De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Waarom hebben ze allemaal dezelfde dekbedhoezen, dan weet je toch niet er wel of niet neukt![]()
Denk dat ik dat niet zou willen zien eigenlijk om eerlijk te zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nog beter .... Zonder dekbedden, dan kun je ook zien met wie ze neuken .....![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook op de 'kunst' boven de bedden letten![]()
Of ik kenner ben, weet ik niet. Maar aan de stand van het voetje buiten de dekens kun je wel vaak zien dat .......quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:27 schreef Disana het volgende:
[..]
De kenners weten dat PRECIES, he BSOL?![]()
Egbert (BB6) zou zeggen : "Ik drink nog een shaggie en steek m'n laatste pilsje op".quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:35 schreef Disana het volgende:
Ik ga even een blokje om.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
Welterusten Bright en Soury.
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
SNEL LAATSTE BERICHT : Check http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/![]()
![]()
![]()
Het begin is er![]()
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi, er zal niet veel missen als er heel recent (een paar dagen geleden, meende ik gehoord te hebben) nog een backup is gemaakt.
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet helemaal zoals een backup. De inhoud van iedere pagina is opgeslagen en zal dus ook weer per pagina terug moeten worden opgebouwd. Ben (vriend van Huub) had via een webbot de hele site gescand en opgeslagen.
Ik kan je even niet volgen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
PS : Zoiets hoor je niet, maar lees je in de Update
Ja, alle tekst en foto's en zo is er. Alleen moet het als het ware per post (pagina) opnieuw via knippen en plakken worden teruggezet. En dan is 3 jaar posts (pagina's) best wel een klus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh. Maar als ik het goed begrijp is de boel dan toch nog redelijk intact.
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.quote:
Nou goed dan, ik correct Nederlands: Ik LAS het. IJdeltuitquote:Op donderdag 7 juni 2007 03:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier [DGK] Updates #3 stond dat de backup 3 dagen geleden was gemaakt.
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb toch maar ff een reactie op Huub's blog geplaatst
Als je het overneemt, dan graag goed overnemenquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05
Blijf bonden met Jaap en Lieke en probeer eens Brian te pakken en niet je eigen mensen af te vallen elke keer. Dat siert je niet nl.
quote:Huub, Je weblog is terug. Klasse. Maar de dader moet gepakt worden !
Geplaatst door: Bright_Side | 7-6-07 om 4:05
Ik vond het al raar voor jouw doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als je het overneemt, dan graag goed overnemenDat schreef ik niet
![]()
Die tekst was van Rikkert![]()
![]()
![]()
In de blog van Huub staat van mij :
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou goed dan, ik correct Nederlands: Ik LAS het. IJdeltuit![]()
quote:Huub sigaretten liggen in de chill onder 1 van de witte boxen met die gele doos erop. Je post ligt in de bosjes links van de voordeur. Kijk ook even bij extra, inernet opties en beveiliging wat Eric daar gedaan heeft.
Geplaatst door: Kallieman | 7-6-07 om 4:23
Denk jij dat hij ze ueberhaupt kan lezen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie's op de blog zullen wel snel dichtgezet worden :
.
[..]
Je begint me te kennen ...... Ik doe geen (para-)vlieg kwaad .....quote:
Och, ik zou Brian best met een lange ongesteriliseerde speld in zijn achterste kunnen prikken, denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je begint me te kennen ...... Ik doe geen (para-)vlieg kwaad .....
Ik laat de reactie van Rikkert maar in de quote staan, dan kunnen we die ook nog lezen ....
Jazeker. Als hij op dit moment naar de blog zou gaan, ziet hij net zoveel als jij en ik. Pas als de reactie's uitgezet zijn ziet Huub ze niet meer (en wij ook niet meer).quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk jij dat hij ze ueberhaupt kan lezen?
quote:Huub, ga zo door en laat je niet gek maken door wat er allemaal gebeurt in de kooi. Grote klasse dat jij niet voortdurend aan de telefoon loopt te huilen over onrecht, wanneer de redactie besluit de para loser en zijn groepje in bescherming te nemen. Erg vreemd dat hij naar eigen zeggen totaal niet tegen onrecht kan, maar er helemaal geen moeite mee heeft als het in zijn voordeel is... Misschien kun je hem daar eens op aanspreken.
Geplaatst door: humberto | 7-6-07 om 4:36
Ik dacht dat dat hele gedeelte standaar geblokkeerd was... maar nu dus even niet. Vanwege het terugzetten neem ik maar aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jazeker. Als hij op dit moment naar de blog zou gaan, ziet hij net zoveel als jij en ik. Pas als de reactie's uitgezet zijn ziet Huub ze niet meer (en wij ook niet meer).
Je weet toch dat Brian stinkt en heel vies is en zich nooit wast en geen kut heeft en geen baarmoeder heeft en geen tieten heeft en dat hij liegt en spullen jat enne .......quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik zou Brian best met een lange ongesteriliseerde speld in zijn achterste kunnen prikken, denk ik...
quote:Huub lieverd probeer je agressie te beheersen!!!Verder vertrouw Lieke en Jaap voorlopig.Negeer de Del daar wordt ze pas echt maf van!Zo ook relnicht Smeric......wat een vals mens is dat zeg!!Ga goed door topper en laat je niet gek maken!!!
Geplaatst door: Fan | 7-6-07 om 4:41
Een LANGE speld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je weet toch dat Brian stinkt en heel vies is en zich nooit wast en geen kut heeft en geen baarmoeder heeft en geen tieten heeft en dat hij liegt en spullen jat enne .......
Je hebt het helemaal door ...... Niet verder vertellen, ze zijn het vergeten uit te zetten, sssstquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hele gedeelte standaar geblokkeerd was... maar nu dus even niet. Vanwege het terugzetten neem ik maar aan.
'Negeer de Del daar wordt ze gek van'. Raar dat er meerdere dingen staan die hier vandaag bijna letterlijk zijn opgemerktquote:
GMTAquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:46 schreef Disana het volgende:
[..]
'Negeer de Del daar wordt ze gek van'. Raar dat er meerdere dingen staan die hier vandaag bijna letterlijk zijn opgemerkt![]()
Nee ik ben het niet.
Mijn streams staan al uit. Wat is het toch een griezel. Welterusten BSOLquote:Op donderdag 7 juni 2007 04:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoorde je die droom-reactie van Brian ? Het bekende schaapachtige lachje, heel luid, vrij lang. Vrij zeker dat hij in z'n slaap een overwinning op Huub zag langskomen .......
quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Huubs broer hem gauw een nieuwe honkbal-bal stuurt![]()
quote:Ik hoop dat je broer een nieuwe gesigneerde honkbal-bal stuurt.
Geplaatst door: Disana | 7-6-07 om 4:53
Ja, ik ga ook vertrekken. Enne, hoe voelt je paardenbipsje ......quote:Op donderdag 7 juni 2007 05:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn streams staan al uit. Wat is het toch een griezel. Welterusten BSOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |