Ze kennen de beelden allemaal maar nog praten ze zichzelf goed, tis bijna knapquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:15 schreef blomst het volgende:
Jensen heeft dus hetzelfde stukje laten zien wat bij L&C is getoond.
Orgineel
pasta en mie zit niet zoveel verschil inquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee nee.... denk jij dat ze de connectie pasta en mie kan maken...?
Het kind houdt van gooien, ze weet niet beter. Gooien of gegooid worden, same difference.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom... het lijkt me als je "echt Thais kunt koken" dat je dan de spaghetti ook niet tegen het kastje hoeft te gooien
Het is heel simpel... ik ben gewoon voor de wannabee miljonair die mij het meest vermaakt... ik heb gewoon leren leven dat iets van intellect in het spel door mensen als Amanda gewoon onmogelijk gemaakt is.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Dat laatste is mogelijk een probleem van alle DGK-bewoners, maar het sleutelwoord hier is niet "zwart op wit" maar "Amanda betasten".
Probeer es uit je antipathiemodus te schieten en gewoon eens te luisteren.
Valt me nog mee dat je het in de keuken hebt gedaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:12 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is toch handig? heb ik in de keuken ook regelmatig gedaan
Preciesssssssss jij snapt de goudenkooi werkelijkheidquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:33 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ach welnee,regels zijn er toch om aangepast te worden....?![]()
In de toekomst bedoel je. Ik gun het Huub nml niet op het moment, 't stijgt hem teveel naar z'n bol.quote:
Spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Mokum020 het volgende:
Huub en Natasia naar Life and Cooking
Jaap en Amanda naar Jensen
Brain en Eric naar Rondom Tien?![]()
Puma, denk om je rikketikquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Preciesssssssss jij snapt de goudenkooi werkelijkheid
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:18 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In de toekomst bedoel je. Ik gun het Huub nml niet op het moment, 't stijgt hem teveel naar z'n bol.
Ik slinger regelmatig mijn spaghetti door de bedrijfskantine om te kijken of de catering de boel wel goed bereid hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef demins het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je het in de keuken hebt gedaan...![]()
Ik zou Jaap wel een tweede kans gunnen... alleen!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:20 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik slinger regelmatig mijn spaghetti door de bedrijfskantine om te kijken of de catering de boel wel goed bereid hebben.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda denkt dat Jensen zenuwachtig was...
Tja na Shakira en daarna Amanda... dat is inderdaad eng
Die gun ik het ook niet. Het moet wel een enorme eer zijn om op de bank bij Jensen te zitten.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Ja dan ga ik dus niet hequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan komt Voila Holt en Bonnie St. Claire![]()
Tja, goeie vraag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Zit er voor jou nu dan nog één iemand in die je het wel gunt?
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Ach ja, vrouwen en elektronicaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft de memorykaart van Jaaps camera kapot gebeten??
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoordquote:
Maar is dat persoonlijk bezit of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nee precies, daarom ben ik niet zeker of ik het echt goed heb gehoord
Wat een mormel
Ehm, nee...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zei het toch?
Amanda is een toppertje!
De volgende keer mag ze dan ook naar De Wereld Draait Door...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, nee...
Amanda is een onopgevoede sloerie met een grote bek die denkt dat de wereld om haar draait![]()
Vanavond even kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef Prik0 het volgende:
Kan iemand me bijpraten over de verkrachtingen bij Jensen?
Excuus?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap zegt dat Amanda eenlamp op zijn hoofd heeft kapot geslagen??
er staat een ink op jaap zijn websitequote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
Tuuluk wijffie. Via de site van King Jaap.nl.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:31 schreef ericahysterica het volgende:
navond heeft iemand van jullie een linkje naar de weblog van Mitch......ik hoor net dat daar leuke stukjes over smerika en henkie staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |