Ik zie het echt helemaal voor me ....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar gewoon spuugzat na drie dagen![]()
Ik wacht wel op de 3 nights in Paris video.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:32 schreef Gabry het volgende:
Paris heeft zich wel héél goed gedragen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar gewoon spuugzat na drie dagen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar spuug gewoon zat na drie dagen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:45 schreef PsyCha het volgende:
Wat een nepperij.Zal me niet verbazen als alles gewoon een publiciteitsstunt was.
Het is net als bij de democratie als regeringsvorm "bij gebrek aan beter".quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef Tarabass het volgende:
Alsof het Nederlandse rechtssysteem wel serieus te nemen valt![]()
Om gezondheidsredenen vrijgelaten. Goh, dat is iets wat je alleen maar ziet bij landen die mensenrechten hoog in het vaandel hebben staan. Nou FOEI VS, dat jullie zo maar iemand om gezondheidsredenen electronisch huisarrest geven. Jullie lijken wel net zo slap als die k*thollanders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef druze_eddy het volgende:
Volgens bronnen is de blondine om gezondheidsredenen vrijgelaten, maar een politiewoordvoerder mag geen nadere uitspraken daarover doen.
Maar helemaal vrij is de 25-jarige diva niet; Paris krijgt elektronisch huisarrest. Ze moet nog 40 dagen met een enkelband lopen en mag niet weg. Het besluit zou zijn genomen 'om medische redenen'.
Amerika maakt zich weer eens belachelijk met klassejustitie !!!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
En net zoals users hier inlikken, neuken ze daar. (awel, dat doen ze hier ook. maar daar gaat het om geld, en levens, En andere politieke en machtsbeluste mensen.
Pappie natuurlijk, die heeft weer ergens een duitje in het zakje gedaan waardoor zijn dochter niet die 45/23 dagen hoeft uit te zitten. Pietje of Truusje Onbekend natuurlijk wel . . .quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef ukga het volgende:
Hoe kan ze na 3 dagen alweer buiten staan wegens goed gedrag?
Waarschuwen en tegelijkertijd schietenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik politieman in LA was of waar ze ook vaak te zien is, dan zouden mijn vingers jeuken om haar op te pakken voor het kleinste vergrijp mogelijk
Want? Dan kun je haar eens lekker foilleren (maar m'vrouw, wat voel ik daar... bent u niet een kledingstuk vergeten)?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik politieman in LA was of waar ze ook vaak te zien is, dan zouden mijn vingers jeuken om haar op te pakken voor het kleinste vergrijp mogelijk
Die heeft een ban van een maand geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef Repeat het volgende:
StefanP, waar ben je?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gatverdamme nee..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Want? Dan kun je haar eens lekker foilleren (maar m'vrouw, wat voel ik daar... bent u niet een kledingstuk vergeten)?
"Ja maar pappa, zij doen het ook!"quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef Tarabass het volgende:
Alsof het Nederlandse rechtssysteem wel serieus te nemen valt![]()
Ze gingen ook allemaal achter de politie auto aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Voor de deur van Paris d'r huis![]()
zijn er hier users die zich inlikken voor het een of ander?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens RTL Boulevard zit ze nu geboeid in de politieauto op weg naar de bak.
Lekker lang laten zitten dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:
stoorde ik me ook aan...NOS hoort geen domme shownieuws dingen uit te zenden...laat ze zich bezig houden met écht nieuws.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:18 schreef JohnDope het volgende:
Maar wat nog raarder was, is dat ze hier een item op het NOS-journaal over uitzonden. Wat campingprogramma dat NOS-journaal
Goh.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
Volgens CNN heeft de rechter bepaald dat ze terug de cel in gaat, doet 'ie goed plus dat het natuurlijk onverkoopbaar was tegenover andere gevangen/mensen . . .
45 dagen, met mogelijkheid tot vrijlating na 23 dagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef Blood_Money het volgende:
Ik snap dat deze straf helaas ook wel verkort zal worden voor goed gedrag, maar weet iemand wat de opgelegde straf nu is? 23 of 45 dagen?
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat zij tussen de gevangen zit waar jij of ik terecht zou komen. Celebs schijnen op een aparte afdeling te verblijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef Mr_Memory het volgende:
Ach Nederland is geen haar beter.
Katja Schuurman is volgens mij een paar keer gepakt met drank, die heeft ook nooit gezeten.
Ron Brandsteeder, Lee Towers (met dodelijke afloop) indem.
Ik ben het er wel mee eens dat ze haar straf moet uitzitten, maar ik kan wel begrijpen dat zo'n figuur als Paris met haar beschermde achtergrond, echt wel problemen krijgt in jail.
Maar ja, wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten.![]()
Was dat niet Marco Bakker?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:24 schreef Mr_Memory het volgende:
Lee Towers (met dodelijke afloop) indem.
Dacht het ook . . .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:34 schreef Slasher het volgende:
Was dat niet Marco Bakker?
Natuurlijk, sorry mijn foutquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:33 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dat zij tussen de gevangen zit waar jij of ik terecht zou komen. Celebs schijnen op een aparte afdeling te verblijven.
Ja apart he, en dan nog janken..... onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:56 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Is dat zo?
Is daar een aparte afdeling voor of zo?
Ze kan idd beter blij zijn dat ze niet bij de rest komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef Slasher het volgende:
[..]
Ja apart he, en dan nog janken..... onbegrijpelijk
Omdat het nieuws over Paris in de media dan voor een x aantal dagen ophoudt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef DS4 het volgende:
Ik snap niet wat men zo leuk vindt aan dat Paris de cel in moet.
Dat is wel het minste wat ze verdient met dronken achter het stuur kruipen. Het liefst mogen dat soort mongolen van mij tegen een boom aankrullen, maarja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef DS4 het volgende:
Omdat het een grof schandaal was dat ze eruit mocht omdat ze het vervelend vond in de gevangenis.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef DS4 het volgende:
Dronken achter het stuur en rijden nadat haar rijbewijs was ingetrokken wegens rijden onder invloed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:12 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat is wel het minste wat ze verdient met dronken achter het stuur kruipen. Het liefst mogen dat soort mongolen van mij tegen een boom aankrullen, maarja...
Het is wachten op dat ze iemand te pletter rijdt. Niet dat het haar veel zal uitmaken natuurlijk, het is toch maar plebs.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dronken achter het stuur en rijden nadat haar rijbewijs was ingetrokken wegens rijden onder invloed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |