quote:Heroes is a serial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. Not only are they discovering what having superpowers means to them but also the larger picture of where their superpowers come from. Eventually their superpowers draw them together when they try to evade the series' antagonist who wants to harness their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world.
En dit is de link naar die mini-site op de RTL5 website waar je meer kunt lezen en bekijken over Heroes: klik!quote:Wat er op de website van RTL5 over staat:
Tijdens een totale zonsverduistering worden de levens van meerdere mensen voorgoed veranderd.
Afzonderlijk van elkaar ontdekken zij dat ze een bijzondere gave bezitten.
Ze hebben geen idee waarom zij zijn uitverkoren maar één ding hebben ze gemeen. Het zijn allemaal Heroes die we hard nodig hebben!
Das wel een heel klein gedeelte danquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:24 schreef Xurk het volgende:
Om deze OP nog een beetje op te leuken heb ik een gedeelte van de USA-OP gejat
Ooh, díe OP, ik dacht die anderequote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:12 schreef Xurk het volgende:
Naja, eigenlijk is heel de OP gekopieerd behalve de links naar vorige delen, echt uitgebreid was 'ie niet
Heb dus het Engelse stukje tekst + afbeelding gepakt
Het is wel een deel van het verhaal, dus ik verwacht het wel... (ook al is het niet een must deze te bekijken)quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lijkt het er nou op dat RTL5 ook de comics online gaat zetten?
Dat wou ik ook net zeggen...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:39 schreef Ewaldus het volgende:
tvp.
Heb de serie al helemaal gezien en ik kan hem iedereen aanraden
nouja, helemaal niets klopt niet helemaal, het komt wel terug.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zeker een aanrader. De informatie in de op van RTL klopt alleen niet echt, tenminste, er wordt de suggestie gewekt dat het door de zonsverduistering komt maar daar zie je in de hele serie niets van terug, vind het erg gek.
Ja. Het is een groot succes in Amerika, #1 op de maandagavond in de leeftijdsgroep van 18-49 jaar, die het belangrijkst is voor adverteerders. Meer kijkers dan bijv. 24 op dezelfde avond ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:57 schreef hetzusjevan het volgende:
Er komt toch wel een seizoen 2 hè? Heeft iemand daar al informatie over toevallig?Of is daar nog niks over bekend?
ik dacht dat jij ook altijd via internet volgde?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:38 schreef Xurk het volgende:
Mooi dat er nog veel mensen zijn die ook gaan kijken, dat stimuleert de gezelligheid in dit topic straks na een afleveringIk was bang dat iedereen op FOK! deze serie via Internet volgde
De helft van de series in mijn signature volg ik via Internet, de andere helft via de TV... mooie verdeling tochquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:40 schreef Wouter2006 het volgende:
ik dacht dat jij ook altijd via internet volgde?
Gewoon proberen. Het leek mij ook een beetje een crappy verhaal in het begin, maar eigenlijk zit het heel ingenieus in elkaar en het is ook ECHT spannend.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Uit de beschrijving in de OP lijkt het me echt een belachelijk slechte serie, maar de reacties hier doen me toch twijfelen...
a ok!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef Xurk het volgende:
[..]
De helft van de series in mijn signature volg ik via Internet, de andere helft via de TV... mooie verdeling toch
Dan zit je hier verkeerd.. hier moet je zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef BlackRhino het volgende:
Iemand enig idee wanneer season 2 gaat beginnen? Net de laatste van season 1 gezien.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:44 schreef koenimex het volgende:
Miss dat ik zelf ook maar is opnieuw begin.
Hier staan spoilers op voor de NL kijkers lijkt mequote:Op maandag 11 juni 2007 13:17 schreef funrider het volgende:
leuke fansites wellicht leuk even in startpost naar te linken;
http://www.heroes-tv.nl
Klopt ook niet, RTL liegtquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
Nooit geweten dat het door een zonsverduistering kwam, terwijl ik het eerste seizoen al heb gezien
rtl 5 moet ook niet zo dwepen met die verduistering, heeft er praktisch geen hol mee te maken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:24 schreef Chen het volgende:
Nooit geweten dat het door een zonsverduistering kwam, terwijl ik het eerste seizoen al heb gezien
Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordtquote:Een professor leert zijn studenten dat er mensen zijn met superkrachten.
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:51 schreef Symer het volgende:
Die beschrijving van de eerste aflevering in de Veronica-gids![]()
[..]
Nou zeg, als dat geen spannende aflevering wordt![]()
Inderdaad zeer matige omschrijving van een zeer spannende en aantrekkelijke serie.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo'n omschrijving trekt vast ook erg veel mensen aan. Wie wil er nu niet kijken naar een show waarin het lijkt te gaan om een Professor die college geeft?
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef drGoeroe het volgende:
Ook goed dat er zoveel promotie is op de RTL zenders, heb het eerste seizoen al gezien maar ben blij dat het nou ook hier is
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :pquote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
Moet toegeven dat RTL5 toch het voorbeeld is van hoe het wel moet met de Nederlandse televisie. Topseries, breedbeeld, goede uitzendtijden (kan niet altijd even gunstig zijn, maar dat is altijd en overal wel het geval), mooie promo's (ook voor films) en zelfs herhalingen. Als Net5 en Veronica dit voorbeeld eens even netjes doen volgen, gaat Nederland misschien ook wat minder via internet kijken.![]()
Je houdt duidelijk geen rekening met de kosten van de rechten.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:10 schreef RandomReader het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch wel eerder met sommige series beginnen... Ik bedoel, Heroes is toch een maand of 10 geleden al begonnen in de VS. Het lukt mij (en vele anderen) dan denk ik niet om te wachten :p
Maar ik ben het verder helemaal met je eens wat betreft de verdeling tussen veronica/net5 en RTL
Net5 doet het af en toe wel beter. Grey's Anatomy is bijvoorbeeld al bijna klaar met het seizoen, een maand nadat het in de USA is afgelopen.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Ja precies. Ik heb alle afleveringen van Heroes tot nu toe al gezien, maar ik ga het nog steeds kijken als het op tv komt hier hoor. En ik beloof bij deze plechtig dat ik niet in dit topic zal spoileren.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:39 schreef Gremen het volgende:
Ja dat vind ik ook altijd wel jammer. In zweden bijv lopen ze nog geen maand achter met series als lost en heroes, soms zelfs maar een paar weken
Hier begint altijd alles pas een half tot een jaar later. Nederland heeft meer inwoners, dus meer kijkers, dus zal die rechten toch ook wel moeten kunnen betalen.
Inderdaad ik ook , dus is het proberen waardquote:Op zondag 10 juni 2007 11:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Veel goeds over gehoord, ga het dus zeker kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:05 schreef Harmen1984 het volgende:
Wordt het eigenlijk nog herhaald, in het weekend ofzo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |