Ja maar huub is ook zielig en er worden achter complotten tegen hem gesmeed.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Eric het doet, is het het spel, als Huub het doet is het vals en achterbaks![]()
Ja iedereen "achter" is tegen Huub...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:39 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ja maar huub is ook zielig en er worden achter complotten tegen hem gesmeed.
Dat is nogal een verschil.
Dat wordt schelden straksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub weet nog niet dat Eric ze verstopt.
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Eric het doet, is het het spel, als Huub het doet is het vals en achterbaks![]()
reken maar.........quote:
Hij luistered ook lang genoeg naar z'n eigen gezeik.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Hoelang gaat Eric dit volhouden...... dag in dag uit het gejank van Brian over Huub.![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:44 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggenik heb absoluut nietsssssss met Eric!!
Op dit moment, nu er geen vriendschap meer is tussen Huub en Eric, zijn ze beide in staat dergelijke dingen te doen!!!!!!!!
ohw?? hahaha zou er nog wat van over zijn??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:45 schreef blomst het volgende:
Natasja is weer terug.
De druk is van d'r tieten afgehaald.
3 grote spuiten vocht eruit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef Marelle het volgende:
[..]
ohw?? hahaha zou er nog wat van over zijn??![]()
Ik denk dat hij wat dat betreft wel een goeie in Brian heeft gevonden, we horen nu tenslotte ook al een paar dagen 'huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad, huub heeft m'n tanden door m'n lip geslagen in het zwembad' etc etc. huub huub huubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
Hoelang gaat Eric dit volhouden...... dag in dag uit het gejank van Brian over Huub.![]()
okquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor, ik twijfelde al of ik de goede voor me had.
meestal lees is even terug als ik twijfel. Maar ik ben een beetje lui vandaag.
Sorry![]()
is dat wel gezond?????quote:
inderdaad, ik had bijna overwogen om eens een weekje te betalen, maar sinds de nieuwe regels denk ik dat er niet veel te beleven valt behalve een paar scheldwoorden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer.
ga pas betalen als het weer terror word.
Ik heb ze nog steedsquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer.
ga pas betalen als het weer terror word.
Na radslagen wel.quote:
Sure, dit programma leeft op geweld en terror. Dit is wél een treiter-show, en hier en daar een beetje fysiek geweld is niks mis mee (en een volkomen menselijke reactie).quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
Zie je wel dat BRrrrrr goed is?
Hij pakt de telefoon als Huub huub huub huub huub iets gedaan heeft, omdat het ethisch gezien niet goed is als er geweld komt, en het programma moet gestopt worden, en hij moet de bak in.
Dan zijn alle mensen die daar werken hun baan kwijt
nee, nee, nee, nee, nee, dit programma leeft op Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Sure, dit programma leeft op geweld en terror.
ik ga niet betalen, ik kan hier alles prima volgen. Het voordeel is ook nog eens dat ik al het gezeik niet hoef aan te horenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
inderdaad, ik had bijna overwogen om eens een weekje te betalen, maar sinds de nieuwe regels denk ik dat er niet veel te beleven valt behalve een paar scheldwoorden.
Vertel me niet dat hij dat echt zei!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
Hij pakt de telefoon als Huub huub huub huub huub iets gedaan heeft, omdat het ethisch gezien niet goed is als er geweld komt, en het programma moet gestopt worden, en hij moet de bak in.
Huubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds over Huub![]()
Wat zou het onderwerp zijn als Huub thuis was geweest?
Hij zei dat echtquote:
Er is dus weinig respect getoond voor de post van Brain begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef F04 het volgende:
Post gedisrespecteert.
Lieke misschien??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
toch heeftie wel humorquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei dat echt
Hij legde aan Eric uit waarom hij altijd gelijk naar de telefoon loopt als Huub wat bij hem doet![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Heeft iemand nog een foto van Carlos zijn vrouw?
OMG hoe para kan iemand zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef mazaru het volgende:
Brain z'n gitaar, z'n eerlijkheid, en zijn respect naar vrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Vanuit het blijf-van-mijn-lijf-huis?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Wij waren toch gelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb ze nog steeds
Had verwacht dat ze vanmiddag uit zouden vallen.
Jee, ik begin al bijna te hopen dat Huub eruit gezet word...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain z'n gitaar, z'n eerlijkheid, en zijn respect naar vrouwen.
Alleen jammer dat die echt bloedserieus wasquote:
Praat ze elke keer over hetzelfde?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT
Kopen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:55 schreef SiRojK het volgende:
Thanks.... was het bijna vergeten.... snel het volume omhoog...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
VOORLEES ALERT
IK hoor haar elke keer over hetzelfde praten (luister het nu voor de 2de keer)quote:
Jij denkt dat er iemand is die daar naar luistert?quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die echt bloedserieus was![]()
Jah, ik, voor de tweede keerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij denkt dat er iemand is die daar naar luistert?![]()
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Rotterdammert het volgende:
een vraag: Wat zijn de nieuwe maatregelen tegen fysiek geweld? Ik heb dat namelijk gemist.
Ik neem aan dat je nog steeds weg moet als dat gebeurt
Huub kan toch gewoon naar achter bellen om te vragen of er sigaretten zijn afgeleverd? Daarna hoeft ie alleen die pisnicht maar een uurtje te taggen voordatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:02 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ik zie iets mooi tussen hen opbloeien.
Eric moet maar flink aan de drank, dan gaan de rem er af.
Nieuwe sigaretten binnen, Eric gaat ze weer verstoppen.
Ok..dus geen verwijdering uit de kooi ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Brian, Eric, Amanda en Huub staan op scherp, die zijn het dubbele kwijt bij een overtreding.. Dus 200.000 van de pot af en 2.000 van hun borgquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe regels : Bij geweld, spugen, schoppen enz volgt vanaf nu een boete van 100.000 euro. De tweede keer 200.000, de derde 400.000 enz. Ieder keer verdubbeling. Verder per keer 1.000 van de borg af.
Dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:05 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Ok..dus geen verwijdering uit de kooi ?
Jaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:03 schreef Rotterdammert het volgende:
een vraag: Wat zijn de nieuwe maatregelen tegen fysiek geweld? Ik heb dat namelijk gemist.
Ik neem aan dat je nog steeds weg moet als dat gebeurt
Klopt, koekjes van eigen deeg zijn altijd smerigquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef mootie het volgende:
Dus dat Eric Jaaps schoenen verstopte was heel geestig, nu er iets weg is van Eric is het weer verschrikkelijk en kan het niet?
Zijn niet Schoenen van Eric, maar van Nathrasja? en die is nu niet aanwezig.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef CoT het volgende:
Vieze pisnicht met zn sigaretten
Hoop dat zn schoenen kapot zijn
Ik snap ook niet waarom hij de schoenen van Jaap had verstopt, Jaap had niks gedaan, Huub had ze verstoptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, koekjes van eigen deeg zijn altijd smerig
Zijn de schoenen wel verstopt? of weet Eric niet waar Palma ze heeft opgeruimd?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij de schoenen van Jaap had verstopt, Jaap had niks gedaan, Huub had ze verstopt
Ja, Huub zei dat tegen Lieke, hij had ze in een bijouteriedoos gestopt of gehaald, dat weet ik ff niet meer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Zijn de schoenen wel verstopt? of weet Eric niet waar Palma ze heeft opgeruimd?
Het is Natasja haar eerste borst operatie, en Natasja is belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zoveel ophef over die borsten gemaakt, tis verdomme toch het 8e wereldwonder niet?
Die operaties worden aan de lopende band gedaan!![]()
Sinds wanneer gaat Eric rellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:24 schreef Adothehague het volgende:
Eric noemt sigaretten verstoppen rellen![]()
ja die eric doet allemaal sneaky dingen. Huub doet het recht in mensen hun geziocht en pakt ze direct aan door dingen over mensen te gooien. Liever huubs methode dan die laffe aanvallen van eric.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat Eric rellen.
Alles moest van huub afkomen toen hij nog met Huub samen was.
Brian heeft hij nooit durven pakken.
Vuile verrader die Eric.
Laat die jankerd maar gauw oprotten.
Ja maar, ja maar, niet bij de diva uit DGK, Breaking News, CNN, NOS,ABC,kortom, WERELDNIEUWS.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk zoveel ophef over die borsten gemaakt, tis verdomme toch het 8e wereldwonder niet?
Die operaties worden aan de lopende band gedaan!![]()
Erik mag er ook uit. Maar eerst Huub.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat Eric rellen.
Alles moest van huub afkomen toen hij nog met Huub samen was.
Brian heeft hij nooit durven pakken.
Vuile verrader die Eric.
Laat die jankerd maar gauw oprotten.
Idd... Daar gaat je 200.000quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft champagne over Japio gegooid. Dat gaat geld kosten.![]()
Hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:31 schreef beequeen het volgende:
Ze hebben gevochten in de kleedkamer. Daar zij dus camera's bij.
Sigarettenacties zijn al 100 x gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef lillkiss het volgende:
deze acties die eric doet zijn juist leuk in DGK op een leuke en valse manier het spel spelen
De uitzending moet nog volgen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef brabander01 het volgende:
iemand al ergens wat op tape staan ofzo
Denk even aan het IQ van Dellie. Need I say more?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef riri het volgende:
Nou maar hopen voor Amanda dan dat de kijkers het op waarde inschatten en amanda geen bitch vinden want ze blaast wel hoog van de toren nu en denkt dat ze het zo goed heeft gedaan
Als de redactie zich aan hun woorden houd wel, maar die kennen we ondertussen welquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Dellie heeft champagne over Japio gegooid. Dat gaat geld kosten.![]()
Tsja.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Als de redactie zich aan hun woorden houd wel, maar die kennen we ondertussen wel
hij doet het tenminste subtiel en niet tig domme acties achter elkaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Sigarettenacties zijn al 100 x gedaan![]()
En acties? 1 achterhaald dingetje........
Wij snappen elkaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Amanda vond het supergoed gaan, dat kan dus alle kanten op aangezien ze niet snapt wanneer ze voor schut wordt gezet.
Ja precies! Als zij zich volledig voor lul gezet heeft dan vindt ze zichzelf nog om te lachen. Zalig zijn de onwetenden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:37 schreef mootie het volgende:
Amanda vond het supergoed gaan, dat kan dus alle kanten op aangezien ze niet snapt wanneer ze voor schut wordt gezet.
Zo subtiel.. Hij en Huub zijn de enige twee die roken, het was subtiel geweest als wij dachten dat ze van 'achter' geen sigaretten meer wilden geven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij doet het tenminste subtiel en niet tig domme acties achter elkaar
En hoop doet leven.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja precies! Als zij zich volledig voor lul gezet heeft dan vindt ze zichzelf nog om te lachen. Zalig zijn de onwetenden.
hij wilt tog ook alleen huub pakken en dit is een goede manier want huub is verslaafd en snel chagerijnig/boosquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zo subtiel.. Hij en Huub zijn de enige twee die roken, het was subtiel geweest als wij dachten dat ze van 'achter' geen sigaretten meer wilden geven...
Je bedoelt Brian en Brian?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan er zo niet tegen als Brian of Amanda of Natasia blij en in hun nopjes zijn......![]()
![]()
![]()
Ik ben er volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:34 schreef brabander01 het volgende:
wie was er als klapvee bij aanwezig.....foto's ....
Subtiel = onopgemerkt... Hij hangt de vlag uit en voor je het weet heeft Huub in de gaten dat hij het heeft gedaan.. Dan wordt hij daar toch wel harder op gepaktquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef lillkiss het volgende:
[..]
hij wilt tog ook alleen huub pakken en dit is een goede manier want huub is verslaafd en snel chagerijnig/boos
Ik kots even meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:40 schreef Katewalker het volgende:
Ik kan er zo niet tegen als Brian of Amanda of Natasia blij en in hun nopjes zijn......![]()
![]()
![]()
Je bent te laat....quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:43 schreef basicsaint het volgende:
Jaap heeft zich teruggetrokken achter zijn pc en kijkt ongelukkig.
Hoezo? Je denkt toch niet dat Amanda kan winnen? Kost haarmisschien ¤2000,- van de borg.... Die haar moeder waarschijnlijk voor d'r betaald heeft.quote:
hahaha zo doetie ook altijd bij Natasia als die handtastelijk isquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Brian wil het liever niet maar vooruit...Hij probeerde echt even haar mond te ontwijken.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef noekje het volgende:
Amanda: hij grijpde me gelijk.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? Je denkt toch niet dat Amanda kan winnen? Kost haarmisschien ¤2000,- van de borg.... Die haar moeder waarschijnlijk voor d'r betaald heeft.
Misschien dat Huub hem een prepaid kaartje kan aansmeren...? Toch niet normal die gast is niet eens mee geweest en gaat nu uitzoeken of dat ¤ 100.000,- gaat kosten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Starlie het volgende:
En Brian hangt weer aan de phone..
En hoe kwam Huub erachter??? Toevallig van Lieke..?! Of van achter???quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef SiRojK het volgende:
Huub is er achter.. Let the terror begin
.. Jaap zal er ook nog wel even zin in hebben
Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef Starlie het volgende:
En Brian hangt weer aan de phone..
Dan gaat iemand van achter naar Netty bellen. Ik moest van Brian doorgeven dat hij wéér gepest is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien dat Huub hem een prepaid kaartje kan aansmeren...? Toch niet normal die gast is niet eens mee geweest en gaat nu uitzoeken of dat ¤ 100.000,- gaat kosten.
AmanDEL was net binnen en had het over 'Jaap zat aan m'n tieten' en hoppa, meneer liep gelijk naar de phone..quote:
Kwenie.. Hij had gebeld en heeft wss gehoord dat de sigaretten WEL zijn gekomen.. Dus dan is de logische conclusie dat Eric ze heeft...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
En hoe kwam Huub erachter??? Toevallig van Lieke..?! Of van achter???
Smaken verschillen... veel succes met je 'toppertje'....quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Amanda is een toppertje.
Huub heeft ontdekt dat Erik de sigaretten heeft. Gelijk gaat-ie bellen.
ok thanksquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Starlie het volgende:
[..]
AmanDEL was net binnen en had het over 'Jaap zat aan m'n tieten' en hoppa, meneer liep gelijk naar de phone..
Negeermodus is van harte aanbevolen , in deze.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Smaken verschillen... veel succes met je 'toppertje'....
Van Jaap weet je meteen dat het niet een daad van agressie is.... dus snap niks van de Brian the loser...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft gelijk Amanda geduwd toen ze opkwamen tegen een pilaar aan.
Brian: *spitst oortjes* oeh, ik ben zo benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden. Heb je pijn aan je borsten? Ik voel me machteloos. Ik ben je vriend brother, wat kan ik doen?![]()
Geweldig, onze Don Quichotte in topvorm.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft gelijk Amanda geduwd toen ze opkwamen tegen een pilaar aan.
Brian: *spitst oortjes* oeh, ik ben zo benieuwd hoe dit opgepakt gaat worden. Heb je pijn aan je borsten? Ik voel me machteloos. Ik ben je vriend brother, wat kan ik doen?![]()
is die zo knap.............nou ja carlos is ook niet leleijk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze zou heel mooi zijn.. Ik kijk graag naar mooie vrouwen, genoeg reden?![]()
Nee hoor... hij mag allles zeggen al zijn sommige dingen beter van niet...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Negeermodus is van harte aanbevolen , in deze.![]()
Die jonge wil ook een beetje aandacht van de mediaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:56 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater: Heeft Jensen nog gesproken over HUUB of BRIAN (3e persoon).
Dellie: Nee.
Wat jammer nou.![]()
![]()
AMANDA IS THE BEST!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Amanda is een toppertje.
Huub heeft ontdekt dat Erik de sigaretten heeft. Gelijk gaat-ie bellen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Tadááá, ik mag weer mee![]()
[afbeelding]
2 1/2 maanden streams voor een tientje
En die was niet eens mee... Er moet denk ik maar met spoed een nieuw psychologisch onderzoek voor die gast aangevraagd worden.... als iemand zo geobserdeerd is door 1 persoon dan gaat het niet goed...quote:
Die vink sterker als die van Nicolaasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Vet plan van Huub en Lieke..
Een brief maken dat iedereen zijn kast moet legen om schoon te maken, en dan de masterbedroom inpikken nadat Eric al zijn privebezit heeft ingepakt
En ze maken de fout om het er nu open over te hebben. Zal wel weer verlinkt worden via brieven of via de HH.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef SiRojK het volgende:
Vet plan van Huub en Lieke..
Een brief maken dat iedereen zijn kast moet legen om schoon te maken, en dan de masterbedroom inpikken nadat Eric al zijn privebezit heeft ingepakt
Nee, inderdaad. Jaap duwde haar waarschijnlijk gewoon weg omdat hij als eerste wilde opkomen..een welbekend opkomgrapje...dat is humor..(wat zeg ik?..ik haat Jaap..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Van Jaap weet je meteen dat het niet een daad van agressie is.... dus snap niks van de Brian the loser...
Weer een leuk stukkie tv voor Brian om in een goed blaadje te komen...pfffquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig, onze Don Quichotte in topvorm.
Waarom moeten fans van Amanda, Brian (en in mindere mate) Natasja altijd schreeuwen? Soort zoekt toch wel een beetje soort?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
AMANDA IS THE BEST!!!!!
AMANDA FOR PRESIDENT
Betere post zoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:59 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Weer een leuk stukkie tv voor Brian om in een goed blaadje te komen...pfff![]()
Ik vroeg vanmiddag iemand, nadat ik hoorde dat hij 3 maand de uitzendingen keek, naar zijn favoriet......."Brain" was zijn antwoord..."zo'n rustige jongen"![]()
![]()
.
Heb hem gelijk doorverwezen om wat bij te lezen over zijn favorietje op Fok en Vol....
jammer...wat niet is kan nog komen, yeahhhhquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze grijpde () er net naast. Het is Balkenende geworden.
Jonguh!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze grijpde () er net naast. Het is Balkenende geworden.
Ze kookt tenminste, dat zie ik Del nog niet doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef SiRojK het volgende:
Is Lieke nu die varkens hazen weer aan het verkrachten?
Kun je kappen met caps?. Dat is niet gewenst hier.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jammer...wat niet is kan nog komen, yeahhhh
AMANDA FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fandom is voor pubers?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom moeten fans van Amanda, Brian (en in mindere mate) Natasja altijd schreeuwen? Soort zoekt toch wel een beetje soort?
ach, STERF JONGEN, hahaaa.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waarom moeten fans van Amanda, Brian (en in mindere mate) Natasja altijd schreeuwen? Soort zoekt toch wel een beetje soort?
Ik wil bijna geen gesprek meer volgen. De kotszakken zijn niet om aan te slepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:02 schreef getl0st het volgende:
Natasia en Eric
Gaat het nu over Brian? of Huub?
Je bent net zo intelligent als Amanda... weet niet eens dat ie in een constitutionele monarchie leeft...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:01 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jammer...wat niet is kan nog komen, yeahhhh
AMANDA FOR PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar kom je nu meequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef tipsch het volgende:
Spectaculaire DGK tv uitzending van vanaond(ik had het al een paar maanden niet meer op TV gezien)
Dus toen Natasia door Gordon werd opgehaald om het huis in te gaan ben je afgehaakt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef tipsch het volgende:
Spectaculaire DGK tv uitzending van vanaond(ik had het al een paar maanden niet meer op TV gezien)
Die wilde laatst pannekoeken maken. Mijn zoontje van 12 wil dat ook nog wel eens.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze kookt tenminste, dat zie ik Del nog niet doen.
Scherp Donniequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus toen Natasia door Gordon werd opgehaald om het huis in te gaan ben je afgehaakt?![]()
amanda kan ook thais koken, ze heeft speciaal lessen gevolgd in thailandquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die wilde laatst pannekoeken maken. Mijn zoontje van 12 wil dat ook nog wel eens.
Dat waren andere lessen, geen kooklessen......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan ook thais koken, ze heeft speciaal lessen gevolgd in thailand
En ze weet dat de Mie gaar is door het tegen het keukenkastje te gooien??quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Toen was ze 12 en danste natuurlijk aan een paal in een of andere louche clubquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat zal het verrassend zijn als we vanavond de echte Jaap te zien krijgen maar dat zal niet..... mischien wel nooit.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben erg benieuwd naar Jensen. En Jaap lijkt iig niet echt blij. Maar ja, ik weet sowieso niet hoe hij "echt" is.
Jawel hoor. Les van een echte Thaise, 3 dagen lang, ze is een expert.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:08 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Dat waren andere lessen, geen kooklessen......![]()
Volgens mij hebben we die de eerste maand in het huis gezien.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat zal het verrassend zijn als we vanavond de echte Jaap te zien krijgen maar dat zal niet..... mischien wel nooit.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze weet dat de Mie gaar is door het tegen het keukenkastje te gooien??![]()
Dat was spaghetti.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste is mogelijk een probleem van alle DGK-bewoners, maar het sleutelwoord hier is niet "zwart op wit" maar "Amanda betasten".quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:10 schreef akveor het volgende:
Jaap heeft zwart op wit gezet dat hij Amanda gaat betasten... en dat zegt Brian.... die ondertussen 10 blocnotes heeft volgepent heeft met aantekeningen.... totaal geen zelfreflectie....
is toch handig? heb ik in de keuken ook regelmatig gedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... het lijkt me als je "echt Thais kunt koken" dat je dan de spaghetti ook niet tegen het kastje hoeft te gooienquote:
Nee, volgens mij weet Jaap het niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap weet waar ze liggen maar wil het niet tegen Huub zeggen? Vreemd als ze zogenaamd elkaars maatje zijn.
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dit verhaal niet helemaal. Jaap zegt dat hij het echt niet weet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
Jaap weet waar ze liggen maar wil het niet tegen Huub zeggen? Vreemd als ze zogenaamd elkaars maatje zijn.
Damn, goed dat je het zegt... daar ging ik wel vanuit ja... maar weer te hoog ingeschat natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?
Nee, want er gaan nog meer naar jensenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef Ecila111 het volgende:
Heeft Huub nog jaloers gedrag vertoond omdat Jaap en niet hij naar Jensen mag? Hij het moest doen met L & C?
Ze kennen de beelden allemaal maar nog praten ze zichzelf goed, tis bijna knapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
Jensen heeft dus hetzelfde stukje laten zien wat bij L&C is getoond.
Orgineel
pasta en mie zit niet zoveel verschil inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?
Het kind houdt van gooien, ze weet niet beter. Gooien of gegooid worden, same difference.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... het lijkt me als je "echt Thais kunt koken" dat je dan de spaghetti ook niet tegen het kastje hoeft te gooien
Het is heel simpel... ik ben gewoon voor de wannabee miljonair die mij het meest vermaakt... ik heb gewoon leren leven dat iets van intellect in het spel door mensen als Amanda gewoon onmogelijk gemaakt is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat laatste is mogelijk een probleem van alle DGK-bewoners, maar het sleutelwoord hier is niet "zwart op wit" maar "Amanda betasten".
Probeer es uit je antipathiemodus te schieten en gewoon eens te luisteren.
Valt me nog mee dat je het in de keuken hebt gedaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is toch handig? heb ik in de keuken ook regelmatig gedaan
Preciesssssssss jij snapt de goudenkooi werkelijkheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach welnee,regels zijn er toch om aangepast te worden....?![]()
In de toekomst bedoel je. Ik gun het Huub nml niet op het moment, 't stijgt hem teveel naar z'n bol.quote:
Spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Natasia naar Life and Cooking
Jaap en Amanda naar Jensen
Brain en Eric naar Rondom Tien?![]()
Puma, denk om je rikketikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Preciesssssssss jij snapt de goudenkooi werkelijkheid
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de toekomst bedoel je. Ik gun het Huub nml niet op het moment, 't stijgt hem teveel naar z'n bol.
Ik slinger regelmatig mijn spaghetti door de bedrijfskantine om te kijken of de catering de boel wel goed bereid hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je het in de keuken hebt gedaan...![]()
Ik zou Jaap wel een tweede kans gunnen... alleen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik slinger regelmatig mijn spaghetti door de bedrijfskantine om te kijken of de catering de boel wel goed bereid hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda denkt dat Jensen zenuwachtig was...
Tja na Shakira en daarna Amanda... dat is inderdaad eng
Die gun ik het ook niet. Het moet wel een enorme eer zijn om op de bank bij Jensen te zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Ja dan ga ik dus niet hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Tja, goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Ach ja, vrouwen en elektronicaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoordquote:
Maar is dat persoonlijk bezit of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoord
Wat een mormel
Ehm, nee...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
Amanda is een toppertje!
De volgende keer mag ze dan ook naar De Wereld Draait Door...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, nee...
Amanda is een onopgevoede sloerie met een grote bek die denkt dat de wereld om haar draait![]()
Vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Prik0 het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de verkrachtingen bij Jensen?
Excuus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap zegt dat Amanda eenlamp op zijn hoofd heeft kapot geslagen??
er staat een ink op jaap zijn websitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
Tuuluk wijffie. Via de site van King Jaap.nl.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
Amanda haar verhaal is dat Jaap zelf een lamp op zijn hoofd heeft geslagen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
Excuus?
Moet niet gekker worden toch?
Als het al waar is.. en dat geen exit is.. is er HEEL veel toegestaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |