De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Denk dat ik dat niet zou willen zien eigenlijk om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook op de 'kunst' boven de bedden letten![]()
Of ik kenner ben, weet ik niet. Maar aan de stand van het voetje buiten de dekens kun je wel vaak zien dat .......quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?![]()
Egbert (BB6) zou zeggen : "Ik drink nog een shaggie en steek m'n laatste pilsje op".quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga even een blokje om.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Welterusten Bright en Soury.
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
SNEL LAATSTE BERICHT : Check http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/![]()
![]()
![]()
Het begin is er![]()
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.
Ik kan je even niet volgen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
PS : Zoiets hoor je niet, maar lees je in de Update
Ja, alle tekst en foto's en zo is er. Alleen moet het als het ware per post (pagina) opnieuw via knippen en plakken worden teruggezet. En dan is 3 jaar posts (pagina's) best wel een klus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.quote:
Nou goed dan, ik correct Nederlands: Ik LAS het. IJdeltuitquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb toch maar ff een reactie op Huub's blog geplaatst
Als je het overneemt, dan graag goed overnemenquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05
Blijf bonden met Jaap en Lieke en probeer eens Brian te pakken en niet je eigen mensen af te vallen elke keer. Dat siert je niet nl.
quote:Huub, Je weblog is terug. Klasse. Maar de dader moet gepakt worden !
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05
Ik vond het al raar voor jouw doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je het overneemt, dan graag goed overnemenDat schreef ik niet
![]()
Die tekst was van Rikkert![]()
![]()
![]()
In de blog van Huub staat van mij :
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou goed dan, ik correct Nederlands: Ik LAS het. IJdeltuit![]()
quote:Huub sigaretten liggen in de chill onder 1 van de witte boxen met die gele doos erop. Je post ligt in de bosjes links van de voordeur. Kijk ook even bij extra, inernet opties en beveiliging wat Eric daar gedaan heeft.
Geplaatst door: Kallieman | 7-6-07 om 4:23
Denk jij dat hij ze ueberhaupt kan lezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie's op de blog zullen wel snel dichtgezet worden :
.
[..]
Je begint me te kennen ...... Ik doe geen (para-)vlieg kwaad .....quote:
Och, ik zou Brian best met een lange ongesteriliseerde speld in zijn achterste kunnen prikken, denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je begint me te kennen ...... Ik doe geen (para-)vlieg kwaad .....
Ik laat de reactie van Rikkert maar in de quote staan, dan kunnen we die ook nog lezen ....
Jazeker. Als hij op dit moment naar de blog zou gaan, ziet hij net zoveel als jij en ik. Pas als de reactie's uitgezet zijn ziet Huub ze niet meer (en wij ook niet meer).quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij dat hij ze ueberhaupt kan lezen?
quote:Huub, ga zo door en laat je niet gek maken door wat er allemaal gebeurt in de kooi. Grote klasse dat jij niet voortdurend aan de telefoon loopt te huilen over onrecht, wanneer de redactie besluit de para loser en zijn groepje in bescherming te nemen. Erg vreemd dat hij naar eigen zeggen totaal niet tegen onrecht kan, maar er helemaal geen moeite mee heeft als het in zijn voordeel is... Misschien kun je hem daar eens op aanspreken.
Geplaatst door: humberto | 7-6-07 om 4:36
Ik dacht dat dat hele gedeelte standaar geblokkeerd was... maar nu dus even niet. Vanwege het terugzetten neem ik maar aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jazeker. Als hij op dit moment naar de blog zou gaan, ziet hij net zoveel als jij en ik. Pas als de reactie's uitgezet zijn ziet Huub ze niet meer (en wij ook niet meer).
Je weet toch dat Brian stinkt en heel vies is en zich nooit wast en geen kut heeft en geen baarmoeder heeft en geen tieten heeft en dat hij liegt en spullen jat enne .......quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik zou Brian best met een lange ongesteriliseerde speld in zijn achterste kunnen prikken, denk ik...
quote:Huub lieverd probeer je agressie te beheersen!!!Verder vertrouw Lieke en Jaap voorlopig.Negeer de Del daar wordt ze pas echt maf van!Zo ook relnicht Smeric......wat een vals mens is dat zeg!!Ga goed door topper en laat je niet gek maken!!!
Geplaatst door: Fan | 7-6-07 om 4:41
Een LANGE speld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat Brian stinkt en heel vies is en zich nooit wast en geen kut heeft en geen baarmoeder heeft en geen tieten heeft en dat hij liegt en spullen jat enne .......
Je hebt het helemaal door ...... Niet verder vertellen, ze zijn het vergeten uit te zetten, sssstquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hele gedeelte standaar geblokkeerd was... maar nu dus even niet. Vanwege het terugzetten neem ik maar aan.
'Negeer de Del daar wordt ze gek van'. Raar dat er meerdere dingen staan die hier vandaag bijna letterlijk zijn opgemerktquote:
GMTAquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
[..]
'Negeer de Del daar wordt ze gek van'. Raar dat er meerdere dingen staan die hier vandaag bijna letterlijk zijn opgemerkt![]()
Nee ik ben het niet.
Mijn streams staan al uit. Wat is het toch een griezel. Welterusten BSOLquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorde je die droom-reactie van Brian ? Het bekende schaapachtige lachje, heel luid, vrij lang. Vrij zeker dat hij in z'n slaap een overwinning op Huub zag langskomen .......
quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Huubs broer hem gauw een nieuwe honkbal-bal stuurt![]()
quote:Ik hoop dat je broer een nieuwe gesigneerde honkbal-bal stuurt.
Geplaatst door: Disana | 7-6-07 om 4:53
Ja, ik ga ook vertrekken. Enne, hoe voelt je paardenbipsje ......quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn streams staan al uit. Wat is het toch een griezel. Welterusten BSOL![]()
'k Mag hopen dat het niet de bal van Joris is geweest.. die heeft toch echt wel waarde voor Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog even over de honkbal. Brian heeft er twee in het kampvuur gegooid. Volgens mij waren er drie ballen .....
De bal van Joris en twee voor het ballengooien( Of is het Ballegooijen ? )
Noot : Je zag Huub een paar keer jongleren met 3 honkballen ..........
Nee, Ben een vriend van Huub had een back-up gemaakt van de files.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Mag hopen dat het niet de bal van Joris is geweest.. die heeft toch echt wel waarde voor Huub.
Van Huub's weblog snap ik op dit moment ff helemaal niks. Alle parabrother filmpjes staan erop???!! Is die site nu gehacked ofzo??
Okéquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Ben een vriend van Huub had een back-up gemaakt van de files.
Nu is'tie terug op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ en er kunnen nu nog reacties op geplaatst worden
oh ik was te laat jullie wisten het alquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef grazygirl het volgende:
weten jullie al dat er weer wat op Huub zijn weblog staat?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:02 schreef Prospera het volgende:
Het is gezellig op zijn web-log, nu moet hij er zelf nog achter komen dat zijn log weer werkt![]()
ze ruikt elke dag volgens mij naar haringquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Clank het volgende:
Palma had gisteren een haringparty en heeft nieuwe haring meegenomen voor het ontbijt.
Weinig kansquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
volgens mij zit Jaap te bedenken wat hij zal gaan doen met die haringen.
Hij bewaart een paar stukjes en 'verstopt' ze in een la.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
volgens mij zit Jaap te bedenken wat hij zal gaan doen met die haringen.
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef Prospera het volgende:
Nataas noemt Lieke een baarmoederloze sneakoo.
Ze kwam met haar lelijke halfmannelijke paardenkut in de paardenbak.
Palma: wat een goede zet, daar pak je hem mee.
Ach, één troost: Er zijn genoeg mafketels in Nederland die net zo hard walgen van Natasja als jij en ik, maar die niet geremd worden door fatsoensnormen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.
schaamteloos die natasia...en dan zo trots zijn op jezelf dat je zo'n goede moeder bent...haar kinderen op school..vind het te triest voor woorden hoe ordinaire moeder die hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef Prospera het volgende:
Nataas noemt Lieke een baarmoederloze sneakoo.
Ze kwam met haar lelijke halfmannelijke paardenkut in de paardenbak.
Palma: wat een goede zet, daar pak je hem mee.
Misschien is het gewoon een projectie over wie ze zelf isquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.
We kunnen weer smsen naar 1010 voor de popipoll, dinsdag zal waarschijnlijk wel de uitslag bij de miljonairs komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef riri het volgende:
die popipoll...waar is die te zien?
Pietje, wie zit er nu weer in je avatar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, één troost: Er zijn genoeg mafketels in Nederland die net zo hard walgen van Natasja als jij en ik, maar die niet geremd worden door fatsoensnormen....![]()
Mijn grote vriend Bruce natuurlijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pietje, wie zit er nu weer in je avatar...
Hij is jonger gewordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Bruce natuurlijk!
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef Clank het volgende:
De rechter borst van Natasia is duidelijk een stuk groter.
Dat mag tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef zaadjuh het volgende:
NOU SORRY wil niet veel zeggen maar die lieke en huub zijn net zo walgelijk...ik was een groot fan van huub maar na de afgelopen weken ben ik dr op terug gekomen ...wat een eikel
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef zaadjuh het volgende:
NOU SORRY wil niet veel zeggen maar die lieke en huub zijn net zo walgelijk...ik was een groot fan van huub maar na de afgelopen weken ben ik dr op terug gekomen ...wat een eikel
Ik dacht dat het aan mij lag, maar er zijn er dus meer die het zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt ze er zelf ook achter![]()
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben wij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Kommie daar nou aan ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.![]()
Wijn, bier, of een combi??quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.![]()
Hij heeft nog geen idee dat zijn log weer online is en we mogen er allemaal op postenquote:
Ik neem aan dat de DGK-redactie de log vrij geeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef basicsaint het volgende:
Ik neem aan dat de DGK-redactie het log inmiddels heeft geblokkeerd voor de bewoners.
ja idd. je hebt gelijk. dat gezeur heel de tijd over Huub. Alles beter dan Natasia en co.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen idee dat zijn log weer online is en we mogen er allemaal op posten![]()
van niemand haha....ik kijk gewoon maar fan van iemand nee.....niet meer...enne huub die ken alleen maar schelden met K en daar heb ik een bloedhekel aan....en bij carlo en irene vd week vond ik het zo een zielig hoopje mens...nee tis uit tussen huub en mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat mag toch![]()
Van wie ben je nu fan dan??
Klik op mijn sig en tataaaaaahquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de DGK-redactie de log vrij geeft.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Kunnen we allemaal meelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef RooieRakker het volgende:
Ja, posten. Huub komt mij mijn strot uit, dus ik ga een snel posten op zijn log
Ik ben het helemaal met je eens.Na gisteravond meteen even smsjes gestuurd voor Huub en Lieke.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Klik maar es op de sig van BeeQueenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. De terror van Huub is gisteravond/vannacht een beetje in het water vuur gevallen, geloof ik?
Ja mama Netty belde gelijk met een Collect call en dat schijnt de afspraak te zijn, als ze ziet dat er wat met Brian gaat gebeuren, dan belt ze, zodat Brian weet dat er wat aan de hand is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. De terror van Huub is gisteravond/vannacht een beetje in het water vuur gevallen, geloof ik?
ik heb nog nooit ge-smst, maar na gisteravond ga ik dat voor de eerste keer doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.Na gisteravond meteen even smsjes gestuurd voor Huub en Lieke.
Ik heb ook gesmst, ik zou het walgelijk vinden als Brian bovenaan komt in de pollquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ge-smst, maar na gisteravond ga ik dat voor de eerste keer doen.
Ik ben tegen BEAN, wat een walgelijk stelletje is dat. Eric zijn ware aard komt nu wel naar boven zeg.
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:56 schreef Prospera het volgende:
Jaap, staat er iets leuks in de krant?
Iets leuks voor mij, vraagt Snol
[afbeelding]
Daar mag ze niet op de bank liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.
Ik zou het zo leuk vinden als Huub,Jaap en Lieke bovenaan staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook gesmst, ik zou het walgelijk vinden als Brian bovenaan komt in de poll
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou het zo leuk vinden als Huub,Jaap en Lieke bovenaan staan.
Wel raar dat hij geen vuur mag stoken in de paardenbak en BEAN wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:04 schreef 2live het volgende:
huub is dan ook weer zo eerlijk over dit voorval, hij probeert het niet mooier te maken als het was...
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.quote:
Kindjes van God toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel raar dat hij geen vuur mag stoken in de paardenbak en BEAN wel.
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.
Jaap..................37 -----------
2. Huub.................37
3. Lieke.................11
4. Eric.....................5
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Natasia...............0
Heeft Bean dat gedaan ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.
Dat plezier gun ik ze niet.
quote:
Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.
Dat plezier gun ik ze niet.
Juist alles wat negatief is naar hun toe, zien zij als positiefquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.
Zielige excuses voor mensen, dat zijn die 4.
ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.
Zielige excuses voor mensen, dat zijn die 4.
daar snap ik dus geen hout van, sinds wanneer is dat veranderd dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat er nu wél weer met persoonlijke bezittingen gerommeld mag worden.
Ik dacht dat de BIOSTABIEL verboden wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist alles wat negatief is naar hun toe, zien zij als positief![]()
Ik vind het vreemd dat Huub geen vreugdevuur mag steken in de paardenbak en een paar uur later wel BEANquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat er nu wél weer met persoonlijke bezittingen gerommeld mag worden.
wat ben jij druk op Huub zijn logquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat zn web log bekijken
Tuurlik heb ik gelijk. Da's nou eenmaal een vaststaand feit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook.![]()
wat zie je er lekker uit zo op de vroege morgen.![]()
Lieke 11quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.
Jaap..................37 -----------
2. Huub.................37
3. Lieke.................11
4. Eric.....................5
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Natasia...............0
ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Tuurlik heb ik gelijk. Da's nou eenmaal een vaststaand feit...![]()
maar jij mag er ook best wezen hoor![]()
Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Huub geen vreugdevuur mag steken in de paardenbak en een paar uur later wel BEAN
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:27 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij Huub verteld waar de sigaretten liggen?![]()
Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik wist het niet dus kon het ook niet vertellen
![]()
Inderdaad en niet al te subtiel: van de log van Brian:quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
J: Brian loopt te slijmen joh bij me.
Het lukt niet altijd om online contact te hebben met de bewonersquote:
Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan gewoon niet geloven dat mensen zo dom kunnen zijn, wel dus.![]()
![]()
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heel goed! Gewoon blijven ontkennen! Heb je je cyanidepil bij je? Sterkte meid!![]()
Wat is er gebeurd danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.
Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Theorietje...
Brian zei dat hij mensen buiten had die wel raad wisten met de site van Huub. Wat als die nu de site van Huub gehacked hebben en hem (voor nu) pro Huub gemaakt hebben om de verdenking bij Brian & friends weg te halen. Huub is iig wel geraakt door dat zijn site er niet is.. en de site die ze er nu van gemaakt hebben kan hij ook weinig mee.
gisteravond toen natas al gillend rond het vuur rende was echt van een tenenkrommend niveau. En Brian al krijsend ernaast. En later gingen ze met zijn 3- en rennen en gillen. Dat iemand zichzelf zo belachelijk kan maken, het was bijna sneu.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is DGK wel een eye-opener. Ik wist wel dat er verschiilende gradaties waren qua mens-zijn, maar dat het zo ver naar beneden kon lopen verbaasde me wel.
Wat dat betreft is er nu toch echt keihard bewijs dat het hebben van werkende hersenen geen basisvereiste is om voor mens door te kunnen gaan.
Ik begrijp er werkelijk geen bal vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een vriend van Huub, Ben, had een update met alle foto's en heeft hem er terug opgezet.
Je komt geloofwaardig over, maar ik denk dat je na wat martelingen spraakzamer zult worden...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Deminsssssssssssss ik heb al 3 dagen bijna geen streams gezien, heb 2 dagen in ziekenhuis gezeten met kid en andere familie, zoals je weet. Als ik streams zag was het via ienieminie schermpjes. Maar sigaretten verstoppen heb ik niet gezien. Vanochtend pas weer normale streams genomen.
oke cyanidepil ingenomen. Heb het wel stiekum gekopieerd van de site en nog een keer geplakt zodat het bovenaan zou staan toen Huub er op zat.![]()
![]()
mmmm martelingen graaggggggggquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je komt geloofwaardig over, maar ik denk dat je na wat martelingen spraakzamer zult worden...
Een andere Petra, die Huub op de blokken in de chill wees, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm martelingen graagggggggg![]()
Ik had al toegegeven dat ik het was, heb gewoon een berichtje stukje bovenin gekopieerd, omdat Huub toen op zijn log zat en ik wilde dat hij het las.![]()
Ach zonde van de tijd, dat weblog van Brian heeft toch geen inhoud.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
het wordt tijd voor een oproepje dat mensen het weblog van brainless gaan hacken.
Als het tot mijn mogelijkheden zou behoren, zou ik het graag doen. Maar helaas ben digibeetquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
het wordt tijd voor een oproepje dat mensen het weblog van brainless gaan hacken.
wordt aan gewerkt geloof me!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
Wie zou dat merken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
Hij weet waar zijn post en sigaretten liggen, maar sigaretten schijnen alweer verplaatst te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef itsme het volgende:
jaaaaaaaaaaa goed idee!![]()
Heeft Huub de reacties gelezen?
Ik ben bang van niet, want ik zat te kijken en hij vloektequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef itsme het volgende:
jaaaaaaaaaaa goed idee!![]()
Heeft Huub de reacties gelezen?
Reakties werden weggeklikt, maar aan de zijkant staat een kolom met laatste berichten en die kunnen ze niet wegklikken. Hij laat net de site weer aan Palma zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, want ik zat te kijken en hij vloekte![]()
Moet je toch eens doen. Op die blog staan meer samenhangende zinnen dan Brian in 8 maanden DGK uit zijn rattenbek heeft gewrongen.quote:
Okquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Reakties werden weggeklikt, maar aan de zijkant staat een kolom met laatste berichten en die kunnen ze niet wegklikken. Hij laat net de site weer aan Palma zien.
aangezien Jaap zichzelf graag een Rotterdammer noemt wil hij normaal gesproken denk ik niks met 020 te maken hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Jaap had nog nooit gehoord van YabYum.
Hij schreef het eerst ook als JapJum!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Jaap had nog nooit gehoord van YabYum.
ja netty waarschuwt via cc !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Oke ik heb wat geschreven daar. zie je het?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahahahaha Ik heb lol Voel me net een klein kind.
Een heleboel mensen delen deze sentimenten met jequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
ben ik nu de enige maar ik kan eric echt wel schieten wat een kudt kop, stem , houding en persoonlijkheid heeft die gozer toch. Om te kotsen als die praat bahh
Ja egggggggt ... ik word ook helemaal niet ggggggggoed van die ggggggggggggquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
ben ik nu de enige maar ik kan eric echt wel schieten wat een kudt kop, stem , houding en persoonlijkheid heeft die gozer toch. Om te kotsen als die praat bahh
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef demins het volgende:
OMG! Wat is Palma opgefokt! Alles beweegt als ze praat...![]()
ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahahahaha Ik heb lol Voel me net een klein kind.
Handig als het niet wil lukken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef Pavement het volgende:
Palma ga anders ff werken ipv de schijt mn hol uit te praten, serieus ik moet elke keer poepen als ik haar stem hoor
Echt belachelijk ook dat ze de ochtend niet zo inrichten dat Palma er volop profijt van kan trekken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
palma heeft de pest in dat er de hele ochtend al in etappes ontbeten wordt. Ze heeft alleen van brian en eric gezelligheid.
op zijn site?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
proberen via 4 woordjes huub wat info te geven 2live![]()
ja terrringggg wat een kutlach heeft die flikker .. bert en ernie reloadedquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja egggggggt ... ik word ook helemaal niet ggggggggoed van die gggggggggggg![]()
hja. Ik heb geschreven.... Nettie waarschuwt via collect call!quote:
dat was de bedoeling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er dan niet alleen met Herma gepraat. Ze maken er altijd zo'n groepsprobleem van. Eén op één is toch veel leuker.
Dat was inderdaad heel handig om dat te gaan roepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef miraculeus het volgende:
Volgens Natasja is er meer personeel niet objectief, weet ze eigenlijk wel wat dat betekent?
die zitten in die suikerspin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef Prospera het volgende:
Huub roept Herma ter verantwoording over speldinformatie aan anderen.
Natas zorgt dat Herma niet belast wordt.
[afbeelding]
Jah lelijk ook ..en als ze begint te praten word het nog erger...gadveredamma..maar je moet ook bedenken dat weldenkende mensen niet gaan werken voor die varkens in de villa..wie zou japio zijn kots nou willen opruimen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef Mani89 het volgende:
wat heeft die herma toch een asociale grafkop![]()
Dat doen ze ook gewoon niet, als er teveel troep is of als het te vies is marcheren ze gewoon het huis uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah lelijk ook ..en als ze begint te praten word het nog erger...gadveredamma..maar je moet ook bedenken dat weldenkende mensen niet gaan werken voor die varkens in de villa..wie zou japio zijn kots nou willen opruimen...
Jah en dat voor 1500 euro permaand...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook gewoon niet, als er teveel troep is of als het te vies is marcheren ze gewoon het huis uit.![]()
Dat is absoluut Huub's zwakste punt in het spel. Hij spreekt dingen te snel uit en is te open in het algemeen. Die openheid is een karaktereigenschap die ik wel kan waarderen, maar in het spel is het gewoon niet handig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef kybe het volgende:
Jaap heeft een goed idee maar spreekt het niet uit,goed zo Jaap mond houden eerst uitvoeren.Huub neem daar een voorbeeld aan'' niet al je plannetjes uitspreken''.
Heeft hij dat gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Pavement het volgende:
ze verlulde zich over de gitaar, jaap was het een deal (met stijn) huub uh uh nee.
Het ging over huub die de gitaar van brian sloopte maar wel zelf moet gaan betalen, dus wel toestemming had gehad van stijnebijntje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Verdikkeme die honkbal van Joris houdt me bezigWeet Huub dat die ook gejat is en mss wel verbrand is? En wat was zijn reactie daarop??
2 zelfsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
ik heb het kampvuur filmpje gezien op Youtube, maar het wordt me daar niet duidelijk of ze nou die honkbal op het vuur hebben gegooid of niet.
denk aan je capslock!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
HAHAHA>>>JAMMER HUBIO>>>GA MAAR ECHT BETALEN NU....50.000 euro....logje terug hebben?
http://www.youtube.com/watch?v=QtHYdV7WFwIquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaanHeb ik helemaal niet meegekregen
Hoe reageerde Brian?
![]()
Jeetje.. knap van hem!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub reageerde niet, alleen tegen lieke zei hij wel dat hij dat erg vond. Aan BEAN gaf hij tips hoe ze het vuur harder konden laten branden. Dat was wel sterk van hem. Lieke had vantevoren ook gezegd; niet reageren wat ze ook gedaan hebben.
Wat bedoel je ? Doe nou niet net of jij Huub's blog hebt gehacked.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
HAHAHA>>>JAMMER HUBIO>>>GA MAAR ECHT BETALEN NU....50.000 euro....logje terug hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |