Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:25 schreef Rory78 het volgende:
Deze serie belooft een waardig vervanger van Prison Break te worden; ik ga hem zeker volgen..
Prison Break was goed. Heroes is adembenemend goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze serie is vele, vele malen beter dan Prison Break.
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:21 schreef janimie het volgende:
en bloed en lugubere moorden , wie heeft alle afleveringen in een paar dagen tijd afgekeken, na de pilot van donderdag ?![]()
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:05 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb ze net allemaal gedownload, ik ben nu bij eps 5, in 1 avond
Op iedere bekende torrentsite.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet je ook of er een torrentbox met alle aflevering ergens staat?
how.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:29 schreef Ace1 het volgende:
Torrents
Anyways... net 8 gekeken.. het wordt steeds interessanter
in drie dagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
I've found yOU!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Wibah.nl het volgende:
Dus bij deze mijn eerste post op t fok!forum... Dont flame me down.
Vorige week met Heroes te kijken, raakte zo verslaafd dat ik alle 23 afleveringen in 3 dagen heb gekeken. Wat een topserie!![]()
Het is nu nog wachten op seizoen 2!
Ik denk dat ik hem ook maar ga volgen op TV. Een 2e keer kijken geeft je toch altijd weer een nieuwe kijk.
Ach, we hebben elkaar nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Xurk het volgende:
Echt wtf, van de ik schat 20 mensen die vorige week op RTL5 de eerste aflevering van Heroes hebben gekeken en in dit topic hebben gepost, zijn er minstens de helft meteen erna aan het downloaden geslagen en nu stukken verder / klaar met het eerste seizoen...
Zo wordt het in dit topic niet zo gezellig op de donderdagavonden
Zo zie ik het ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
ik ben ook nog niet aan het downloaden geslagen
doe ik al vaak genoeg en er moet wel iets te kijken over blijven![]()
Downloads zenden ook in breedbeeld uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:28 schreef Rory78 het volgende:
Ik download ook niet; zeker niet nu RTL in breedbeeld uitzendt!
Ben benieuwd, morgen weer...
euhm nee want ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zo zie ik het ookDe helft van de series in mijn sig volg ik op TV, de andere helft... niet
Trouwens, ben jij dezelfde DarkElf die bij ZCultFM alle DCP packs uploadt??
Ik download ook nooit series, maar Heroes was een probleem. Dat wordt straks zo &@%& spannend dat je het niet kan latenquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Okeequote:Op woensdag 27 juni 2007 11:23 schreef DarkElf het volgende:
euhm nee want ik weet niet waar je het over hebt
Doe ik nu ook.. Ik volg Heroes op de TV. Ik download veels te veel series op dit momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
Check.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:55 schreef Game_Error het volgende:
Tis wachten op de eerste die alle 23 afleveringen achter elkaar heeft gekeken
http://www.nlondertitels.com/search/q/heroes/1quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Downloads zenden ook in breedbeeld uit.
Maar ik kijk a.s. donderdag ook, voor als ik iets gemist heb zonder ondertiteling.
Nee hoor, seizoen 1 is klaar in de VSquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:53 schreef Xurk het volgende:
Maar als je downloadt moet je toch ook een week wachten uiteindelijk?
hetzelfde hieroquote:Op woensdag 27 juni 2007 09:26 schreef Silaz het volgende:
gelukkig ben ik niet iemand die download. Ik wacht in spanning af![]()
alhoewel ik niet hoop dat rtl opeens bij 14 afleveringen de boel ff stopzet, want dan ga ik wel online kijken..![]()
Same herequote:Op woensdag 27 juni 2007 12:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wil het ook volgen zonder te downloaden, om ook eens wat op tv te kijken te hebben. Maar binnenkort vakantie, dan mis ik 3 afleveringen. Die moet ik dan inhalenen dan zal de rest ook wel gedownload worden.
Dat is dan toch een oplossing aangezien die downloaders het er niet leuker op maken, simpelweg omdat niemand erover kan meepraten. Of ze beginnen een 'Hoe ver ben ik met het downloaden en bekijken van een bepaalde serie'-topic.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Addict89 het volgende:
En onpraktisch aangezien niet iedere downloader even ver is![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef Cerubo het volgende:
Gewoon 23 topics openen, voor iedere ep. eentje. Maargoed, back ontopic dan maar. Nog 28 uurtjes
Ja, daar staan spoilers in, dus niet met de strips op de serie vooruit gaan lopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:26 schreef Cerubo het volgende:
Trouwens over die strips, iemand die weet of daar spoilers instaan? Komen die ook op de RTL-site te staan?
Of hier zoeken: http://stage6.divx.com/quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:21 schreef Crappery het volgende:
Je kan de afleveringen gewoon streamend bekijken op tvseries.nl met nederlandse ondertitel
Hayden Panettierequote:Op woensdag 27 juni 2007 14:35 schreef Terrestra het volgende:
Blijft toch een mooi vrouweke onze cheerleader ;
http://search.live.com/images/results.aspx?q=Hayden%20Panettiere&FORM=QBIR
Ok, dan laat ik die voorlopig wat ze zijn. Bedankt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar staan spoilers in, dus niet met de strips op de serie vooruit gaan lopen.
daar had ik dus ook last van, heb seizoen 1 in 4 dagen versletenquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik download ook nooit series, maar Heroes was een probleem. Dat wordt straks zo &@%& spannend dat je het niet kan latenJe kàn geen week wachten. Een wéék! Je wilt dan NU weten wat er verder gebeurt. Deel 1 van de serie geeft wat dat betreft nog niet het juiste beeld
![]()
ja, kan je weer wat dingen terug zien, MET ondertiteling dit keerquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
me 2
Maar omdat ik sommige dingen te snel heb gekeken misschien of je toch ook ff snel internet tussendoor checkt kijk ik ook gewoon op tv![]()
Dan heb je de verkeerde gepakt, er was ook 1 met ned. ondertiteling.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:08 schreef janimie het volgende:
[..]
ja, kan je weer wat dingen terug zien, MET ondertiteling dit keerniet dat de serie moeilijk te volgen was maar in de download en kijksnelheid heb ik vast ook wel wat dingen over het hoofd gezien :p
dus afentoe komt er wel een 'ojaaaa' voor de buis voorbij bij mij thuis![]()
Die cheerleader natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Nesle het volgende:
Nou... niemand anders begint toch ook over de serie ipv wie al vooruit kijktlijkt me logisch dat ze daar dan weer over beginnen..
Maar om OT te zijn:
Wie is tot nu toe jullie favoriete personage? Niet dat je dat echt al een favoriet kan noemen na 1 afleveringMaar kom maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |