op zijn site?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef itsme het volgende:
[..]
proberen via 4 woordjes huub wat info te geven 2live![]()
ja terrringggg wat een kutlach heeft die flikker .. bert en ernie reloadedquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja egggggggt ... ik word ook helemaal niet ggggggggoed van die gggggggggggg![]()
hja. Ik heb geschreven.... Nettie waarschuwt via collect call!quote:
dat was de bedoeling.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef noekje het volgende:
Waarom wordt er dan niet alleen met Herma gepraat. Ze maken er altijd zo'n groepsprobleem van. Eén op één is toch veel leuker.
Dat was inderdaad heel handig om dat te gaan roepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef miraculeus het volgende:
Volgens Natasja is er meer personeel niet objectief, weet ze eigenlijk wel wat dat betekent?
die zitten in die suikerspin.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:38 schreef Prospera het volgende:
Huub roept Herma ter verantwoording over speldinformatie aan anderen.
Natas zorgt dat Herma niet belast wordt.
[afbeelding]
Jah lelijk ook ..en als ze begint te praten word het nog erger...gadveredamma..maar je moet ook bedenken dat weldenkende mensen niet gaan werken voor die varkens in de villa..wie zou japio zijn kots nou willen opruimen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:43 schreef Mani89 het volgende:
wat heeft die herma toch een asociale grafkop![]()
Dat doen ze ook gewoon niet, als er teveel troep is of als het te vies is marcheren ze gewoon het huis uit.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:44 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah lelijk ook ..en als ze begint te praten word het nog erger...gadveredamma..maar je moet ook bedenken dat weldenkende mensen niet gaan werken voor die varkens in de villa..wie zou japio zijn kots nou willen opruimen...
Jah en dat voor 1500 euro permaand...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat doen ze ook gewoon niet, als er teveel troep is of als het te vies is marcheren ze gewoon het huis uit.![]()
Dat is absoluut Huub's zwakste punt in het spel. Hij spreekt dingen te snel uit en is te open in het algemeen. Die openheid is een karaktereigenschap die ik wel kan waarderen, maar in het spel is het gewoon niet handig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:45 schreef kybe het volgende:
Jaap heeft een goed idee maar spreekt het niet uit,goed zo Jaap mond houden eerst uitvoeren.Huub neem daar een voorbeeld aan'' niet al je plannetjes uitspreken''.
Heeft hij dat gedaanquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Pavement het volgende:
ze verlulde zich over de gitaar, jaap was het een deal (met stijn) huub uh uh nee.
Het ging over huub die de gitaar van brian sloopte maar wel zelf moet gaan betalen, dus wel toestemming had gehad van stijnebijntje
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:50 schreef Clank het volgende:
Verdikkeme die honkbal van Joris houdt me bezigWeet Huub dat die ook gejat is en mss wel verbrand is? En wat was zijn reactie daarop??
2 zelfsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef Prosac het volgende:
ik heb het kampvuur filmpje gezien op Youtube, maar het wordt me daar niet duidelijk of ze nou die honkbal op het vuur hebben gegooid of niet.
denk aan je capslock!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef PumaStreamer het volgende:
HAHAHA>>>JAMMER HUBIO>>>GA MAAR ECHT BETALEN NU....50.000 euro....logje terug hebben?
http://www.youtube.com/watch?v=QtHYdV7WFwIquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaanHeb ik helemaal niet meegekregen
Hoe reageerde Brian?
![]()
Jeetje.. knap van hem!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub reageerde niet, alleen tegen lieke zei hij wel dat hij dat erg vond. Aan BEAN gaf hij tips hoe ze het vuur harder konden laten branden. Dat was wel sterk van hem. Lieke had vantevoren ook gezegd; niet reageren wat ze ook gedaan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |