mmmm martelingen graaggggggggquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je komt geloofwaardig over, maar ik denk dat je na wat martelingen spraakzamer zult worden...
Een andere Petra, die Huub op de blokken in de chill wees, dat kan natuurlijk ook...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:46 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm martelingen graagggggggg![]()
Ik had al toegegeven dat ik het was, heb gewoon een berichtje stukje bovenin gekopieerd, omdat Huub toen op zijn log zat en ik wilde dat hij het las.![]()
Ach zonde van de tijd, dat weblog van Brian heeft toch geen inhoud.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
het wordt tijd voor een oproepje dat mensen het weblog van brainless gaan hacken.
Als het tot mijn mogelijkheden zou behoren, zou ik het graag doen. Maar helaas ben digibeetquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
het wordt tijd voor een oproepje dat mensen het weblog van brainless gaan hacken.
wordt aan gewerkt geloof me!quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
Wie zou dat merken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
Hij weet waar zijn post en sigaretten liggen, maar sigaretten schijnen alweer verplaatst te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef itsme het volgende:
jaaaaaaaaaaa goed idee!![]()
Heeft Huub de reacties gelezen?
Ik ben bang van niet, want ik zat te kijken en hij vloektequote:Op donderdag 7 juni 2007 10:49 schreef itsme het volgende:
jaaaaaaaaaaa goed idee!![]()
Heeft Huub de reacties gelezen?
Reakties werden weggeklikt, maar aan de zijkant staat een kolom met laatste berichten en die kunnen ze niet wegklikken. Hij laat net de site weer aan Palma zien.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, want ik zat te kijken en hij vloekte![]()
Moet je toch eens doen. Op die blog staan meer samenhangende zinnen dan Brian in 8 maanden DGK uit zijn rattenbek heeft gewrongen.quote:
Okquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Reakties werden weggeklikt, maar aan de zijkant staat een kolom met laatste berichten en die kunnen ze niet wegklikken. Hij laat net de site weer aan Palma zien.
aangezien Jaap zichzelf graag een Rotterdammer noemt wil hij normaal gesproken denk ik niks met 020 te maken hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Jaap had nog nooit gehoord van YabYum.
Hij schreef het eerst ook als JapJum!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:01 schreef Clank het volgende:
Jaap had nog nooit gehoord van YabYum.
ja netty waarschuwt via cc !!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:15 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Oke ik heb wat geschreven daar. zie je het?![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahahahaha Ik heb lol Voel me net een klein kind.
Een heleboel mensen delen deze sentimenten met jequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
ben ik nu de enige maar ik kan eric echt wel schieten wat een kudt kop, stem , houding en persoonlijkheid heeft die gozer toch. Om te kotsen als die praat bahh
Ja egggggggt ... ik word ook helemaal niet ggggggggoed van die ggggggggggggquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:19 schreef Pavement het volgende:
ben ik nu de enige maar ik kan eric echt wel schieten wat een kudt kop, stem , houding en persoonlijkheid heeft die gozer toch. Om te kotsen als die praat bahh
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef demins het volgende:
OMG! Wat is Palma opgefokt! Alles beweegt als ze praat...![]()
ben je aan het doen dan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
[..]
whahahahahaha Ik heb lol Voel me net een klein kind.
Handig als het niet wil lukken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef Pavement het volgende:
Palma ga anders ff werken ipv de schijt mn hol uit te praten, serieus ik moet elke keer poepen als ik haar stem hoor
Echt belachelijk ook dat ze de ochtend niet zo inrichten dat Palma er volop profijt van kan trekken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:30 schreef 2live het volgende:
palma heeft de pest in dat er de hele ochtend al in etappes ontbeten wordt. Ze heeft alleen van brian en eric gezelligheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |