quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar gewoon spuugzat na drie dagen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar spuug gewoon zat na drie dagen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:45 schreef PsyCha het volgende:
Wat een nepperij.Zal me niet verbazen als alles gewoon een publiciteitsstunt was.
Het is net als bij de democratie als regeringsvorm "bij gebrek aan beter".quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef Tarabass het volgende:
Alsof het Nederlandse rechtssysteem wel serieus te nemen valt![]()
Om gezondheidsredenen vrijgelaten. Goh, dat is iets wat je alleen maar ziet bij landen die mensenrechten hoog in het vaandel hebben staan. Nou FOEI VS, dat jullie zo maar iemand om gezondheidsredenen electronisch huisarrest geven. Jullie lijken wel net zo slap als die k*thollanders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:28 schreef druze_eddy het volgende:
Volgens bronnen is de blondine om gezondheidsredenen vrijgelaten, maar een politiewoordvoerder mag geen nadere uitspraken daarover doen.
Maar helemaal vrij is de 25-jarige diva niet; Paris krijgt elektronisch huisarrest. Ze moet nog 40 dagen met een enkelband lopen en mag niet weg. Het besluit zou zijn genomen 'om medische redenen'.
Amerika maakt zich weer eens belachelijk met klassejustitie !!!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Okay, dat wisten we nog niet.
En net zoals users hier inlikken, neuken ze daar. (awel, dat doen ze hier ook. maar daar gaat het om geld, en levens, En andere politieke en machtsbeluste mensen.
Pappie natuurlijk, die heeft weer ergens een duitje in het zakje gedaan waardoor zijn dochter niet die 45/23 dagen hoeft uit te zitten. Pietje of Truusje Onbekend natuurlijk wel . . .quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef ukga het volgende:
Hoe kan ze na 3 dagen alweer buiten staan wegens goed gedrag?
Waarschuwen en tegelijkertijd schietenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik politieman in LA was of waar ze ook vaak te zien is, dan zouden mijn vingers jeuken om haar op te pakken voor het kleinste vergrijp mogelijk
Want? Dan kun je haar eens lekker foilleren (maar m'vrouw, wat voel ik daar... bent u niet een kledingstuk vergeten)?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als ik politieman in LA was of waar ze ook vaak te zien is, dan zouden mijn vingers jeuken om haar op te pakken voor het kleinste vergrijp mogelijk
Die heeft een ban van een maand geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:59 schreef Repeat het volgende:
StefanP, waar ben je?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |