quote:Heroes is a serial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. Not only are they discovering what having superpowers means to them but also the larger picture of where their superpowers come from. Eventually their superpowers draw them together when they try to evade the series' antagonist who wants to harness their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world.
En dit is de link naar die mini-site op de RTL5 website waar je meer kunt lezen en bekijken over Heroes: klik!quote:Wat er op de website van RTL5 over staat:
Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
Das wel een heel klein gedeelte danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef Xurk het volgende:
Om deze OP nog een beetje op te leuken heb ik een gedeelte van de USA-OP gejat
Ooh, díe OP, ik dacht die anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Xurk het volgende:
Naja, eigenlijk is heel de OP gekopieerd behalve de links naar vorige delen, echt uitgebreid was 'ie niet
Heb dus het Engelse stukje tekst + afbeelding gepakt
Het is wel een deel van het verhaal, dus ik verwacht het wel... (ook al is het niet een must deze te bekijken)quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lijkt het er nou op dat RTL5 ook de comics online gaat zetten?
Dat wou ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
tvp.
Heb de serie al helemaal gezien en ik kan hem iedereen aanraden
nouja, helemaal niets klopt niet helemaal, het komt wel terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeker een aanrader. De informatie in de op van RTL klopt alleen niet echt, tenminste, er wordt de suggestie gewekt dat het door de zonsverduistering komt maar daar zie je in de hele serie niets van terug, vind het erg gek.
Ja. Het is een groot succes in Amerika, #1 op de maandagavond in de leeftijdsgroep van 18-49 jaar, die het belangrijkst is voor adverteerders. Meer kijkers dan bijv. 24 op dezelfde avond ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Er komt toch wel een seizoen 2 hè? Heeft iemand daar al informatie over toevallig?Of is daar nog niks over bekend?
ik dacht dat jij ook altijd via internet volgde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef Xurk het volgende:
Mooi dat er nog veel mensen zijn die ook gaan kijken, dat stimuleert de gezelligheid in dit topic straks na een afleveringIk was bang dat iedereen op FOK! deze serie via Internet volgde
De helft van de series in mijn signature volg ik via Internet, de andere helft via de TV... mooie verdeling tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:40 schreef Wouter2006 het volgende:
ik dacht dat jij ook altijd via internet volgde?
Gewoon proberen. Het leek mij ook een beetje een crappy verhaal in het begin, maar eigenlijk zit het heel ingenieus in elkaar en het is ook ECHT spannend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Uit de beschrijving in de OP lijkt het me echt een belachelijk slechte serie, maar de reacties hier doen me toch twijfelen...
a ok!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
De helft van de series in mijn signature volg ik via Internet, de andere helft via de TV... mooie verdeling toch
Dan zit je hier verkeerd.. hier moet je zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef BlackRhino het volgende:
Iemand enig idee wanneer season 2 gaat beginnen? Net de laatste van season 1 gezien.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef koenimex het volgende:
Miss dat ik zelf ook maar is opnieuw begin.
Hier staan spoilers op voor de NL kijkers lijkt mequote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef funrider het volgende:
leuke fansites wellicht leuk even in startpost naar te linken;
http://www.heroes-tv.nl
Klopt ook niet, RTL liegtquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
Nooit geweten dat het door een zonsverduistering kwam, terwijl ik het eerste seizoen al heb gezien
rtl 5 moet ook niet zo dwepen met die verduistering, heeft er praktisch geen hol mee te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
Nooit geweten dat het door een zonsverduistering kwam, terwijl ik het eerste seizoen al heb gezien
Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordtquote:Een professor leert zijn studenten dat er mensen zijn met superkrachten.
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:51 schreef Symer het volgende:
Die beschrijving van de eerste aflevering in de Veronica-gids![]()
[..]
Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordt![]()
Inderdaad zeer matige omschrijving van een zeer spannende en aantrekkelijke serie.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef drGoeroe het volgende:
Ook goed dat er zoveel promotie is op de RTL zenders, heb het eerste seizoen al gezien maar ben blij dat het nou ook hier is
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :pquote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.![]()
Je houdt duidelijk geen rekening met de kosten van de rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :p
Maar ik ben het verder helemaal met je eens wat betreft de verdeling tussen veronica/net5 en RTL
Net5 doet het af en toe wel beter. Grey's Anatomy is bijvoorbeeld al bijna klaar met het seizoen, een maand nadat het in de USA is afgelopen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Ja precies. Ik heb alle afleveringen van Heroes tot nu toe al gezien, maar ik ga het nog steeds kijken als het op tv komt hier hoor. En ik beloof bij deze plechtig dat ik niet in dit topic zal spoileren.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Inderdaad ik ook , dus is het proberen waardquote:Op zondag 10 juni 2007 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Veel goeds over gehoord, ga het dus zeker kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Wordt het eigenlijk nog herhaald, in het weekend ofzo?
quote:
Zo braaf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezien LeBeau en Zhenar zo enthousiast zijn ga ik het ook even kijken. Klinkt wel aardig op zich dit.
De reclame?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Aventura het volgende:
Ik heb die cheerleaderscene met die brug al een keer gezien, zeker weten! Maar waar?!
Dat idee had ik ook. Ik blijf gewoon kijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap er nog geen bal van, maar het ziet eruit alsof het gaaf gaat worden.![]()
Series met veel actie moet je meteen snappen.. series met fantasie moeten mysterieus en magisch zijn en dus niet meteen te snappen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik snap er nog geen bal van, maar het ziet eruit alsof het gaaf gaat worden.![]()
Same here.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:22 schreef nieky het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Ik blijf gewoon kijken
Die wending zag ik ook niet aankomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Aventura het volgende:
Dat einde had ik niet verwacht...Nathan is degene die kan vliegen...Hm, ik denk dat ik maar eens even vooruit ga kijken, hahahah
Het lange geleuter van Mohinder?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef Joer_ het volgende:
Wat is er nu uitgeknipt?
De serie bouwt langzaam op, dat klopt, het wordt ook steeds beter en spannender. En verrassender.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:52 schreef Jovatov het volgende:
Laat ik eventjes ietses de gemoederen inperken, ik vond de serie aan het begin nog niet zo goed, maar hij word zekers te weten beter hoe langer je hem blijft kijken.
Het zal wel in twee delen gesplitst zijn?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Dr_Crouton het volgende:
Was dat alles? Ik dacht dat het een pilot (lange) aflevering was?
Nu krijgen we Jensen
Tot aan de enorme anti-climax finalequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:45 schreef Atrimar het volgende:
[..]
De serie bouwt langzaam op, dat klopt, het wordt ook steeds beter en spannender. En verrassender.
Gewoon doen, word echt tof de volgende afleveringen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:44 schreef nieky het volgende:
Ik ben erg benieuwd. Ben ook aan het kijken. Hoor veel positieve reacties dus ik kijk hoopvol.
ik begreep al niet waar iedereen het over had, dit is gewoon de pilot zoals ik hem gezien heb. de andere (52 minuten lange) is nooit uitgezonden (as far as I know)quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er is helemaal niets uitgeknipt. De originele pilot was idd 52 minuten, maar die is later ook nog herknipt voor TV omdat er volgende week een karakter wordt geintroduceerd wat er eigenlijk vanavond al in zou zitten , maar die verhaallijn werd omgegooid.
Volgende aflevering is helemaal de shit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:03 schreef Vaud het volgende:
Vond het eerlijk gezegd nog niet zo superboeiendmaar het einde zag ik ook niet aankomen, dat die broer opeens kon vliegen
![]()
Maarre vanaf wanneer ongeveer wordt het echt boeiend?
Ok, dan geef ik het nog een kansquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Volgende aflevering is helemaal de shit.En vanaf dan wordt het alleen nog maar beter. Dus blijven kijken! Whoohoo!
Soort Jekkyl en Hyde? ...maar weet het eigelijk ook niet zeker.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:11 schreef Koningin het volgende:
De eerste aflevering viel mji ook tegen.
Hopelijk wordt het volgende keer wat boeiender!
Maar zo te lezen, gebeurt dat wel.
Dat meisje (Claire) was wel echt cool!!
Wat is eigenlijk de kracht van Niki, die begreep ik niet helemaal.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef LasTeR het volgende:
Nja, ben heel season 1 maar vast aan het downloaden.
Erger ik me niet aan. Ik zou me bijv. wel ergeren aan Al Bundy die een serieuze rol speelt. Maar acteurs zijn voor verschillende rollen inzetbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stelde wel een beetje teleur. Hiro is in ieder geval cool, en de twist op het eind was ook cool. Vond het irritant dat iedereen zijn krachten al had vóór de zonsverduistering. Dacht dat het daar mee te maken had.
Wat ik ook vervelnd vind is dat die Nathan al in Judging amy gespeeld heeft. Dat heeft bij mij ook CSI NY de das omgedaan. Bij zulke series moeten ze gewoon nieuwe onbekende acteurs nemen geen acteurs die al lang in een bepaalde serie gespeeld hebben. Of ben ik de enige die me daar aan ergerd?
Hij viel mij ook heel erg tegen in het begin van de serie. Je zult het misschien niet verwachten, maar hij wordt toch naar mijn mening 1 van de meest indrukkende personen. Van de Japanse humor zul je ook nog vaak kunnen genieten!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef L_auteur het volgende:
Ik vond sommige van de Heroes nou niet bepaald echt interessant (kan ook door het matige acteren komen, vooral die gast die Peter Petrelli speelde was echt slecht). Die Japanner was verreweg het leukste karakter, grappig ook dat er zowaar Japans werd gespoken in een Amerikaanse serie.
Daar ken ik dus Nathan van... Mijn moeder keek Judging Amy regelmatig, dus daar kon ik hem dus vanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stelde wel een beetje teleur. Hiro is in ieder geval cool, en de twist op het eind was ook cool. Vond het irritant dat iedereen zijn krachten al had vóór de zonsverduistering. Dacht dat het daar mee te maken had.
Wat ik ook vervelnd vind is dat die Nathan al in Judging amy gespeeld heeft. Dat heeft bij mij ook CSI NY de das omgedaan. Bij zulke series moeten ze gewoon nieuwe onbekende acteurs nemen geen acteurs die al lang in een bepaalde serie gespeeld hebben. Of ben ik de enige die me daar aan ergerd?
Ik heb die comic ook en Heroes 'leent' hier en daar best wel wat karakters of gebeurtenissen. Gelukkig veranderd de serie later zodanig dat je Rising Stars er eigenlijk niet meer naast kan leggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef L_auteur het volgende:
Ik zat wel steeds te denken aan de comic Rising Stars. Is het daarop gebasseerd? Want het heeft veel overeenkomsten met de serie namelijk.
Wow bj aflevering 7 pas, dat zijn 6 wekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik zat er weer helemaal in tijdens de eerste aflevering, ook al heb ik de hele serie al gezien. En dat terwijl de eerste aflevering echt in het niet valt bij latere afleveringen. Ik zou zeggen dat het zo rond aflevering 7-10 omhoog begint te klimmen, en tussen 14 en 20 echt climax na climax na climax bereikt qua niveau.
Daar zijn toch die spoilertags voor!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
Niki's kracht is niet echt ingewikkeld, maar ik kan haar kracht/situatie niet uitleggen zonder een hele lading spoilers te geven. Dat geldt voor nog wel meer personages.
gedurende de serie kom je er ook vanzelf achter wat haar krachten zijn, dat is juist de funquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
Ik zat er weer helemaal in tijdens de eerste aflevering, ook al heb ik de hele serie al gezien. En dat terwijl de eerste aflevering echt in het niet valt bij latere afleveringen. Ik zou zeggen dat het zo rond aflevering 7-10 omhoog begint te klimmen, en tussen 14 en 20 echt climax na climax na climax bereikt qua niveau.
Niki's kracht is niet echt ingewikkeld, maar ik kan haar kracht/situatie niet uitleggen zonder een hele lading spoilers te geven. Dat geldt voor nog wel meer personages.
Nou ja, in de komende afleveringen passeren ook heel wat tofheden de revu, maar wat er later aankomt is echt nog super veel toffer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:57 schreef Vaud het volgende:
[..]
Wow bj aflevering 7 pas, dat zijn 6 wekenMoet dus heel wat geduld opbrengen anders haak ik zeker af
![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daar zijn toch die spoilertags voor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:01 schreef L_auteur het volgende:
Aardige eerste aflevering, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Ik vond sommige van de Heroes nou niet bepaald echt interessant (kan ook door het matige acteren komen, vooral die gast die Peter Petrelli speelde was echt slecht). Die Japanner was verreweg het leukste karakter, grappig ook dat er zowaar Japans werd gespoken in een Amerikaanse serie.
Maar goed, ik kan nog niet echt oordelen na 1 aflevering, maar de serie heeft zeker potentieel.
Haha aan dat filmpje moets ik ook denkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Xurk het volgende:
[..]
Trouwens, zou die scene in Japan met de twee Backstreet Boys playbackers een soort hommage zijn aan dit bekende filmpje?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:57 schreef BloodyLotte het volgende:
De Indische leraar/arts is Mohinder Suresh.
De Japanner is Hiro Nakamura
De cheerleader is Claire Bennet
De kunstenaar is Isaac Mendez.
De verpleger is Peter Petrelli.
De politicus is Nathan Petrelli.
De Vegaschick is Niki Sanders.
De vriend van de Japanner is Ando Masahashi.
Het kindje van de Vegaschick is Micah Sanders.
Uhuh.
Ik heb alle afleveringen al gezien. Dus ik houd het netjes bij, maar ik ga niet spoileren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef Breuls het volgende:
Hou je het lijstje wel bij? Er komen nog veel meer namen bij.
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:01 schreef moki het volgende:
[..]
Haha aan dat filmpje moets ik ook denken![]()
Volgens mij was ze sterk. Ze kon die mannen iig wel aan, gezien ze ze zo gruwelijk vermoord heeft. Of d'r gespleten persoonlijkheid pleegt die moorden voor haar. Ze zat zelf niet onder het bloed, haar spiegelbeeld wel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:54 schreef Cerubo het volgende:
Niki Sanders: geen idee, gespleten persoonlijkheid ofzo?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:00 schreef sanakthe het volgende:
1e aflevering is 't nog allemaal heel wazig, maar jezus wat wordt 't ziek
Dat vertellen is afleveringen verklappen, dsu doe maar nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Stoer dat Mohinder twee personages in z'n taxi ontving. Eerst al Peter, en later de vader van Claire. Bij de vader van Claire rende hij de taxi uit, waarom?
Dus dat krijgen we later wel te zien. Is het al bekend hoelang RTL de serie gaat uitzenden?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:26 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat vertellen is afleveringen verklappen, dsu doe maar niet.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Stoer dat Mohinder twee personages in z'n taxi ontving. Eerst al Peter, en later de vader van Claire. Bij de vader van Claire rende hij de taxi uit, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Omdat er iemand in z'n vaders huis in India was, en er in het appartement in New York ook iemand geweest wat. Mohinder zal wel gedacht hebben dat het de vader van Claire was, omdat hij het had over een Professor Suresh.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:24 schreef Djeez het volgende:
Nee, nog niet uit op dvd, in Amerika komt de box op 28 augustus uit.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef Crappery het volgende:
Is dit btw al op dvd uit, vind ik fijner kijken
Nog niet. In Amerika is 3 weken geleden pas seizoen 1 afgelopen, en zo snel gaat dat helaas niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef Crappery het volgende:
Ik heb het weer gemist, maar lekker vanavond om half 10 op rtl5 naar de herhaling kijken
Is dit btw al op dvd uit, vind ik fijner kijken
Als ik hem kopieer en hier plak werkt alles gewoonquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Cerubo het volgende:
Hmm, die OP wordt wel verneukt als je 'm kopieert vanuit de Wiki. Waar kan 'm plaatsen met code?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Ik denk het grote doel, maar eerst nog 3 afleveringen voorstellen toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef Cerubo het volgende:
Tweede keer kijken is ook leuk. Op zo'n schilderij van Isaac is te zien dat New York gebombardeerd wordt, dus dat zou dan ook in de toekomst moeten gebeuren. Misschien is dat wel het grote doel van de superhelden, om dat te voorkomen. Of misschien is dat maar een onderdeel ervan...., heb iig zin in de tweede ep
.
ik ook, voor het eerst gezien vanavond. erg leuk, dit ga ik zeker volgenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef Cerubo het volgende:
Tweede keer kijken is ook leuk. Op zo'n schilderij van Isaac is te zien dat New York gebombardeerd wordt, dus dat zou dan ook in de toekomst moeten gebeuren. Misschien is dat wel het grote doel van de superhelden, om dat te voorkomen. Of misschien is dat maar een onderdeel ervan...., heb iig zin in de tweede ep
.
donderdag is toch House op sbs6 op? drom zal het wel weiniger kijkers hebben.. ik zlf kijk veel liever op zondag avond.quote:Op maandag 25 juni 2007 07:55 schreef Jovatov het volgende:
Gisteravond 576.000 kijkers, afgelopen donderdag waren het er maar 405.000 dus de herhaling trekt zowat de helft meer kijkers.
Samen goed voor bijna een miljoen kijkers![]()
op zondagavond zit ook bijna iedereen thuis. op donderdagavond zit men in de kroegquote:Op maandag 25 juni 2007 07:55 schreef Jovatov het volgende:
Gisteravond 576.000 kijkers, afgelopen donderdag waren het er maar 405.000 dus de herhaling trekt zowat de helft meer kijkers.
Samen goed voor bijna een miljoen kijkers![]()
Als je een goede internetverbinding hebt dan is het geen probleemquote:Op maandag 25 juni 2007 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan deze donderdag niet kijken omdat ik jarig ben, en zondag ben ik met mijn voetbalteam weekendje weg en ik heb geen videorecorder, grrrrrr.
Heel veel mysterie, actie en intrigequote:Op maandag 25 juni 2007 16:50 schreef BobbyJames het volgende:
Gister ook aflevering één gezien, ben benieuwd wat deze serie gaat brengen ..
Dat had ik ruim daarvoor al gedaan met als hoogtepunt 7 afleveringen op 1 dagquote:Op maandag 25 juni 2007 19:21 schreef janimie het volgende:
en bloed en lugubere moorden , wie heeft alle afleveringen in een paar dagen tijd afgekeken, na de pilot van donderdag ?![]()
guiltyquote:Op maandag 25 juni 2007 19:21 schreef janimie het volgende:
en bloed en lugubere moorden , wie heeft alle afleveringen in een paar dagen tijd afgekeken, na de pilot van donderdag ?![]()
Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef Rory78 het volgende:
Deze serie belooft een waardig vervanger van Prison Break te worden; ik ga hem zeker volgen..
Prison Break was goed. Heroes is adembenemend goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:21 schreef janimie het volgende:
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ze net allemaal gedownload, ik ben nu bij eps 5, in 1 avond
Op iedere bekende torrentsite.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staat?
how.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef Ace1 het volgende:
Torrents
Anyways... net 8 gekeken.. het wordt steeds interessanter
in drie dagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
I've found yOU!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
Ach, we hebben elkaar nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Xurk het volgende:
Echt wtf, van de ik schat 20 mensen die vorige week op RTL5 de eerste aflevering van Heroes hebben gekeken en in dit topic hebben gepost, zijn er minstens de helft meteen erna aan het downloaden geslagen en nu stukken verder / klaar met het eerste seizoen...
Zo wordt het in dit topic niet zo gezellig op de donderdagavonden
Zo zie ik het ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
ik ben ook nog niet aan het downloaden geslagen
doe ik al vaak genoeg en er moet wel iets te kijken over blijven![]()
Downloads zenden ook in breedbeeld uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef Rory78 het volgende:
Ik download ook niet; zeker niet nu RTL in breedbeeld uitzendt!
Ben benieuwd, morgen weer...
euhm nee want ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zo zie ik het ookDe helft van de series in mijn sig volg ik op TV, de andere helft... niet
Trouwens, ben jij dezelfde DarkElf die bij ZCultFM alle DCP packs uploadt??
Ik download ook nooit series, maar Heroes was een probleem. Dat wordt straks zo &@%& spannend dat je het niet kan latenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Okeequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef DarkElf het volgende:
euhm nee want ik weet niet waar je het over hebt
Doe ik nu ook.. Ik volg Heroes op de TV. Ik download veels te veel series op dit momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Check.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Game_Error het volgende:
Tis wachten op de eerste die alle 23 afleveringen achter elkaar heeft gekeken
http://www.nlondertitels.com/search/q/heroes/1quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Downloads zenden ook in breedbeeld uit.
Maar ik kijk a.s. donderdag ook, voor als ik iets gemist heb zonder ondertiteling.
Nee hoor, seizoen 1 is klaar in de VSquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Xurk het volgende:
Maar als je downloadt moet je toch ook een week wachten uiteindelijk?
hetzelfde hieroquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:26 schreef Silaz het volgende:
gelukkig ben ik niet iemand die download. Ik wacht in spanning af![]()
alhoewel ik niet hoop dat rtl opeens bij 14 afleveringen de boel ff stopzet, want dan ga ik wel online kijken..![]()
Same herequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wil het ook volgen zonder te downloaden, om ook eens wat op tv te kijken te hebben. Maar binnenkort vakantie, dan mis ik 3 afleveringen. Die moet ik dan inhalenen dan zal de rest ook wel gedownload worden.
Dat is dan toch een oplossing aangezien die downloaders het er niet leuker op maken, simpelweg omdat niemand erover kan meepraten. Of ze beginnen een 'Hoe ver ben ik met het downloaden en bekijken van een bepaalde serie'-topic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Addict89 het volgende:
En onpraktisch aangezien niet iedere downloader even ver is![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef Cerubo het volgende:
Gewoon 23 topics openen, voor iedere ep. eentje. Maargoed, back ontopic dan maar. Nog 28 uurtjes
Ja, daar staan spoilers in, dus niet met de strips op de serie vooruit gaan lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Cerubo het volgende:
Trouwens over die strips, iemand die weet of daar spoilers instaan? Komen die ook op de RTL-site te staan?
Of hier zoeken: http://stage6.divx.com/quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Crappery het volgende:
Je kan de afleveringen gewoon streamend bekijken op tvseries.nl met nederlandse ondertitel
Hayden Panettierequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Terrestra het volgende:
Blijft toch een mooi vrouweke onze cheerleader ;
http://search.live.com/images/results.aspx?q=Hayden%20Panettiere&FORM=QBIR
Ok, dan laat ik die voorlopig wat ze zijn. Bedankt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar staan spoilers in, dus niet met de strips op de serie vooruit gaan lopen.
daar had ik dus ook last van, heb seizoen 1 in 4 dagen versletenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik download ook nooit series, maar Heroes was een probleem. Dat wordt straks zo &@%& spannend dat je het niet kan latenJe kàn geen week wachten. Een wéék! Je wilt dan NU weten wat er verder gebeurt. Deel 1 van de serie geeft wat dat betreft nog niet het juiste beeld
![]()
ja, kan je weer wat dingen terug zien, MET ondertiteling dit keerquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
me 2
Maar omdat ik sommige dingen te snel heb gekeken misschien of je toch ook ff snel internet tussendoor checkt kijk ik ook gewoon op tv![]()
Dan heb je de verkeerde gepakt, er was ook 1 met ned. ondertiteling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef janimie het volgende:
[..]
ja, kan je weer wat dingen terug zien, MET ondertiteling dit keerniet dat de serie moeilijk te volgen was maar in de download en kijksnelheid heb ik vast ook wel wat dingen over het hoofd gezien :p
dus afentoe komt er wel een 'ojaaaa' voor de buis voorbij bij mij thuis![]()
Die cheerleader natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Nesle het volgende:
Nou... niemand anders begint toch ook over de serie ipv wie al vooruit kijktlijkt me logisch dat ze daar dan weer over beginnen..
Maar om OT te zijn:
Wie is tot nu toe jullie favoriete personage? Niet dat je dat echt al een favoriet kan noemen na 1 afleveringMaar kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |