Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.
Dat plezier gun ik ze niet.
Juist alles wat negatief is naar hun toe, zien zij als positiefquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.
Zielige excuses voor mensen, dat zijn die 4.
ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het trieste is dat BEAN straks hun lage percentages wijten aan hun eigen oproep, dat daardoor al hun eigen stemmen naar Jaap zijn gegaan.
Zielige excuses voor mensen, dat zijn die 4.
daar snap ik dus geen hout van, sinds wanneer is dat veranderd dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat er nu wél weer met persoonlijke bezittingen gerommeld mag worden.
Ik dacht dat de BIOSTABIEL verboden wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Juist alles wat negatief is naar hun toe, zien zij als positief![]()
Ik vind het vreemd dat Huub geen vreugdevuur mag steken in de paardenbak en een paar uur later wel BEANquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:14 schreef Clank het volgende:
Toch vind ik het vreemd dat er nu wél weer met persoonlijke bezittingen gerommeld mag worden.
wat ben jij druk op Huub zijn logquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:16 schreef Prospera het volgende:
Huub gaat zn web log bekijken
Tuurlik heb ik gelijk. Da's nou eenmaal een vaststaand feit...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook.![]()
wat zie je er lekker uit zo op de vroege morgen.![]()
Lieke 11quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.
Jaap..................37 -----------
2. Huub.................37
3. Lieke.................11
4. Eric.....................5
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Natasia...............0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |