Mijn grote vriend Bruce natuurlijk!quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Pietje, wie zit er nu weer in je avatar...
Hij is jonger gewordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Mijn grote vriend Bruce natuurlijk!
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef Clank het volgende:
De rechter borst van Natasia is duidelijk een stuk groter.
Dat mag tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef zaadjuh het volgende:
NOU SORRY wil niet veel zeggen maar die lieke en huub zijn net zo walgelijk...ik was een groot fan van huub maar na de afgelopen weken ben ik dr op terug gekomen ...wat een eikel
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:36 schreef zaadjuh het volgende:
NOU SORRY wil niet veel zeggen maar die lieke en huub zijn net zo walgelijk...ik was een groot fan van huub maar na de afgelopen weken ben ik dr op terug gekomen ...wat een eikel
Ik dacht dat het aan mij lag, maar er zijn er dus meer die het zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt ze er zelf ook achter![]()
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben wij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Kommie daar nou aan ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.![]()
Wijn, bier, of een combi??quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Geen zin om zelf te posten, ik heb een kater.![]()
Hij heeft nog geen idee dat zijn log weer online is en we mogen er allemaal op postenquote:
Ik neem aan dat de DGK-redactie de log vrij geeft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef basicsaint het volgende:
Ik neem aan dat de DGK-redactie het log inmiddels heeft geblokkeerd voor de bewoners.
ja idd. je hebt gelijk. dat gezeur heel de tijd over Huub. Alles beter dan Natasia en co.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen idee dat zijn log weer online is en we mogen er allemaal op posten![]()
van niemand haha....ik kijk gewoon maar fan van iemand nee.....niet meer...enne huub die ken alleen maar schelden met K en daar heb ik een bloedhekel aan....en bij carlo en irene vd week vond ik het zo een zielig hoopje mens...nee tis uit tussen huub en mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat mag toch![]()
Van wie ben je nu fan dan??
Klik op mijn sig en tataaaaaahquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de DGK-redactie de log vrij geeft.
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Kunnen we allemaal meelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:47 schreef RooieRakker het volgende:
Ja, posten. Huub komt mij mijn strot uit, dus ik ga een snel posten op zijn log
Ik ben het helemaal met je eens.Na gisteravond meteen even smsjes gestuurd voor Huub en Lieke.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag toch, maar ik vind de andere in de kooi nog net iets walgelijker, de bedreigingen van Natas aan Huub dat ze hem laat afmaken en op zijn verrotte lijk gaat dansen, hebben mij weer nader tot Huub doen komen. Ik vond en vind veel van zijn akties ook niet goed, maar ik vind hem nog steeds de minst erge in de kooi.![]()
Klik maar es op de sig van BeeQueenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. De terror van Huub is gisteravond/vannacht een beetje in het water vuur gevallen, geloof ik?
Ja mama Netty belde gelijk met een Collect call en dat schijnt de afspraak te zijn, als ze ziet dat er wat met Brian gaat gebeuren, dan belt ze, zodat Brian weet dat er wat aan de hand is.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:53 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen. De terror van Huub is gisteravond/vannacht een beetje in het water vuur gevallen, geloof ik?
ik heb nog nooit ge-smst, maar na gisteravond ga ik dat voor de eerste keer doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:48 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.Na gisteravond meteen even smsjes gestuurd voor Huub en Lieke.
Ik heb ook gesmst, ik zou het walgelijk vinden als Brian bovenaan komt in de pollquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ge-smst, maar na gisteravond ga ik dat voor de eerste keer doen.
Ik ben tegen BEAN, wat een walgelijk stelletje is dat. Eric zijn ware aard komt nu wel naar boven zeg.
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:56 schreef Prospera het volgende:
Jaap, staat er iets leuks in de krant?
Iets leuks voor mij, vraagt Snol
[afbeelding]
Daar mag ze niet op de bank liggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij privéhuis Shirley nog nieuwe gastvrouwen.
Ik zou het zo leuk vinden als Huub,Jaap en Lieke bovenaan staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb ook gesmst, ik zou het walgelijk vinden als Brian bovenaan komt in de poll
Preciesquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:02 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou het zo leuk vinden als Huub,Jaap en Lieke bovenaan staan.
Wel raar dat hij geen vuur mag stoken in de paardenbak en BEAN wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:04 schreef 2live het volgende:
huub is dan ook weer zo eerlijk over dit voorval, hij probeert het niet mooier te maken als het was...
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.quote:
Kindjes van God toch?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel raar dat hij geen vuur mag stoken in de paardenbak en BEAN wel.
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het aan FOK ligt wel. Dit is de poll.
Jaap..................37 -----------
2. Huub.................37
3. Lieke.................11
4. Eric.....................5
5. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Natasia...............0
Heeft Bean dat gedaan ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stem niet op Jaap, na gisteravond waarin BEAN iedereen oproept om op Jaap te stemmen.
Dat plezier gun ik ze niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |