'k Mag hopen dat het niet de bal van Joris is geweest.. die heeft toch echt wel waarde voor Huub.quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog even over de honkbal. Brian heeft er twee in het kampvuur gegooid. Volgens mij waren er drie ballen .....
De bal van Joris en twee voor het ballengooien( Of is het Ballegooijen ? )
Noot : Je zag Huub een paar keer jongleren met 3 honkballen ..........
Nee, Ben een vriend van Huub had een back-up gemaakt van de files.quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:28 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Mag hopen dat het niet de bal van Joris is geweest.. die heeft toch echt wel waarde voor Huub.
Van Huub's weblog snap ik op dit moment ff helemaal niks. Alle parabrother filmpjes staan erop???!! Is die site nu gehacked ofzo??
Okéquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Ben een vriend van Huub had een back-up gemaakt van de files.
Nu is'tie terug op http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ en er kunnen nu nog reacties op geplaatst worden
oh ik was te laat jullie wisten het alquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef grazygirl het volgende:
weten jullie al dat er weer wat op Huub zijn weblog staat?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:02 schreef Prospera het volgende:
Het is gezellig op zijn web-log, nu moet hij er zelf nog achter komen dat zijn log weer werkt![]()
ze ruikt elke dag volgens mij naar haringquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:49 schreef Clank het volgende:
Palma had gisteren een haringparty en heeft nieuwe haring meegenomen voor het ontbijt.
Weinig kansquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
volgens mij zit Jaap te bedenken wat hij zal gaan doen met die haringen.
Hij bewaart een paar stukjes en 'verstopt' ze in een la.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:12 schreef petraa het volgende:
volgens mij zit Jaap te bedenken wat hij zal gaan doen met die haringen.
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef Prospera het volgende:
Nataas noemt Lieke een baarmoederloze sneakoo.
Ze kwam met haar lelijke halfmannelijke paardenkut in de paardenbak.
Palma: wat een goede zet, daar pak je hem mee.
Ach, één troost: Er zijn genoeg mafketels in Nederland die net zo hard walgen van Natasja als jij en ik, maar die niet geremd worden door fatsoensnormen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.
schaamteloos die natasia...en dan zo trots zijn op jezelf dat je zo'n goede moeder bent...haar kinderen op school..vind het te triest voor woorden hoe ordinaire moeder die hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:25 schreef Prospera het volgende:
Nataas noemt Lieke een baarmoederloze sneakoo.
Ze kwam met haar lelijke halfmannelijke paardenkut in de paardenbak.
Palma: wat een goede zet, daar pak je hem mee.
Misschien is het gewoon een projectie over wie ze zelf isquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is echt een walgelijk mens die Natas, ik denk dat ze vergeten dat door dit soort acties Huub gaat stijgen in de popipoll.
We kunnen weer smsen naar 1010 voor de popipoll, dinsdag zal waarschijnlijk wel de uitslag bij de miljonairs komen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef riri het volgende:
die popipoll...waar is die te zien?
Pietje, wie zit er nu weer in je avatar...quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, één troost: Er zijn genoeg mafketels in Nederland die net zo hard walgen van Natasja als jij en ik, maar die niet geremd worden door fatsoensnormen....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |