Klassenjustitie. Een mooi kapitalistisch beginselquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef ukga het volgende:
Hoe kan ze na 3 dagen alweer buiten staan wegens goed gedrag?
Vrij krom dat een straf opgelegd wordt van 45 dagen, in praktijk een straf van 3 dagen zitten is.
waar heb je et over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Okay, dat wisten we nog niet.
En net zoals users hier inlikken, neuken ze daar. (awel, dat doen ze hier ook. maar daar gaat het om geld, en levens, En andere politieke en machtsbeluste mensen.
o op die fiets.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:25 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Dat zij rijke ouders heeft, en de gevangenisdirecteur een nieuwe Porsche.
de frontpage....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:29 schreef chromosoompje het volgende:
bron?????
iddquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Zelden zo'n staaltje klassenjustitie gezien. Gewoon misselijkmakend, vind ik het.
In Nederland kunnen we er wat van, om gevangenen vroeg vrij te laten, maar dit voorbeeld uit Amerika is de overtreffende trap
Dat zal DE ECHTE reden geweest zijn. Ik zie het echt helemaal voor me ....quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:47 schreef Sputnik het volgende:
Die bewakers waren haar gewoon spuugzat na drie dagen![]()
Ik wacht wel op de 3 nights in Paris video.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:32 schreef Gabry het volgende:
Paris heeft zich wel héél goed gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |