Gatverdamme nee..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Want? Dan kun je haar eens lekker foilleren (maar m'vrouw, wat voel ik daar... bent u niet een kledingstuk vergeten)?
"Ja maar pappa, zij doen het ook!"quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:52 schreef Tarabass het volgende:
Alsof het Nederlandse rechtssysteem wel serieus te nemen valt![]()
Ze gingen ook allemaal achter de politie auto aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[afbeelding]
Voor de deur van Paris d'r huis![]()
zijn er hier users die zich inlikken voor het een of ander?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
Okay, dat wisten we nog niet.
En net zoals users hier inlikken, neuken ze daar. (awel, dat doen ze hier ook. maar daar gaat het om geld, en levens, En andere politieke en machtsbeluste mensen.
Kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:28 schreef SteveBallmer het volgende:
Volgens RTL Boulevard zit ze nu geboeid in de politieauto op weg naar de bak.
Lekker lang laten zitten dan zijn we daar ook weer vanaf.quote:
stoorde ik me ook aan...NOS hoort geen domme shownieuws dingen uit te zenden...laat ze zich bezig houden met écht nieuws.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:18 schreef JohnDope het volgende:
Maar wat nog raarder was, is dat ze hier een item op het NOS-journaal over uitzonden. Wat campingprogramma dat NOS-journaal
Goh.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef ThunderChild het volgende:
Volgens CNN heeft de rechter bepaald dat ze terug de cel in gaat, doet 'ie goed plus dat het natuurlijk onverkoopbaar was tegenover andere gevangen/mensen . . .
45 dagen, met mogelijkheid tot vrijlating na 23 dagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:09 schreef Blood_Money het volgende:
Ik snap dat deze straf helaas ook wel verkort zal worden voor goed gedrag, maar weet iemand wat de opgelegde straf nu is? 23 of 45 dagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |